abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:16:18 #151
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_84065205
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je zo snel levelled, Druid is nu level 80, terwijl ik een heleboel quests nog niet gedaan heb, dat was met mijn hunter wel anders, daarmee heb ik bijna alle quests gedaan die ik te pakken kon krijgen (in Outland en Nortrend).

Hm reminds me, kan op 2 chars volgens mij nog heel Icecrown doen en nog een paar andere gebieden qua quests. Dus ff gold fixen
'Don't hate the player, hate the Game'
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:29:37 #152
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84065934
Doe je weekly voor 5 frost
*Hosselcopter*
pi_84071418
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

2 lage level chars en een lvl80?
2 lage level chars? Nope 1.. het mag toch hopelijk niet de bedoeling zijn dat ik een 3e account aanmaak?

Eerlijk gezegd zie ik toch alweer minder in WoW... ze zeggen altijd dat je vaak weer terugkeert maar sinds ik gestopt ben (zon 8 maanden terug) heb ik er niet naar terug gewild.
Ik zit er nu omdat ik me verveel maar heb er nog geen uurtje het plezier aan beleefd wat ik eerder altijd had
pi_84071478
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

2 lage level chars? Nope 1.. het mag toch hopelijk niet de bedoeling zijn dat ik een 3e account aanmaak?
Dan heb je niet gelezen wat ik hiervoor heb gepost
pi_84071550
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dan heb je niet gelezen wat ik hiervoor heb gepost
Hoe kan een 3e char erbij dan helpen? Hoe meer lui in de party hoe minder de xp toch?
Hoe dan ook ik ga er toch geen 3e account bij maken. Ik heb er alweer veel te veel aan uit gegeven
pi_84076614
Nee, het punt is dat je characters hebt op de accounts die met elkaar gelinkt zijn, die rond hetzelfde level zitten. Dus een van 80 en de ander van 10, dat gaat niet werken. Pak je een karakter van 10 en 12, dan krijg je wel de RAF bonus.
pi_84077989
gisteren mijn battle.net gekeken en ik zit in de cataclysm beta

had problemen met installeren. kreeg een foutmelding op 1 bestand, maar na wat rotzooien ging die ook weg. alleen was het te laat om te installeren, dus ga ik vandaag uit me werk daarmee verder
pi_84078198
me 2! moet nog 2.2 gig downloaden!

Straks eens vragen of mijn klasgenoot er ook inzit? we hadden tegelijk aangemeld.
pi_84078564
tuurlijk
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:05:14 #160
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_84078579
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 02:39 schreef DjNivek het volgende:
Nee, het punt is dat je characters hebt op de accounts die met elkaar gelinkt zijn, die rond hetzelfde level zitten. Dus een van 80 en de ander van 10, dat gaat niet werken. Pak je een karakter van 10 en 12, dan krijg je wel de RAF bonus.
Volgens mij mag je maximaal 6 levels verschil hebben...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_84078635
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:43 schreef qwerty101 het volgende:
me 2! moet nog 2.2 gig downloaden!

Straks eens vragen of mijn klasgenoot er ook inzit? we hadden tegelijk aangemeld.
tegelijk aanmelden maakt niet uit. het gebeurt random. als wij ze moeten geloven.
pi_84078697
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:04 schreef SharQueDo het volgende:
tuurlijk
wat?
pi_84079120
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:11 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

wat?
iedereen is in de beta, behalve ik
pi_84079203
Ik haat dat gedownloads 600 MB / 2.2 GB pff.
  Redactie Frontpage donderdag 15 juli 2010 @ 10:04:08 #165
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84080005
Hoe kun je eigenlijk in de beta komen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2010 @ 10:06:35 #166
159966 lifeblind
pi_84080068
Aan de ene kant heb ik zoiets van: hm, ik wil die beta wel proberen, maar aan de andere kant kan ik mijn tijd beter gebruiken om mn guild fatsoenlijk op poten te krijgen Met de officers zijn we nu bezig om alle slechte spelers die er niet eens moeite voor willen doen er uit te halen, en zorgen dat we een heel klein select groepje overhoud, wat WEL weet hoe hun class gespeeld moet worden en ook hun best wilt doen. We hebben een tijdje de wat minder gegearde personen mee moeten nemen (omdat dit dan blijkbaar beloofd was door een officer), maar dan komen we niet verder dan de eerste wing met heel misschien festergut als we geluk hebben. De keren dat we een goede groep hadden (oftewel: de top 10 van de guild), hebben we met 1 keer met je ogen knipperen putricide down hehe. Sowieso is er in cataclysm geen verschil tussen 10 en 25 man raids, en dan raid ik liever met 9 man die wel verstand hebben ipv er nog eens 15 mindere spelers bij te hebben

(en nee, ik ga niet bij een bestaande raiding guild, ik wil zelf die progressie maken ipv meeliften op anderen )
pi_84081652
@lifeblind, ben je zelf een raidingguild aan het samenstellen?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:00:34 #168
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84081734
ik ben de progress op de beta test realms heel erg aan het volgen op het moment wat betreft warriors..

Zo te zien worden warriors debiel OP aangezien er nu 1tje aangaf ongeveer 4.2k HPS te doen met zelfhealing

dat kan toch nooit live gaan? (dit ventje was lvl 82, en in questie greens zei hij _! )

Blij dat ik een warrior speel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_84082158
Raiding guilds doe ik niet meer aan. Lekker mijn raids zelf inplannen wanneer ik wél zin heb en goeie reputatie kweken op mijn server (aangezien er gruwelijk veel geninja'd wordt op mijn server, zelf doe ik altijd wel de loot wel eerlijk als RL/ML, en dat wordt gewaardeerd). Of een 25man LK GDKP pug joinen.
pi_84082340
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef jagga het volgende:
ik ben de progress op de beta test realms heel erg aan het volgen op het moment wat betreft warriors..

Zo te zien worden warriors debiel OP aangezien er nu 1tje aangaf ongeveer 4.2k HPS te doen met zelfhealing

dat kan toch nooit live gaan? (dit ventje was lvl 82, en in questie greens zei hij _! )

dat is wel erg bizar! lijkt me niet live te gaan. dit is beetje het begin van de beta. er zal nog veel veranderd worden
pi_84082866
Wat? Een Warrior die zichzelf kan healen?
pi_84082899
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef jagga het volgende:

Kom maar op Alhoewel, dan krijg je al die mongolen die warriors gaan rollen omdat ze zo op zijn.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2010 @ 11:42:17 #173
159966 lifeblind
pi_84083275
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Olment het volgende:
@lifeblind, ben je zelf een raidingguild aan het samenstellen?
We zijn een maand of 2 geleden met wat vrienden (uit verschillende guilds) zelf een guild begonnen (Narwhals!), omdat we het beu waren om iedere keer in de guilds waar we in zaten genegeerd werden, of andere mensen voorgetrokken werden. In principe waren we toen een soort van 'social' guild met het idee van "als we genoeg goede mensen hebben gaan we raiden", en dat begint aardig te lukken. Onze coregroup (de officers) zijn 5 man, en we hebben een aantal leden die al vanaf dag 1 erbij zitten en echt hun best doen. We zijn toen gewoon zelf iedere week een icc10 pug begonnen en zo hebben we wat leden binnen gekregen. Echter werd het voor sommige mensen een beetje onduidelijk of we nu meer social of raiding waren, en hadden de meeste officers (inclus. mij), het ondertussen wel gehad met alweer die eerste wing te lopen omdat er wat laag gegearde mensen bij waren die weer ook alles uitgelegd moeten krijgen. Na wat gedoe tussen officers en members hebben we nu duidelijk wat we willen en zijn we langzaam aan het reorganiseren.

Ons plan is dus om langzaam naar een hechte groep te gaan, zodat we nog net het staartje van WotLK mee kunnen pakken (ik wil die kingslayer title met de guild halen voordat cataclysm uitkomt!) , en dan hebben we ook meteen een goede solide groep om in cataclysm vanaf dag 1 goed bezig te zijn.
pi_84084826
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je zo snel levelled, Druid is nu level 80, terwijl ik een heleboel quests nog niet gedaan heb, dat was met mijn hunter wel anders, daarmee heb ik bijna alle quests gedaan die ik te pakken kon krijgen (in Outland en Nortrend).

Omdat ik ook niet zo een raider ben, begin ik me nu ook een beetje te vervelen. Ik ga van de week wel met ToC10 meedoen, vanavond was ICC, maar dat is pas om 10 uur, veel te laat, ik moet weer vroeg op morgen.
Trust me , als je voor loremaster gaat of gewoon alles wilt questen. Merk je nog wel hoeveel je mist op je hunter
pi_84085206
Nou ik zit ondertussen op 2.1 GB en nog even en dan kan ik spelen. Ik ben btw ook Warrior. Alliance.
pi_84086110
Warriors zijn al 3 expansion packs OP en FotM (lolbladestorm), en is de enige class die wel in z'n eentje healers kan mollen (behalve skilled druids misschien) en dus de enige dps class is voor dispel cleave.
pi_84086405
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef SharQueDo het volgende:
Warriors zijn al 3 expansion packs OP en FotM (lolbladestorm), en is de enige class die wel in z'n eentje healers kan mollen (behalve skilled druids misschien) en dus de enige dps class is voor dispel cleave.
dacht juist dat paladins als OP werden gezien. ookal zijn die verschillende keren generfd.
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:59:44 #178
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84086589
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef SharQueDo het volgende:

eeehhhm.

De enige reden dat warriors OP waren/zijn (FUUUU bladestorm die disarmed kan worden wtf is dat voor shit? ) is shadowmourne + ARP.

Het is trouwens altijd al zo geweest dat aan het eind van expansions warriors als een gek scalen met de beste gear. betere gear =hardere white hits = meer rage = meer yellow hits = meer dmg.

Tevens, de warbringer nerf zorgde ervoor dat je warriors erg makkelijk kunt kiten dus waarom mensen nog steeds liggen te mekken over dat warriors OP zijn...
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:00:49 #179
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_84086638
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
Raiding guilds doe ik niet meer aan. Lekker mijn raids zelf inplannen wanneer ik wél zin heb en goeie reputatie kweken op mijn server (aangezien er gruwelijk veel geninja'd wordt op mijn server, zelf doe ik altijd wel de loot wel eerlijk als RL/ML, en dat wordt gewaardeerd). Of een 25man LK GDKP pug joinen.
Hoe wordt over het algemeen omgegaan met mensen die hier nog geen ervaring mee hebben (zie ondergetekende). Ik wil wel eens een 25 man instance doen, maar wil niet in een guild.
I spoke proper England since I was a children.
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2010 @ 13:20:43 #180
159966 lifeblind
pi_84087440
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Hoe wordt over het algemeen omgegaan met mensen die hier nog geen ervaring mee hebben (zie ondergetekende). Ik wil wel eens een 25 man instance doen, maar wil niet in een guild.
Reageren in /trade op een LFM <bla>25 raid lijk me al een goed begin
pi_84088402
Wat ik me eigelijk afvraag.... zijn er nog nieuwe servers ofzo (zeer) recentelijk bijgekomen? Ik kan daar nooit iets over vinden op het wow forum...
pi_84089631
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef Reneuh het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:20 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Reageren in /trade op een LFM <bla>25 raid lijk me al een goed begin
Of gewoon zelf een 25 man raid opzetten, lees je eerst goed in qua tactics (of vraag een vriend mee die ze weet) en zoek nog 24 mensen erbij. evt let je op GS en achievments
pi_84089685
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:41 schreef GlenSpey het volgende:
Wat ik me eigelijk afvraag.... zijn er nog nieuwe servers ofzo (zeer) recentelijk bijgekomen? Ik kan daar nooit iets over vinden op het wow forum...
ik heb vorige week woensdag (toen de helft 24 uur offline was) 2 nieuwe realms gezien. Maar hier nergens iets over gelezen alleen gezien bij realm selection
pi_84089897
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef jagga het volgende:

[..]

eeehhhm.

De enige reden dat warriors OP waren/zijn (FUUUU bladestorm die disarmed kan worden wtf is dat voor shit? ) is shadowmourne + ARP.

Het is trouwens altijd al zo geweest dat aan het eind van expansions warriors als een gek scalen met de beste gear. betere gear =hardere white hits = meer rage = meer yellow hits = meer dmg.

Tevens, de warbringer nerf zorgde ervoor dat je warriors erg makkelijk kunt kiten dus waarom mensen nog steeds liggen te mekken over dat warriors OP zijn...
Ah ja, casualmourne. Iedere 1200 mmr fag heeft er nu een. Overpowered like shit.
pi_84090307
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef Olment het volgende:

[..]

ik heb vorige week woensdag (toen de helft 24 uur offline was) 2 nieuwe realms gezien. Maar hier nergens iets over gelezen alleen gezien bij realm selection
Vreemd.
Als ik erop google kom ik alleen bij oude resultaten uit...
pi_84092063
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:20 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Vreemd.
Als ik erop google kom ik alleen bij oude resultaten uit...
raar. Ik weet echt zeker dat het nieuwe waren want er stond in het blauw achter. Normaal is het geel of rood (low - high) en blauw voor nieuwe
pi_84094372
Weet iemand nog een goede bron om mensen op te recruiten? official forums al geprobeert, recruiten in /2 liever niet.
pi_84094420
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef Olment het volgende:

[..]

raar. Ik weet echt zeker dat het nieuwe waren want er stond in het blauw achter. Normaal is het geel of rood (low - high) en blauw voor nieuwe
Ik heb er zo'n anderhalf uur geleden een topic over geopend op het wow forum.... nog altijd geen antwoord. Vreemde zaak. Als er echt nieuwe servers bij waren gekomen die zoveel mensen al zolang willen dan zou je toch verwachten dat daar een hoop nieuws over is verspreid.
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:56:10 #189
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_84094459
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:54 schreef effex1000 het volgende:
Weet iemand nog een goede bron om mensen op te recruiten? official forums al geprobeert, recruiten in /2 liever niet.
mmo-champion of world of raids misschien?
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 17:32:41 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_84098482
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 12:17 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Trust me , als je voor loremaster gaat of gewoon alles wilt questen. Merk je nog wel hoeveel je mist op je hunter
Ik heb in ieder geval deze:
Loremaster of Northrend
Complete the Northrend quest achievements listed below.
21/05/2009

BC mis ik er inderdaad nog wat, zie ik net Niet heel veel, maar in Kalimdor en E. Kingdoms daar kan ik inderdaad nog even voort!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84100101
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:54 schreef effex1000 het volgende:
Ligt eraan waarvoor je recruit. Engelse guild, Nederlandse guild. Hardcore, Softcore.. ehmm Casual.

Anders wowprogress.com (je guild registreren) of wowforum.nl.

@Sharqy, heb anders ook nog niks binnen hoor.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_84100265
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 18:17 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Ligt eraan waarvoor je recruit. Engelse guild, Nederlandse guild. Hardcore, Softcore.. ehmm Casual.

Anders wowprogress.com (je guild registreren) of wowforum.nl.

@Sharqy, heb anders ook nog niks binnen hoor.
Laten we samen in een hoekje gaan huilen, dat lijkt me zo romantisch.
pi_84100822
Vandaag voor het eerst de Prof neer in ICC. Ging wel lekker, alles geoneshot. Met uitzondering van Lootship heroic, daar begonnen we al met 9 en sprong er iemand direct naar beneden. 3 pogingen gedaan op Rotface heroic maar daar ging steeds een klein dingetje fout. Normal wel geonshot.

Na de prof door naar Blood Council. Daar 3 wipes gehad. We hadden intussen onze tank verloren, nou ja die was "dc'ed". En ook een healer kwam niet meer terug. Blood council werkte niet, daarna nog een poging op dreamwalker maar daar kwamen we met 1 tank ook niet ver mee. Toen maar gecalled.

Intussen heb ik 8/12 van ICC10 gecleared. Gaat langzaam maar zeker richting de Lich King
pi_84102729
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval deze:
Loremaster of Northrend
Complete the Northrend quest achievements listed below.
21/05/2009

BC mis ik er inderdaad nog wat, zie ik net Niet heel veel, maar in Kalimdor en E. Kingdoms daar kan ik inderdaad nog even voort!
Dat Loremaster gebeuren is lastig, Blizz weet dat ook en om die reden hebben ze de requirements om dat achievement te halen al eens 10% laten zakken. Met mijn eerste char (druid, gestart toen WoW uitkwam) heb ik de meeste quests gedaan in Kalimdor en Kingdoms maar ik geloof dat ik nog iets van 100 quests per segment mis..

TBC had ik (dact ik) alle quests al gedaan voordat dit achi systeem er kwam, blijkt dat ik er 1 gemist heb in Zangarmarsh en 2 in Netherstorm, heb uren gezocht maar kan ze niet vinden .

Northend is gemakkelijk, maar als je het mij vraagt is het ook gewoon erg saai om de quests in de begin zones te doen, eindeloos rondrennen en het schiet gewoon echt niet op .
  Moderator donderdag 15 juli 2010 @ 20:11:33 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_84104643
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:33 schreef unaco10 het volgende:

[..]

Dat Loremaster gebeuren is lastig, Blizz weet dat ook en om die reden hebben ze de requirements om dat achievement te halen al eens 10% laten zakken. Met mijn eerste char (druid, gestart toen WoW uitkwam) heb ik de meeste quests gedaan in Kalimdor en Kingdoms maar ik geloof dat ik nog iets van 100 quests per segment mis..

TBC had ik (dact ik) alle quests al gedaan voordat dit achi systeem er kwam, blijkt dat ik er 1 gemist heb in Zangarmarsh en 2 in Netherstorm, heb uren gezocht maar kan ze niet vinden .

Northend is gemakkelijk, maar als je het mij vraagt is het ook gewoon erg saai om de quests in de begin zones te doen, eindeloos rondrennen en het schiet gewoon echt niet op .
Ik zag dat ik in Hellfire en ook in Zangarmash allebei nog 1 quest moet doen! Zie die maar eens te vinden inderdaad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84105512
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zag dat ik in Hellfire en ook in Zangarmash allebei nog 1 quest moet doen! Zie die maar eens te vinden inderdaad.
/qh incomplete

Heerlijke command.

Oh, en questen in Zul'Drak is echt ruk. Veel te veel drop quests. Daar heb ik echt een hekel aan. Ben blij dat ik naar sholazar kan Heerlijk questen daar. Mooie questlines ook.
pi_84113021
met de addon everyquest.
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:47:13 #198
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84115749
Lich King HC 25 man down, gebenched worden 1 try voor de kill ftw
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:01:39 #199
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_84116352
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Blistering het volgende:
Lich King HC 25 man down, gebenched worden 1 try voor de kill ftw
ouch, lag dat aan jou of... :S
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  vrijdag 16 juli 2010 @ 00:05:33 #200
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_84116516
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 00:01 schreef Zokunen het volgende:

[..]

ouch, lag dat aan jou of... :S
Meh, dps was te laag en dus moest ik maar gebenched worden. Ik verneuk geen defiles, doe gewoon m'n ding en blijkbaar was dat niet genoeg. Erg tof dat ze me dat niet ff eerder zeiden dan. Gosh, ik ben zo ontiegelijk KWAAD he. Want het is ook echt mijn schuld dat er niet genoeg dps gedaan wordt omdat iemand een defile onder de valks plaatst Sta echt om het punt om te gquitten..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')