we zijn allebei al vaak in parijs geweest dus het was voor ons ook niet de eerste keus. Maar een collega van mijn vriendje had een weekend geboekt in een vijfsterrenhotel midden in het centrum, alleen is zijn relatie net uitgegaan. We konden het voor een mooi prijsje overnemen en we hebben precies dit weekend een jaar, dus daar hoefden we niet lang over na te denkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Parijs is een stad waar je een keer geweest moet zijn, maar ik vind het zelf niet zo'n mooie stad..![]()
Desondanks wel heel veel plezier MaJo!!
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
Peace en ik zijn uit het restaurant van Musee d'Orsay gegooid.
quote:
Wij zaten daar in het restaurant en wilden eigenlijk geen uitgebreide lunch.. gewoon een lekker stokbroodje en kopje thee... nou dat werd niet op prijs gesteld want het was wel de bedoeling daar "luxe" te lunchen, toen hebben ze op hun Franse manier ons de uitgang gewezen. Toen bleek dat er ook een soort van "cafetaria" helemaal op de bovenverdieping was.. daar zijn we toen maar naartoe gegaan.quote:
Nee, dat is een kans die je niet mag laten gaan...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
we zijn allebei al vaak in parijs geweest dus het was voor ons ook niet de eerste keus. Maar een collega van mijn vriendje had een weekend geboekt in een vijfsterrenhotel midden in het centrum, alleen is zijn relatie net uitgegaan. We konden het voor een mooi prijsje overnemen en we hebben precies dit weekend een jaar, dus daar hoefden we niet lang over na te denken
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef iamredleader het volgende:
Zo, naar huisde systemen gaan op z'n vroegst ergens vanmiddag weer up, dus ik zie het morgen wel weer
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Parijs is een stad waar je een keer geweest moet zijn, maar ik vind het zelf niet zo'n mooie stad..![]()
![]()
Eens, eens.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook in Parijs geweest, toen ik nog op de middelbare school zat. Vond het vooral smerig
Dat wordt gewoon een boottochtje as usual:quote:Het is nog heel rustig in Amsterdam
In de stad was het dinsdagochtend rond 10.00 uur rustig. Oranjefans waren er niet of nauwelijks te zien.
Het lijkt op het Centraal Station rustiger dan tijdens een normale ochtendspits en ook langs de geplande vaarroute door het centrum van de stad komt de dag in alle stilte op gang. Aan de grachten staan onaangeroerde dixi's en plaszuilen en wordt de laatste hand gelegd aan het afzetten van kleine bruggen en woonboten. De laatste auto's die het parkeerverbod langs de vaarroute negeerden, worden weggesleept en de waterpolitie sommeert nog enkele booteigenaren hun vaartuig naar een andere plek te verplaatsen.
Als ik er nog niet geweest was: ja. Er al geweest zijnde... tja.. dan ligt het wel heel erg aan hoe het buitenkansje was.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik zou ook heen gaan als ik zo'n buitenkansje als MaJo had
Ik snap niet dat ze die rondvaart door laten gaanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon een boottochtje as usual:
'Aan uw linkerhand ziet u het Anne Frankhuis en darachter de Westerkerk met de toren waar Anne op uitkeek vanuit het achterthuis'...
De trein is afgeladen vol hier!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:54 schreef Diaan73 het volgende:
Vanmorgen was op het nieuws dat Amsterdam 1 miljoen mensen verwacht vandaag, ik moet het nog maar zien hoor.
Ja, kan ik me ook wel vorostetllen.. niets doen op je werk is vreselijk, kun je dan beter thuis doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat weer wel, maar het is me die paar uur wel waard. Ben over 5 minuten op Bijlmer
Serieus? Kan het me nog niet voorstellen eerlijk gezegd.quote:
Het staat zelfs in de krant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:22 schreef iamredleader het volgende:
Zo, naar huisde systemen gaan op z'n vroegst ergens vanmiddag weer up, dus ik zie het morgen wel weer
Geen grap! Er moesten op Utrecht mensen wachten op de volgende trein!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:00 schreef Etcetera het volgende:
Serieus? Kan het me nog niet voorstellen eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Belachelijk trouwens dat alleen Bert van Marwijk en Giovanni van Bronckhorst een lintje krijgen!!![]()
Mwoah, kan me er wel in vinden. Door alleen de coach en de aanvoerder er eentje te geven voorkom je het gezeur dat ook wisselspelers die geen seconde gespeeld hebben er een krijgen die nauwelijks een prestatie hebben hoeven leveren.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een saaie pakken heeft het team aan zeg...
Belachelijk trouwens dat alleen Bert van Marwijk en Giovanni van Bronckhorst een lintje krijgen!!![]()
C4 is natuurlijk een notoire voetbalhaterquote:
Maar dat heeft niks met voetbal te maken.quote:
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
Die wisselspelers trainen wel alles mee en zijn ook zoveel weken van huis... maar ach ik maak er niet zo druk om hoor... het verbaast me alleen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah, kan me er wel in vinden. Door alleen de coach en de aanvoerder er eentje te geven voorkom je het gezeur dat ook wisselspelers die geen seconde gespeeld hebben er een krijgen die nauwelijks een prestatie hebben hoeven leveren.
En er krijgen al genoeg mensen een lintje door gewoon elke dag hun werk te doen. 3500 Lintjes dit jaar toch? Kan me niet indenken dat die allemaal iets ongelooflijks gedaan hebben wat meer bijzonder is dan het halen van een WK-finale.
[..]
quote:C4 is natuurlijk een notoire voetbalhater
ik vind parijs ook niet de mooiste stad maar het heeft wel hele mooie stukkenquote:
Om 1500 uur toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat is de huldiging trouwens? Snap niet dat ze het niet 's avonds doen
Volgens mij wordt het een genante vertoning. We kunnen blij zijn als er 100.000 mensen staan denk ik. Er zullen niet zoveel mensen vrij nemen hiervoor nee, beetje suffe beslissing om het gewoon (overdag) door te laten gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:20 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat is de huldiging trouwens? Snap niet dat ze het niet 's avonds doen
Nu ga ik ingrijpen:quote:
soberzo, xo i xoquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ga ik ingrijpen:
Het is 'sowieso'!!!
Niet zowiezo, zoiezo, so-wie-so, zowiizo of wat voor verkrachtingen dan ook van dit woord die je hier vaak te lezen krijgt...
Sorry, moest ik even kwijt...
ik wel aubquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ga ik ingrijpen:
Het is 'sowieso'!!!
Niet zowiezo, zoiezo, so-wie-so, zowiizo of wat voor verkrachtingen dan ook van dit woord die je hier vaak te lezen krijgt...
Sorry, moest ik even kwijt...
Dat verwacht je toch niet bij zo'n chique bank...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo kan je ook de Telegraaf halen
http://www.telegraaf.nl/d(...)eraakt__.html?p=12,2
Ach, het overkomt de bestequote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Dat verwacht je toch niet bij zo'n chique bank...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Diaanals Lennon of Twan hun kleren niet mooi vinden staan en ze naakt over straat gaan huppelen, grijp je toch ook in
Dat is appels met peren vergelijken....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:57 schreef Etcetera het volgende:
Diaanals Lennon of Twan hun kleren niet mooi vinden staan en ze naakt over straat gaan huppelen, grijp je toch ook in
Want hiermee krijgen die woedende woningzoekenden sneller een woning...quote:Pand Anti-Kraak BV opnieuw vernield
Een kantoor van Anti-Kraak BV in Zuid is dit weekeinde vernield. Bijna alle ruiten werden ingegooid en er werden gaten in het dak geboord.
Het pand heeft door dat laatste forse waterschade opgelopen. Het is al de vierde keer dat het anti-kraakbureau doelwit is van acties. Het bedrijf verhuurt panden aan studenten om zo kraken te voorkomen. De daders van de vernielingen moeten vermoedelijk in de kraakwereld worden gezocht. Op de krakerswebsite Indymedia staat dat de aanval is uitgevoerd door woedende woningzoekenden. Volgens de website is de directe aanleiding voor de aanval een eerdere onruiming van een aantal woningen in de Dapperbuurt.
Al zeker drie keer eerder werd Anti-Kraak BV het doelwit van terreur. Ook werden in het verleden medewerkers geïntimideerd. Het bedrijf doet aangifte bij de politie.
Wel posten als je bekenden ziet!quote:
Dat is er inderdaad ook eentje...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens een pleurishekel aan mensen die 'is' neerzetten als ze 'eens' bedoelen![]()
dat soort wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Want hiermee krijgen die woedende woningzoekenden sneller een woning...
Dat is ook zo, maar ik vind het zelf geen romantische stad. Dan liever Rome of Venetie. Maar het is natuurlijk niet de stad die het romantisch maaktquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik vind parijs ook niet de mooiste stad maar het heeft wel hele mooie stukken
Da's het team. Onderweg naar de Marinekazerne in A'dam.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
Er vloog hier net een Chinook over, met nog een helicopter ervoor. Komt de koningin net thuis of is dat het team?
Ik vond Venetië ook niet echt mooi, maar dat komt denk ik omdat we op een veel te warme dag met kind in buggy er waren. Buggy's en Venetië gaan niet zo goed samen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik vind het zelf geen romantische stad. Dan liever Rome of Venetie. Maar het is natuurlijk niet de stad die het romantisch maakt
Ik blijf het een mooi geluid vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's het team. Onderweg naar de Marinekazerne in A'dam.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Die nieuwe layout vind ik niet erg, maar laat Danny dat ding aan of uit zetten en niet steeds afwisselen
Ik denk niet dat dat helpt neequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond Venetië ook niet echt mooi, maar dat komt denk ik omdat we op een veel te warme dag met kind in buggy er waren. Buggy's en Venetië gaan niet zo goed samen.
En een mooi gezicht als ze laag boven de grond voorbij komen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik blijf het een mooi geluid vinden
Er komen hier vaak Chinooks over.
Tja, op vakantie in Italië, dichtbij Venetië, dus toch maar een dagje gedaan... niet voor herhaling vatbaar. Twan was toen nog geen 1,5, net zo oud als Lennon nu is.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat helpt nee
Venetie hoef ik overigens ook niet langer dan 2 dagen te zitten hoor.
bedankt voor deze live updatequote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Hier uw live reporter:
OK, er zitten oranje geklede mensen langs de grachten, maar hoe verder je van het CS wegloopt, hoe rustiger het wordt. De bruggen staan wel vol...
Heineken slaat een gouden slag door duizenden oranje 'Bertje!' shirts langs de route uit te delen.
Ben nu bij de kruising Herengracht/Raadhuisstraat en we gaan verder richting Leidseplein.
Is dat net zo eng, of enger dan een dicht vliegtuig?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef MaJo het volgende:
Ieh, de spelers vliegen in een open helicopter
Lijkt me fantastisch om een keer mee te mogen vliegen in een chinookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:12 schreef MaJo het volgende:
Ieh, de spelers vliegen in een open helicopter
Uit de categorie extreem verrassende onderzoeksuitslagen... mannen kijken liever naar aantrekkelijke vrouwen dan naar onaantrekkelijke vrouwen.quote:Man móet naar lekkere vrouw kijken
Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen, omdat zij nu eenmaal zo zijn geprogrammeerd. Dat blijkt uit onderzoek van de Vrije Universiteit in Amsterdam. Onderzoekers bekeken met behulp van EEG-scans hoe de hersenen van mannen en vrouwen reageren op foto's van mensen met een aantrekkelijk, een onaantrekkelijk en een gemiddeld uiterlijk. Mannen bleken veel sterker te reageren op mooie vrouwen dan omgekeerd.
De universiteit denkt dat dit een evolutionaire oorzaak heeft. Mannen zouden van nature geprogrammeerd zijn om meer aandacht te besteden aan aantrekkelijke vrouwen. Die zijn namelijk in de regel jong en gezond en kunnen dus voor veel nageslacht zorgen.
Vrouwen willen geld
Vrouwen letten eerder op mannen met ambitie en status, omdat die beter in staat worden geacht voor hen en hun nageslacht te zorgen. Aantrekkelijkheid speelt daarbij een minder prominente rol, aldus de wetenschappers. Dit onderzoek toont volgens de wetenschappers aan dat de hersenen voorrang verlenen aan beelden die kunnen helpen ons voortbestaan veilig te stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Uit de categorie extreem verrassende onderzoeksuitslagen... mannen kijken liever naar aantrekkelijke vrouwen dan naar onaantrekkelijke vrouwen.![]()
Echte mannen klikken dan ook voor Emma WatsonOh, daar is ze wel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
En zie, de geboorte van een Oranje-liefhebberquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Hier uw live reporter:
OK, er zitten oranje geklede mensen langs de grachten, maar hoe verder je van het CS wegloopt, hoe rustiger het wordt. De bruggen staan wel vol...
Heineken slaat een gouden slag door duizenden oranje 'Bertje!' shirts langs de route uit te delen.
Ben nu bij de kruising Herengracht/Raadhuisstraat en we gaan verder richting Leidseplein.
En toch is het enigszins tragisch/aandoenlijk dat we mensen op deze manier huldigen die niets gewonnen hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg nu toch wel kippenvel hoor, die beelden van het publiek op het Museumplein als de helikopters erover heen vliegen, dan de beelden van '88 met Van Bastendie zingt
Oranje is 2de geworden op het Wereldkampioenschap voetbal. Dat is toch fantastisch
Ligt er aan welk Oranje.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En zie, de geboorte van een Oranje-liefhebber
Ja als je het zo bekijkt kan je een 12e plaats op de olympische spelen voor het vrouwen bobsleeteam ook wel gaan huldigen. Dat is realistisch en relatief gezien ook een hele goede prestatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben het met Etc. eens dat het toch ook heel goed is om tweede te zijn gewerden. Blij niet, maar realistisch gezien, is het natuurlijk wel goed.
Klinkt alsof we niks missenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Hier weer radio Holland vanaf het front:
----
Tot zover deze uitzending voor nu...
Oh kom op, 12de op een OS is iets anders dan 2de op hetzelfde OS. En dan zou het land ook juichen, vooral als het niet werd verwacht. Het is qua beleving niet te vergelijken omdat voetbal zoveel groter is, maar ik vind dit wel een beetje sneu hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt kan je een 12e plaats op de olympische spelen voor het vrouwen bobsleeteam ook wel gaan huldigen. Dat is realistisch en relatief gezien ook een hele goede prestatie.![]()
Ik had een ontvangst in Den Haag en een woordje op het museumplein wel genoeg gevonden, die hele boottocht doet toch wat zielig aan imo.
Pics??quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Hier weer radio Holland vanaf het front:
Het is graaien wat je graaien kan en zo loop ik inmiddels met een 'Bertje!'-shirt, een 'Bertje'-vlag en een 'Oranje boven' Footlocker visserspetje compleet onherkenbaar langs de grachten...
Echt leuk zo'n liveverslag.quote:Bij gebrek aan whisky maar een sixpack Hertog Jan aangeschaft (dat was helaas niet gratis...). De grachten worden langzaam maar zeker toch wel oranje en de verveeldheid slaat bij velen toe. Waves worden ingezet en het 'trap een bal naar de overkant van de gracht' is ook populair.
Ben nu vlak bij de Leidsestraat en ga zo omkeren en wat foto's maken...
Tot zover deze uitzending voor nu...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh kom op, 12de op een OS is iets anders dan 2de op hetzelfde OS. En dan zou het land ook juichen, vooral als het niet werd verwacht. Het is qua beleving niet te vergelijken omdat voetbal zoveel groter is, maar ik vind dit wel een beetje sneu hoor
Je bent 2de van de wereld. Dat is beter dan ze de afgelopen decennia hebben gedaan, ze hadden er ook uit kunnen vliegen in de kwartfinale, zoals zo vaak eerder is gebeurd.
Ik hoop dat je fotos hebt gemaakt? En dan bedoel ik niet van het speedbootjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:01 schreef MadMaster het volgende:
Er vaart nu een afstandbestuurbaar speedbootje door de gracht onder de klanken van 'En we hebben een woonboot...'. Tegenover uw reporter staan een aantal allerliefste dames in delftsblauwe jurkjes met kniekousen op een bootje.
De dames staan op de kiek.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat je fotos hebt gemaakt? En dan bedoel ik niet van het speedbootje
Inderdaad...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:11 schreef Etcetera het volgende:
Die rondvaarttoch was zo'n slecht idee nog niet, bij nader inzienDe spelers genieten ervan maar zeggen wel allemaal 'wat als we de beker hadden meegebracht...' En al die mensen die nu bij de grachten staan, als dat op het Museumplein moet staan is dat nogal krapjes denk ik
Zelfde denk ik, maar dan met nog veel meer mensen.... ik vind het toch wel mooi om te zien hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het enige wat ik me dan afvraag is wat ze allemaal nog extra moeten doen mochten ze ooit wel een keer winnen?
Dat gebeurt toch niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het enige wat ik me dan afvraag is wat ze allemaal nog extra moeten doen mochten ze ooit wel een keer winnen?
Ja hoor. Alle computersystemen deden het. Dus aardig wat werk kunnen doen.quote:
Vooralsnog niet. Maar ik blijf hoop houden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zelfde denk ik, maar dan met nog veel meer mensen.... ik vind het toch wel mooi om te zien hoor.
C4fijne werkdag gehad?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:35 schreef Etcetera het volgende:
Ze hebben wel wat gewonnen, het is alleen niet dat wat we wouden dat er gewonnen werd
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Alle computersystemen deden het. Dus aardig wat werk kunnen doen.
quote:Message: Cees Jansma gave us officially the permission to tweet again ... Holla
quote:quote:
Goodmorning nigga ssssssssssssssssssssssss
quote:quote:
Chil rustig met balkenende what
Het zou voor mij een reden zijn om Kuyt er in te zetten als ik trainer was. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen.quote:quote:
Fans in agga-denhag geven me love respect holla
Prima, die zit alweer in de trein aangezien die geen zin had om naar het Museumein te gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe gaat het met onze speciale verslaggever eigenlijk?
Die gaan we op Twitter even opzoeken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:50 schreef Whiteguy het volgende:
Eljero Elia twitterde vandaag:
http://tweetphoto.com/32431445
[..]
[..]
[..]
[..]
Het zou voor mij een reden zijn om Kuyt er in te zetten als ik trainer was. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen.
http://twitter.com/eljer0eliaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die gaan we op Twitter even opzoeken...
Zoals de Belgen zeggen: "Tetten!"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:37 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz, de houdbaarheidsdatum van milk-inc mevrouw Linda is nog steeds niet verlopen.
Maar wel een matig nummer verder
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Ze snappen het weer eens niet
http://www.nu.nl/lifestyl(...)oit-zo-populair.html
Dan nog maar een keer Emma Watson om het goed te makenquote:We've seen underpants with ass-padding, but what about those women who want a little help shaping their derriere and yet don't want to add any extra volume? There's a void in the undergarment market, and Bubbles Bodywear has taken advantage of it: Meet the Double-O Push-Up Thong, an ass bra. "Go undercover with a license to 'shake what your mama gave you' with our new Double-O Collection!" their Website urges. The Push-Up Thong, they say, "enhances the lift, shape and volume of the derriere while also flattening the lower tummy and shaping the thigh."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]Ik had 'm nu pas door
Wordt die huldiging ook gestreamd eigenlijk door de NOS?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die links ook![]()
[..]
Dan nog maar een keer Emma Watson om het goed te makenHet is net zoiets als BH-vulling: als een man eraan wil zitten, dan komt 'ie er toch achter. Kun je beter naturel gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hebben ze het over "dikke konten" en dat is natuurlijk niet hoe je vrouwen meekrijgt in je hype
En dan hebben we het nog niet eens gehad over het feit dat de grootte niet telt, maar de vorm.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:50 schreef Whiteguy het volgende:
Eljero Elia twitterde vandaag:
http://tweetphoto.com/32431445
[..]
[..]
[..]
[..]
Het zou voor mij een reden zijn om Kuyt er in te zetten als ik trainer was. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen.
Wahahahaha hooerrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Nederland, O Nederland,
Jij bent de kampioen,
Wij houden van Oranje,
Om zijn daden en zijn....
Misschien kunnen we dat lied van André gebruiken...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit keer verloren we omdat we de koning van Hispanje altijd geëerd hebben en in 1974 verloren we omdat we van Duitsen bloed zijn.... MIsschien moeten we eens over een ander volkslied gaan denken....
Of Viva Hollandia.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat lied van André gebruiken...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ondanks grappig, zouden mensen die met een camera hun tv filmen en hiermee youtube en dumpert vervuilen van het internet afgesloten moeten worden. Zeker op youtube van die lui die het dan ook nog eens HD durven te noemen. Zwaar irritant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Nederland, O Nederland,
Jij bent de kampioen,
Wij houden van Oranje,
Zo te zien is ze best blijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/44610/de-cup-van-deze-blote-dame
Ben je dan blij?
Op Dumpert was ze ook al prominent aanwezig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/44610/de-cup-van-deze-blote-dame
Ben je dan blij?
Ik vind dit interessanterquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op Dumpert was ze ook al prominent aanwezig.
http://www.dumpert.nl/med(...)ing_oranje_2010.html
Ja maar volgens mij wel andere meiden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn dat die Bavaria jurkjes?
Reeds gespot, aardige meidquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Op ware grootte dan nog maar eens:
[ afbeelding ]
Lieke van Lexmond stond op deze boot, zie ook de foto van Nembrionic hierboven...
Ja dat is ook fijnquote:
Ze zingt echt geen poen hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Nederland, O Nederland,
Jij bent de kampioen,
Wij houden van Oranje,
Moeilijk he?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag die moppies aan de overkant van de gracht lopen en ze gingen voor m'n neus op het bootje zitten.
Heb nog veel meer pics van ze...
Het is trouwens knap lastig om in zo'n meute de tijd te nemen/te krijgen voor een geslaagde foto.
Heb er bijna 400 gemaakt en er zit ook een partij bagger tussen...
Mooie plaatjes/mensen, maar dan stak er net weer iemand over of draaide ze hun hoofd om of er hing een vlag voor of....
Tsja, ik kon zelden vragen of ze wilden blijven staan en ik ben dan ook maar een huis/tuin- en keuken fotograaf. Had ook onze Nikon D80 niet bij me, dit heb ik gedaan met een klein Nikon cameraatje dat ik altijd bij me heb. Twijfelde vanmorgen of ik er wel zin in had...quote:
Die hoorde nu pas dat het 0-1 voor Spanje was geworden......quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was er trouwens mis met dat Aziatische meisje?
Die ging vlak voor mijn neus door haar hoeven.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
Wat was er trouwens mis met dat Aziatische meisje?
Snurk ze...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga snurken. Morgen om 6 uur al weer op....
He? Ben je al eens eerder 22 geweest?quote:
Mijn broer werd dit jaar voor de 5de keer 28.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
He? Ben je al eens eerder 22 geweest?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
He? Ben je al eens eerder 22 geweest?
What they saidquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
woensdag 14 juli 2010 00:21[/url] schreef Soempie het volgende:[/b]
Yuri, gefeliciteerd!
What she said!
ik vind die schoenen van pa zo ontzettend lelijk. Een collega heeft ze ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik kon zelden vragen of ze wilden blijven staan en ik ben dan ook maar een huis/tuin- en keuken fotograaf. Had ook onze Nikon D80 niet bij me, dit heb ik gedaan met een klein Nikon cameraatje dat ik altijd bij me heb. Twijfelde vanmorgen of ik er wel zin in had...
Maar die foto's van dat kleine meisje, ze wilde niet naar huis en zat te drammen bij haar moeder.
Die foto vind ik eigenlijk nog de mooiste, hoewel ik hem misschien links iets bij zou moeten schaven, omdat papa in beeld verscheen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow dat is altijd k*t ...quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Gezeur op het werk, niet veroorzaakt door mij, wel op te lossen door mij.
Mw. MM (maag)zweert bij deze dingen uit de USA:quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
MaJo, ik las nog van je brandend maagzuur: Gaviscon helpt erg goed, vloeibare!!
Die zien er ook nog wel lekker uit. Die wil ik ook dan ook weleens proberen, maar wij komen voorlopig niet in Amerika.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM (maag)zweert bij deze dingen uit de USA:
[ afbeelding ]
We nemen bij elk bezoek aan de USA ladingen mee terug...
Ze smaken inderdaad net als Dextro-achtige 'snoepjes'. Beetje zuur met een smaakje.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die zien er ook nog wel lekker uit. Die wil ik ook dan ook weleens proberen, maar wij komen voorlopig niet in Amerika.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:23 schreef B.ertha het volgende:
Yuri gefeliciteerd
Ik heb net de aanvraag geprint voor mijn bachelordiploma en ik ga zaterdag op vakantie
Een huisje in Tsjechiëquote:
Oja, ik had ergens gelezen dat daar iets mee was. Moet ik nog iets bijzonders doen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Nu nog even je UI weer uploaden...
Waar in de buurt? Wij zijn afgelopen Oud en Nieuw(en komende ook) er ook geweest.quote:
Je moet hem dan uploaden (max. 30kb) via je profiel in de Usericon Manager...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef B.ertha het volgende:
Oja, ik had ergens gelezen dat daar iets mee was. Moet ik nog iets bijzonders doen?
Róztoky. Volgens mij zo'n 40 km ten westen van Praag.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar in de buurt? Wij zijn afgelopen Oud en Nieuw(en komende ook) er ook geweest.
Als Ajax volgende keer kampioen wordt of zelfs maar 2e, eisen we ook een huldiging op het Leidseplein én wel met rondvaart uiteraard. Jurisprudentie..quote:
Ah, vlakbij Krivoklat, leuk. Dat is een mooi middeleeuws kasteel, op het binnenplein hebben ze oa een leuke eettent in een oude kelder.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Róztoky. Volgens mij zo'n 40 km ten westen van Praag.
Oh dat is niet zo heel ver van waar wij zaten. Leuk gebiedquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Róztoky. Volgens mij zo'n 40 km ten westen van Praag.
Jij kwam er toch niet meer?quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Ajax volgende keer kampioen wordt of zelfs maar 2e, eisen we ook een huldiging op het Leidseplein én wel met rondvaart uiteraard. Jurisprudentie..
Dat stond vanochtend ook al in de krant, via Twitterquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Ajax volgende keer kampioen wordt of zelfs maar 2e, eisen we ook een huldiging op het Leidseplein én wel met rondvaart uiteraard. Jurisprudentie..
Swelles, ben alleen tot afgelopen april even sabatical geweest.quote:
Heb één keer Kerst in Praag meegemaakt en dat was best wel goed te doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, vlakbij Krivoklat, leuk. Dat is een mooi middeleeuws kasteel, op het binnenplein hebben ze oa een leuke eettent in een oude kelder.
Tsjechië blijft een mooi land. Wij gaan binnenkort ook weer, iets meer naar het oosten.
quote:
Als ik dat soort berichten lees vraag ik me altijd af, waarom is dat niet altijd zo?quote:Mensen die bij de huldiging van Oranje in Amsterdam over de schreef gaan, worden meteen aangepakt. Het Openbaar Ministerie heeft een lik-op-stuk-beleid aangekondigd voor alle strafbare feiten die dinsdag tijdens de feestelijkheden worden begaan. Dat betekent dat overtreders één waarschuwing krijgen, en als ze daaraan geen gehoor geven, moeten ze meteen mee naar het politiebureau. Daar mogen ze pas weer weg als ze een boete hebben betaald of een taakstraf hebben gekregen. Voor de zwaardere feiten wordt snelrecht toegepast: verdachten staan dan binnen een paar dagen voor de rechter.
Gaat erom dat ze gelijk de boete moeten voldoen. Normaal gesproken krijg je die thuis gestuurd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat soort berichten lees vraag ik me altijd af, waarom is dat niet altijd zo?
Blijkbaar is het normaal gesproken zo dat als je een overtreding begaat en geen gehoor geeft aan een waarschuwing, er niks gebeurt ?
Een tamme, niet aggresieve kudde (Oranje fans) is wat anders dan een groep ons-kent-ons figuren (voetbalclub fans) die overal schijt aan hebben. Die laatste groep laat zich niet eens waarschuwen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Als ik dat soort berichten lees vraag ik me altijd af, waarom is dat niet altijd zo?
Blijkbaar is het normaal gesproken zo dat als je een overtreding begaat en geen gehoor geeft aan een waarschuwing, er niks gebeurt ?
Voor mij was de laatste keer in 2004, ben benieuwd of het veel veranderd is daarquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb één keer Kerst in Praag meegemaakt en dat was best wel goed te doen.
Ben nu 7 keer in Tsjechië geweest, maar de laatste keer was in 2005 of zo met Ajax.
Tijd om weer eens die kant op te gaan...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze smaken inderdaad net als Dextro-achtige 'snoepjes'. Beetje zuur met een smaakje.
Zal eens kijken of nog we genoeg van die dingen hebben en zo ja, dan zondag er een paar meenemen voor een testje...
Zeg etcie, google het zelf eensquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
Nee, ik had het over de kou van de frappucino die naar mijn kop steeg.
Daar zit ik niet bij te grijnzen, integendeel...
En wat is precies een caffeine rush?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff wanneer gaat die verwarming nu eindelijk eens uit...
quote:De Weersverwachting van het KNMI
Opgesteld op woensdag 14 juli 2010 om 13.01 uur
Vanmiddag en vanavond stevige onweersbuien met kans op zware windstoten
Vanmiddag komen er van het zuidwesten uit pittige regen- en onweersbuien opzetten met kans op hagel en (zeer) zware windstoten, 75 tot 100 km/uur, in het (noord)oosten mogelijk 100-120 km/u. Lokaal kan in korte tijd veel water vallen, 20-50 mm. Rond middernacht zullen de zware buien het noordoosten van het land verlaten hebben. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 26 graden aan de kust tot 32 graden in het oosten en zuidoosten van het land. De zuid tot zuidoosten wind is overwegend matig, kracht 3 tot 4. Na de buien draait de wind naar west tot zuidwest en kan kortstondig toenemen naar krachtig, 6 Bft.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff wanneer gaat die verwarming nu eindelijk eens uit...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
kijkcijfers van de huldiging![]()
HART VAN ORANJE DE HULDIGING: 368.000![]()
STUDIO SPORT HULDIGING ORANJE: 1.123.000
SBSquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Had ik gedaan en dan kom ik op angstbeelden, paniek en dat soort zaken.quote:
quote:
Hierover wilde ik wedden, maar niemand durfde...quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt zondag badderen in het badje van Jair.
Neem m'n bikini wel mee...
Hopelijk gaat SBS6 vrijdag- en zaterdagavond ook op hun plaat, heerlijk...quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
We hebben een badje op het balkon voor de liefhebbers. Het is wel een echt kinderbadjequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Dat wordt zondag badderen in het badje van Jair.
Sowieso SMSzecksquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Dan neem ik mijn badeendjes ook mee...quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
We hebben een badje op het balkon voor de liefhebbers. Het is wel een echt kinderbadje
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
Dan neem ik mijn badeendjes ook mee...
Mijn collectie komt er ook aan:quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn badeendjes ook mee...
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn collectie komt er ook aan:
[ afbeelding ]
Ik bedoel vol met badeendjesquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:23 schreef iamredleader het volgende:
Da's mooi, gezellig spetteren met z'n allen. Ik heb een tuinslang, dus desgewenst kunnen we ook het voetbalveldje voor de deur helemaal onder laten lopen
Jij gaat na Sesamstraat toch weer naar bed dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mij maakt het allemaal niks uit
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Jij gaat na Sesamstraat toch weer naar bed dan?
Dat is wel behoorlijk balenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ik had vanavond naar Haarlem willen gaan voor Nederland-Taipei. Is de wedstrijd gvd gecanceld vanwege de weersvooruitzichten.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk balen![]()
Rond 17:00 komt het echte zware spul Noord Brabant binnen, en trekt daarna naar het noorden.
Zoals ik gisteren al vroeg: Wat is de stand tot en met heden?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:41 schreef iamredleader het volgende:
Nog een herinnering voor iedereen: geef je nog snel op voor de meet, vanavond is de sluitingstermijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |