Dus je kan niet zomaar ff ontsnappen? Net zo'n gevangenis bij jullie danquote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef EDMAN- het volgende:
Hier ook, teringhard ook. Wel fijn dat bij ons geen ramen openkunnen
Vind ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
lekker laat maar komen die regen enzo..
Eventjes in de bouwshop een saggie gerookt, daar lucht het wel lekker door, maar hier is het inderdaad gewoon spaans benauwd (WAT EEN GRAP!)quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus je kan niet zomaar ff ontsnappen? Net zo'n gevangenis bij jullie dan![]()
Terwijl bij ons op 2 kantoren gewoon tralies voor de ramen zitten als inbraakpreventie![]()
Bui is weer voorbij, maar de benauwdheid ook! Scheelt toch wel als de raampjes open kunnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Eventjes in de bouwshop een saggie gerookt, daar lucht het wel lekker door, maar hier is het inderdaad gewoon spaans benauwd (WAT EEN GRAP!)
Verkoelingquote:Op maandag 12 juli 2010 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bui is weer voorbij, maar de benauwdheid ook! Scheelt toch wel als de raampjes open kunnen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit zijn van die ideale momenten om GTA4 op te starten en even helemaal los gaan op toevallig passerende voetgangers die net een miliseconde te lang naar mij kijken. En natuurlijk niet met een klein kutpistooltje, nee raketwerper ftw natuurlijk op voetgangers.
Helemaal bovenin:quote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Is er ook een snelle manier van copy pasten, waarbij ik dus niet alle tags hoef aan te passen om de afbeeldingen te laten zien?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/West-Brabantquote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Is er ook een snelle manier van copy pasten, waarbij ik dus niet alle tags hoef aan te passen om de afbeeldingen te laten zien?
Zeg vindt je de nieuwe lay-out echt bazend?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/West-Brabant
Idd niets meer dan dat vandaag. Voel me met de minuut brakker worden. En dan van die collega's die hier gewoon vrolijk rondlopen, alsof er niks gebeurt is.quote:
Ja. Auto refreshquote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zeg vindt je de nieuwe lay-out echt bazend?
Hee! Esmeralda..quote:Op maandag 12 juli 2010 11:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
wist niet dat er een topic was hiervan
Ik meld me vanuit zevenbergen
wel met een flinke kater,
Die heb ik van het weekend idd ook gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 11:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hee! Esmeralda..
Ik ken jou uit een voor jou minder fijn topic...
Ja wie nietquote:Op maandag 12 juli 2010 12:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend idd ook gezien![]()
Kutscheten!quote:Op maandag 12 juli 2010 11:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hee! Esmeralda..
Kop op, er is altid nog de Tourquote:Op maandag 12 juli 2010 12:04 schreef Gutz het volgende:
...nog steeds.
Ik denk dat ik de komende drie dagen gewoonweg niet aanspreekbaar ben.
Nee niet diequote:
Kom op, ff lachenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:04 schreef Gutz het volgende:
...nog steeds.
Ik denk dat ik de komende drie dagen gewoonweg niet aanspreekbaar ben.
ik ken jou van exentricquote:Op maandag 12 juli 2010 11:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hee! Esmeralda..
Hoezo dankzij twizu? Die heeft niets gedaan hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 12:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja wie niet![]()
Allemaal dankzij Twizu..
Wel jammer dat ik te laat was anders had ik nog even een tvp'tje kunnen doen
Moet je Nederland 1 ff opzetten, daar zijn ze de wedstrijd aan het herhalenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:38 schreef EDMAN- het volgende:
Klanten: Voetbal
Collega's: Voetbal
Radio 1: Voetbal
Kassameisje supermarkt: Voetbal
Moeder belt me: Voetbal
hou toch gvd allemaal je kop, tis klaar. En dan willen ze verdomme nog over de grachten ook
Ja ik sta in zijn lijst van Favo FOK!ersquote:
ZATERDAGAVOND: Topic tip!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hoezo dankzij twizu? Die heeft niets gedaan hoor?
Hebben jullie het al goedgemaakt? Zo ja zet ik jullie wel even in de OPquote:
Ja, het toeval is té groot!quote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, de 2e vandaag al uit Zevenbergen.
* Kper_Norci checkt sig
Omfg, het hoort bij elkaar![]()
Dat topic, nog steeds![]()
ja was een gezellig topic hequote:Op maandag 12 juli 2010 13:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo, de 2e vandaag al uit Zevenbergen.
* Kper_Norci checkt sig
Omfg, het hoort bij elkaar![]()
Dat topic, nog steeds![]()
ach niksquote:
komt door het weer en het wkquote:Op maandag 12 juli 2010 13:21 schreef EDMAN- het volgende:
Tis Brabant jonguh! Wa denkte zelluf?!
(alleen vandaag is het wat minder trouwens.)
neequote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef EDMAN- het volgende:
waarom die lama's in de topictitel trouwens?
Wel een hip kapselquote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch gewoon blij van
Lama's zijn uitermate intelligente beesten.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:26 schreef EDMAN- het volgende:
waarom die lama's in de topictitel trouwens?
Ik vind hem wel rlxd, maar nu issie ineens weer wegquote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Weer die nieuwe kut-layout
Mooi.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind hem wel rlxd, maar nu issie ineens weer weg
IE6?quote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef EDMAN- het volgende:
Waarom veranderd mijn hele fucking lay-out ineens?
IE6 hier
Fypquote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
IE6?
Welkom in de 21ste eeuw. Het wordt wellicht tijd om over te schakelen op IE8 een fatsoenlijke browser
Hehe.quote:
coole kopquote:Op maandag 12 juli 2010 13:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier wordt je toch gewoon blij van
Dankuquote:Op maandag 12 juli 2010 13:36 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Jullie staan erin hoor![]()
KNIP
ik vind hem wel goedquote:Op maandag 12 juli 2010 13:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Weer die nieuwe kut-layout
Ja ik ben in de minderheidquote:
Doet m'n werkgeverquote:Op maandag 12 juli 2010 13:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
IE6?
Welkom in de 21ste eeuw. Het wordt wellicht tijd om over te schakelen op IE8
x2, al gevraagd ofk eerder weg kanquote:Op maandag 12 juli 2010 14:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Is het al half 6? Ik zit hier zo hard in te kakken
Het kutte is dat ik hier ook geen topics uit KPD kan openen natuurlijk, staan er weer een paar in de lijst natuurlijk, moet ik godver nog gaan opletten waar ik op klik ookquote:
auwquote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef teknomist het volgende:
Men heeft een belangrijke meeting waarin ik een presentatie van een nieuwe systematiek moet presenteren naar morgenochtend 9:00 verplaatst, ik moet nu gewoon overwerken. Damn.
Mij naam wordt genoemt in het West-brabant SCquote:Op maandag 12 juli 2010 12:25 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ik ken jou van exentric
[..]
Hoezo dankzij twizu? Die heeft niets gedaan hoor?
Cuijk aan de maasquote:
brabant is goed joah !quote:
Mijn plaats waar ik woon is niet slechtquote:Op maandag 12 juli 2010 15:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Mij naam wordt genoemt in het West-brabant SC
wel leuk dat Esmerallda mijn naam noemt
Ik ben daar serieus nog nooit geweestquote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mijn plaats waar ik woon is niet slecht?
Te groot voor één topic.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat heeft m'n woonplaats ergens mee te maken Chew?
quote:
Waar woon jij dan ?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik ben daar serieus nog nooit geweest![]()
En Rizzo is van Etten btw.
[..]
Te groot voor één topic.
Halsterenquote:Op maandag 12 juli 2010 16:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Waar woon jij dan ?te lui om naar boven te scrollen t is tering traag
Ik hielp anderen om je troll te achterhalenquote:
zeg ik ook nietquote:Op maandag 12 juli 2010 16:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Mijn plaats waar ik woon is niet slecht?
Het verschil tussen Oost West en Noord is écht groter dan je zou verwachten hoor!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
zeg ik ook niet
alleen west-brabant
noem het gewoon brabanteen pot nat
Dat is niet waar. Dat is hetzelfde zeggen als: ja, Ajax en Feyenoord is ook beiden Holland, 1 pot nat dus.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:52 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
zeg ik ook niet
alleen west-brabant
noem het gewoon brabanteen pot nat
Hee Tim da's alweer een tijdje geleden.quote:
Jaquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 18:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Het gaat hard. Voor de rest veel gepraat over de dagelijkse bezigheden van mensen enzo
Leuk leven heb je dan!quote:Op maandag 12 juli 2010 18:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallol, mijn dagelijkse bezigheid is FOK!ken.
Deze meneer hoeft in ieder geval niet op vakantie in Nederland te gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
OBVIOUS TROLL IS OBVIOUS
[ afbeelding ]
Zeg niks meer sinds gisterenavond opeens die Spaanse supporters op de Mart stonden. Sodemieter da was een rel zeg. Heerlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Deze meneer hoeft in ieder geval niet op vakantie in Nederland te gaan.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Jezus, houd eens op over voetbal.
Nederland heeft verloren ja, en dat is niet het einde van de wereld.
Wél.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee toen moest ik em zelf nog makenquote:
Ik heb een UI voor je gemaaktquote:
PFFFRT,quote:Op maandag 12 juli 2010 23:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb een UI voor je gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Kannie! Webicons mogen niet meerquote:Op maandag 12 juli 2010 23:36 schreef Gutz het volgende:
[..]
PFFFRT,
Nee, ik wil gewoon webiconMoet eigenlijk nog een nieuwe zoeken. Maar dat komt nog wel.
same herequote:
Ik hoop niet dat je een te strakke broek aanhebt...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
same here, totdat bleek dat op het hoofdkantoor de stroom is uitgevallen en alle debiteuren/crediteuren sletjes hier zijn komen zitten
(sorry dame's voor mijn taalgebruik X)
Pics?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:18 schreef EDMAN- het volgende:
Er zaten al tandpastavlekken op zag ik net![]()
tis wel gezellig nu
Aangeschoten prima, maar dronken vrouwenquote:
Kank alleen maar om lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aangeschoten prima, maar dronken vrouwenIk heb er al een keer een meegemaakt die na het kotsen met uitgelopen mascara vroeg of ik ze nog aantrekkelijk vond
Wij gaan ergens in Augustus met een hele groep naar Westmalle, rondleiding, bierproeven etc.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:02 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb nog geen fatsoenlijk bier zien langskomen, dus daar breng ik nu even verandering in;
[ afbeelding ]
Ja ik snap het dus ook niet. Ze hebben toch verloren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef teknomist het volgende:
Heb ik iets gemist met betrekking tot de WK-finale? Hebben we toch gewonnen?
Als je de top van Mount Everest wilt bereiken en halverwege al terug afdaalt, heb je toch ook een geweldige prestatie geleverd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef teknomist het volgende:
Heb ik iets gemist met betrekking tot de WK-finale? Hebben we toch gewonnen?
Ik snap echt niet waarvoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef automatic_ het volgende:
Tering, wat een menigte op het museumplein![]()
Nor do i..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarvoor
Doe mijn kamer ook meteen schoonmaken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
mijn pa ging mij verplichten om voor vrijdag mijn kamer opgeruimd te hebbenNu is vandaag de vuilnisbak "geleegd"
En gelijk weer bij gevuld tot de top. En er staan 4 tassen/vuilniszakken in de garage met troep en heb voor 4 euro aan statie geld
![]()
Morgen mijn bed naar buiten hangen, en stofzuigen en poetsen. dan is het weer perfecto !Vanaf vandaag officieel vakantie, !
Ik las dat codewoord-topic van je veel te laat maar had nog een reply die ik nu dus niet ga laten liggen;quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
mijn pa ging mij verplichten om voor vrijdag mijn kamer opgeruimd te hebbenNu is vandaag de vuilnisbak "geleegd"
En gelijk weer bij gevuld tot de top. En er staan 4 tassen/vuilniszakken in de garage met troep en heb voor 4 euro aan statie geld
![]()
Morgen mijn bed naar buiten hangen, en stofzuigen en poetsen. dan is het weer perfecto !Vanaf vandaag officieel vakantie, !
Wat geef jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Doe mijn kamer ook meteen schoonmaken.
Wat heeft dat met mijn rommel te maken!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik las dat codewoord-topic van je veel te laat maar had nog een reply die ik nu dus niet ga laten liggen;
[ afbeelding ]
Wat wil je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Wat geef je![]()
[..]
Wat heeft dat met mijn rommel te maken!
Maar ik zal poging doen met uitspreken
en anders met gebarentaal
Ja nou je mag die van mij ook wel doen hoor mocht je daar behoefte aan hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef EDMAN- het volgende:
Teknomist, Butane:
http://soundcloud.com/r_c(...)o-ecuador-10-04-2010
Verplichten? Een echte vrouw doet dat uit intrinsieke motivatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef EDMAN- het volgende:
Teknomist, Butane:
http://soundcloud.com/r_c(...)o-ecuador-10-04-2010
Ik wist niet dat jij uit de buurt komt.quote:
Jullie kennen elkaar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij uit de buurt komt.
In OPquote:
Nee.quote:
Zeg... zo maak je geen vrienden he!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef Faxie het volgende:
Haha ja idd van muziektopicsWij hebben smaak
![]()
Maar ik kom idd uit de buurtIk wist al wel dat jij in BoZ woont
Lief doen jij!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef teknomist het volgende:
Tenzij Faxie ook van Guus Geeuwis houdt.
Wij zijn het hardst lopende topic op Limburg Centraal en Twente naquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:49 schreef teknomist het volgende:
Ik zit net even te kijken maar als topic doen we het nog best goed, beter dan Gouda, Leiden, Drenthe, Haarlem, Dordrecht (), Vlaardingen, en bijna Amsterdam.
![]()
(En dan te bedenken dat we niet helemaal vanaf 0 zijn begonnen.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:29 schreef Exentric90 het volgende:
Kan hier niet een centra Brabant van worden gemaakt
Voel mij zo afgwezenen anders moet ik weer een ander SC topic openen voor noord-brabant en/of Land van cuijk/maas en waal
Ik voel niks voor een Centraal-Brabant topic.. Zou veel te snel en complex zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft mag je in de OP hoor
boem bats luchtdicht me vrčte is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Als ik in de OP mag vind ik het al bestquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik voel niks voor een Centraal-Brabant topic.. Zou veel te snel en complex zijn..
Wat mij betreft mag je in de OP hoor
Telt eigenlijk niet hequote:Op woensdag 14 juli 2010 00:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Als ik in de OP mag vind ik het al best
Wel onder Cuijk dan uiteraard
Daarom zeg ik: "ik voel mij buiten geslotenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Telt eigenlijk niet he![]()
Vraag anders aan Ireyon of ie een kopje ''overig'' maakt
BlaBlaBlaquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:44 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: "ik voel mij buiten gesloten" Daarom dus ook centraal brabant TT wijziging. Zoveel drukker zal 't er niet gaan worden. En om nu 3 verschillende SC's te maken voor brabant (west/noord/oost) zie ik niet zitten
En verschill tussen die 3 is echt miniem
* wilt niet onder kopje overig
- West-Brabandersquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Telt eigenlijk niet he![]()
Vraag anders aan Ireyon of ie een kopje ''overig'' maakt
Nahh het gaat er vooral om dat het dan veel te snel gaat, en er teveel mensen in zitten om elkaar goed te kennen zoals hier..quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:51 schreef Exentric90 het volgende:
Ja en dat is dus alleen maas en waal
Het verschil valt reuze mee. Woon al 19 jaar in brabant. (Ja ook in west en oost gewoond) en er zijn wat kleine dingetjes. Maar dat ga je in een topic niet merken
Ja doe dat eens? Dan kunnen we Fredo ook ergens wegzettenquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
- West-Brabanders
- Mensen die ook liever in West-Brabant zouden wonen
Zoiets?
Nee want die laatste groep word dan in de SC buiten geplaatstquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
- West-Brabanders
- Mensen die ook liever in West-Brabant zouden wonen
Zoiets?
Nou en, het gebeurt niet en ik heb net uitgelegd waarom. En ik weet zeker dat Misstique het met me eens isquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee want die laatste groep word dan in de SC buiten geplaatst(Het is en blijft FOK! hé) gewoon een TT + kleine OP change West in de TT weg halen en in de OP idem + kaart vergroten. Daardoor gaat het topic echt niet drukker worden ofzo. Want met 3 verschillende Brabant topic's gaan de mods niet blij worden denk ik
Dan ben je geen echte brabanderquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nahh het gaat er vooral om dat het dan veel te snel gaat, en er teveel mensen in zitten om elkaar goed te kennen zoals hier..
En het leukste van een regiotopic is dat er onderwerpen voorbij komen die je van dichtbij kent, en ik moet eerlijk zeggen, verder dan Moerdijk en Roosendaal kom ik niet qua ''mijn eigen regio'' snap je?
Mja maar ik denk dat dat echt per persoon verschilt.. Voor mij zijn Zeeland en Antwerpen e.o. meer mijn omgeving dan bijv. Eindhoven of Den Bosch snap je? Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die heel Brabant als hun ''eigen regio'' zien enz.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:59 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte brabander
Ik kom dagelijks half brabant door. Voor 't werk. Maar ook als ik vrij ben ga ik regelmatig door brabant. Van Boxmeer tot Eindhoven en Breda..
Het leuke er aan is is dat ik inderdaad dingen voorbij zie komen die ik ook van dichtbij meemaak
Het verschil tussen west/noord is chowiso heel klein. Oke west/oost snap ik dat is wat groter. Maar stop daar noord tussen dan is dat ook weer kleiner.
Net zoals ik in Tilburg en Zeeland meelulquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:04 schreef Ireyon het volgende:
Lul toch gewoon gezellig mee joh, boeit het jou wat hoe de TT eruit ziet.
Snap zeker wat je bedoelt hoor. Maar waarom dan de mensen die dus wel brabant in zijn geheel kennen. Omdat ze onder anderen gewoond hebben in Z,W&O weren uit het topic?quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Mja maar ik denk dat dat echt per persoon verschilt.. Voor mij zijn Zeeland en Antwerpen e.o. meer mijn omgeving dan bijv. Eindhoven of Den Bosch snap je? Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die heel Brabant als hun ''eigen regio'' zien enz.
Nou kijk maar, er zijn op dit moment 5 Brabantse topics en ze lopen op Breda na allemaal als een treinquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:12 schreef Exentric90 het volgende:
Om drie topic's aan te maken is dan nutteloos aangezien er maar hooguit 2 dan goed gaan lopen (ik gok zelfs op 1)
Ik ben er schijnbaar niet helemaal bij deze avondquote:Op woensdag 14 juli 2010 01:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nou kijk maar, er zijn op dit moment 5 Brabantse topics en ze lopen op Breda na allemaal als een trein
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:19 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik ben er schijnbaar niet helemaal bij deze avondIk zie het inderdaad. Zet mij hier iig maar bij voor Etten-Leur.
Morgen denk ik een poginkje wagen tot Land van cuijk/maas en waal topic met een goeie OP
Ik ga nu slapenbye
Daar is het o.a. een perfecte mix voor jaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
Alvast bedankt, lekker voor op de achtergrond als er weer eens visite hier is.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:25 schreef EDMAN- het volgende:
Moggűh, harde werker die moet slapen en niet tot half 2 's nachts kan chatten meldt zich![]()
Kreeg gisteren dus visite, en het viel goed in de smaak.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:26 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Daar is het o.a. een perfecte mix voor ja
Naar??quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:17 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik vind het wel grappig
Heb meteen even screenshots genomen, mochten ze iets willen/gaan aanpassen ofzo
Zo even naar de schoonheidsspecialiste, vanmiddag "werken", morgen niets en vrijdag op vakantie
Ik vind Brabant iets te groot om een Brabander te kunnen zijn - net zoals Holland te groot is om een Hollander te zijn. Vergelijk iemand uit Schiedam maar eens met een West-Fries.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Mja maar ik denk dat dat echt per persoon verschilt.. Voor mij zijn Zeeland en Antwerpen e.o. meer mijn omgeving dan bijv. Eindhoven of Den Bosch snap je? Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die heel Brabant als hun ''eigen regio'' zien enz.
Idd...quote:
En ik heb nog wel in Terneuzen gewoond tot m'n 12equote:
Dit dus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En ik heb nog wel in Terneuzen gewoond tot m'n 12e![]()
ben het verder wel eens met je verhaal, ken meer mensen bij wie dit zo is. Al vind ik Eindhoven wel een koningstad![]()
Wat denk je?quote:Hoe zit het met voetbalclubs hier?
dat bedoel ik dus met lekker weerquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd...
KNMI waarschuwt voor noodweer
Het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut, ofwel het KNMI, waarschuwt voor zware regen- en onweersbuien die woensdag in de middag en avond over Nederland trekken. Ook hagel en zware windstoten tot 100 kilometer per uur zijn daarbij mogelijk. Het KNMI meldt op zijn website, dat mensen rekening moeten houden met de kans dat er lokaal in korte tijd veel neerslag kan vallen.
Vanuit het zuidwesten trekken de buien het land binnen, om rond middernacht in het noordoosten Nederland te verlaten. Een woordvoerster van het meteorologisch instituut licht toe: "Vanaf 15.00 tot 16.00 uur komen onweersbuien binnen via Zeeland en trekken richting het noordoosten. Het hele land kan er dus last van hebben. Het zwaartepunt voor de Randstad ligt tussen 16.00 en 19.00 uur."
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=154118286
Lucie Nilis, Fritsje Philips, Romarioooooooooooooooooquote:
En waar ga je dan heen?quote:
Sharm-el-sheikh, voor het eerst buiten Europa \o/quote:
Lekkerquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Sharm-el-sheikh, voor het eerst buiten Europa \o/
Eric Addo!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Lucie Nilis, Fritsje Philips, Romariooooooooooooooooo
Ja vakantie hequote:
Zal automatisch wel gaan..quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:40 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe kom ik van dat oranje fan af?
Zou ik even aan Remlof vragenquote:
Moet kunnen tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
Pfff, ook al ben ik vrij dan wordt ik al automatisch voor 10 uur wakker. In mijn studententijd lag ik soms tot half 4 te ronken
Sparta.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe zit het met voetbalclubs hier?
THISquote:
Zo, dat is rustig nu jij dood bent :-P Hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Like an automatic_?![]()
![]()
![]()
![]()
*kill-myself-smilie*
4 kilometer verderop is het nog bewolkt hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Hier valt nog een beetje regen & het is een blauwe lucht
Nou, hier lekker nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
4 kilometer verderop is het nog bewolkt hoor
Volgens mij ligt Halsteren gewoon onder een plaatselijke wolkquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, hier lekker niet
En richting BoZ is het een blauwe lucht haha
Altijd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, hier lekker niet
En richting BoZ is het een blauwe lucht haha
Etten-Leur in 't landelijke nieuws.. komt ook niet vaak voorquote:Enorme hennepplantage in Etten-Leur
De politie heeft vandaag in een kassencomplex in Etten-Leur een hennepplantage ontdekt. Daar groeiden 10.000 planten en één miljoen stekjes. Vijf Bulgaren, die werkzaam waren in de kas, zijn aangehouden.
In de kassen, gelegen aan de Hoge Bremberg, worden ook tomaten en komkommers gekweekt. Een woordvoerster van de politie denkt dat deze groenten als dekmantel werden gebruikt. De eigenaar van de kassen zegt van niets te weten. Het deel waar de hennep groeide, verhuurde hij aan de Bulgaren.
De politie denkt nog tot zeker middernacht bezig te zijn met het afvoeren en vernietigen van de planten. "Het is een complete jungle hierbinnen. Sommige planten zijn wel 2,5 tot 3 meter hoog".
http://www.spitsnieuws.nl(...)antage_in_etten.html
Wat zonde!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Etten-Leur in 't landelijke nieuws.. komt ook niet vaak voor.
Hč, spannend!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef teknomist het volgende:
Zo, mijn pa is naar het ziekenhuis gebracht. Morgen wordt ie geopereerd vanwege prostaatkanker.
Gelukkig nog in een klein stadium en goed te behandelen.
Ahhh, wat schattigquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoooooi
Wat een regenbui daarstraks! Heb er met een cliëntje kei hard doorheen gerend en in de plassen staan springen
Daar hebben ze al naar gekeken, maar ze gaan het vast nog extra checken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef automatic_ het volgende:
Ooo oke, fijn dat dat allemaal zo in beweging blijft
Gaan ze daarna / meteen kijken of er uitzaaiingen zijn of hebben ze daar al naar gekeken?
Clientje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoooooi
Wat een regenbui daarstraks! Heb er met een cliëntje kei hard doorheen gerend en in de plassen staan springen
Oké danquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar hebben ze al naar gekeken, maar ze gaan het vast nog extra checken...
En geen uitzaaiingen overigens. En bij mijn tante is onlangs een borst afgezet, gaat lekker zo.quote:
Dat is ook geen pretje... Ook geen uitzaaiingen bij haar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
En geen uitzaaiingen overigens. En bij mijn tante is onlangs een borst afgezet, gaat lekker zo.
Nope, het was zelfs preventief.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook geen pretje... Ook geen uitzaaiingen bij haar?
Oeh, ze heeft het gen ofzo?quote:
Wat doe je dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |