quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:16 schreef SharQueDo het volgende:
Ligt het aan mij of zijn alle semi-hardcore raiding guilds zo, eh, retarded?
Is gewoon een code in wow zelf, moet je ff op google zoeken van Wow zoom out furtherquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:58 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Thanks man.![]()
Nog één addon-vraagje.Ik zie wel eens filmpjes van raids, waar het mij opvalt dat de camera véél hoger staat dan de max. camera distance in WoW zelf. Ik weet dat Carbonite deze functie heeft, maar om daar nou helemaal Carbonite voor te installeren gaat me wat te ver (te grote addon).
Bestaat er ook een addon apart die je camera distance nog groter maakt?
Zelfs de top guilds vroeger bestond uit minstens 60% mensen die niet hun class konden spelen, verkeerd healde, geen dps leverde, etc noem maar op. Vervolgens healde de new recruit shaman met blues en 2 purples de full tier 2 priests eruit. En zodra mensen moesten lopen voor missies werd het allemaal 10 keer erger. Wist nog dat er voor een bepaalde encounter er nog weinig bekend was hoe/wat er gedaan moest worden, maar na de eerste poging drong er tot een handjevol mensen van de 40 door waarom men wipete en hoe men voorkwam dat mensen massaal stierven.. was iets teringsimpels en melden we dat zo aan GL/RL en in chat gewoon. Mensen luisteren niet, na de ~40 wipes ofzo dan eindelijk JA MENSEN JULLIE MOETE ZO EN ZO DOEN zegt de RL dan, vervolgens deed iedereen het en waren we eindelijk verder. Godsamme wat ergerde ik me daar vroeger aan zegquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Toen ik net met mijn eerste char lvl 70 was (TBC tijdperk) ging ik met mijn toenmalige guild de BWL in (classic run). Ik vroeg ze herhaaldelijke keren om uitleg via de chat... mijn ingame voice ding werkte niet goed waardoor ik geen moer van hun uitleg verstond. Toch werd ik telkens genegeerd...
Omdat het op een gegeven moment wel erg lang duurde ging ik rondjes lopen in die ruimte waar die draak lag, dat ding had een geel balkje en zou dus niet aanvallen zolang ik verder niks deed dacht ik.
Pull ik dat kreng ineensjah dat werd natuurlijk een wipe....
Maarja... is dat dan mijn schuld? Of die van de rest die mij negeerde.
Overigens werd ik toen gekicked uit de raid en ben ik als reactie daarop kwaad uit de guild gestapt.
ik speel met me pala sinds begin van TBCquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:55 schreef Dibble het volgende:
Kunnen zoveel factoren meespelen. Misschien meer gebruik van Avenging wrath, concecration spams, andere blessing of seal.
Mensen verachten dat gear al het werk voor hun doet terwijl je technieken net zo hard meetellen of juist meer.
Maar sowieso, ret pally's![]()
Dan kun je toch niet zien welke je al gedaan hebt? Ik bedoel, voordat je het had geinstalleerd?quote:
Werd er een vriend van de officers in gezet toen ze zagen dat er een kill aan kwam? Want zo gaat het meestal dus wel -_-.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Meh, dps was te laag en dus moest ik maar gebenched worden. Ik verneuk geen defiles, doe gewoon m'n ding en blijkbaar was dat niet genoeg. Erg tof dat ze me dat niet ff eerder zeiden dan. Gosh, ik ben zo ontiegelijk KWAAD he. Want het is ook echt mijn schuld dat er niet genoeg dps gedaan wordt omdat iemand een defile onder de valks plaatstSta echt om het punt om te gquitten..
Jawel.. dat is met een van de nieuwe patches veranderd... je kan alles zien nu..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet zien welke je al gedaan hebt? Ik bedoel, voordat je het had geinstalleerd?
Wel 1 van de grootste billenlikkers van de officers iig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:40 schreef joyvke het volgende:
[..]
Werd er een vriend van de officers in gezet toen ze zagen dat er een kill aan kwam? Want zo gaat het meestal dus wel -_-.
Wel balen, ik weet echt hoe het voelt, alleen dan met Kil'Jaeden toendertijd.
voor PVPgear zou ik dan voor een wrathful piece gaan (bracers, neck kan je zonder rating requirement kopen).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet zien welke je al gedaan hebt? Ik bedoel, voordat je het had geinstalleerd?
Vraag over Druid gear (kitty DPS). Ik ben pas net level 80 geworden en mijn gear is natuurlijk nog niet echt dat je zegt geweldig... Nu zat ik te denken 1 stuk PVP gear te nemen, zodat ik in ieder geval IETS heb dat wat beter is (al is de pvp gear natuurlijk niet echt voor pve).
Wat kan ik dan het best nemen? Ik heb aardig wat HP en ook WG marks en stone keeper's shards.
En waar kan ik een betere idol krijgen (en welke), die ik nu heb is nog van level 50 of zo
Oh dat is handig! Als ik me nu erg verveel kan ik Loremaster proberen te halen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef avotar het volgende:
[..]
Jawel.. dat is met een van de nieuwe patches veranderd... je kan alles zien nu..
Tx, 52K hp heb ik volgens mij al bijna.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:29 schreef Dibble het volgende:
Wrathful Gladiator's Pendant of Triumph
pak deze, voor 52k honor
Tier 9, die kun je kopen van Emblems of Triumph die je heeeeel veel gaat krijgen als je eenmaal heroic dungeons gaat farmen. Let wel op, er zijn 2 offset items (op T9 de head en gloves dacht ik), die kunnen beter zijn dan de tieritems.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:39 schreef Reneuh het volgende:
Mijn armor bestaat nu volledig uit drops en gekochte gear (Armory link). Als ik wil gaan beginnen aan een Tier item set, waar kan ik dan het beste beginnen? M.a.w. op welke tier item set kan ik het beste instappen? Tier 5, 6, 7?
shoulders en head zijn beterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tier 9, die kun je kopen van Emblems of Triumph die je heeeeel veel gaat krijgen als je eenmaal heroic dungeons gaat farmen. Let wel op, er zijn 2 offset items (op T9 de head en gloves dacht ik), die kunnen beter zijn dan de tieritems.
Ok, dan ga ik maar beginnen met de dungeons. Het duurt alleen altijd zo lang voordat er een groep is samengesteld en ik daadwerkelijk de dungeon in kan. Ik heb tot nu toe denk ik 3 of 4x pas een dungeon volledig af gemaakt, gewoonweg omdat er mensen stoppen als je pas halverwege bent.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tier 9, die kun je kopen van Emblems of Triumph die je heeeeel veel gaat krijgen als je eenmaal heroic dungeons gaat farmen. Let wel op, er zijn 2 offset items (op T9 de head en gloves dacht ik), die kunnen beter zijn dan de tieritems.
Mooi klote, als je near wipes had dan lag het echt niet aan jouw DPS. Waarschijnlijk heeft die kerel/ vrouw lopen whinen tot die in de raid werd gezet omdat die merkte dat er een kill aan zat te komen :<.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wel 1 van de grootste billenlikkers van de officers iig.
het ging juist slechter na de pauze. dan denk ik niet dat die andere DK een aanbod heeft gemaakt om zich anaal te laten uitwonen voor een plek in de raid.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:11 schreef joyvke het volgende:
[..]
Mooi klote, als je near wipes had dan lag het echt niet aan jouw DPS. Waarschijnlijk heeft die kerel/ vrouw lopen whinen tot die in de raid werd gezet omdat die merkte dat er een kill aan zat te komen :<.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |