abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:16:18 #151
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_84065205
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je zo snel levelled, Druid is nu level 80, terwijl ik een heleboel quests nog niet gedaan heb, dat was met mijn hunter wel anders, daarmee heb ik bijna alle quests gedaan die ik te pakken kon krijgen (in Outland en Nortrend).

Hm reminds me, kan op 2 chars volgens mij nog heel Icecrown doen en nog een paar andere gebieden qua quests. Dus ff gold fixen
'Don't hate the player, hate the Game'
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:29:37 #152
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_84065934
Doe je weekly voor 5 frost
*Hosselcopter*
pi_84071418
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

2 lage level chars en een lvl80?
2 lage level chars? Nope 1.. het mag toch hopelijk niet de bedoeling zijn dat ik een 3e account aanmaak?

Eerlijk gezegd zie ik toch alweer minder in WoW... ze zeggen altijd dat je vaak weer terugkeert maar sinds ik gestopt ben (zon 8 maanden terug) heb ik er niet naar terug gewild.
Ik zit er nu omdat ik me verveel maar heb er nog geen uurtje het plezier aan beleefd wat ik eerder altijd had
pi_84071478
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

2 lage level chars? Nope 1.. het mag toch hopelijk niet de bedoeling zijn dat ik een 3e account aanmaak?
Dan heb je niet gelezen wat ik hiervoor heb gepost
pi_84071550
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dan heb je niet gelezen wat ik hiervoor heb gepost
Hoe kan een 3e char erbij dan helpen? Hoe meer lui in de party hoe minder de xp toch?
Hoe dan ook ik ga er toch geen 3e account bij maken. Ik heb er alweer veel te veel aan uit gegeven
pi_84076614
Nee, het punt is dat je characters hebt op de accounts die met elkaar gelinkt zijn, die rond hetzelfde level zitten. Dus een van 80 en de ander van 10, dat gaat niet werken. Pak je een karakter van 10 en 12, dan krijg je wel de RAF bonus.
pi_84077989
gisteren mijn battle.net gekeken en ik zit in de cataclysm beta

had problemen met installeren. kreeg een foutmelding op 1 bestand, maar na wat rotzooien ging die ook weg. alleen was het te laat om te installeren, dus ga ik vandaag uit me werk daarmee verder
pi_84078198
me 2! moet nog 2.2 gig downloaden!

Straks eens vragen of mijn klasgenoot er ook inzit? we hadden tegelijk aangemeld.
pi_84078564
tuurlijk
  donderdag 15 juli 2010 @ 09:05:14 #160
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_84078579
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 02:39 schreef DjNivek het volgende:
Nee, het punt is dat je characters hebt op de accounts die met elkaar gelinkt zijn, die rond hetzelfde level zitten. Dus een van 80 en de ander van 10, dat gaat niet werken. Pak je een karakter van 10 en 12, dan krijg je wel de RAF bonus.
Volgens mij mag je maximaal 6 levels verschil hebben...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_84078635
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:43 schreef qwerty101 het volgende:
me 2! moet nog 2.2 gig downloaden!

Straks eens vragen of mijn klasgenoot er ook inzit? we hadden tegelijk aangemeld.
tegelijk aanmelden maakt niet uit. het gebeurt random. als wij ze moeten geloven.
pi_84078697
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:04 schreef SharQueDo het volgende:
tuurlijk
wat?
pi_84079120
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:11 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

wat?
iedereen is in de beta, behalve ik
pi_84079203
Ik haat dat gedownloads 600 MB / 2.2 GB pff.
  Redactie Frontpage donderdag 15 juli 2010 @ 10:04:08 #165
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_84080005
Hoe kun je eigenlijk in de beta komen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2010 @ 10:06:35 #166
159966 lifeblind
pi_84080068
Aan de ene kant heb ik zoiets van: hm, ik wil die beta wel proberen, maar aan de andere kant kan ik mijn tijd beter gebruiken om mn guild fatsoenlijk op poten te krijgen Met de officers zijn we nu bezig om alle slechte spelers die er niet eens moeite voor willen doen er uit te halen, en zorgen dat we een heel klein select groepje overhoud, wat WEL weet hoe hun class gespeeld moet worden en ook hun best wilt doen. We hebben een tijdje de wat minder gegearde personen mee moeten nemen (omdat dit dan blijkbaar beloofd was door een officer), maar dan komen we niet verder dan de eerste wing met heel misschien festergut als we geluk hebben. De keren dat we een goede groep hadden (oftewel: de top 10 van de guild), hebben we met 1 keer met je ogen knipperen putricide down hehe. Sowieso is er in cataclysm geen verschil tussen 10 en 25 man raids, en dan raid ik liever met 9 man die wel verstand hebben ipv er nog eens 15 mindere spelers bij te hebben

(en nee, ik ga niet bij een bestaande raiding guild, ik wil zelf die progressie maken ipv meeliften op anderen )
pi_84081652
@lifeblind, ben je zelf een raidingguild aan het samenstellen?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:00:34 #168
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_84081734
ik ben de progress op de beta test realms heel erg aan het volgen op het moment wat betreft warriors..

Zo te zien worden warriors debiel OP aangezien er nu 1tje aangaf ongeveer 4.2k HPS te doen met zelfhealing

dat kan toch nooit live gaan? (dit ventje was lvl 82, en in questie greens zei hij _! )

Blij dat ik een warrior speel
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_84082158
Raiding guilds doe ik niet meer aan. Lekker mijn raids zelf inplannen wanneer ik wél zin heb en goeie reputatie kweken op mijn server (aangezien er gruwelijk veel geninja'd wordt op mijn server, zelf doe ik altijd wel de loot wel eerlijk als RL/ML, en dat wordt gewaardeerd). Of een 25man LK GDKP pug joinen.
pi_84082340
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef jagga het volgende:
ik ben de progress op de beta test realms heel erg aan het volgen op het moment wat betreft warriors..

Zo te zien worden warriors debiel OP aangezien er nu 1tje aangaf ongeveer 4.2k HPS te doen met zelfhealing

dat kan toch nooit live gaan? (dit ventje was lvl 82, en in questie greens zei hij _! )

dat is wel erg bizar! lijkt me niet live te gaan. dit is beetje het begin van de beta. er zal nog veel veranderd worden
pi_84082866
Wat? Een Warrior die zichzelf kan healen?
pi_84082899
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef jagga het volgende:

Kom maar op Alhoewel, dan krijg je al die mongolen die warriors gaan rollen omdat ze zo op zijn.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2010 @ 11:42:17 #173
159966 lifeblind
pi_84083275
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Olment het volgende:
@lifeblind, ben je zelf een raidingguild aan het samenstellen?
We zijn een maand of 2 geleden met wat vrienden (uit verschillende guilds) zelf een guild begonnen (Narwhals!), omdat we het beu waren om iedere keer in de guilds waar we in zaten genegeerd werden, of andere mensen voorgetrokken werden. In principe waren we toen een soort van 'social' guild met het idee van "als we genoeg goede mensen hebben gaan we raiden", en dat begint aardig te lukken. Onze coregroup (de officers) zijn 5 man, en we hebben een aantal leden die al vanaf dag 1 erbij zitten en echt hun best doen. We zijn toen gewoon zelf iedere week een icc10 pug begonnen en zo hebben we wat leden binnen gekregen. Echter werd het voor sommige mensen een beetje onduidelijk of we nu meer social of raiding waren, en hadden de meeste officers (inclus. mij), het ondertussen wel gehad met alweer die eerste wing te lopen omdat er wat laag gegearde mensen bij waren die weer ook alles uitgelegd moeten krijgen. Na wat gedoe tussen officers en members hebben we nu duidelijk wat we willen en zijn we langzaam aan het reorganiseren.

Ons plan is dus om langzaam naar een hechte groep te gaan, zodat we nog net het staartje van WotLK mee kunnen pakken (ik wil die kingslayer title met de guild halen voordat cataclysm uitkomt!) , en dan hebben we ook meteen een goede solide groep om in cataclysm vanaf dag 1 goed bezig te zijn.
pi_84084826
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je zo snel levelled, Druid is nu level 80, terwijl ik een heleboel quests nog niet gedaan heb, dat was met mijn hunter wel anders, daarmee heb ik bijna alle quests gedaan die ik te pakken kon krijgen (in Outland en Nortrend).

Omdat ik ook niet zo een raider ben, begin ik me nu ook een beetje te vervelen. Ik ga van de week wel met ToC10 meedoen, vanavond was ICC, maar dat is pas om 10 uur, veel te laat, ik moet weer vroeg op morgen.
Trust me , als je voor loremaster gaat of gewoon alles wilt questen. Merk je nog wel hoeveel je mist op je hunter
pi_84085206
Nou ik zit ondertussen op 2.1 GB en nog even en dan kan ik spelen. Ik ben btw ook Warrior. Alliance.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')