nooit geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Irritant dat die tijdsverschillen op het geel worden gemeten. Dat is helemaal niet van belang nu.
Moet wel ja, ze kunnen niet eens verdwenen zijn. Leipheimer zit ook in die groep toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, die denken dat omdat ze daar geen beelden van krijgen. Klopt sowieso niet. Gesink en Menchov zitten daar echt nog voor.
Je hebt maar 4 motors tot de beschikking. Ik begrijp de huidige verdeling van de motors wel, maar jammer is het wel. Het gat tussen Contador en Armstrong is wel lekker groot aan het worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef PLAE@ het volgende:
Waar zit Gesink nou :S
Wat wordt dit waardeloos in beeld gebracht.
quote:
Yah, kan die gast een beetje dalen? Als het Menchov/Gesink is in de afdaling zou het wel lastig wordeNquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet wel ja, ze kunnen niet eens verdwenen zijn. Leipheimer zit ook in die groep toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
VRT: motorman: Gesink en Menhov 30 sc achter Contador en Schleck
Dat vind ik dan wel weer heel lekker moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De Belgen gingen er van uit dat Gesink en Menchov er achter zaten, maar ze zitten er dus voor.
Ja, alles gaat samen komen, ook nog wel bij Contador en co denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Gesink enz. wel worden teruggepakt in de afdaling door Armstrong enco.
Enkel Basso en VDB werken mee, rest zit in wiel.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Gesink enz. wel worden teruggepakt in de afdaling door Armstrong enco.
Ze zitten toch dichterbij Contador/Schleck? Ze kunnen ook daarbij komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Menchov, Leipheimer en Gesink zijn toch niet echt onbelangrijke renners, snap niet dat ze ze niet laten zien.quote:
Nu al anderhalve minuut tussen Contador en Armstrong.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, alles gaat samen komen, ook nog wel bij Contador en co denk ik.
En als Basso de leiding gaat nemen in de afdelingen hoeven we ons geen zorgen te maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:30 schreef Venga_II het volgende:
[..]
Enkel Basso en VDB werken mee, rest zit in wiel.
Simpel zat inderdaadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:31 schreef TheArt het volgende:
Als ze nou gewoon een overzicht vanuit de helikopter geven dan hebben ze direct alles duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |