Ja, alles gaat samen komen, ook nog wel bij Contador en co denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Gesink enz. wel worden teruggepakt in de afdaling door Armstrong enco.
Enkel Basso en VDB werken mee, rest zit in wiel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Gesink enz. wel worden teruggepakt in de afdaling door Armstrong enco.
Ze zitten toch dichterbij Contador/Schleck? Ze kunnen ook daarbij komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Menchov, Leipheimer en Gesink zijn toch niet echt onbelangrijke renners, snap niet dat ze ze niet laten zien.quote:
Nu al anderhalve minuut tussen Contador en Armstrong.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, alles gaat samen komen, ook nog wel bij Contador en co denk ik.
En als Basso de leiding gaat nemen in de afdelingen hoeven we ons geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Enkel Basso en VDB werken mee, rest zit in wiel.
Simpel zat inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:31 schreef TheArt het volgende:
Als ze nou gewoon een overzicht vanuit de helikopter geven dan hebben ze direct alles duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |