Aangeschoten prima, maar dronken vrouwenquote:
Kank alleen maar om lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Aangeschoten prima, maar dronken vrouwenIk heb er al een keer een meegemaakt die na het kotsen met uitgelopen mascara vroeg of ik ze nog aantrekkelijk vond
Wij gaan ergens in Augustus met een hele groep naar Westmalle, rondleiding, bierproeven etc.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:02 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb nog geen fatsoenlijk bier zien langskomen, dus daar breng ik nu even verandering in;
[ afbeelding ]
Ja ik snap het dus ook niet. Ze hebben toch verloren?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef teknomist het volgende:
Heb ik iets gemist met betrekking tot de WK-finale? Hebben we toch gewonnen?
Als je de top van Mount Everest wilt bereiken en halverwege al terug afdaalt, heb je toch ook een geweldige prestatie geleverd?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:33 schreef teknomist het volgende:
Heb ik iets gemist met betrekking tot de WK-finale? Hebben we toch gewonnen?
Ik snap echt niet waarvoorquote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:57 schreef automatic_ het volgende:
Tering, wat een menigte op het museumplein![]()
Nor do i..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarvoor
Doe mijn kamer ook meteen schoonmaken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
mijn pa ging mij verplichten om voor vrijdag mijn kamer opgeruimd te hebbenNu is vandaag de vuilnisbak "geleegd"
En gelijk weer bij gevuld tot de top. En er staan 4 tassen/vuilniszakken in de garage met troep en heb voor 4 euro aan statie geld
![]()
Morgen mijn bed naar buiten hangen, en stofzuigen en poetsen. dan is het weer perfecto !Vanaf vandaag officieel vakantie, !
Ik las dat codewoord-topic van je veel te laat maar had nog een reply die ik nu dus niet ga laten liggen;quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
mijn pa ging mij verplichten om voor vrijdag mijn kamer opgeruimd te hebbenNu is vandaag de vuilnisbak "geleegd"
En gelijk weer bij gevuld tot de top. En er staan 4 tassen/vuilniszakken in de garage met troep en heb voor 4 euro aan statie geld
![]()
Morgen mijn bed naar buiten hangen, en stofzuigen en poetsen. dan is het weer perfecto !Vanaf vandaag officieel vakantie, !
Wat geef jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Doe mijn kamer ook meteen schoonmaken.
Wat heeft dat met mijn rommel te maken!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik las dat codewoord-topic van je veel te laat maar had nog een reply die ik nu dus niet ga laten liggen;
[ afbeelding ]
Wat wil je?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Wat geef je![]()
[..]
Wat heeft dat met mijn rommel te maken!
Maar ik zal poging doen met uitspreken
en anders met gebarentaal
Ja nou je mag die van mij ook wel doen hoor mocht je daar behoefte aan hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef EDMAN- het volgende:
Teknomist, Butane:
http://soundcloud.com/r_c(...)o-ecuador-10-04-2010
Verplichten? Een echte vrouw doet dat uit intrinsieke motivatie.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:05 schreef EDMAN- het volgende:
Teknomist, Butane:
http://soundcloud.com/r_c(...)o-ecuador-10-04-2010
Ik wist niet dat jij uit de buurt komt.quote:
Jullie kennen elkaar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij uit de buurt komt.
In OPquote:
Nee.quote:
Zeg... zo maak je geen vrienden he!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:27 schreef Faxie het volgende:
Haha ja idd van muziektopicsWij hebben smaak
![]()
Maar ik kom idd uit de buurtIk wist al wel dat jij in BoZ woont
Lief doen jij!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:32 schreef teknomist het volgende:
Tenzij Faxie ook van Guus Geeuwis houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |