abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84035777
Ik denk dat ik kap met raiden na de raidbreak, heb eigenlijk meer plezier heb met een beetje alts levelen en pvp'en dan met 3 dagen per week in ICC/RS/TOGC te zitten
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:21:51 #102
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84036455
Omdat we altijd maar 1 dps DK in de raid hebben voor LKHC mis ik dus de kill Donderdag. We halen steeds vrij stable p3 nu, en aangezien ik gister in de raid zat mag de andere DK Donderdag. Fffuuuuuuu

En dat terwijl ik veel meer dps doe, nooit fouten maak etc. Wat een pauper zooi toch ook
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:28:58 #103
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_84036772
Zijn de realms alweer up?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:29:28 #104
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_84036798
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:28 schreef GooseFM het volgende:
Zijn de realms alweer up?
nope

wel geinig gedaan
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_84037464
Zijn er mensen doe WoW alweer op kunnen?
Het is de laatste tijd altijd gezeur na maintenance.
pi_84037502
en weer is blizz te laat met het opstarten van de servers :S
je zou toch onderhand een ticket gaan aanmaken om al die verloren uren terug te krijgen in 1 day exemption.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84037725
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:43 schreef Annaleigh het volgende:
Zijn er mensen doe WoW alweer op kunnen?
Het is de laatste tijd altijd gezeur na maintenance.
Niet alleen met de maintenance helaas.
pi_84037808
Inderdaad .. ik herinner mij afgelopen zaterdag nog ... inlog servers down .. en niet eventjes ook . het heeft geloof ik de halve dag geduurd.
  woensdag 14 juli 2010 @ 11:53:51 #109
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_84037979
en ze zijn er weer
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_84038318
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:40 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

je hebt DBM, dat betekent dat je weet wanneer defile komt. daar moet je rekening mee houden. zodra valkyrs geland zijn en je krijgt defile, moet iedereen verspreiden en daarna verder gaan met valkyrs doden. als je zorgt dat iedereen in de raid DBM heeft kan iedereen een instelling aanzetten dat je 'roept' dat defile op hem gecast word. dan weet iedereen dat ze van hem weg moeten lopen.
Zal vanaaf wel even kijken of ik die instelling ingeschakeld heb. Vaak komt het ook voor dat we de eerste valkyr's niet eens kunnen killen. Ik denk toch dat de DPS nog te laag is.
pi_84038935
Oké, dit even tussendoor:

Een retribution paladin, super goed zijn gear op orde, altijd aanwezig bij de raids, maximale DPS, goede professions, een paladin die al zijn spells die tenminste gebruikt (sacrifice/salvation), en nooit fouten maakt en bewust is van alles wat er om hem heen gebeurt etc.

VS.

Een retribution paladin die 3 maanden lang zonder actieve meta heeft geraid (waarna een pugger hem erop wees, helaas), geen zak van zijn class snapt, op fights door de de tank (ik) outdpsed wordt op gevechten zoals dreamwalker en deathwhisper, altijd de domste fuckups maakt (big ooze maken aan de andere kant van de kamer terwijl ik al ergens anders aan het kiten ben), en met gelijkwaardige gear als bovenstaande retribution paladin toch 3k minder DPS doet op een gevecht zoals Saurfang. Daarbij wint hij altijd de tank/holy (ja hij rollt op beide) offspec gear en probeert deze te verkopen. Dat geldt trouwens ook voor zijn mainspec gear die hij best voor een paar centen wilt wegdoen.

En nou moeten jullie één keer raden wie ze de infusion quest bij putricide lieten doen?

Terwijl de eerste paladin al weken aan het wachten/vragen is.

Ik heb er trouwens wel 500g mee verloren want het lukte die mongool na 3 tries.
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2010 @ 12:31:45 #112
159966 lifeblind
pi_84039590
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:14 schreef ufopiloot het volgende:

Een retribution paladin, super goed zijn gear op orde, altijd aanwezig bij de raids, maximale DPS, goede professions, een paladin die al zijn spells die tenminste gebruikt (sacrifice/salvation), en nooit fouten maakt en bewust is van alles wat er om hem heen gebeurt etc.

VS.

Een retribution paladin die 3 maanden lang zonder actieve meta heeft geraid (waarna een pugger hem erop wees, helaas), geen zak van zijn class snapt, op fights door de de tank (ik) outdpsed wordt op gevechten zoals dreamwalker en deathwhisper, altijd de domste fuckups maakt (big ooze maken aan de andere kant van de kamer terwijl ik al ergens anders aan het kiten ben), en met gelijkwaardige gear als bovenstaande retribution paladin toch 3k minder DPS doet op een gevecht zoals Saurfang. Daarbij wint hij altijd de tank/holy (ja hij rollt op beide) offspec gear en probeert deze te verkopen. Dat geldt trouwens ook voor zijn mainspec gear die hij best voor een paar centen wilt wegdoen.

En nou moeten jullie één keer raden wie ze de infusion quest bij putricide lieten doen?

Klinkt als vriendjespolitiek?
pi_84041143
quote:

VS.

Uh, die eerste lijkt me?

Dat dit kan in Nederland Azeroth!

[ Bericht 1% gewijzigd door SharQueDo op 14-07-2010 13:25:46 ]
pi_84041185
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Zokunen het volgende:

wel geinig gedaan
Haha geniaal.
pi_84041867
quote:

VS.

Ouch -.-
pi_84043682
quote:

VS.

ik zou een officer aanspreken en als dat niet werkt dan een topic aanmaken op jullie forum met jou kant van het verhaal. het is belachelijk dat zon stuiterbal shadowmourne eerder mag doen dan de goeie retribution pala.
pi_84043897
Een guild waarbij zo'n paladin uberhaupt mag raiden zou ik eerlijk gezegd niet eens deel van willen uitmaken...
pi_84045049
Mijn guild niet, het is in een altrun waar 20/25 mensen uit dezelfde guild komen (nummer 2-3 van de realm ofzo), waarbij ik dan de tank ben omdat ze die tekort komen. Maar we doen de runs al vanaf het begin (nu de 19e editie ofzo ) en dan merk je wel bepaalde dingen die niet helemaal kloppen nee. Ik bemoei mij er verder niet mee maar als je zo ziet wat er gebeurt dan begin je de frustratie ook wel te begrijpen bij sommige mensen.

Of iemand komt even langs met zijn paladin altje en neemt gelijk i277 bryntoll mee naar huis terwijl andere mains er al wekenlang voor lopen te kwijlen.

Ik kan niet wachten op cataclysm om lekker de 10-mannen voor BiS gear.
  woensdag 14 juli 2010 @ 14:23:31 #119
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84045224
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:58 schreef nikk het volgende:
Een guild waarbij zo'n paladin uberhaupt mag raiden zou ik eerlijk gezegd niet eens deel van willen uitmaken...
Idd, klinkt veel te veel naar vriendjespolitiek... met als gevolg dat als je er wat van zegt, je misschien wordt gekicked omdat ze hem de hand boven het hoofd houden..
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_84046402
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 14:23 schreef jagga het volgende:

[..]

Idd, klinkt veel te veel naar vriendjespolitiek... met als gevolg dat als je er wat van zegt, je misschien wordt gekicked omdat ze hem de hand boven het hoofd houden..
het lijkt me dat niet iedereen erbij betrokken is. als er zo een overduidelijke vrienden politiek is, mogen ze het zonder mij verder doen. genoeg guilds op de server

en als jij weggaat vanwege het trieste gedrag van een officer(s) en het is bekent in de guild. bestaat de kans dat anderen ook weggaan.
pi_84048569
Ben zelf weer eens beetje actief op een pretbc server (private natuurlijk). De rates zijn (nu) vrij hoog voor de 1.12.1 server, raakte lvl28 met 4 uur play. Maak enkel een toon om zo nu en dan te kunnen inloggen voor lvl60 pvp. Heb geen behoefte official servers te spelen, want levelen is zoveel trager, ik hekelde me aan de raids met massas tards die hun class nog niet konden spelen terwijl we nefarius waren aant hakken (als je het ziet vanuit preTBC tijd) en dat dit waarschijnlijk niet is veranderd, en het arenapvp nogal eentonig werd.

http://pretbc.feenix.nl/index.htm
is de server

[ Bericht 10% gewijzigd door koffiegast op 14-07-2010 15:56:24 ]
pi_84049444
Een pre-TBC guild.... interesting...
Iemand die een goeie weet? Alliance preferred
pi_84049564
@GlenSpey, Op een server van een kameraad van me (argent Dawn) is een channel waar allemaal mensen in zitten die old-skool raids doen (lvl 60 en 70).
Dit is geen aparte guild maar echt een stuk of 50 mensen die gewoon bij elkaar komen om die ouwe meuk te raiden.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_84049752
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 15:36 schreef koffiegast het volgende:
De rates zijn (nu) vrij hoog voor de 1.12.1 server, raakte lvl28 met 4 uur play.
quote:
Heb geen behoefte official servers te spelen, want levelen is zoveel trager
Op de officiële servers ben je met een beetje RAF binnen 4 uur lvl60
pi_84049882
Binnen 4 uur lvl 60? Ik heb RAF maar dat krijg ik met gewoon questen niet voorelkaar... dus hoe doe je dat?

@Olment ik bedoel meer echt een guild. Zit wat meer structuur in vaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')