Ga weg nerd.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef sven23456 het volgende:
[..]
dat heeft hij inderdaad ja..hij is een groot fan van george bush en de oorlog in Irak met duizenden doden tot gevolg..de vent is een schoft
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef sven23456 het volgende:
[..]
dat heeft hij inderdaad ja..hij is een groot fan van george bush en de oorlog in Irak met duizenden doden tot gevolg..de vent is een schoft
Schijnbaar jaloezie, een sportman die zoveel heeft bereikt in zijn leven na zo'n enorme tegenslag hoort niet zo afgemaakt te worden en vooral niet op een forum. Ik vraag mij af of deze personen ook hem zo toespreken in een 1 op 1 gesprek. Over alle dopingverhalen rondom LA, tja, niemand weet wat waar is alleen hij en bruyneel. Zolang er niets is bewezen geloof ik in zijn onschuld net als dat ik dat doe bij iedere andere renner. En ja, misschien is dat wel naïef maar ik hoop gewoon dat alle sporters op de hele wereld ooit zo eerlijk kunnen zijn om volledig clean mee te draaien. Iedere sporter die bereikt heeft wat LA bereikt heeft, grote tegenslag of niet, zou gerespecteerd moeten worden. Vooral door internetheldenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:57 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Heeft Armstrong je iets aangedaan ofzo?
ach welnee, hij verdient het gewoon met z'n arrogante kutkopquote:Op zondag 11 juli 2010 16:58 schreef knep het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar dat zielige gelach als ie weer op de grond ligt is ergerniswekkend.
Koos wordt teruggepakt voordat ie de 10km vod ziet volgens mij.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Wilskracht het volgende:
Komop Koos onsterfelijk kan je worden winnen op de dag dat Nederland de WK finale wint of verliest.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Wilskracht het volgende:
Komop Koos onsterfelijk kan je worden winnen op de dag dat Nederland de WK finale wint of verliest.
À la Landis?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij moet dinsdag wraak nemen in plaats van opgeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan disdag een Floyd Landis doen.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij moet dinsdag wraak nemen in plaats van opgeven.
Springplankje voor Gesink.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:02 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
À la Landis?Mits het peloton overbelast raakt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even aangepastquote:Op zondag 11 juli 2010 17:03 schreef Mujahedine het volgende:
Een beetje meer respect voor de grootste ongelimiteerd dopinggebruikende renner van de laatste 20 jaar mag wel. Gissen naar de reden: gewoon niet goed genoeg ? De valpartijen ? De hitte ? Of gewoon een combinatie van de drie ? Ik gok op het laatste.
Het is gewoon niet te doen voor Armstrong om zonder doping te rijden.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:03 schreef Mujahedine het volgende:
Een beetje meer respect voor de grootste renner van de laatste 20 jaar mag wel. Gissen naar de reden: gewoon niet goed genoeg ? De valpartijen ? De hitte ? Of gewoon een combinatie van de drie ? Ik gok op het laatste.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te doen voor Armstrong om zonder doping te rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |