Ik zou toch voor het laatste gaan.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:05 schreef farscapevr7 het volgende:
Met het vliegtuig
• De internationale luchthaven van Genève (75 km van Morzine).
• Het vliegveld van Annecy (65 km van Morzine).
lijkt me beter voor em, of zou ie het op kunnen brengen om voor leipheimer te rijden?
ach als ie een blessure oid heeft snap ik t welquote:Op zondag 11 juli 2010 17:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou toch voor het laatste gaan.
Ik vind het nogal onsportief huiswaarts te keren omdat je Tour nog niet gelukt is...
Morgen moet Fuglsang een bezoekje brengen aan de sportpsycholoog.quote:
Een blessure als een botbreuk oke, de rest niet. Kijk eens hoe Gesink rond rijdt, niet vergeten dat ook hij met een scheurtje in de ellepijp mee blijft rijden. Denk niet dat de blessure van Armstrong dat overtreftquote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
ach als ie een blessure oid heeft snap ik t wel
eens, al kan ik me nooit voorstellen hoe het moet zijn voor zo n grote winnaar om zoiets mee te maken. lijkt me een aardige mentale klapquote:Op zondag 11 juli 2010 17:10 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Een blessure als een botbreuk oke, de rest niet. Kijk eens hoe Gesink rond rijdt, niet vergeten dat ook hij met een scheurtje in de ellepijp mee blijft rijden. Denk niet dat de blessure van Armstrong dat overtreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |