Hm reminds me, kan op 2 chars volgens mij nog heel Icecrown doen en nog een paar andere gebieden qua quests. Dus ff gold fixenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je zo snel levelled, Druid is nu level 80, terwijl ik een heleboel quests nog niet gedaan heb, dat was met mijn hunter wel anders, daarmee heb ik bijna alle quests gedaan die ik te pakken kon krijgen (in Outland en Nortrend).
2 lage level chars? Nope 1.. het mag toch hopelijk niet de bedoeling zijn dat ik een 3e account aanmaak?quote:
Dan heb je niet gelezen wat ik hiervoor heb gepostquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:15 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
2 lage level chars? Nope 1.. het mag toch hopelijk niet de bedoeling zijn dat ik een 3e account aanmaak?
Hoe kan een 3e char erbij dan helpen? Hoe meer lui in de party hoe minder de xp toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:16 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dan heb je niet gelezen wat ik hiervoor heb gepost
Volgens mij mag je maximaal 6 levels verschil hebben...quote:Op donderdag 15 juli 2010 02:39 schreef DjNivek het volgende:
Nee, het punt is dat je characters hebt op de accounts die met elkaar gelinkt zijn, die rond hetzelfde level zitten. Dus een van 80 en de ander van 10, dat gaat niet werken. Pak je een karakter van 10 en 12, dan krijg je wel de RAF bonus.
tegelijk aanmelden maakt niet uit. het gebeurt random. als wij ze moeten geloven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:43 schreef qwerty101 het volgende:
me 2! moet nog 2.2 gig downloaden!
Straks eens vragen of mijn klasgenoot er ook inzit? we hadden tegelijk aangemeld.
dat is wel erg bizar! lijkt me niet live te gaan. dit is beetje het begin van de beta. er zal nog veel veranderd wordenquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef jagga het volgende:
ik ben de progress op de beta test realms heel erg aan het volgen op het moment wat betreft warriors..
Zo te zien worden warriors debiel OP aangezien er nu 1tje aangaf ongeveer 4.2k HPS te doen met zelfhealing![]()
dat kan toch nooit live gaan? (dit ventje was lvl 82, en in questie greens zei hij_! )
Blij dat ik een warrior speel
Kom maar opquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:00 schreef jagga het volgende:
ik ben de progress op de beta test realms heel erg aan het volgen op het moment wat betreft warriors..
Zo te zien worden warriors debiel OP aangezien er nu 1tje aangaf ongeveer 4.2k HPS te doen met zelfhealing![]()
dat kan toch nooit live gaan? (dit ventje was lvl 82, en in questie greens zei hij_! )
Blij dat ik een warrior speel
We zijn een maand of 2 geleden met wat vrienden (uit verschillende guilds) zelf een guild begonnen (Narwhals!), omdat we het beu waren om iedere keer in de guilds waar we in zaten genegeerd werden, of andere mensen voorgetrokken werden. In principe waren we toen een soort van 'social' guild met het idee van "als we genoeg goede mensen hebben gaan we raiden", en dat begint aardig te lukken. Onze coregroup (de officers) zijn 5 man, en we hebben een aantal leden die al vanaf dag 1 erbij zitten en echt hun best doen. We zijn toen gewoon zelf iedere week een icc10 pug begonnen en zo hebben we wat leden binnen gekregen. Echter werd het voor sommige mensen een beetje onduidelijk of we nu meer social of raiding waren, en hadden de meeste officers (inclus. mij), het ondertussen wel gehad met alweer die eerste wing te lopen omdat er wat laag gegearde mensen bij waren die weer ook alles uitgelegd moeten krijgen. Na wat gedoe tussen officers en members hebben we nu duidelijk wat we willen en zijn we langzaam aan het reorganiseren.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:57 schreef Olment het volgende:
@lifeblind, ben je zelf een raidingguild aan het samenstellen?
Trust me , als je voor loremaster gaat of gewoon alles wilt questen. Merk je nog wel hoeveel je mist op je hunterquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat je zo snel levelled, Druid is nu level 80, terwijl ik een heleboel quests nog niet gedaan heb, dat was met mijn hunter wel anders, daarmee heb ik bijna alle quests gedaan die ik te pakken kon krijgen (in Outland en Nortrend).
Omdat ik ook niet zo een raider ben, begin ik me nu ook een beetje te vervelen. Ik ga van de week wel met ToC10 meedoen, vanavond was ICC, maar dat is pas om 10 uur, veel te laat, ik moet weer vroeg op morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |