Zou ik even aan Remlof vragenquote:
Moet kunnen tochquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
Pfff, ook al ben ik vrij dan wordt ik al automatisch voor 10 uur wakker. In mijn studententijd lag ik soms tot half 4 te ronken
Sparta.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe zit het met voetbalclubs hier?
THISquote:
Zo, dat is rustig nu jij dood bent :-P Hahaquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Like an automatic_?![]()
![]()
![]()
![]()
*kill-myself-smilie*
4 kilometer verderop is het nog bewolkt hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:02 schreef automatic_ het volgende:
Hier valt nog een beetje regen & het is een blauwe lucht
Nou, hier lekker nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
4 kilometer verderop is het nog bewolkt hoor
Volgens mij ligt Halsteren gewoon onder een plaatselijke wolkquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, hier lekker niet
En richting BoZ is het een blauwe lucht haha
Altijd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, hier lekker niet
En richting BoZ is het een blauwe lucht haha
Etten-Leur in 't landelijke nieuws.. komt ook niet vaak voorquote:Enorme hennepplantage in Etten-Leur
De politie heeft vandaag in een kassencomplex in Etten-Leur een hennepplantage ontdekt. Daar groeiden 10.000 planten en één miljoen stekjes. Vijf Bulgaren, die werkzaam waren in de kas, zijn aangehouden.
In de kassen, gelegen aan de Hoge Bremberg, worden ook tomaten en komkommers gekweekt. Een woordvoerster van de politie denkt dat deze groenten als dekmantel werden gebruikt. De eigenaar van de kassen zegt van niets te weten. Het deel waar de hennep groeide, verhuurde hij aan de Bulgaren.
De politie denkt nog tot zeker middernacht bezig te zijn met het afvoeren en vernietigen van de planten. "Het is een complete jungle hierbinnen. Sommige planten zijn wel 2,5 tot 3 meter hoog".
http://www.spitsnieuws.nl(...)antage_in_etten.html
Wat zonde!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:28 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Etten-Leur in 't landelijke nieuws.. komt ook niet vaak voor.
Hè, spannend!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:25 schreef teknomist het volgende:
Zo, mijn pa is naar het ziekenhuis gebracht. Morgen wordt ie geopereerd vanwege prostaatkanker.
Gelukkig nog in een klein stadium en goed te behandelen.
Ahhh, wat schattigquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoooooi
Wat een regenbui daarstraks! Heb er met een cliëntje kei hard doorheen gerend en in de plassen staan springen
Daar hebben ze al naar gekeken, maar ze gaan het vast nog extra checken...quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:41 schreef automatic_ het volgende:
Ooo oke, fijn dat dat allemaal zo in beweging blijft
Gaan ze daarna / meteen kijken of er uitzaaiingen zijn of hebben ze daar al naar gekeken?
Clientje?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef Suuz_ het volgende:
Hoooooi
Wat een regenbui daarstraks! Heb er met een cliëntje kei hard doorheen gerend en in de plassen staan springen
Oké danquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar hebben ze al naar gekeken, maar ze gaan het vast nog extra checken...
En geen uitzaaiingen overigens. En bij mijn tante is onlangs een borst afgezet, gaat lekker zo.quote:
Dat is ook geen pretje... Ook geen uitzaaiingen bij haar?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
En geen uitzaaiingen overigens. En bij mijn tante is onlangs een borst afgezet, gaat lekker zo.
Nope, het was zelfs preventief.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook geen pretje... Ook geen uitzaaiingen bij haar?
Oeh, ze heeft het gen ofzo?quote:
Wat doe je dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |