Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 11 juli 2010 16:23 schreef Pro_Shifty het volgende:
Armstrong eraf????????????
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Niet dat zijn hele team slecht is. Brajkovic, Popovich, Paulinho, Armstrong en Kloden vallen allemaal tegen.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel fijn voor Leipheimer.
ik snap werkelijk niet wat daar jammer aan is....quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Armstrong zo vroeg al moet lossen.
Iddquote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef Drassss het volgende:
Mooi dat Ducrot al heel de klim vol houdt dat er 60/70 man in het peleton zitten en je ziet ze er met de meter afvliegen...
Armstrong die meestrijdt om geel is toch leuker dan Contador die hier de Tour al wint?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat daar jammer aan is....![]()
Omdat we een gevecht willen zien tussen de grootsten. Waaronder dus Armstrong.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef joers1 het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet wat daar jammer aan is....![]()
Hij heeft de leeftijd tegen...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer dat Armstrong zo vroeg al moet lossen.
Ik reken ook buiten die twee om...quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Armstrong die meestrijdt om geel is toch leuker dan Contador die hier de Tour al wint?
Misschien liever een hard tegen hard duel tussen Schleck en Contador dan tactiek tegen tactiek tussen Armstrong en Contador.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Armstrong die meestrijdt om geel is toch leuker dan Contador die hier de Tour al wint?
Er zijn nog genoeg concurrenten over hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |