abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84116869
Ligt het aan mij of zijn alle semi-hardcore raiding guilds zo, eh, retarded?
pi_84117098
Je hebt kontenlikkers en mensen die graag aan hun kont gelikt willen worden.

De eerste joint een raidguild, de tweede is de guildmaster.
pi_84117298
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef SharQueDo het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle semi-hardcore raiding guilds zo, eh, retarded?

Ligt eraan.
Toen ik net met mijn eerste char lvl 70 was (TBC tijdperk) ging ik met mijn toenmalige guild de BWL in (classic run). Ik vroeg ze herhaaldelijke keren om uitleg via de chat... mijn ingame voice ding werkte niet goed waardoor ik geen moer van hun uitleg verstond. Toch werd ik telkens genegeerd...
Omdat het op een gegeven moment wel erg lang duurde ging ik rondjes lopen in die ruimte waar die draak lag, dat ding had een geel balkje en zou dus niet aanvallen zolang ik verder niks deed dacht ik.
Pull ik dat kreng ineens jah dat werd natuurlijk een wipe....
Maarja... is dat dan mijn schuld? Of die van de rest die mij negeerde.
Overigens werd ik toen gekicked uit de raid en ben ik als reactie daarop kwaad uit de guild gestapt.
pi_84117986
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Thanks man.

Nog één addon-vraagje.Ik zie wel eens filmpjes van raids, waar het mij opvalt dat de camera véél hoger staat dan de max. camera distance in WoW zelf. Ik weet dat Carbonite deze functie heeft, maar om daar nou helemaal Carbonite voor te installeren gaat me wat te ver (te grote addon).

Bestaat er ook een addon apart die je camera distance nog groter maakt?
Is gewoon een code in wow zelf, moet je ff op google zoeken van Wow zoom out further

Deze dus /script SetCVar("cameraDistanceMaxFactor", "3.4")
pi_84118862
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ligt eraan.
Toen ik net met mijn eerste char lvl 70 was (TBC tijdperk) ging ik met mijn toenmalige guild de BWL in (classic run). Ik vroeg ze herhaaldelijke keren om uitleg via de chat... mijn ingame voice ding werkte niet goed waardoor ik geen moer van hun uitleg verstond. Toch werd ik telkens genegeerd...
Omdat het op een gegeven moment wel erg lang duurde ging ik rondjes lopen in die ruimte waar die draak lag, dat ding had een geel balkje en zou dus niet aanvallen zolang ik verder niks deed dacht ik.
Pull ik dat kreng ineens jah dat werd natuurlijk een wipe....
Maarja... is dat dan mijn schuld? Of die van de rest die mij negeerde.
Overigens werd ik toen gekicked uit de raid en ben ik als reactie daarop kwaad uit de guild gestapt.
Zelfs de top guilds vroeger bestond uit minstens 60% mensen die niet hun class konden spelen, verkeerd healde, geen dps leverde, etc noem maar op. Vervolgens healde de new recruit shaman met blues en 2 purples de full tier 2 priests eruit. En zodra mensen moesten lopen voor missies werd het allemaal 10 keer erger. Wist nog dat er voor een bepaalde encounter er nog weinig bekend was hoe/wat er gedaan moest worden, maar na de eerste poging drong er tot een handjevol mensen van de 40 door waarom men wipete en hoe men voorkwam dat mensen massaal stierven.. was iets teringsimpels en melden we dat zo aan GL/RL en in chat gewoon. Mensen luisteren niet, na de ~40 wipes ofzo dan eindelijk JA MENSEN JULLIE MOETE ZO EN ZO DOEN zegt de RL dan, vervolgens deed iedereen het en waren we eindelijk verder. Godsamme wat ergerde ik me daar vroeger aan zeg . Ik weet nog goed dat toen ik als rogue raidde ik gewoon vanishde of wachtte tot de encounter goed begon alvorens ik besloot in combat te gaan.

Het is echt zo'n wereld van verschil in snelheid, plezier en gemak als mensen hun class kennen en doen wat ze moeten doen. Zelfs met pugs als iedereen het goed doet ga je er zo doorheen.
pi_84119603
Bij ons lopen er een paar rond die niet weten waar ze moeten staan.

Dus voor een draak (als healer), of er achter.. Net zo'n 9 tries op Sindy gedaan en was een groot drama met de posities elke keer. Mensen blijven het maar niet snappen..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_84119791
Hahaha, succes met de frost tombs dan als ze niet eens weten hoe een draak werkt.
pi_84120903
tot zover heb ik altijd in goede semi-hardcore guilds gezeten. maar natuurlijk heb je altijd het type speler dat zichzelf geweldig vind maar er weinig van bakt.

gisteren voor de grap icc 25m pugged. was een goeie raid en ik ben meegegaan t/m rotface. 2 ret paladins(ik ben er 1 van) ongeveer zelfde geared en toch nog een verschil van paar 1000 dps

het is al zo een simpele class, hoe kan je dan zo een groot verschil krijgen.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 07:55:53 #209
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84120930
Kunnen zoveel factoren meespelen. Misschien meer gebruik van Avenging wrath, concecration spams, andere blessing of seal.

Mensen verachten dat gear al het werk voor hun doet terwijl je technieken net zo hard meetellen of juist meer.

Maar sowieso, ret pally's
*Hosselcopter*
pi_84120977
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 07:55 schreef Dibble het volgende:
Kunnen zoveel factoren meespelen. Misschien meer gebruik van Avenging wrath, concecration spams, andere blessing of seal.

Mensen verachten dat gear al het werk voor hun doet terwijl je technieken net zo hard meetellen of juist meer.

Maar sowieso, ret pally's
ik speel met me pala sinds begin van TBC
dus voordat ze zo overpowered waren

je kan AW niet meer gebruiken. er zit een cooldown aan vast tenzij je het gelijk aan het begin gebruikt. misschien kan je het een 2e keer gebruiken voor het eind.

seal was hetzelfde. als hij een andere seal zou hebben zou het verschil nog groter zijn.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 08:29:36 #211
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84121252
hey dat klinkt een beetje hetzelfde als ik met mijn hunter.

Een vrouw met een bijna full 264 geared hunter specced MM (nog niet arp gemmed :\ )

En ik, survival hunter, geen fatsoenlijke helm (ilvl 187 ) 3 stukken T9, een paar stukjes 251, fully gemmed in agi

En ik doe meer dps maarja survival is goed voor movement-fights dusjah
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 08:33:24 #212
9859 crew  Karina
Woman
pi_84121312
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Ulreazj het volgende:
met de addon everyquest.
Dan kun je toch niet zien welke je al gedaan hebt? Ik bedoel, voordat je het had geinstalleerd?

Vraag over Druid gear (kitty DPS). Ik ben pas net level 80 geworden en mijn gear is natuurlijk nog niet echt dat je zegt geweldig... Nu zat ik te denken 1 stuk PVP gear te nemen, zodat ik in ieder geval IETS heb dat wat beter is (al is de pvp gear natuurlijk niet echt voor pve).

Wat kan ik dan het best nemen? Ik heb aardig wat HP en ook WG marks en stone keeper's shards.

En waar kan ik een betere idol krijgen (en welke), die ik nu heb is nog van level 50 of zo
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84121398
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:05 schreef Blistering het volgende:

[..]

Meh, dps was te laag en dus moest ik maar gebenched worden. Ik verneuk geen defiles, doe gewoon m'n ding en blijkbaar was dat niet genoeg. Erg tof dat ze me dat niet ff eerder zeiden dan. Gosh, ik ben zo ontiegelijk KWAAD he. Want het is ook echt mijn schuld dat er niet genoeg dps gedaan wordt omdat iemand een defile onder de valks plaatst Sta echt om het punt om te gquitten..
Werd er een vriend van de officers in gezet toen ze zagen dat er een kill aan kwam? Want zo gaat het meestal dus wel -_-.

Wel balen, ik weet echt hoe het voelt, alleen dan met Kil'Jaeden toendertijd .
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:08:21 #214
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_84121862
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Dan kun je toch niet zien welke je al gedaan hebt? Ik bedoel, voordat je het had geinstalleerd?

Jawel.. dat is met een van de nieuwe patches veranderd... je kan alles zien nu..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:08:59 #215
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84121877
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 08:40 schreef joyvke het volgende:

[..]

Werd er een vriend van de officers in gezet toen ze zagen dat er een kill aan kwam? Want zo gaat het meestal dus wel -_-.

Wel balen, ik weet echt hoe het voelt, alleen dan met Kil'Jaeden toendertijd .
Wel 1 van de grootste billenlikkers van de officers iig.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:10:33 #216
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84121903
quote:

[..]

Vraag over Druid gear (kitty DPS). Ik ben pas net level 80 geworden en mijn gear is natuurlijk nog niet echt dat je zegt geweldig... Nu zat ik te denken 1 stuk PVP gear te nemen, zodat ik in ieder geval IETS heb dat wat beter is (al is de pvp gear natuurlijk niet echt voor pve).

Wat kan ik dan het best nemen? Ik heb aardig wat HP en ook WG marks en stone keeper's shards.

En waar kan ik een betere idol krijgen (en welke), die ik nu heb is nog van level 50 of zo
voor PVPgear zou ik dan voor een wrathful piece gaan (bracers, neck kan je zonder rating requirement kopen).

Idol gewoon kopen van badges (frost, triumph, ligt eraan welke je wilt )
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:29:11 #217
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84122304
Wrathful Gladiator's Pendant of Triumph
Binds when picked up
Unique
Neck
+136 Stamina
Requires Level 80
Item Level 264
Equip: Improves critical strike rating by 60 (1.31% @ L80).
Equip: Improves your resilience rating by 60 (0.73% @ L80).
Equip: Increases attack power by 181.

pak deze, voor 52k honor
*Hosselcopter*
  † In Memoriam † vrijdag 16 juli 2010 @ 09:35:03 #218
159966 lifeblind
pi_84122434
Blegh, sinds gisteravond weer een groep mensen waar ik nooit meer mee ga puggen

ICC25 gepugged omdat de halve guild weg is deze week. Kom ik in een groep terecht die het eigenlijk niet zo slecht deed (wel mensen doodgaan op trash, maar bosses in 1 keer neerkrijgen met de hele raidgroep in leven ). Goed, eerste wing ging zonder problemen. Daarna door naar festergut. Ging min of meer zonder problemen, en als eerste zie ik meteen dat de raidleader die acidic blood aan m zelf geeft. Ik en een paar andere waren het daar dus niet zo mee eens (Ninja alert!). Begon ie daarna ook nog eens drops te raidrollen die toch verdacht veel bij dezelfde mensen aankwamen iedere keer. Uiteraard werden wij (de mensen die het er dus totaal niet mee eens waren), door andere mensen bekogeld met dat we niet zo moesten janken en dat de raidleader die bloods wel mocht pakken "omdat hij zoveel moeite had gedaan om een raid te maken, want da's echt moeilijk!" (ik organiseer onderhand wekelijks een icc10 en icc25... nou wat moeilijk zeg). Ik en 2 vrienden van me hadden zoiets van, nah, we blijven bij rotface wel toekijken vanaf de zijlijn Toch wel een leuke reactie van de raidgroup als ze er achter komen dat een van de tanks (een vriend van me), nog vrolijk achter de deur zit, en mensen zoals ik lopen te roepen "GIEF POPCORNZ!" enzo Op de een of andere manier resette de hele boel weer en werden we toch gevraagd of we mee wilden doen hehe. Toen maar gedaan en rotface was makkelijk neer hehe. En, heel verrassend werd rotface's acidic blood door de RL weer geninja'd...

Overigens wel grappig tijdens festergut, de mensen met de kingslayer titel waren degene die het keihard verneukten met de spores, en ze zaten wel in een van de beste raiding guilds van onze server. Boost anyone?

(maar ja, je kan bij een aantal guilds voor 5K goud de kingslayer titel 'kopen' tegenwoordig hier).
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 09:38:20 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_84122512
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef avotar het volgende:

[..]

Jawel.. dat is met een van de nieuwe patches veranderd... je kan alles zien nu..
Oh dat is handig! Als ik me nu erg verveel kan ik Loremaster proberen te halen.
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:29 schreef Dibble het volgende:
Wrathful Gladiator's Pendant of Triumph

pak deze, voor 52k honor
Tx, 52K hp heb ik volgens mij al bijna.
niet zo tof doen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:39:28 #220
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_84122537
Mijn armor bestaat nu volledig uit drops en gekochte gear (Armory link). Als ik wil gaan beginnen aan een Tier item set, waar kan ik dan het beste beginnen? M.a.w. op welke tier item set kan ik het beste instappen? Tier 5, 6, 7?
I spoke proper England since I was a children.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juli 2010 @ 09:41:38 #221
159966 lifeblind
pi_84122580
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:39 schreef Reneuh het volgende:
Mijn armor bestaat nu volledig uit drops en gekochte gear (Armory link). Als ik wil gaan beginnen aan een Tier item set, waar kan ik dan het beste beginnen? M.a.w. op welke tier item set kan ik het beste instappen? Tier 5, 6, 7?
Tier 9, die kun je kopen van Emblems of Triumph die je heeeeel veel gaat krijgen als je eenmaal heroic dungeons gaat farmen. Let wel op, er zijn 2 offset items (op T9 de head en gloves dacht ik), die kunnen beter zijn dan de tieritems.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 09:55:46 #222
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84122893
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:41 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Tier 9, die kun je kopen van Emblems of Triumph die je heeeeel veel gaat krijgen als je eenmaal heroic dungeons gaat farmen. Let wel op, er zijn 2 offset items (op T9 de head en gloves dacht ik), die kunnen beter zijn dan de tieritems.
shoulders en head zijn beter
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:02:56 #223
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_84123025
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:41 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ok, dan ga ik maar beginnen met de dungeons. Het duurt alleen altijd zo lang voordat er een groep is samengesteld en ik daadwerkelijk de dungeon in kan. Ik heb tot nu toe denk ik 3 of 4x pas een dungeon volledig af gemaakt, gewoonweg omdat er mensen stoppen als je pas halverwege bent.
pi_84123201
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef Blistering het volgende:

[..]

Wel 1 van de grootste billenlikkers van de officers iig.
Mooi klote, als je near wipes had dan lag het echt niet aan jouw DPS. Waarschijnlijk heeft die kerel/ vrouw lopen whinen tot die in de raid werd gezet omdat die merkte dat er een kill aan zat te komen :<.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_84123249
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef joyvke het volgende:

[..]

Mooi klote, als je near wipes had dan lag het echt niet aan jouw DPS. Waarschijnlijk heeft die kerel/ vrouw lopen whinen tot die in de raid werd gezet omdat die merkte dat er een kill aan zat te komen :<.
het ging juist slechter na de pauze. dan denk ik niet dat die andere DK een aanbod heeft gemaakt om zich anaal te laten uitwonen voor een plek in de raid.
pi_84124724
quote:

[..]

Wrathfull crit neck, crit cape, ring en wrists. Alle 4 itemlevel 264, dus je GS gaat er flink op vooruit. Lullig gezegd, maar daar gaat het tegenwoordig wel allemaal om. Plus die items zijn best goed totdat je 251+ PvE items krijgt. Als je een beetje arena kan doen tot 1400 rating dan boots en belt erbij nemen. Zijn best goed voor Feral (zowel tank als dps) voor starters.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:13:14 #227
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_84124974
Altijd leuk de zomer dip...

Gisteren was ik blijkbaar de RL voor de ICC 10 guild run. Normaal gesproken hebben we voor de donderdag bijna genoeg voor 2 x 10 man maar gisteren een whooping 9 signups

Om het af te maken kwam er eentje ook niet opdagen.... tja dan maar 2 bekenden erbij getrokken.

Rond een uur of 8 begonnen en om half 9 begint er iemand in /g te zeuren waarom er niet 10 guildy's mee zijn... Het mooiste was nog dat hij verwachte dat ik een van de bekenden zou kicken om voor hem plaats te maken

Gevalletje ik dacht het niet, had hij zich maar moeten inschrijven

Maar ik moet toegeven het was een best geinige run, onder het motto van een tank die na een break weer begonnen is dus niet top gegeared een priest healer die geen idee heeft wat hij aan het doen is en ga zo maar door

Opzich is het best leuk om zo de uitdagingen terug te krijgen in ICC 10. De trash is solo te healen met mijn shammy. Toch maar een keer kijken of ik de rest ook zo gek krijg om lord M een keer te proberen met 1 healer
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_84125202
Veel dingen zijn met een fatsoenlijke Druid healer wel goed solo te doen. Denk aan Marrowgar, Deathwhisper, Saurfang. Allen ICC10 normal weliswaar. Tevens Toravon-10 ook vaak genoeg gesolohealed op mijn Druid. Alleen met 2 of 3 is het toch een stuk minder stress.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juli 2010 @ 11:34:22 #229
159966 lifeblind
pi_84125724
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:13 schreef CocaColaLight het volgende:

Om het af te maken kwam er eentje ook niet opdagen.... tja dan maar 2 bekenden erbij getrokken.

Rond een uur of 8 begonnen en om half 9 begint er iemand in /g te zeuren waarom er niet 10 guildy's mee zijn... Het mooiste was nog dat hij verwachte dat ik een van de bekenden zou kicken om voor hem plaats te maken

Gevalletje ik dacht het niet, had hij zich maar moeten inschrijven

Als er bij ons iemand niet online is op het moment dat in de calendar staat dat we beginnen, heeft ie pech. Gebeurt af en toe wel eens dat iemand veel later online komt dan dat er afgesproken is: jammer dan.

Ik vraag me af of mijn icc10 raid van morgenavond een beetje gaat lukken, staat 3 dagen op de calendar, nog maar 3 accepted, 2 tentative (waarvan 1 mijn mage alt is, misschien sleur ik die tot aan marrowgar voor reputation), en 1 declined (vanwege vakantie).
  vrijdag 16 juli 2010 @ 11:44:35 #230
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_84126136
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:19 schreef SharQueDo het volgende:
Veel dingen zijn met een fatsoenlijke Druid healer wel goed solo te doen. Denk aan Marrowgar, Deathwhisper, Saurfang. Allen ICC10 normal weliswaar. Tevens Toravon-10 ook vaak genoeg gesolohealed op mijn Druid. Alleen met 2 of 3 is het toch een stuk minder stress.
Mjah, met een shammy wordt het wat lastiger volgens mij aangezien vrijwel geen hots hebt.

Een beetje stress mag best, de laatste tijd verveel ik me erg als het weer eens met 2 / 3 healers wordt gedaan. Je gaat er een sport van maken om de meeste healing done te krijgen als shammy zijnde
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_84126579
Ik ben begonnen met een Night Elf Hunter op de Kazzak realm. Moet zeggen dat het nu al vrij snel saai begint te worden, iemand tips om misschien een andere server / class / race te nemen?
pi_84126829
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben begonnen met een Night Elf Hunter op de Kazzak realm. Moet zeggen dat het nu al vrij snel saai begint te worden, iemand tips om misschien een andere server / class / race te nemen?
pvp realm zal niet snel vervelen. dan kan jij aanvallen/aangevallen worden
in het begin zijn bijna alle classes saai. daar zal je even doorheen moeten bijten
pi_84128335
Dat over retribution paladins, kan ook aan de gear liggen, of er zit gewoon een mongool te spelen met ARP vendor items, slechte gems en enchants, professions etc. Je zou denken dat je als retribution weinig fout kan doen. Maar blijkbaar wel dus. Prioriteiten totaal verkeerd gebruiken, zoals hammer of wrath als eerste prio gebruiken als hij beschikbaar, of avenging wrath gebruiken bij het begin van de bossfight (doen 80% van de retribution paladins). Zo zijn er nog allemaal kleine dingen die meespelen waardoor iemand veel lager uit kan komen.

Ik vind het in ieder niet meer zo leuk, omdat er zoveel mongolen zijn in dikke retribution gear met icc25 heroic gear etc. Waarbij ik ze vervolgens outdps met mijn offspec Iedereen en zijn moeder heeft tegenwoordig een ret paladin waardoor het gewoon niet meer leuk is. In random heroics is het echt vet om met mijn shaman of DK hoge dps te doen. Als retribution paladin ram je een keer op divine storm en ben je klaar. Het is zo simpel allemaal waardoor blijkbaar heel veel mensen voor de class/spec kiezen, en er dan niks van pakken als het een beetje op oplettendheid of verdiepen in de class gaat.
quote:
Vraag over Druid gear (kitty DPS). Ik ben pas net level 80 geworden en mijn gear is natuurlijk nog niet echt dat je zegt geweldig... Nu zat ik te denken 1 stuk PVP gear te nemen, zodat ik in ieder geval IETS heb dat wat beter is (al is de pvp gear natuurlijk niet echt voor pve)
Random heroic, random heroics, random heroics.

En heb je claw van je action bar afgehaald? Scheelt ook nog best wel wat dps!
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Edwinuss het volgende:
Vergeleken met een lvl80 is elke nieuwe char die je maakt kut. Het begint pas een beetje leuk te worden vanaf lvl40 en vanaf lvl60 heb je pas een beetje het gevoel dat je veel spells hebt om te gebruiken. Als shaman doe je stormstrike en earth shock, als paladin doe je je judgement en autoattack ( ), als mage doe je 80% frostbolts en als hunter een beetje autoshotten etc.
pi_84128594
ik zit er al een tijdje aan te denken om een complete volksverhuizing te maken naar een andere realm. mijn huidige realm (Magtheridon) is na het vertrek van ensidia compleet doodgebloed, zelfs zo erg dat de population van 24/7 high naar 24/7 low is gegaan.

ik ben horde, en aan de hand van deze site http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php?sort=Total zijn er bij mij 2 realms die er uitspringen. Twisting nether en Stormscale. op beide realms is de horde ratio flink wat hoger en het allerbelangrijkste: lekker druk ik neem aan dat deze lijst wel in grote lijnen klopt.

ik ben geen hardcore raider, maar ik wil toch wel elke week wat pugs doen (voa, weekly, icc10 paar bosses etc).ook pvp ik wel redelijk vaak, dus niet dat deze bg zo verkracht is dat je op zijn minst 15 minuten moet wachten voor een random.

zijn er fokkers hier (horde) die op 1 van die realms spelen? mijn vraag is of het een goede keus is of dat ik nog even door moet vragen/kijken naar andere realms.

vrijdag 16 juli 2010 @ 12:49:49 #235
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84128807
die realms zitten volgens mij allebei in mijn battlegroup en een maat van me gaat weer terug naar alliance omdat BG queues om te janken zijn
pi_84129223
die 2 realms zitten sowieso al niet bij elkaar in de battlegroup, en kan je iets duidelijker zijn dan 'om te janken' minimaal 20 min of?

[ Bericht 8% gewijzigd door Failatronic op 16-07-2010 13:07:09 ]
pi_84129228
Twisting Nether heb ik als horde gespeeld, toen was het er wel lekker druk, veel horde en leuke battlegrounds (in tegenstelling tot waar ik nu zit en 90% verlies) wat de queue is van de realm op dit moment weet ik niet. Maar ik herinnerde mij dat dat niet zo'n probleem was als horde. Drukte heeft ook wel als nadeel dat er gewoon nog meer met gearscore gejankt wordt, dus bereid je maar voor
pi_84129247
quote:
Twisting Nether heb ik als horde gespeeld, toen was het er wel lekker druk, veel horde en leuke battlegrounds (in tegenstelling tot waar ik nu zit en 90% verlies) wat de queue is van de realm op dit moment weet ik niet. Maar ik herinnerde mij dat dat niet zo'n probleem was als horde. Drukte heeft ook wel als nadeel dat er gewoon nog meer met gearscore gejankt wordt, dus bereid je maar voor
GS is zulk royal sadness, als er in trade chat bijv gevraagd word voor icc 25 minimum 5500 gs, /w ik gewoon <class & role> 5700 gs inv, niemand die er tijdens de raid iets van zegt, terwijl ik eigelijk maar op 5300 gs zit op dat moment ofzo
pi_84129264
gvd verkeerde knop
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 13:08:45 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_84129594
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef ufopiloot het volgende:

Random heroic, random heroics, random heroics.

En heb je claw van je action bar afgehaald? Scheelt ook nog best wel wat dps!
[..]

Een random heroic per dag geeft toch maar extra badges?

Claw is inderdaad van mijn action bar, de rest moet ik eigenlijk nog herindelen, met andere keybindings, is nog even puzzelen en kijken welke ik eigenlijk niet gebruik (of zelden gebruik).
niet zo tof doen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:09:41 #241
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84129630
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef Karina het volgende:

[..]

Claw is inderdaad van mijn action bar, de rest moet ik eigenlijk nog herindelen, met andere keybindings, is nog even puzzelen en kijken welke ik eigenlijk niet gebruik (of zelden gebruik).
eerste random heroic - 2 frost emblems
rest van de random heroics - 2 triumph emblems
pi_84129678
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:08 schreef Karina het volgende:

[..]

op elke dag geeft de eerste heroic 2 frost badges nadat de laatste boss dood is. daarna krijg je voor het clearen van een heroic 2 triumph badges + badges van bosses die afmaakt.
pi_84129820
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:45 schreef Failatronic het volgende:
ik zit er al een tijdje aan te denken om een complete volksverhuizing te maken naar een andere realm. mijn huidige realm (Magtheridon) is na het vertrek van ensidia compleet doodgebloed, zelfs zo erg dat de population van 24/7 high naar 24/7 low is gegaan.

ik ben horde, en aan de hand van deze site http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php?sort=Total zijn er bij mij 2 realms die er uitspringen. Twisting nether en Stormscale. op beide realms is de horde ratio flink wat hoger en het allerbelangrijkste: lekker druk ik neem aan dat deze lijst wel in grote lijnen klopt.

ik ben geen hardcore raider, maar ik wil toch wel elke week wat pugs doen (voa, weekly, icc10 paar bosses etc).ook pvp ik wel redelijk vaak, dus niet dat deze bg zo verkracht is dat je op zijn minst 15 minuten moet wachten voor een random.

zijn er fokkers hier (horde) die op 1 van die realms spelen? mijn vraag is of het een goede keus is of dat ik nog even door moet vragen/kijken naar andere realms.

Ik speel op Stormscale-PvP Horde. Ben er maanden geleden heen gemigrate vanaf Turalyon Alliance (waar nog een paar alts op hangen). Ik moet zeggen: ge-wel-dig-e server.

Pluspunten:
+ Altijd wel wat te doen. Er zijn zo 4-5 ICC25 pugs naast elkaar gaande tijdens peak hours, en ook in 'offhours' is er altijd wel een run van elke raid. Zelfs ICC25HM runs met 12/12 normal en 8+ heroic zijn niet zeldzaam op Stormscale. Ook GDKP runs zijn hier voldoende te vinden. ICC10 Kingslayer runs zijn tegenwoordig ook standaard.
+ Horde wint WG 95% van de tijd (Alliance met 15+ Tenacity ftl).
+ Veel goeie guilds, goeie PvE raiding guilds en PvP guilds (ik heb zelf een PvP guild gemaakt met wat vrienden genaamd <YARR MATEY>, je bent welkom als je wilt joinen als je hier transferred btw. Heeft nu bijna 100 members, en we doen vaak premades e.d.).
+ PvP is sowieso goed, beste spelers van de wereld (Hydra, Kalimyst, etc) zitten op Stormscale Horde. Als je een arena partner zoekt in trade dan krijg je standaard 5+ whispers van mensen. Worden ook veel premade bgs georganiseerd. Cyclone is ook een goeie battlegroep, 80% winkans met 5 min random queue.
+ Nooit wachttijd bij het inloggen, desondanks dat de server gruwelijk vol zit.

Minpunten:
- Als DPS heb je het wel meestal op het nakijken voor raids. Overvloed aan Rogues/Mages en andere dps en chronisch tekort aan zowel tanks en healers. Ik doe op mijn Rogue altijd alsof ik een alt ben uit een hoge PvE guild om zo toch makkelijker in raids te kunnen komen; ik heb de 'skills' en gear om het zo maar te zeggen, dus ik kom altijd geloofwaardig over. Maar als je een tank of healer bent met redelijke gear (5.5k gs) dan kun je bijna letterlijk in elke pug komen.
- Veel ninjas. Als je een random ICC25 pug joined dan geef ik je 95% kans dat de Saurfang tokens en DBW geninja'd worden, als die al niet gereserveerd zijn. Hoort bij de server. Je kan een PvE guild joinen, iemand tegenkomen die wél eerlijke runs organiseert of zelf runs organiseren, zoals ik bijna wekelijks doe.
- Veel 12-jarige retardjes. Het is een volle server, dus ook meer kans dat er lage volk tussen zit. Nerdragers, mensen die andere uitschelden, etc, je komt het allemaal tegen, helemaal in pugs.
- Gearscore, je ontkomt er niet aan. Is tegenwoordig met elke server zo.
- Trade chat spam. Dubbele chatframes (een voor trade/general/yell en andere voor de rest) EN anti-spam addon (BadBoy / SpamThrottle) is een MUST. En nee, dit is geen grapje. Standaard recruitment messages voor raids worden altijd gespammed in 10 regels of meer achter elkaar. Dit hoort gewoon bij de server, ga je hier dan ook niet druk over lopen maken zoals sommige mensen op de server wel doen . Met aparte chatframes voor spam/rest én anti-spam addon valt het reuze mee.

Stormscale ftw. Had hier veel eerder heen moeten gaan. Geweldige server, en zéker een aanrader voor jouw verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door SharQueDo op 16-07-2010 13:26:57 ]
pi_84130072
zoals jij het laat klinken zou ik er ook wel heen willen
pi_84130192
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:19 schreef dikke_donder het volgende:
zoals jij het laat klinken zou ik er ook wel heen willen
Wat let je?
pi_84130355
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Wat let je?
ik wil niet meer raiden dan 3x per week. de vraag is dan of die er zijn. vast wel, maar wil het zeker weten.

omdat het zon drukke server is zal er waarschijnlijk veel lag zijn in instances en raids. lijkt mij tenminste.

en ik laat veel mensen achter op de server waar ik nu zit.
pi_84130395
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:26 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ik wil niet meer raiden dan 3x per week. de vraag is dan of die er zijn. vast wel, maar wil het zeker weten.

omdat het zon drukke server is zal er waarschijnlijk veel lag zijn in instances en raids. lijkt mij tenminste.

en ik laat veel mensen achter op de server waar ik nu zit.
Nope, nooit last gehad van additional-instances-cannot-be-launched sinds Blizzard de servers geupgrade heeft, dus ook dat is geen probleem. Er zijn voldoende PvE guilds die maar 3x per week raiden, ik zal er ff wat voor je opzoeken.

edit:
<naos> raidt DI/DO/ZO van 2000-2400, is zo de enige in de top guilds vanwaar ik zo weet dat ze 3 dagen raiden, maar er zullen zeker nog wel meer zijn.
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 13:28:38 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_84130438
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef Salamando het volgende:

[..]

eerste random heroic - 2 frost emblems
rest van de random heroics - 2 triumph emblems
Die Triumph zijn dus ook extra?

Ik doe eigenlijk nooit randoms, vandaar dat ik het niet weet (met mijn hunter ook niet), ik heb voor mijn hunter wel 60 frost bijelkaar gesprokkeld voor de shoulders, maar voor het volgende item dat ik zou willen, heb ik er 95 nodig, dat haal ik nooit.

Met mijn druid dan maar wat randoms doen, alhoewel ik nog niet echt handig ben in dat melee, toch heel anders dan hunter (maar goed, die laatste speel ik dan ook al meer dan 3 jaar).
niet zo tof doen
pi_84130463
quote:
Minpunten:
- Als DPS heb je het wel meestal op het nakijken voor raids. Overvloed aan Rogues/Mages en andere dps en chronisch tekort aan zowel tanks en healers. Ik doe op mijn Rogue altijd alsof ik een alt ben uit een hoge PvE guild om zo toch makkelijker in raids te kunnen komen; ik heb de 'skills' en gear om het zo maar te zeggen, dus ik kom altijd geloofwaardig over.
- Veel ninjas. Als je een random ICC25 pug joined dan geef ik je 95% kans dat de Saurfang tokens en DBW geninja'd worden, als die al niet gereserveerd zijn. Hoort bij de server. Je kan een PvE guild joinen, iemand tegenkomen die wél eerlijke runs organiseert of zelf runs organiseren, zoals ik bijna wekelijks doe.
- Veel 12-jarige retardjes. Het is een volle server, dus ook meer kans dat er lage volk tussen zit. Nerdragers, mensen die andere uitschelden, etc, je komt het allemaal tegen, helemaal in pugs.
- Trade chat spam. Dubbele chatframes (een voor trade/general/yell en andere voor de rest) EN anti-spam addon (BadBoy / SpamThrottle) is een MUST. En nee, dit is geen grapje. Standaard recruitment messages voor raids worden altijd gespammed in 10 regels of meer achter elkaar. Dit hoort gewoon bij de server, ga je hier dan ook niet druk over lopen maken zoals sommige mensen op de server wel doen . Met aparte chatframes voor spam/rest én anti-spam addon valt het reuze mee
.

haha dit is allemaal zo herkenbaar met het vroegere magtheridon, gelukkig zijn de chars die ik wil moven allemaal healer/tank met dps offspec, dbw kan me gestolen worden. 12 jarige gaan in ignore of worden extra getrolled ( prachtig die reacties alleen jammer dat je zelf dan ook zo snel in ignore gaat ) en die trade zo was het hier ook vroeger, als je je profession aanbood in chat bijv was ie serieus binnen een halve seconde al weg, ik kan wel leven met deze minpunten
pi_84130593
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:29 schreef Failatronic het volgende:

[..]

.

haha dit is allemaal zo herkenbaar met het vroegere magtheridon, gelukkig zijn de chars die ik wil moven allemaal healer/tank met dps offspec, dbw kan me gestolen worden. 12 jarige gaan in ignore of worden extra getrolled ( prachtig die reacties alleen jammer dat je zelf dan ook zo snel in ignore gaat ) en die trade zo was het hier ook vroeger, als je je profession aanbood in chat bijv was ie serieus binnen een halve seconde al weg, ik kan wel leven met deze minpunten
Nou, waar wacht je op. Kom naar Stormscale!
pi_84131863
Vreemd, mijn Armory update weer niet. Beetje vervelend want nu moet ik al mijn nieuwe zooi handmatig invoeren in mijn dps spreadsheet. Gister omgegemmed naar armor pen aangezien ik twee upgrades had en nu armor pen gemmen meer dps opleverd dan strenght. Kost wel wat knaken maar dan heb je wat.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:06:08 #252
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_84131919
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Die Triumph zijn dus ook extra?

Ik doe eigenlijk nooit randoms, vandaar dat ik het niet weet (met mijn hunter ook niet), ik heb voor mijn hunter wel 60 frost bijelkaar gesprokkeld voor de shoulders, maar voor het volgende item dat ik zou willen, heb ik er 95 nodig, dat haal ik nooit.

Met mijn druid dan maar wat randoms doen, alhoewel ik nog niet echt handig ben in dat melee, toch heel anders dan hunter (maar goed, die laatste speel ik dan ook al meer dan 3 jaar).
ja die 2 triumph zijn ook extra
pi_84131948
heb een dipje, heb zelfs gejokt tegen guild dat ik me pols gebroken heb omdat ik geen zin heb om minimaal 3 keer per week te raiden.

heb een warr dwarf tank en een dran. priest healer maar denk dat ik pas weer zin heb om te spelen zodra cata er is, kijk er echt naar uit!!!

ben nu lekker op een beginnersserver een pala aan t vernaggelen:D
pi_84132368
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:07 schreef farscapevr8 het volgende:
heb een dipje, heb zelfs gejokt tegen guild dat ik me pols gebroken heb omdat ik geen zin heb om minimaal 3 keer per week te raiden.

heb een warr dwarf tank en een dran. priest healer maar denk dat ik pas weer zin heb om te spelen zodra cata er is, kijk er echt naar uit!!!

ben nu lekker op een beginnersserver een pala aan t vernaggelen:D
Ja heerlijk is dat, ik heb er ook een handje van om op compleet random servers nieuwe characters te gaan maken, ook al heb ik 1 of 2 level 80s van die class.
pi_84133655
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:27 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nope, nooit last gehad van additional-instances-cannot-be-launched sinds Blizzard de servers geupgrade heeft, dus ook dat is geen probleem. Er zijn voldoende PvE guilds die maar 3x per week raiden, ik zal er ff wat voor je opzoeken.

edit:
<naos> raidt DI/DO/ZO van 2000-2400, is zo de enige in de top guilds vanwaar ik zo weet dat ze 3 dagen raiden, maar er zullen zeker nog wel meer zijn.

ff gekeken op me telefoon. ze hebben toch 9/12 op heroic 25m. das wel goed, maar ze raiden tot fucking 00.00! vind ik wel erg lang!

maar ik moest ff lachen toen ik zoveel horde zag staan in de top 20 guilds op stormscale
pi_84135020
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:53 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ff gekeken op me telefoon. ze hebben toch 9/12 op heroic 25m. das wel goed, maar ze raiden tot fucking 00.00! vind ik wel erg lang!

maar ik moest ff lachen toen ik zoveel horde zag staan in de top 20 guilds op stormscale
Mja, het is echt een Horde server. Allies worden altijd zo hard geganked bij ICC/etc.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 15:38:44 #257
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84135314
Daarom ben ik ook gefactionchanged
*Hosselcopter*
  Moderator vrijdag 16 juli 2010 @ 16:05:47 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_84136201
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:06 schreef Salamando het volgende:

[..]

ja die 2 triumph zijn ook extra
Oh ok, wist ik dus niet, voor hunter niet zo van belang, want volgens mij is er niet echt nog iets dat ik daarvan zou kunnen kopen, voor druid wel interessant.
niet zo tof doen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:21:00 #259
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_84139021
Net voor het eerst op mijn rogue ICC 10 gedaan. 1e 4 bosses allemaal down daarna moesten mensen gaan, ging wel lekker heb 3 nieuwe drops. En won de BoE cloh shoulder dus die ff verkopen
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_84158803
Hehe net me shaman, die net 20 uur 80, in voa25 gebluft. Gewoon achiev linken die niet gecompleet was.
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 17 juli 2010 @ 01:36:32 #261
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_84159183
Gister Kingslayer gehaald
  zaterdag 17 juli 2010 @ 01:47:27 #262
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84159349
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 01:13 schreef Junglebeast het volgende:
Hehe net me shaman, die net 20 uur 80, in voa25 gebluft. Gewoon achiev linken die niet gecompleet was.
slacker
*Hosselcopter*
pi_84159600
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:04 schreef Sjiznit het volgende:
Vreemd, mijn Armory update weer niet. Beetje vervelend want nu moet ik al mijn nieuwe zooi handmatig invoeren in mijn dps spreadsheet. Gister omgegemmed naar armor pen aangezien ik twee upgrades had en nu armor pen gemmen meer dps opleverd dan strenght. Kost wel wat knaken maar dan heb je wat.
Mijn shaman is nog steeds level 76 op armory. Terwijl ik inmiddels alweer full T9 en wat ilvl 232 heroic spul bij elkaar heb gefarmed.
pi_84159632
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:14 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik speel op Stormscale-PvP Horde. Ben er maanden geleden heen gemigrate vanaf Turalyon Alliance (waar nog een paar alts op hangen). Ik moet zeggen: ge-wel-dig-e server.

Pluspunten:
+ Altijd wel wat te doen. Er zijn zo 4-5 ICC25 pugs naast elkaar gaande tijdens peak hours, en ook in 'offhours' is er altijd wel een run van elke raid. Zelfs ICC25HM runs met 12/12 normal en 8+ heroic zijn niet zeldzaam op Stormscale. Ook GDKP runs zijn hier voldoende te vinden. ICC10 Kingslayer runs zijn tegenwoordig ook standaard.
+ Horde wint WG 95% van de tijd (Alliance met 15+ Tenacity ftl).
+ Veel goeie guilds, goeie PvE raiding guilds en PvP guilds (ik heb zelf een PvP guild gemaakt met wat vrienden genaamd <YARR MATEY>, je bent welkom als je wilt joinen als je hier transferred btw. Heeft nu bijna 100 members, en we doen vaak premades e.d.).
+ PvP is sowieso goed, beste spelers van de wereld (Hydra, Kalimyst, etc) zitten op Stormscale Horde. Als je een arena partner zoekt in trade dan krijg je standaard 5+ whispers van mensen. Worden ook veel premade bgs georganiseerd. Cyclone is ook een goeie battlegroep, 80% winkans met 5 min random queue.
+ Nooit wachttijd bij het inloggen, desondanks dat de server gruwelijk vol zit.

Minpunten:
- Als DPS heb je het wel meestal op het nakijken voor raids. Overvloed aan Rogues/Mages en andere dps en chronisch tekort aan zowel tanks en healers. Ik doe op mijn Rogue altijd alsof ik een alt ben uit een hoge PvE guild om zo toch makkelijker in raids te kunnen komen; ik heb de 'skills' en gear om het zo maar te zeggen, dus ik kom altijd geloofwaardig over. Maar als je een tank of healer bent met redelijke gear (5.5k gs) dan kun je bijna letterlijk in elke pug komen.
- Trade chat spam. Dubbele chatframes (een voor trade/general/yell en andere voor de rest) EN anti-spam addon (BadBoy / SpamThrottle) is een MUST. En nee, dit is geen grapje. Standaard recruitment messages voor raids worden altijd gespammed in 10 regels of meer achter elkaar. Dit hoort gewoon bij de server, ga je hier dan ook niet druk over lopen maken zoals sommige mensen op de server wel doen . Met aparte chatframes voor spam/rest én anti-spam addon valt het reuze mee.

Stormscale ftw. Had hier veel eerder heen moeten gaan. Geweldige server, en zéker een aanrader voor jouw verhaal.
Ben op die server gaan spelen, zitten echt super veel mensen op!
pi_84159719
Ik wil het ook wel proberen. Zat vandaag te denken dat ik wel een DK alt wil, maar mijn character slots zijn vol. En een dk is wat fijner om mee te beginnen dan een lvl 1 alt.

Zat alleen nog te twijfelen over de server maar ik ga het wel eens proberen voor de grap. Al is er vast al een overload aan dk's daar, maarja ben toch niet van plan hardcore te gaan raiden, misschien een keer een pug als m'n gear dat toelaat.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 02:38:16 #266
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84159997
Aleen Silvermoon is drukker. Iets van 26k alliance
*Hosselcopter*
pi_84169045
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 02:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil het ook wel proberen. Zat vandaag te denken dat ik wel een DK alt wil, maar mijn character slots zijn vol. En een dk is wat fijner om mee te beginnen dan een lvl 1 alt.

Zat alleen nog te twijfelen over de server maar ik ga het wel eens proberen voor de grap. Al is er vast al een overload aan dk's daar, maarja ben toch niet van plan hardcore te gaan raiden, misschien een keer een pug als m'n gear dat toelaat.
btw Sap, ben al een tijdje niet meer op de Horde kant geweest. De Shaman speelt gewoon erg lekker. En heb nu ook maar een Ele PvP spec gemaakt voor de fun.

Zal later nog wel op Khruul komen want die wil ook wel naar 80 hebben nog.

@Sharqy, al in de Beta?... ik niet idg
pi_84169230
Paar guildies van me spelen de beta. Het is tot nu toe allemaal buggie en fucked up. Tanks met full sanctified en 50k unbuffed HP worden geoneshot in de eerste de beste dungeon
pi_84171450
@Jungle nope
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:09:16 #270
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84172258
Wat heb ik een hekel aan die harpies In Stonetalon Mountains, Charred Vale wel te verstaan
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84175366
pi_84176216
Deze gozert net in /2:

LFM ICC25 LINK 6/12 5,5K!!

https://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Jordiix
pi_84176591
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:26 schreef ufopiloot het volgende:
Deze gozert net in /2:

LFM ICC25 LINK 6/12 5,5K!!

https://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Jordiix
Tja heeft toch wel een GS van 5538, en 5/12...
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:26:23 #274
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_84178301
Jezus, ik heb zin om weer te gaan WoW, al weet ik dat het zo slecht voor me is...
ff wachten nog
pi_84190900
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 15:02 schreef ufopiloot het volgende:
Paar guildies van me spelen de beta. Het is tot nu toe allemaal buggie en fucked up. Tanks met full sanctified en 50k unbuffed HP worden geoneshot in de eerste de beste dungeon
ik heb 1x een dungeon gedaan in de beta. ik kreeg constant aggro

nieteens de hele dungeon gedaan omdat tank het nodig vond om een groep van 7/8 mobs te pullen waarvan je er normaal net 3 aankan
  zondag 18 juli 2010 @ 11:17:33 #276
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84192443
ik heb alle 2 die armory links bekeken..

Bij de hunter schoten de tranen zowat in de ogen. Bij die dk...deed ik dit:

Dat iemand zo ....zo.... clueless kan zijn.... ik snap het niet
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  zondag 18 juli 2010 @ 11:33:49 #277
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84192799
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef jagga het volgende:
ik heb alle 2 die armory links bekeken..

Bij de hunter schoten de tranen zowat in de ogen. Bij die dk...deed ik dit:

Dat iemand zo ....zo.... clueless kan zijn.... ik snap het niet
Waarschijnlijk omdat iedereen ''omg lol noob'' roept als ze zijn gear zien, maar vervolgens niet gaan uitleggen hoe het wèl moet.
  Redactie Frontpage zondag 18 juli 2010 @ 11:40:12 #278
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84192937
Ik heb geen Hunter en mijn DK staat al maanden stil Wat is er mis met ze

Oh never mind, ben er wel zo'n beetje achter

[ Bericht 22% gewijzigd door Etcetera op 18-07-2010 12:11:39 ]
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zondag 18 juli 2010 @ 13:09:54 #279
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84195452
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:33 schreef Windigo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat iedereen ''omg lol noob'' roept als ze zijn gear zien, maar vervolgens niet gaan uitleggen hoe het wèl moet.
misschien..

maar ervaring leert dat de meeste niet eens geholpen willen worden.

Meesten nemen niet aan van wat je geeft als advies...
  zondag 18 juli 2010 @ 13:10:24 #280
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84195470
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen Hunter en mijn DK staat al maanden stil Wat is er mis met ze

Oh never mind, ben er wel zo'n beetje achter
geef armory linkjes dan kijk ik effe
pi_84195601
quote:
Op zondag 18 juli 2010 11:33 schreef Windigo het volgende:
- 'Hey mate why are you making an ICC25 if you obviously don't know what you are doing? Equiping pvp items to boost your gearscore, no enchants at all, no gems, a stupid spec, wrong PvE items and you don't have any experience yourself in ICC.'

Hij: 'STFU'
pi_84196701
Iemand van m'n guild zat met 'm x-battleground. Kennelijk heeft die hunter die spellpower gear vanwege z'n Arcane shot.
pi_84197238
Spellpower heeft geen invloed op arcane shot
  zondag 18 juli 2010 @ 15:44:36 #284
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84200436
Hoe vinden jullie dat DK's het doen in pvp?
*Hosselcopter*
  zondag 18 juli 2010 @ 15:52:22 #285
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84200647
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

- 'Hey mate why are you making an ICC25 if you obviously don't know what you are doing? Equiping pvp items to boost your gearscore, no enchants at all, no gems, a stupid spec, wrong PvE items and you don't have any experience yourself in ICC.'

Hij: 'STFU'
Als iemand bij mij aan kwam met ''stupid this stupid that'' zou ik ook niet luisteren. Wel als iemand zegt ''hey I don't know if you know it but if you'd use enchants, gems and the right spec you might do a lot better dps. Can I help?''
pi_84201278
quote:
Op zondag 18 juli 2010 15:52 schreef Windigo het volgende:

[..]

Als iemand bij mij aan kwam met ''stupid this stupid that'' zou ik ook niet luisteren. Wel als iemand zegt ''hey I don't know if you know it but if you'd use enchants, gems and the right spec you might do a lot better dps. Can I help?''
Je bent dan ook gewoon stupid. Oprotten uit de game, ga maar lekker funnygames.nl spelen als je er geen ene zak van snapt. Het gaat om een raid, ICC25. Niet om iemand die in een random heroic loopt en net lvl80 is geworden.
  zondag 18 juli 2010 @ 16:37:00 #287
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_84201787
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:16 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Je bent dan ook gewoon stupid. Oprotten uit de game, ga maar lekker funnygames.nl spelen als je er geen ene zak van snapt. Het gaat om een raid, ICC25. Niet om iemand die in een random heroic loopt en net lvl80 is geworden.
Tuurlijk, en dat moet je iemand dan maar lekker inwrijven, dat hij zo stupid is zodat jij je beter kan voelen.. Man man, je herinnerd me er wel aan waarom ik in al die 5 jaar nooit ben gaan raiden. Als die zeikers met hun zure koppen die jou wel eens gaan vertellen hoe stupid je bent en die niemand ooit iets uit willen leggen. Ja daar leer je van als je net begint met raiden. Niks voor mij, al dat gezeik over GS en achievements en wie de grootste pik heeft.. Ik heb liever lol.
  Redactie Frontpage zondag 18 juli 2010 @ 16:58:01 #288
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84202560
quote:
Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef jagga het volgende:

[..]

geef armory linkjes dan kijk ik effe
Whut, van mijn DK?
With four other people
And aliens
pi_84205442
quote:
Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Whut, van mijn DK?
Ja, en je hunter.
pi_84205585
Arrogante spelers heb je overal en dat zijn de ergste om mee in een group te zitten. Als je mensen alleen maar af blijft zeiken leren ze het nooit.

Ik krijg vaak complimenten van andere spelers dat ik goed ben, maar niet arrogant en altijd bereid om mensen te helpen. En ik vind ook dat het zo hoort. Ik was in het begin ook noob maar ben door hulp en tips van guildies en andere personen die dezelfde class speelden veel beter geworden.
  Redactie Frontpage zondag 18 juli 2010 @ 18:53:07 #291
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84205854
quote:
Op zondag 18 juli 2010 18:35 schreef BWRaep het volgende:

[..]

Ja, en je hunter.
Ik heb geen Hunter zei ik toch
With four other people
And aliens
  zondag 18 juli 2010 @ 21:01:15 #292
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_84210386
Lees vaak in de LFG channel dat men mensen zoekt met gearscores boven de 4500. Ik had uiteraard geen idee hoeveel dat is, dus ik heb via wow-heroes mijn score eens opgezocht: 971

Wel gisteren Gun'Drak binnen 30 minuten gedaan met een goed groepje Ik ga emblems verzamelen voor betere gear. Trouwens, ik heb nu Emblems of Heroism gekregen. Krijg ik deze iedere keer omdat dit bij mijn class past of zo? Of is dit random, kan ik volgende keer ook Emblem of Valor krijgen bijvoorbeeld?
pi_84211550
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:01 schreef Reneuh het volgende:
Lees vaak in de LFG channel dat men mensen zoekt met gearscores boven de 4500. Ik had uiteraard geen idee hoeveel dat is, dus ik heb via wow-heroes mijn score eens opgezocht: 971

Wel gisteren Gun'Drak binnen 30 minuten gedaan met een goed groepje Ik ga emblems verzamelen voor betere gear. Trouwens, ik heb nu Emblems of Heroism gekregen. Krijg ik deze iedere keer omdat dit bij mijn class past of zo? Of is dit random, kan ik volgende keer ook Emblem of Valor krijgen bijvoorbeeld?
Heeft geen nut op dit moment, tegen de tijd dat je je gear en enchants etc hebt is de expansion er en kun je je gear vervangen door de eerste de beste groene / blauwe quest items .
pi_84211976
Wat is stormscale erg trouwens . Liep met m'n 58 DK org in voor die quest en die trade spam is niet normaal meer joh. Elke pug spamt standaard 15x omdat het anders zo niet meer te zien is. Op Turalyon fade de trade gewoon regelmatig weg omdat niemand meer iets zegt, maar op stormscale komen er 30 lines per seconde voorbij .
pi_84212092
Oja Reneuh GS is trouwens iets anders dan wow-heroes score. Die is bij mij 2922 terwijl mijn GS sowieso boven de 5500 is.
pi_84212278
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef unaco10 het volgende:

[..]

Heeft geen nut op dit moment, tegen de tijd dat je je gear en enchants etc hebt is de expansion er en kun je je gear vervangen door de eerste de beste groene / blauwe quest items .
Wat is dat nou weer voor onzin. De expansion duurt nog maanden..
pi_84212301
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is stormscale erg trouwens . Liep met m'n 58 DK org in voor die quest en die trade spam is niet normaal meer joh. Elke pug spamt standaard 15x omdat het anders zo niet meer te zien is. Op Turalyon fade de trade gewoon regelmatig weg omdat niemand meer iets zegt, maar op stormscale komen er 30 lines per seconde voorbij .
Hah niet aan de andere kant. Spam aan alle kanten voor icc10, arena, WTS enz enz.. in trade.
  zondag 18 juli 2010 @ 22:08:10 #298
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_84213203
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Oja Reneuh GS is trouwens iets anders dan wow-heroes score. Die is bij mij 2922 terwijl mijn GS sowieso boven de 5500 is.
Tel je dan zelf alles op ofzo?
pi_84213663
quote:
Op zondag 18 juli 2010 22:08 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Tel je dan zelf alles op ofzo?
Er is een mod die je gearscore kan berekenen, maar je kan het ook op http://wtfismygearscore.com/ bekijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jessah op 18-07-2010 22:36:18 ]
pi_84213747
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:45 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin. De expansion duurt nog maanden..
3 en een beetje inderdaad.. Natuurlijk beleeft ieder op zijn eigen manier plezier aan WoW en voor sommige is gear gatheren voor enkele maanden inderdaad plezier, andere denken meer na over een langere termijn.

Ik zou het dus niet direct willen omschrijven als "onzin" .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')