quote:Op maandag 12 juli 2010 15:58 schreef MadMaster het volgende:
En ineens zie je het allemaal helder:
Het hoogtepunt van gisteravond was een oude man in een electrisch karretje. En dat terwijl de FIFA electronische hulpmiddelen tegenwerkt...
Het hoogtepunt van gisteravond was een oude man in een electrisch karretje. En dat terwijl de FIFA electronische hulpmiddelen tegenwerkt...
Done.quote:
Dit is toch MEN?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Je gaat toch niet serieus nu al aftellen?
Nu stoppen s.v.p....quote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
En mensen, niet vergeten!
Over 159 dagen is het weer tijd voor Serious Request.
De wraak zal zoet zijn!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu stoppen s.v.p....
Ga straks op weg naar Billy Idol maar eens eten bij een tapasbar en dan uiteindelijk gewoon niet betalen...
Het gaat dus nog even duren. Succes in ieder geval. Ook met je oma trouwens, daar had ik nog niets over gezegd.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Nou we zijn nog niet veel wijzer... tja de KPMG zegt dat 1 centraal bedr.bureau voor heel Nederland het voordeligst is en met bepaalde taken kan dat ook prima, aldus KPMG. Er komt nog een vervolgonderzoek naar andere taken.. de locale directeuren gaan wel proberen 1 boven lokaal bedr. bureau te bewerkstelligen. In 2013 moet alles operationeel zijn, maar dan moet de ITC wel meewerken en dat loopt nu al vertraging op.
To be continued dus.... en ach wij zitten sinds 2003 al in de onzekerheid en zitten er nog steeds. Just wait en see.
Heeft iemand hem al gejat? Kan die samen met de mossel van Claudia de pan in.quote:
Ik ben wel jaloers op die inktvis. Elke dag 2 verse mossels, dat geluk hebben maar weinigenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand hem al gejat? Kan die samen met de mossel van Claudia de pan in.
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op die inktvis. Elke dag 2 verse mossels, dat geluk hebben maar weinigen
Jammer voor hem dat ie nu weer 4 jaar droog staat danquote:Op maandag 12 juli 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op die inktvis. Elke dag 2 verse mossels, dat geluk hebben maar weinigen
Dat is al best snel...quote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
En mensen, niet vergeten!
Over 159 dagen is het weer tijd voor Serious Request.
dankjewel!!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het gaat dus nog even duren. Succes in ieder geval. Ook met je oma trouwens, daar had ik nog niets over gezegd.
Da's nog niet zo erg als de kapitein van de Vliegende Hollander. Die mag slechts 1 keer per 10 jaar aan wal. De rest van de tijd zit hij ook met alleen maar bedorven mossels en vieze matrozen op zeequote:Op maandag 12 juli 2010 16:36 schreef Whiteguy het volgende:
Jammer voor hem dat ie nu weer 4 jaar droog staat dan
En nog vervelender voor hem, hij bestaat niet eens.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's nog niet zo erg als de kapitein van de Vliegende Hollander. Die mag slechts 1 keer per 10 jaar aan wal. De rest van de tijd zit hij ook met alleen maar bedorven mossels en vieze matrozen op zee
Mja, of hetquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, of hetis, is nog maar de vraag.
quote:"Komt goed schatje! "
Jij ook een fijne avond.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Lieve AKQSC, ik ga naar huis, fijne avond allemaal
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef iamredleader het volgende:
Weltrusten.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef iamredleader het volgende:
quote:
Wel hoor. Ik krijg 'm elke maand in de brievenbus.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En nog vervelender voor hem, hij bestaat niet eens.
Is dat nieuw, mail-order-ghosts?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel hoor. Ik krijg 'm elke maand in de brievenbus.
Nee joh. De Vliegende Hollander is het clubblad van de Luchtmacht.quote:
En het loyaliteitsprogramma van de KLMquote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh. De Vliegende Hollander is het clubblad van de Luchtmacht.
Dat vermoedde ik al wel hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 17:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh. De Vliegende Hollander is het clubblad van de Luchtmacht.
Ja, eindelijk.quote:
Staat genoteerdquote:Op maandag 12 juli 2010 17:56 schreef DiabloSam het volgende:
Ola AKQ SC'ers!
Ben alweer een tijdje niet van de partij geweest hier. Hoorde zomaar van een of andere rode leider dat er een BBQ komende zondag is. Dus bij deze meld ik me ervoor aan, heb er zin an!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ofyles2 dezelfde combi zag overvliegen.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond vanuit Paradiso, waae we in volle spanning in afwachting zijn van Billy Idol..
De eerste rij staat gevuld met overjarige, haargeverfde Duitse groupies waaronder een paar heren. Zouden ze een kans maken bij Billy? Of vallen ze op z'n voornaam?
Op weg hier naar toe scheerde de Boeing met het NL elftal met 2 straaljagers laag over ons heen. Takkeherrie...
Stel het een week uit, dan valt het mooi samen met de Tour de France.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef MaJo het volgende:
Vandaag lekker aangerommeld in ons huisjewe waren allebei vrij dus we hebben flink veel uitgepakt en ingericht
En we gaan dit weekend naar parijs om te vieren dat we een jaar samenzijn
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Het aantal figuren in oranje kleding is nog wel enorm in de binnenstad. Veel toeristen hebben kennelijk de uitslag nog niet vernomen of zijn door hun schone kleding heen...
De Herengracht lag er verlaten bij en op wat pakeerverbodsborden wijst niets op een feestelijke huldiging morgen.
Het Museumpleim moet je sowieso mijden, daar krijg je Wolter Kroes, de Gebroeders Ko en de Toppers voor je kiezen. Dat wil je toch niet?
Morgen misschien toch wel de stad in, mensjes kijken en fotograferen. Indien geslaagd, dan volgt het resultaat hier...
quote:Op maandag 12 juli 2010 22:48 schreef MaJo het volgende:
En we gaan dit weekend naar parijs om te vieren dat we een jaar samenzijn
daar moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoe romantisch!
* iamredleader heeft bij zijn laatste bezoek aan Parijs in 2004 zijn vriendin ten huwelijk gevraagd![]()
En toch inmiddels 5 1/2 jaar geleden! En alweer ruim 4 jaar getrouwd, een zoontje van bijna anderhalf... waar blijft de tijdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:38 schreef MaJo het volgende:
daar moest ik ook aan denkenen wat gaat de tijd snel zeg
kan me nog als de dag van vandaag herinneren dat je me belde om het goede nieuws te vertellen
Ouwe lul...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En toch inmiddels 5 1/2 jaar geleden! En alweer ruim 4 jaar getrouwd, een zoontje van bijna anderhalf... waar blijft de tijd![]()
![]()
en dit jaar ook nog 30 worden![]()
Ja.quote:
Het Museumplein ga ik vanmiddag (als ik ga, zit nog in dubio) mijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Het was best te doen op het Museumplein gisteren. Er hing op het eind wel een grimmig sfeertje en ik heb een knokpartijtje gezien. Verder was het prima te doen
Hier doe ik ook aan mee...quote:
Is het criterium 30+ voor die categorie?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, vanaf 11 oktober mag ik me bij de "oude" SC'ers voegen
Mjah, zo lang ik nog een 20-tal heb staan, vind ik mijzelf niet oud. Overigens met 30 ook niet, maar ik vind het zo'n mooie mijlpaalquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Is het criterium 30+ voor die categorie?
en zo lang ken ik jullie ook en heb dit allemaal meegemaakt. Toch mooiquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En toch inmiddels 5 1/2 jaar geleden! En alweer ruim 4 jaar getrouwd, een zoontje van bijna anderhalf... waar blijft de tijd![]()
![]()
en dit jaar ook nog 30 worden![]()
Dat was toch 35?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Is het criterium 30+ voor die categorie?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:01 schreef MaJo het volgende:
en zo lang ken ik jullie ook en heb dit allemaal meegemaakt. Toch mooi
Join the crowdquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:29 schreef Etcetera het volgende:
zonnebril kwijt, sleutels vergeten en brak. Gaat een leuke dag worden
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wellicht heeft Parijs ook op jullie een speciaal effect
Inderdaad, je hoeft niet gelijk zwanger terug te komen van een weekendje Parijs.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:48 schreef MaJo het volgende:Eerst maar eens samenwonen, dan zien we wel weer verder
Ik ga even met de hondjes wandelen en dan nog een tukkie doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |