Dus je kan niet zomaar ff ontsnappen? Net zo'n gevangenis bij jullie danquote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef EDMAN- het volgende:
Hier ook, teringhard ook. Wel fijn dat bij ons geen ramen openkunnen
Vind ik ookquote:Op maandag 12 juli 2010 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
lekker laat maar komen die regen enzo..
Eventjes in de bouwshop een saggie gerookt, daar lucht het wel lekker door, maar hier is het inderdaad gewoon spaans benauwd (WAT EEN GRAP!)quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dus je kan niet zomaar ff ontsnappen? Net zo'n gevangenis bij jullie dan![]()
Terwijl bij ons op 2 kantoren gewoon tralies voor de ramen zitten als inbraakpreventie![]()
Bui is weer voorbij, maar de benauwdheid ook! Scheelt toch wel als de raampjes open kunnen.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:16 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Eventjes in de bouwshop een saggie gerookt, daar lucht het wel lekker door, maar hier is het inderdaad gewoon spaans benauwd (WAT EEN GRAP!)
Verkoelingquote:Op maandag 12 juli 2010 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Bui is weer voorbij, maar de benauwdheid ook! Scheelt toch wel als de raampjes open kunnen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 09:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit zijn van die ideale momenten om GTA4 op te starten en even helemaal los gaan op toevallig passerende voetgangers die net een miliseconde te lang naar mij kijken. En natuurlijk niet met een klein kutpistooltje, nee raketwerper ftw natuurlijk op voetgangers.
Helemaal bovenin:quote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Is er ook een snelle manier van copy pasten, waarbij ik dus niet alle tags hoef aan te passen om de afbeeldingen te laten zien?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/West-Brabantquote:Op maandag 12 juli 2010 11:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Is er ook een snelle manier van copy pasten, waarbij ik dus niet alle tags hoef aan te passen om de afbeeldingen te laten zien?
Zeg vindt je de nieuwe lay-out echt bazend?quote:Op maandag 12 juli 2010 11:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/West-Brabant
Idd niets meer dan dat vandaag. Voel me met de minuut brakker worden. En dan van die collega's die hier gewoon vrolijk rondlopen, alsof er niks gebeurt is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |