waarom belachelijk? Basso zit daar ook nog bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef JohnDDD het volgende:
beetje belachelijk dat die camera bij armstrong is en niet bij gesink/menchov/leipo
Ik eerder bij Basso, maar daar zit hij ook niet toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Falco het volgende:
Kreuziger had ik wel bij de groep Gesink verwacht.
ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
wie zegt dat gesink hier niet gewoon de etappe kan gaan winnen
Ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Dan rijdt die gewoon terug weg, niemand kan Sanchez volgen als hij echt vol gaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Hopen dat de Rabogroep nog bij Sanchez kan komen voor de afdaling.
Ik zie ze echt niet aansluiten bij Schleck en Contador en ook Sanchez rijdt er nog voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe dan? Er rijdt nog wat voor Contador en Schleck hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Oftewel: zijn kloten worden er straks afgedraaid door de anderen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen Gesink aan het werken, dat was te verwachten.
Eerder richting een minuut ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is meer dan een halve minuut gok ik.
Lijkt me niet, voorsprong is te groot van de koplopers, die staan ook niet stil.quote:
We zagen maar een klein stukje he. Maar ik denk ook dat hij veel doet hier.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen Gesink aan het werken, dat was te verwachten.
In theorie dan ook, als ze goed kunnen dalenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me niet, voorsprong is te groot van de koplopers, die staan ook niet stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |