abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84018302
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 19:34 schreef jagga het volgende:

[..]

Beast mastery all the way. Zonder twijfel. Zelfs als je 80 wordt en heroics gaat spammen is BM viable totdat je een beetje fatsoenlijke gear hebt... dan switchen naar survival.

Het moment dat je wat icc spul hebt veranderen naar MM.
Serieus?
Ik dacht dat zodra je rond de 60 kwam je beter kon switchen..
Vind BM wel een beetje saai hoor
Life's a bitch. Be its pimp.
pi_84019303
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:34 schreef MilkyWay het volgende:

[..]

Serieus?
Ik dacht dat zodra je rond de 60 kwam je beter kon switchen..
Vind BM wel een beetje saai hoor
Het ligt echt enorm aan je speelstijl;
Hier staat wel nuttige info
  dinsdag 13 juli 2010 @ 21:55:31 #78
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84019585
Lich King 25 heroic op 38% met iedereen levend, staat er een klaphoerenmongool in een defile te dansen
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_84020575
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 21:55 schreef Blistering het volgende:
Lich King 25 heroic op 38% met iedereen levend, staat er een klaphoerenmongool in een defile te dansen
[ afbeelding ]
Zo gaat het bij ons ook altijd . OF we wipen weer in phase 1 :").
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 22:17:54 #80
9859 crew  Karina
Woman
pi_84020805
Vanavond mijn Druid ook tot level 80 gebracht! Ik heb nog heel wat quests die ik kan doen in Icecrown, ik denk dat ik die maar ga doen ook. Guild had vanavond een Ulduar run, maar die heb ik voorbij laten gaan, ik ben niet zo een held met die machine gevechten (zoals Flame Leviathan).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:20:05 #81
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84020909
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Vanavond mijn Druid ook tot level 80 gebracht! Ik heb nog heel wat quests die ik kan doen in Icecrown, ik denk dat ik die maar ga doen ook. Guild had vanavond een Ulduar run, maar die heb ik voorbij laten gaan, ik ben niet zo een held met die machine gevechten (zoals Flame Leviathan).
Want op 3 knopjes duwen is moeilijk wou je zeggen? Dat is net als de mensen die Oculus skippen omdat ze niet met de draken om kunnen gaan
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 22:20:43 #82
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84020949
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:13 schreef joyvke het volgende:

[..]

Zo gaat het bij ons ook altijd . OF we wipen weer in phase 1 :").
Mja, progress is bij ons opeens erg steady. Altijd halen we p2 wel eigenlijk, valks en defiles gaan normaal gesproken vrij aardig. Dit was echt een try die een kill had kunnen zijn, enrage liep gelijk, alles ging perfect. Booooo.
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 22:22:16 #83
9859 crew  Karina
Woman
pi_84021042
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Want op 3 knopjes duwen is moeilijk wou je zeggen? Dat is net als de mensen die Oculus skippen omdat ze niet met de draken om kunnen gaan
Het is gewoon niet mijn ding, toevallig gisteravond met mijn Druid die quest in Icecrown gedaan waarbij je die dokter moet verslaan, zit je ook in zo een machinegeval, ik ben daar zo slecht in.
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage dinsdag 13 juli 2010 @ 22:29:20 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84021416
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 22:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Weet je hoe fucking kut ik die draken vind Ik ben nooit een held geweest met vliegen in 3d, heb dan het richtingsgevoel van een mentaal gestoorde blind geboren aap ofzo.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_84023869
De Oculus: simpel als je t begrijpt....ALS je t begrijpt. En dat doen de meesten helaas niet
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:27:43 #86
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_84024851
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:11 schreef GlenSpey het volgende:
De Oculus: simpel als je t begrijpt....ALS je t begrijpt. En dat doen de meesten helaas niet
Krijg em de laatste tijd alleen te vaak als daily :S
En als je dan vraagt of ... void gedaan kan worden is er altijd wel een tard die net die ene pakt (heb nu geloof ik 3 chars met elk nog 1 void missend :S). Ik bedoel het is al simpel met 5 ambers, waarom zijn er dan altijd lui die perse een ruby en een emerald willen :S
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_84026865
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 23:27 schreef Zokunen het volgende:

[..]

En als je dan vraagt of ... void gedaan kan worden is er altijd wel een tard die net die ene pakt (heb nu geloof ik 3 chars met elk nog 1 void missend :S). Ik bedoel het is al simpel met 5 ambers, waarom zijn er dan altijd lui die perse een ruby en een emerald willen :S
Omdat men weinig zin heeft om extra moeite te doen voor achievements. Ik heb dat ook wanneer ik m'n daily heroic doe... en zoveel mogelijk bossen skippen natuurlijk.
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:18:08 #88
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_84027339
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 00:04 schreef nikk het volgende:

[..]

Omdat men weinig zin heeft om extra moeite te doen voor achievements. Ik heb dat ook wanneer ik m'n daily heroic doe... en zoveel mogelijk bossen skippen natuurlijk.
Ach als ik op mn tank of een van mn healers zit en iemand netjes vraagt of alles gedaan kan worden doe ik het ook wel (anders skip ik het ook). Maar met de huidige gear maakt de drake setup echt niks meer uit als men weet wat ze doen.
  woensdag 14 juli 2010 @ 00:21:26 #89
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_84027455
wil binnenkort eigenlijk eens proberen die laatste boss te doen zonder dat iemand op een drake zit, lijkt me op zich goed te doen, mits die orbs in arcane geen knockback hebben.
pi_84029572
Joepie, eindelijk de axe op mijn DK, en ook bijna 6k GS.

Dat Alt-F4 truckje vond ik wel cool trouwens van Blistering

[ Bericht 37% gewijzigd door ufopiloot op 14-07-2010 01:52:09 ]
pi_84030294
Ach ik heb een guildie deze laten maken met me 5 mains die ik het meeste speel. Al is DK aan de rechtkant nu een shaman geworden..

Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_84030363
Cool
  woensdag 14 juli 2010 @ 07:05:40 #93
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_84031134
Gisteren weer wat guilddrama gehad.
Er wilde een groep van een man of 7 ICC gaan puggen met een paar vrienden.
In die groep zat eigenlijk niemand die standaard in de normale raid mee gaat/kan omdat we betere raiders hebben.
Kwam ineens een van de officers door de guildchat heen roepen dat het niet mocht, want binnen het guild is de regel dat ICC en TotC niet gepugged morgen worden. Klaar.

Toen hadden we ineens 2 tanks en een 6k+ GS lock minder..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  Moderator woensdag 14 juli 2010 @ 07:38:47 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_84031281
Volgens mij hebben we vanavond met de guild een TOC10 run, die vind ik dan wel weer leuk, vooral het pvp deel.
niet zo tof doen
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:07:17 #95
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84031453
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 07:38 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hebben we vanavond met de guild een TOC10 run, die vind ik dan wel weer leuk, vooral het pvp deel.
Idd faction champs

Twins vind ik ook enorm leuk, vooral als ze lekker dicht bij elkaar getanked worden = cleavefest inc
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 14 juli 2010 @ 08:21:17 #96
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_84031557
quote:

[..]

Geef ze 100g p.p. als je de achievement haalt moet je opletten hoe snel dat soort dingen kunnen
phluphy for president!
  † In Memoriam † woensdag 14 juli 2010 @ 09:30:08 #97
159966 lifeblind
pi_84032736
quote:

[..]

Als je achievements wilt doen in een dungeon, zoek je maar vantevoren een groep bij elkaar om dat te doen, daar moet je echt niet mensen mee lastig gaan vallen die je random vind.
  Redactie Frontpage woensdag 14 juli 2010 @ 09:56:53 #98
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84033379
quote:

[..]

Ik snap daadwerkelijk geen drol van deze post

Gisteren The Old Kingdom als daily gekregen, had ik nog nooit eerder gedaan - ook niet als normal - dus ik vroeg netjes om tactics, had me daarvoor nog wel een beetje ingelezen maar leek me wel handig om aan te geven dat ik daar nog nooit geweest was. Reactie 'nuk and don't die'. Goed begin dus Gewhiped, nog een keer gewhiped, weer gewhiped. Helft van de groep leaved, weer een whipe, en ik vond het wel prima: ben ook geleaved. Kreeg de Nexus en die groep ging tenminst wel ok, zelfs met whipe bleef iedereen in de groep.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_84034048
Iemand nog tips voor de valkyr's bij Lich King 25 normal? Wij wipen daar al op sinds de 15% buff. Phase 1 geen probleem. Transition phase geen probleem. Maar daarna...

Wij zorgen dat we iets off-center staan als de valkyrs spawnen zodat ze allemaal de zelfde richting uit gaan. We hebben drie dps groepen die elk een eigen valkyr moeten killen. DBM zorgt ervoor dat ze ook een mark krijgen. Helaas duurt het een aantal seconden voordat de marks verschijnen. Hunter legt een slowing trap neer zodat ze direct langzamer bewegen. Elk groepje heeft ook minimaal 1 persoon erin zitten met een stun.

Soms lukt het om de eerste spawns te killen, maar dan de 2e spawns met bijna direct daarna de defile.....
pi_84034809
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef Woeiwoei het volgende:
Iemand nog tips voor de valkyr's bij Lich King 25 normal? Wij wipen daar al op sinds de 15% buff. Phase 1 geen probleem. Transition phase geen probleem. Maar daarna...

Wij zorgen dat we iets off-center staan als de valkyrs spawnen zodat ze allemaal de zelfde richting uit gaan. We hebben drie dps groepen die elk een eigen valkyr moeten killen. DBM zorgt ervoor dat ze ook een mark krijgen. Helaas duurt het een aantal seconden voordat de marks verschijnen. Hunter legt een slowing trap neer zodat ze direct langzamer bewegen. Elk groepje heeft ook minimaal 1 persoon erin zitten met een stun.

Soms lukt het om de eerste spawns te killen, maar dan de 2e spawns met bijna direct daarna de defile.....
je hebt DBM, dat betekent dat je weet wanneer defile komt. daar moet je rekening mee houden. zodra valkyrs geland zijn en je krijgt defile, moet iedereen verspreiden en daarna verder gaan met valkyrs doden. als je zorgt dat iedereen in de raid DBM heeft kan iedereen een instelling aanzetten dat je 'roept' dat defile op hem gecast word. dan weet iedereen dat ze van hem weg moeten lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')