Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 11 juli 2010 16:23 schreef Pro_Shifty het volgende:
Armstrong eraf????????????
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Niet dat zijn hele team slecht is. Brajkovic, Popovich, Paulinho, Armstrong en Kloden vallen allemaal tegen.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel fijn voor Leipheimer.
ik snap werkelijk niet wat daar jammer aan is....quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Armstrong zo vroeg al moet lossen.
Iddquote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef Drassss het volgende:
Mooi dat Ducrot al heel de klim vol houdt dat er 60/70 man in het peleton zitten en je ziet ze er met de meter afvliegen...
Armstrong die meestrijdt om geel is toch leuker dan Contador die hier de Tour al wint?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat daar jammer aan is....![]()
Omdat we een gevecht willen zien tussen de grootsten. Waaronder dus Armstrong.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat daar jammer aan is....![]()
Hij heeft de leeftijd tegen...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Armstrong zo vroeg al moet lossen.
Ik reken ook buiten die twee om...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Armstrong die meestrijdt om geel is toch leuker dan Contador die hier de Tour al wint?
Misschien liever een hard tegen hard duel tussen Schleck en Contador dan tactiek tegen tactiek tussen Armstrong en Contador.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Armstrong die meestrijdt om geel is toch leuker dan Contador die hier de Tour al wint?
Er zijn nog genoeg concurrenten over hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
Dat dacht je vorig jaar zeker ook toen ie alsnog 3e werd?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:27 schreef joers1 het volgende:
...Armstrong die lekker vroeg faalt is het leukste wat er is. Hi j kan me niet snel genoeg door de mand vallen.
Wel geinig om te zien... of je bent voor Armstrong, of je hebt echt een hekel aan hem.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat dacht je vorig jaar zeker ook toen ie alsnog 3e werd?
Hond.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef Pro_Shifty het volgende:
dat is een dikke hond.!
let op voor valpartijen nu!!!
?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef Pro_Shifty het volgende:
dat is een dikke hond.!
let op voor valpartijen nu!!!
Idd. Er zijn nog 20-25 renners bij elkaar na 1 bergje van de 1e categorie. Ze moeten er nog eentje, als ie dan weer meekan, mag Herbert over zijn klassement beginnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:32 schreef knep het volgende:
Herbert hou je bek nu een met je goede zaken voor het klassement.
Nja, als Contador/Schleck en Evans gaan versnellen en Gesink kan hetzelfde tempo blijven rijden dan doet hij alsnog goede zaken voor het klassement. Hij hoeft niet op het podium te staan hoor. Hij laat dan nog altijd veel grote namen achter zich.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:33 schreef Drassss het volgende:
Herbert snapt niet dat Contador/Schleck en Evans straks vol kunnen aangaan en dat het klassement van Gesink dan naar de klote is?
Komt nog een klein klimmetje tussen van 4 km.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aerts schijnbaar een goede daler.. ben benieuwd hoe ver ze komen op de slotklim met nu nog 3 minuten voorsprong
Die hebben flink wat werk aan de winkel morgen.quote:
Dat klopt idd, naar Gerardmer. Dat was ook maar een bergje van 2e categorie dacht ik. Maar goed, toen was Lance zelf ook nog wel een stukje beter.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben flink wat werk aan de winkel morgen.
In die etappe die Weening won in 2005 was Armstrong al eens de enige die meekon van Discovery in een groep van een man of 40. In de bergritten na de rustdag reed Discovery weer alles kapot.
Paar bloedtransfusies doen wonderen.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben flink wat werk aan de winkel morgen.
In die etappe die Weening won in 2005 was Armstrong al eens de enige die meekon van Discovery in een groep van een man of 40. In de bergritten na de rustdag reed Discovery weer alles kapot.
Ik denk dat de hitte ook een rol speelt. De een kan dat beter verwerken dan de ander.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar recente metingen naar het specifieke vermogen van armstrong, contador en gesink. Iemand die deze al heeft gevonden? Dan zou er even mooi berekend kunnen worden of het lossen van Armstrong aan de val ligt of niet
Zeker. Armstrong klaagde daar gisteren ook al over. In 2003 was het ook heet en kende hij zijn zwakste Tour van de 7.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat de hitte ook een rol speelt. De een kan dat beter verwerken dan de ander.
Hij lag er al eerder af dan Armstrongquote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef Kees80 het volgende:
Braijkovic moest vast wachten op Armstrong om hem de laatste col op te helpen..
Uiteraard, maar dan nog. Als het specifieke vermogen begin Juni bijvoorbeeld 0,3W/kg lager lag bij Armstrong dan bij Contador kunnen we gelijk stoppen met speculeren en is Contador de beste. Zo'n gat kun je erg moeilijk op karakter dichten..quote:Op zondag 11 juli 2010 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat de hitte ook een rol speelt. De een kan dat beter verwerken dan de ander.
Als ze net zo 'knap' is als der vaderquote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de dochter van maarten of Herman was naar je opzoek
Wut?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de dochter van maarten of Herman was naar je opzoek
Gister toen Pineau hele tijd in beeld was en die dochter van Herbert hoorde dat en ging ook kijken in de hoop Pino te zienquote:
Doet me denken aan dat businessclassfragment met die gast met zn dochter en een chinees mopjequote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef Bevin het volgende:
[..]
Gister toen Pineau hele tijd in beeld was en die dochter van Herbert hoorde dat en ging ook kijken in de hoop Pino te zien
Hij is wel mr perfect dus lijkt me sterk/quote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
't kan ook zijn dat Armstrong door de val is vergeten te eten en dat hij een hongerklopje heeft gehad??
nee, dat was gewoon te rap. Armstrong heeft al 'rugproblemen' nu een val erop, en een snee aan zijn knie. Denk dat de val de meest normale verklaring zou zijn. Spijtig wel. dan toch maar voor wiggins gaan dit jaar xDquote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
't kan ook zijn dat Armstrong door de val is vergeten te eten en dat hij een hongerklopje heeft gehad??
Zal me niets verbazen als hij er dadelijk uitstapt nee.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
LA geeft het op, zou me eigenlijk verbazen als hij de Tour uitrijdt.
200xquote:Op zondag 11 juli 2010 16:55 schreef Breekfast het volgende:
Wielrenners die niet kunnen fietsen![]()
Hoeveelste valpartij is dit al?
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:56 schreef knep het volgende:
Wat een gekift op Armstrong hier, zielig hoor.
Jaa...We zullen allemaal een gezamelijke weensessie houden...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:56 schreef knep het volgende:
Wat een gekift op Armstrong hier, zielig hoor.
Heeft Armstrong je iets aangedaan ofzo?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:56 schreef sven23456 het volgende:
jjjjaaaaaaaa ARMSTRONG capituleert...wat een afgang..schi-tte-rend!!![]()
![]()
Armstrong is altijd nog de snelst voor de categorie met 1 bal.quote:
Ah, we hebben een liefhebber.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:56 schreef sven23456 het volgende:
jjjjaaaaaaaa ARMSTRONG capituleert...wat een afgang..schi-tte-rend!!![]()
![]()
geweldig jaquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Armstrong is altijd nog de snelst voor de categorie met 1 bal.
dat heeft hij inderdaad ja..hij is een groot fan van george bush en de oorlog in Irak met duizenden doden tot gevolg..de vent is een schoftquote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Heeft Armstrong je iets aangedaan ofzo?
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef sven23456 het volgende:
[..]
dat heeft hij inderdaad ja..hij is een groot fan van george bush en de oorlog in Irak met duizenden doden tot gevolg..de vent is een schoft
Dat is wat anders, maar dat zielige gelach als ie weer op de grond ligt is ergerniswekkend.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:56 schreef Sasman het volgende:
[..]
Jaa...We zullen allemaal een gezamelijke weensessie houden...
Ga weg nerd.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef sven23456 het volgende:
[..]
dat heeft hij inderdaad ja..hij is een groot fan van george bush en de oorlog in Irak met duizenden doden tot gevolg..de vent is een schoft
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef sven23456 het volgende:
[..]
Schijnbaar jaloezie, een sportman die zoveel heeft bereikt in zijn leven na zo'n enorme tegenslag hoort niet zo afgemaakt te worden en vooral niet op een forum. Ik vraag mij af of deze personen ook hem zo toespreken in een 1 op 1 gesprek. Over alle dopingverhalen rondom LA, tja, niemand weet wat waar is alleen hij en bruyneel. Zolang er niets is bewezen geloof ik in zijn onschuld net als dat ik dat doe bij iedere andere renner. En ja, misschien is dat wel naïef maar ik hoop gewoon dat alle sporters op de hele wereld ooit zo eerlijk kunnen zijn om volledig clean mee te draaien. Iedere sporter die bereikt heeft wat LA bereikt heeft, grote tegenslag of niet, zou gerespecteerd moeten worden. Vooral door internetheldenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Heeft Armstrong je iets aangedaan ofzo?
ach welnee, hij verdient het gewoon met z'n arrogante kutkopquote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar dat zielige gelach als ie weer op de grond ligt is ergerniswekkend.
Koos wordt teruggepakt voordat ie de 10km vod ziet volgens mij.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Wilskracht het volgende:
Komop Koos onsterfelijk kan je worden winnen op de dag dat Nederland de WK finale wint of verliest.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Wilskracht het volgende:
Komop Koos onsterfelijk kan je worden winnen op de dag dat Nederland de WK finale wint of verliest.
À la Landis?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij moet dinsdag wraak nemen in plaats van opgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan disdag een Floyd Landis doen.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij moet dinsdag wraak nemen in plaats van opgeven.
Springplankje voor Gesink.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:02 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
À la Landis?Mits het peloton overbelast raakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even aangepastquote:Op zondag 11 juli 2010 17:03 schreef Mujahedine het volgende:
Een beetje meer respect voor de grootste ongelimiteerd dopinggebruikende renner van de laatste 20 jaar mag wel. Gissen naar de reden: gewoon niet goed genoeg ? De valpartijen ? De hitte ? Of gewoon een combinatie van de drie ? Ik gok op het laatste.
Het is gewoon niet te doen voor Armstrong om zonder doping te rijden.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:03 schreef Mujahedine het volgende:
Een beetje meer respect voor de grootste renner van de laatste 20 jaar mag wel. Gissen naar de reden: gewoon niet goed genoeg ? De valpartijen ? De hitte ? Of gewoon een combinatie van de drie ? Ik gok op het laatste.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te doen voor Armstrong om zonder doping te rijden.
Ik zou toch voor het laatste gaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:05 schreef farscapevr7 het volgende:
Met het vliegtuig
• De internationale luchthaven van Genève (75 km van Morzine).
• Het vliegveld van Annecy (65 km van Morzine).
lijkt me beter voor em, of zou ie het op kunnen brengen om voor leipheimer te rijden?
ach als ie een blessure oid heeft snap ik t welquote:Op zondag 11 juli 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou toch voor het laatste gaan.
Ik vind het nogal onsportief huiswaarts te keren omdat je Tour nog niet gelukt is...
Morgen moet Fuglsang een bezoekje brengen aan de sportpsycholoog.quote:
Een blessure als een botbreuk oke, de rest niet. Kijk eens hoe Gesink rond rijdt, niet vergeten dat ook hij met een scheurtje in de ellepijp mee blijft rijden. Denk niet dat de blessure van Armstrong dat overtreftquote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
ach als ie een blessure oid heeft snap ik t wel
eens, al kan ik me nooit voorstellen hoe het moet zijn voor zo n grote winnaar om zoiets mee te maken. lijkt me een aardige mentale klapquote:Op zondag 11 juli 2010 17:10 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Een blessure als een botbreuk oke, de rest niet. Kijk eens hoe Gesink rond rijdt, niet vergeten dat ook hij met een scheurtje in de ellepijp mee blijft rijden. Denk niet dat de blessure van Armstrong dat overtreft
Fransenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef LuckyLuQ het volgende:
Wat laten ze die Chavanel nou de hele tijd zien, dat boeit me echt niet
Waarom denk je?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef LuckyLuQ het volgende:
Wat laten ze die Chavanel nou de hele tijd zien, dat boeit me echt niet
Kijk via stream, luister via Radio Tour de Francequote:Op zondag 11 juli 2010 17:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar kijk je? Je zag het eerder dan ik.
Juist dan laat hij zien dat hij een échte winnaar is, kopwerk verrichten voor Levi en dan lossen! Hij heeft enorm veel van zijn knechten gevraagd, een Hincapie die zich jaar in jaar uit helemaal leeg reed voor hem. Zou hem enorm sieren als sportman en hem in mijn ogen een nog groter sportman maken als hij dat nu terug gaf aan z'n teamgenoten.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
eens, al kan ik me nooit voorstellen hoe het moet zijn voor zo n grote winnaar om zoiets mee te maken. lijkt me een aardige mentale klap
Was te verwachtenquote:
Voor de categorie met 1 bal gaat het hem wel lukkenquote:
Nee, Boogerd maakt het wel okay. Plus mijn AB is kapot waardoor ik anders steeds naar de TV moet lopen om hem van 11 naar 1 en omgekeerd te zetten.quote:
Ik heb een Herbert Dijkstra allergie en in de winter hoor ik hem ook al.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, Boogerd maakt het wel okay. Plus mijn AB is kapot waardoor ik anders steeds naar de TV moet lopen om hem van 11 naar 1 en omgekeerd te zetten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Elvislives het volgende:
Hehehe op een poll op ESPN denkt 42% dat Armstrong de etappe van vandaag wint
Ik denk Samuel Sanchezquote:Op zondag 11 juli 2010 17:25 schreef Wilskracht het volgende:
Wie kan het beste sprinten van dit groepje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |