Gister toen Pineau hele tijd in beeld was en die dochter van Herbert hoorde dat en ging ook kijken in de hoop Pino te zienquote:
Doet me denken aan dat businessclassfragment met die gast met zn dochter en een chinees mopjequote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef Bevin het volgende:
[..]
Gister toen Pineau hele tijd in beeld was en die dochter van Herbert hoorde dat en ging ook kijken in de hoop Pino te zien
Hij is wel mr perfect dus lijkt me sterk/quote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
't kan ook zijn dat Armstrong door de val is vergeten te eten en dat hij een hongerklopje heeft gehad??
nee, dat was gewoon te rap. Armstrong heeft al 'rugproblemen' nu een val erop, en een snee aan zijn knie. Denk dat de val de meest normale verklaring zou zijn. Spijtig wel. dan toch maar voor wiggins gaan dit jaar xDquote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
't kan ook zijn dat Armstrong door de val is vergeten te eten en dat hij een hongerklopje heeft gehad??
Zal me niets verbazen als hij er dadelijk uitstapt nee.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
LA geeft het op, zou me eigenlijk verbazen als hij de Tour uitrijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |