dacht juist dat paladins als OP werden gezien. ookal zijn die verschillende keren generfd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef SharQueDo het volgende:
Warriors zijn al 3 expansion packs OP en FotM (lolbladestorm), en is de enige class die wel in z'n eentje healers kan mollen (behalve skilled druids misschien) en dus de enige dps class is voor dispel cleave.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:48 schreef SharQueDo het volgende:
Warriors zijn al 3 expansion packs OP en FotM (lolbladestorm), en is de enige class die wel in z'n eentje healers kan mollen (behalve skilled druids misschien) en dus de enige dps class is voor dispel cleave.
Hoe wordt over het algemeen omgegaan met mensen die hier nog geen ervaring mee hebben (zie ondergetekende). Ik wil wel eens een 25 man instance doen, maar wil niet in een guild.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:12 schreef SharQueDo het volgende:
Raiding guilds doe ik niet meer aan. Lekker mijn raids zelf inplannen wanneer ik wél zin heb en goeie reputatie kweken op mijn server (aangezien er gruwelijk veel geninja'd wordt op mijn server, zelf doe ik altijd wel de loot wel eerlijk als RL/ML, en dat wordt gewaardeerd). Of een 25man LK GDKP pug joinen.
Reageren in /trade op een LFM <bla>25 raid lijk me al een goed beginquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoe wordt over het algemeen omgegaan met mensen die hier nog geen ervaring mee hebben (zie ondergetekende). Ik wil wel eens een 25 man instance doen, maar wil niet in een guild.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:00 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoe wordt over het algemeen omgegaan met mensen die hier nog geen ervaring mee hebben (zie ondergetekende). Ik wil wel eens een 25 man instance doen, maar wil niet in een guild.
Of gewoon zelf een 25 man raid opzetten, lees je eerst goed in qua tactics (of vraag een vriend mee die ze weet) en zoek nog 24 mensen erbij. evt let je op GS en achievmentsquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Reageren in /trade op een LFM <bla>25 raid lijk me al een goed begin
ik heb vorige week woensdag (toen de helft 24 uur offline was) 2 nieuwe realms gezien. Maar hier nergens iets over gelezen alleen gezien bij realm selectionquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:41 schreef GlenSpey het volgende:
Wat ik me eigelijk afvraag.... zijn er nog nieuwe servers ofzo (zeer) recentelijk bijgekomen? Ik kan daar nooit iets over vinden op het wow forum...
Ah ja, casualmourne. Iedere 1200 mmr fag heeft er nu een. Overpowered like shit.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:59 schreef jagga het volgende:
[..]
eeehhhm.
De enige reden dat warriors OP waren/zijn (FUUUU bladestorm die disarmed kan worden wtf is dat voor shit?) is shadowmourne + ARP.
Het is trouwens altijd al zo geweest dat aan het eind van expansions warriors als een gek scalen met de beste gear. betere gear =hardere white hits = meer rage = meer yellow hits = meer dmg.
Tevens, de warbringer nerf zorgde ervoor dat je warriors erg makkelijk kunt kiten dus waarom mensen nog steeds liggen te mekken over dat warriors OP zijn...
Vreemd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:08 schreef Olment het volgende:
[..]
ik heb vorige week woensdag (toen de helft 24 uur offline was) 2 nieuwe realms gezien. Maar hier nergens iets over gelezen alleen gezien bij realm selection
raar. Ik weet echt zeker dat het nieuwe waren want er stond in het blauw achter. Normaal is het geel of rood (low - high) en blauw voor nieuwequote:Op donderdag 15 juli 2010 14:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Vreemd.
Als ik erop google kom ik alleen bij oude resultaten uit...
Ik heb er zo'n anderhalf uur geleden een topic over geopend op het wow forum.... nog altijd geen antwoord. Vreemde zaak. Als er echt nieuwe servers bij waren gekomen die zoveel mensen al zolang willen dan zou je toch verwachten dat daar een hoop nieuws over is verspreid.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef Olment het volgende:
[..]
raar. Ik weet echt zeker dat het nieuwe waren want er stond in het blauw achter. Normaal is het geel of rood (low - high) en blauw voor nieuwe
mmo-champion of world of raids misschien?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:54 schreef effex1000 het volgende:
Weet iemand nog een goede bron om mensen op te recruiten? official forums al geprobeert, recruiten in /2 liever niet.
Ik heb in ieder geval deze:quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:17 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Trust me , als je voor loremaster gaat of gewoon alles wilt questen. Merk je nog wel hoeveel je mist op je hunter
Ligt eraan waarvoor je recruit. Engelse guild, Nederlandse guild. Hardcore, Softcore.. ehmm Casual.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:54 schreef effex1000 het volgende:
Weet iemand nog een goede bron om mensen op te recruiten? official forums al geprobeert, recruiten in /2 liever niet.
Laten we samen in een hoekje gaan huilen, dat lijkt me zo romantisch.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:17 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je recruit. Engelse guild, Nederlandse guild. Hardcore, Softcore.. ehmm Casual.
Anders wowprogress.com (je guild registreren) of wowforum.nl.
@Sharqy, heb anders ook nog niks binnen hoor.
Dat Loremaster gebeuren is lastig, Blizz weet dat ook en om die reden hebben ze de requirements om dat achievement te halen al eens 10% laten zakken. Met mijn eerste char (druid, gestart toen WoW uitkwam) heb ik de meeste quests gedaan in Kalimdor en Kingdoms maar ik geloof dat ik nog iets van 100 quests per segment mis..quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval deze:
Loremaster of Northrend
Complete the Northrend quest achievements listed below.
21/05/2009
BC mis ik er inderdaad nog wat, zie ik netNiet heel veel, maar in Kalimdor en E. Kingdoms
daar kan ik inderdaad nog even voort!
Ik zag dat ik in Hellfire en ook in Zangarmash allebei nog 1 quest moet doen! Zie die maar eens te vinden inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:33 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Dat Loremaster gebeuren is lastig, Blizz weet dat ook en om die reden hebben ze de requirements om dat achievement te halen al eens 10% laten zakken. Met mijn eerste char (druid, gestart toen WoW uitkwam) heb ik de meeste quests gedaan in Kalimdor en Kingdoms maar ik geloof dat ik nog iets van 100 quests per segment mis..
TBC had ik (dact ik) alle quests al gedaan voordat dit achi systeem er kwam, blijkt dat ik er 1 gemist heb in Zangarmarsh en 2 in Netherstorm, heb uren gezocht maar kan ze niet vinden.
Northend is gemakkelijk, maar als je het mij vraagt is het ook gewoon erg saai om de quests in de begin zones te doen, eindeloos rondrennen en het schiet gewoon echt niet op.
/qh incompletequote:Op donderdag 15 juli 2010 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag dat ik in Hellfire en ook in Zangarmash allebei nog 1 quest moet doen! Zie die maar eens te vinden inderdaad.
ouch, lag dat aan jou of... :Squote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef Blistering het volgende:
Lich King HC 25 man down, gebenched worden 1 try voor de kill ftw
Meh, dps was te laag en dus moest ik maar gebenched worden. Ik verneuk geen defiles, doe gewoon m'n ding en blijkbaar was dat niet genoeg. Erg tof dat ze me dat niet ff eerder zeiden dan. Gosh, ik ben zo ontiegelijk KWAAD he. Want het is ook echt mijn schuld dat er niet genoeg dps gedaan wordt omdat iemand een defile onder de valks plaatstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |