Waarschijnlijk omdat iedereen ''omg lol noob'' roept als ze zijn gear zien, maar vervolgens niet gaan uitleggen hoe het wèl moet.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:17 schreef jagga het volgende:
ik heb alle 2 die armory links bekeken..
Bij de hunter schoten de tranen zowat in de ogen. Bij die dk...deed ik dit:
Dat iemand zo ....zo.... clueless kan zijn.... ik snap het niet
misschien..quote:Op zondag 18 juli 2010 11:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat iedereen ''omg lol noob'' roept als ze zijn gear zien, maar vervolgens niet gaan uitleggen hoe het wèl moet.
geef armory linkjes dan kijk ik effequote:Op zondag 18 juli 2010 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen Hunter en mijn DK staat al maanden stilWat is er mis met ze
Oh never mind, ben er wel zo'n beetje achter
- 'Hey mate why are you making an ICC25 if you obviously don't know what you are doing? Equiping pvp items to boost your gearscore, no enchants at all, no gems, a stupid spec, wrong PvE items and you don't have any experience yourself in ICC.'quote:Op zondag 18 juli 2010 11:33 schreef Windigo het volgende:
Waarschijnlijk omdat iedereen ''omg lol noob'' roept als ze zijn gear zien, maar vervolgens niet gaan uitleggen hoe het wèl moet.
Als iemand bij mij aan kwam met ''stupid this stupid that'' zou ik ook niet luisteren. Wel als iemand zegt ''hey I don't know if you know it but if you'd use enchants, gems and the right spec you might do a lot better dps. Can I help?''quote:Op zondag 18 juli 2010 13:14 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
- 'Hey mate why are you making an ICC25 if you obviously don't know what you are doing? Equiping pvp items to boost your gearscore, no enchants at all, no gems, a stupid spec, wrong PvE items and you don't have any experience yourself in ICC.'
Hij: 'STFU'
Je bent dan ook gewoon stupid. Oprotten uit de game, ga maar lekker funnygames.nl spelen als je er geen ene zak van snapt. Het gaat om een raid, ICC25. Niet om iemand die in een random heroic loopt en net lvl80 is geworden.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als iemand bij mij aan kwam met ''stupid this stupid that'' zou ik ook niet luisteren. Wel als iemand zegt ''hey I don't know if you know it but if you'd use enchants, gems and the right spec you might do a lot better dps. Can I help?''
Tuurlijk, en dat moet je iemand dan maar lekker inwrijven, dat hij zo stupid is zodat jij je beter kan voelen.. Man man, je herinnerd me er wel aan waarom ik in al die 5 jaar nooit ben gaan raiden. Als die zeikers met hun zure koppen die jou wel eens gaan vertellen hoe stupid je bent en die niemand ooit iets uit willen leggen. Ja daar leer je van als je net begint met raiden. Niks voor mij, al dat gezeik over GS en achievements en wie de grootste pik heeft.. Ik heb liever lol.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:16 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je bent dan ook gewoon stupid. Oprotten uit de game, ga maar lekker funnygames.nl spelen als je er geen ene zak van snapt. Het gaat om een raid, ICC25. Niet om iemand die in een random heroic loopt en net lvl80 is geworden.
Whut, van mijn DK?quote:
Ik heb geen Hunter zei ik tochquote:
Heeft geen nut op dit moment, tegen de tijd dat je je gear en enchants etc hebt is de expansion er en kun je je gear vervangen door de eerste de beste groene / blauwe quest itemsquote:Op zondag 18 juli 2010 21:01 schreef Reneuh het volgende:
Lees vaak in de LFG channel dat men mensen zoekt met gearscores boven de 4500. Ik had uiteraard geen idee hoeveel dat is, dus ik heb via wow-heroes mijn score eens opgezocht: 971![]()
Wel gisteren Gun'Drak binnen 30 minuten gedaan met een goed groepjeIk ga emblems verzamelen voor betere gear. Trouwens, ik heb nu Emblems of Heroism gekregen. Krijg ik deze iedere keer omdat dit bij mijn class past of zo? Of is dit random, kan ik volgende keer ook Emblem of Valor krijgen bijvoorbeeld?
Wat is dat nou weer voor onzin. De expansion duurt nog maanden..quote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Heeft geen nut op dit moment, tegen de tijd dat je je gear en enchants etc hebt is de expansion er en kun je je gear vervangen door de eerste de beste groene / blauwe quest items.
Hah niet aan de andere kant.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is stormscale erg trouwens. Liep met m'n 58 DK org in voor die quest en die trade spam is niet normaal meer joh. Elke pug spamt standaard 15x omdat het anders zo niet meer te zien is. Op Turalyon fade de trade gewoon regelmatig weg omdat niemand meer iets zegt, maar op stormscale komen er 30 lines per seconde voorbij
.
Tel je dan zelf alles op ofzo?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Oja Reneuh GS is trouwens iets anders dan wow-heroes score. Die is bij mij 2922 terwijl mijn GS sowieso boven de 5500 is.
Er is een mod die je gearscore kan berekenen, maar je kan het ook op http://wtfismygearscore.com/ bekijken.quote:
3 en een beetje inderdaad.. Natuurlijk beleeft ieder op zijn eigen manier plezier aan WoW en voor sommige is gear gatheren voor enkele maanden inderdaad plezier, andere denken meer na over een langere termijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:45 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin. De expansion duurt nog maanden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |