Dat wordt 10+ minuten en einde Tourcarriere Evans, hij kan het nu toch wel vergeten om ooit de Tour te winnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef marcodej het volgende:
Evans helemaal door het ijs. Nu op acht minuten van de kop.
Helaas is ie zo stuk dat ie in de parkeerstand schiet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slim dat Andy probeert om Voigt mee over de top te nemen, die kan dan in de vallei Menchov en co afhouden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Nou de etappe is voorbij, 30 kilometer afdalen
Armstrong nooit!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:35 schreef JohnDDD het volgende:
armstrong kan de etappe ook nog winnen als hij nu demarreert
maar eerlijk gezegd, de kans is er best dat schleck/contador/gesink/menchov/leipo/sanchez één groep worden in de afdaling/vallei, dan kan alles nog gebeuren
kansen van gesink/menchov zijn zeker niet verkeken
Misschien wat spektakel nog met valpartijen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
We moeten nog afdalen hoor..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Goede dag voor mijn TourCoach, heb er 3 van de eerste 4.
Jammer dat ik Valls koos ipv Cunego, maare.
Nee hoor. De laatste 5km zijn nog erg leuk met een paar klimmetjes.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Evans zal nooit een ronde winnen en daar is maar één reden voor. De reden is, is dat Cadel Evans, Cadel Evans is. Evans had deze Tour met een Giro waar ie in het rood reed in z'n benen sowieso nooit gewonnen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat wordt 10+ minuten en einde Tourcarriere Evans, hij kan het nu toch wel vergeten om ooit de Tour te winnen.
Cunego kan het natuurlijk erg goed. Maar Sanchez ook wel dacht ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Szura het volgende:
Wie heeft de sterkste sprint van die kopgroep?
Zeker net uit amsterdam met wat drankjes opquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Yonjuuni het volgende:
Goede dag voor mijn TourCoach, heb er 3 van de eerste 4.
Jammer dat ik Valls koos ipv Cunego, maar whatever.
idd echt verschrikkelijk irritantquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Falco het volgende:
Herbert krijgt wel een hele dikke paal van Gesink en Menstjov.
onder de 23quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Coelho het volgende:
Waarom doet Andy nog mee om wit? Wat zijn de criteria? Ik dacht dat je alleen in je eerste twee Tours in aanmerking kwam.
Hij hoeft niet meer te doen dan uitrijden.quote:
Hij is een beetje de Jack van Gelder van het wielrennen aan het worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef Falco het volgende:
Herbert krijgt wel een hele dikke paal van Gesink en Menstjov.
Baby'squote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:40 schreef tuvokki het volgende:
Heb ik weer, huilende baby met een poepluier op 500m onder de top
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:41 schreef Yonjuuni het volgende:
VDB2 pakt de kop, kan die een beetje afdalen?
Ja, Schleck is 25.quote:
Ze is wel de reden dat ik thuis zit te kijkenquote:
Ik zou echt liever Ducrot/Boogerd zien zonder die Herbert. Die voegt echt zo weinig toequote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Zwansen het volgende:
Herbert heeft al 30 keer een klassement opgemaakt. Wacht nog ff tot de afdaling man.
Thx voor het overzichtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Szura het volgende:
Kopgroep
Schleck/Bertje 2.10
SamSan 2.54
Gesink/Menchov 3.22
Armstrong 3.20
babyfoon gewoon even uit, die luier is over een half uur ook nog volquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef tuvokki het volgende:
[..]
Ze is wel de reden dat ik thuis zit te kijken
Slechte timing, dat wel
Sporza Wuyts en de Cauwer!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik zou echt liever Ducrot/Boogerd zien zonder die Herbert. Die voegt echt zo weinig toe
Laatste klopt niet helemaal, 4.30 ofzo is datquote:
En met een beetje geluk heeft dat kind het ding al leeggegeten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
babyfoon gewoon even uit, die luier is over een half uur ook nog vol
LOLquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:43 schreef Coelho het volgende:
[..]
babyfoon gewoon even uit, die luier is over een half uur ook nog vol
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:42 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ik zou echt liever Ducrot/Boogerd zien zonder die Herbert. Die voegt echt zo weinig toe
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En met een beetje geluk heeft dat kind het ding al leeggegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |