waarom belachelijk? Basso zit daar ook nog bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef JohnDDD het volgende:
beetje belachelijk dat die camera bij armstrong is en niet bij gesink/menchov/leipo
Ik eerder bij Basso, maar daar zit hij ook niet toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Falco het volgende:
Kreuziger had ik wel bij de groep Gesink verwacht.
ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
wie zegt dat gesink hier niet gewoon de etappe kan gaan winnen
Ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Dan rijdt die gewoon terug weg, niemand kan Sanchez volgen als hij echt vol gaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Yonjuuni het volgende:
Hopen dat de Rabogroep nog bij Sanchez kan komen voor de afdaling.
Ik zie ze echt niet aansluiten bij Schleck en Contador en ook Sanchez rijdt er nog voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe dan? Er rijdt nog wat voor Contador en Schleck hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Oftewel: zijn kloten worden er straks afgedraaid door de anderen...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen Gesink aan het werken, dat was te verwachten.
Eerder richting een minuut ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is meer dan een halve minuut gok ik.
Lijkt me niet, voorsprong is te groot van de koplopers, die staan ook niet stil.quote:
We zagen maar een klein stukje he. Maar ik denk ook dat hij veel doet hier.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alleen Gesink aan het werken, dat was te verwachten.
In theorie dan ook, als ze goed kunnen dalenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me niet, voorsprong is te groot van de koplopers, die staan ook niet stil.
Werkt voor hem zelf toch ook het beste, eigen tempo rijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef No-P het volgende:
[..]
We zien maar een klein stukje he. Maar ik denk ook dat hij veel doet hier.
Maar Voigt is dan wel weer een goede kracht voor de afdeling en het vlakke stuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:36 schreef Zwansen het volgende:
Gesink enco hebben geluk dat Voigt op kop rijdt. Zonder hem zouden S&C toch wel iets harder gaan.
Dat wordt 10+ minuten en einde Tourcarriere Evans, hij kan het nu toch wel vergeten om ooit de Tour te winnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef marcodej het volgende:
Evans helemaal door het ijs. Nu op acht minuten van de kop.
Helaas is ie zo stuk dat ie in de parkeerstand schiet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slim dat Andy probeert om Voigt mee over de top te nemen, die kan dan in de vallei Menchov en co afhouden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Nou de etappe is voorbij, 30 kilometer afdalen
Armstrong nooit!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef JohnDDD het volgende:
armstrong kan de etappe ook nog winnen als hij nu demarreert
maar eerlijk gezegd, de kans is er best dat schleck/contador/gesink/menchov/leipo/sanchez één groep worden in de afdaling/vallei, dan kan alles nog gebeuren
kansen van gesink/menchov zijn zeker niet verkeken
Misschien wat spektakel nog met valpartijen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
We moeten nog afdalen hoor..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Goede dag voor mijn TourCoach, heb er 3 van de eerste 4.
Jammer dat ik Valls koos ipv Cunego, maare.
Nee hoor. De laatste 5km zijn nog erg leuk met een paar klimmetjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Evans zal nooit een ronde winnen en daar is maar één reden voor. De reden is, is dat Cadel Evans, Cadel Evans is. Evans had deze Tour met een Giro waar ie in het rood reed in z'n benen sowieso nooit gewonnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat wordt 10+ minuten en einde Tourcarriere Evans, hij kan het nu toch wel vergeten om ooit de Tour te winnen.
Cunego kan het natuurlijk erg goed. Maar Sanchez ook wel dacht ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Szura het volgende:
Wie heeft de sterkste sprint van die kopgroep?
Zeker net uit amsterdam met wat drankjes opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Goede dag voor mijn TourCoach, heb er 3 van de eerste 4.
Jammer dat ik Valls koos ipv Cunego, maar whatever.
idd echt verschrikkelijk irritantquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Falco het volgende:
Herbert krijgt wel een hele dikke paal van Gesink en Menstjov.
onder de 23quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Coelho het volgende:
Waarom doet Andy nog mee om wit? Wat zijn de criteria? Ik dacht dat je alleen in je eerste twee Tours in aanmerking kwam.
Hij hoeft niet meer te doen dan uitrijden.quote:
Hij is een beetje de Jack van Gelder van het wielrennen aan het worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Falco het volgende:
Herbert krijgt wel een hele dikke paal van Gesink en Menstjov.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |