zoals? En vervolgens weken erover doen lvl80 te bereiken, waarbij ik vervolgens tegen 'no gear, cant join our guild' aanloop?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:01 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
[..]
Op de officiële servers ben je met een beetje RAF binnen 4 uur lvl60
een kameraad van me heeft in 1 maand wow zijn char naar 67 gekregen (zonder RAF)quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
zoals? En vervolgens weken erover doen lvl80 te bereiken, waarbij ik vervolgens tegen 'no gear, cant join our guild' aanloop?
Maar vanaf level 70 is het toch sneller om te questen ipv dungeonsquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:30 schreef Olment het volgende:
[..]
een kameraad van me heeft in 1 maand wow zijn char naar 67 gekregen (zonder RAF)
hij doet alleen maar dungeons ipv questen (dmv LFG). Hij krijgt nu een Sack of Usefull bullcrap ofzo waar je gear van je level van krijgt wat 9/10 keer beter is dan wat je aanhebt.
Opzich gaat dit soort levelen wel sneller dan questen aangezien je eigeiljk niks hoeft te doen behalve queuen en dan een instance. Meestal verdien je er ook nog leuk geld mee. Op level 70 kun je dan gaan voor Emblems of Heroism.
Jezelf met een lvl80 boosten in instances.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:03 schreef GlenSpey het volgende:
Binnen 4 uur lvl 60? Ik heb RAF maar dat krijg ik met gewoon questen niet voorelkaar... dus hoe doe je dat?
Ik dacht dat dat geen zin had met RAF? Ivm level restricties...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Jezelf met een lvl80 boosten in instances.
Ja, met transfers. Jij en ik hebben bijvoorbeeld allebei een lvl80 op dezelfde realm. Vervolgens recruit jij mij en maak ik een nieuw account.quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat geen zin had met RAF? Ivm level restricties...
En bovendien dan moet je toch ook een 2e account met daarop een lvl 80 hebben? Of transfer je je 2e toon daarna naar je echte account ofzo?
Je realiseert je dat ik het over lang geleden heb? In de tijd pretbc enzo. Toen had je niet dat soort stuff, lvl55-60 duurden vrij lang, en zat je te kijken naar 400 a 600 mobs killen tot je 60 werd terwijl vrijwel elke quest al gedaan was en je met moeite groups kon vinden, zelfs als je in guilds zat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:20 schreef Dibble het volgende:
Als je er 6 uur over deed doe je toch wat fout. heb het vroeger niet gespeeld maar nu kun je makkelijk binnen een paar uurtjes van 79 naar 80. Dungeons hoef je niet meer op te zoeken. 1 klik en je zit meteen in een party van 5 en wordt naar de dungeon van keuze geteleporteerd. Als 1 instance 10% exp geeft hoef je het 10x te doen en je zit al op 80.
Het enige echt kutte is tussen 50 en 58 als je dat questend wilt doen. Ook de dungeons zuigen dan imo. Maar zoals al gezegd lekker Alterac joinen en mannetjes afslachten. Schiet omhoog je xp dan. Daarna stelt het levelen in outland weer niet zo veel voor. Ik deed 2uur over een level en dat was rustig. Nou op 68 lekker naar Northrend. Daar haalde ik zonder heirlooms ongeveer 500k xp/uur. Met zit ik op 700. Dus dan ben je 2-3 uurtjes per level bezig. Oh en questen is dan ook echt goed uitgewerkt.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je realiseert je dat ik het over lang geleden heb? In de tijd pretbc enzo. Toen had je niet dat soort stuff, lvl55-60 duurden vrij lang, en zat je te kijken naar 400 a 600 mobs killen tot je 60 werd terwijl vrijwel elke quest al gedaan was en je met moeite groups kon vinden, zelfs als je in guilds zat.
Me main issue is voornamelijk snel 1-70 te doen, aangezien ik maar tot tbc heb gespeeld.
Voor 60-70 kostte het ook een week (met studie). 1-60 was een hel vroeger.
Boosten met een lvl 80. Ik heb het net geprobeerd (main account en RAF-account)... en het werkt niet.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:26 schreef ufopiloot het volgende:
Ja, met transfers. Jij en ik hebben bijvoorbeeld allebei een lvl80 op dezelfde realm. Vervolgens recruit jij mij en maak ik een nieuw account.
Vervolgens boost ik ons met de lvl80 op mijn main account, en dan zodra je lvl60 bent heb jij een lvl60 op je eigen account, en moet ik die van mij even omzetten van mijn RAF account naar mijn nieuwe account.
Dat kost (incl de game) 35 euro. Dus voor 17,50 heb je een lvl60 binnen een dag. Is het voor mij wel waard iig
2 lage level chars en een lvl80?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef GlenSpey het volgende:
Volgens mij kan daar niet zoveel fout aan worden gedaan... ze waren gelinkt via RAF... gelinkt via de friendlist en zaten samen in een party. Wat is er dan nog fout?
Welke addon zorgt ervoor dat de chat er zo uit ziet?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:01 schreef Junglebeast het volgende:
Zucht.. als je 1 typo aanpast.. doe gelijk die andere ook.
[ afbeelding ]
Prat - http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/prat-3-0.aspxquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Welke addon zorgt ervoor dat de chat er zo uit ziet?
Thanks man.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Prat - http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/prat-3-0.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |