quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Falco het volgende:
Ik begin me toch te ergeren aan die Spaanse trekjes
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Samuel Sanchez zoals altijd nog beter gaat worden in de derde week, dan is 't podium al bijna bekend.
Die hing bij Armstrongquote:
http://gaps.letour.fr/us.php --> nergensquote:
Sanchez is (in de Vuelta, dat is uiteraard niet de Tour) altijd heel erg sterk in slottijdritten na 3 weken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wel even de vraag hoeveel Leipo verliest, die kan natuurlijk een stukje tijdrijden.
Hebben ze daar wel camera bij?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:23 schreef Lann555 het volgende:
Gesink/Menchov nog niet gezien? Die moeten er nog tussen hangen
Zou wel sneu zijn als hij er nog achter blijkt te zitten. Ik heb hem iig niet gezienquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef larry91 het volgende:
Ze weten niet eens waar Gesink en Menchov zitten (ze gokken) en ze spreken al over na het podium rijden van menchov etc
'Hoop voor groep Armstrong/Basso maar niet in beeld geweest.quote:
Ik dacht een glimp te zien van Gesink ergens tussen groep Armstrong en Contador/Schleck.quote:
Dacht ik ook te zien maar begin nu te twijfelen. Waarom hebben ze hem immers dan niet laten zien?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:24 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Hij reed eerst voor Armstrong, Basso en VDB2.
Als hij erachter zou zitten zou het ook nieuwswaardig zijn. Regie is hem denk ik gewoon kwijt. Te weinig motors of zoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dacht ik ook te zien maar begin nu te twijfelen. Waarom hebben ze hem immers dan niet laten zien?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef TheArt het volgende:
Gesink en Menchov zitten sowieso met Purito Rodriguez voor de groep van Basso en Armstrong. Die zitten denk ik een halve minuut achter Schleck en Contador.
Zitten de rabos er nog achter dan??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
Belgen zeggen dat Armstrong/VDB de eerste groep is. Dan is Gesink de lul
Nee, die denken dat omdat ze daar geen beelden van krijgen. Klopt sowieso niet. Gesink en Menchov zitten daar echt nog voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
Omdat de camera's op zijn? Armstrong+Basso is belangrijker dan Gesink+Menchov.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dacht ik ook te zien maar begin nu te twijfelen. Waarom hebben ze hem immers dan niet laten zien?
Belgiëquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
En daarna zeiden ze dat ze niet wisten waar Menchov zat, dus niks duidelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
Dat is gewoon chauvinismequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef Lann555 het volgende:
Klopt, als de groep armstrong eroverheen was gedenderd was dat echt wel even in beeld gebrachtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:26 schreef TheArt het volgende:
Gesink en Menchov zitten sowieso met Purito Rodriguez voor de groep van Basso en Armstrong. Die zitten denk ik een halve minuut achter Schleck en Contador.
Nieuwe camera-motor arriveert nu bij Armstrong, motor vooraan reed door, dus nu snel in beeld lijkt me.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef jakkop het volgende:
[..]
Omdat de camera's op zijn? Armstrong+Basso is belangrijker dan Gesink+Menchov.
nooit geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Irritant dat die tijdsverschillen op het geel worden gemeten. Dat is helemaal niet van belang nu.
Moet wel ja, ze kunnen niet eens verdwenen zijn. Leipheimer zit ook in die groep toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, die denken dat omdat ze daar geen beelden van krijgen. Klopt sowieso niet. Gesink en Menchov zitten daar echt nog voor.
Je hebt maar 4 motors tot de beschikking. Ik begrijp de huidige verdeling van de motors wel, maar jammer is het wel. Het gat tussen Contador en Armstrong is wel lekker groot aan het worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef PLAE@ het volgende:
Waar zit Gesink nou :S
Wat wordt dit waardeloos in beeld gebracht.
quote:
Yah, kan die gast een beetje dalen? Als het Menchov/Gesink is in de afdaling zou het wel lastig wordeNquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet wel ja, ze kunnen niet eens verdwenen zijn. Leipheimer zit ook in die groep toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:28 schreef TargaFlorio het volgende:
VRT: motorman: Gesink en Menhov 30 sc achter Contador en Schleck
Dat vind ik dan wel weer heel lekker moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De Belgen gingen er van uit dat Gesink en Menchov er achter zaten, maar ze zitten er dus voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |