Dat dacht je vorig jaar zeker ook toen ie alsnog 3e werd?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:27 schreef joers1 het volgende:
...Armstrong die lekker vroeg faalt is het leukste wat er is. Hi j kan me niet snel genoeg door de mand vallen.
Wel geinig om te zien... of je bent voor Armstrong, of je hebt echt een hekel aan hem.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat dacht je vorig jaar zeker ook toen ie alsnog 3e werd?
Hond.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef Pro_Shifty het volgende:
dat is een dikke hond.!
let op voor valpartijen nu!!!
?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:29 schreef Pro_Shifty het volgende:
dat is een dikke hond.!
let op voor valpartijen nu!!!
Idd. Er zijn nog 20-25 renners bij elkaar na 1 bergje van de 1e categorie. Ze moeten er nog eentje, als ie dan weer meekan, mag Herbert over zijn klassement beginnen.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:32 schreef knep het volgende:
Herbert hou je bek nu een met je goede zaken voor het klassement.
Nja, als Contador/Schleck en Evans gaan versnellen en Gesink kan hetzelfde tempo blijven rijden dan doet hij alsnog goede zaken voor het klassement. Hij hoeft niet op het podium te staan hoor. Hij laat dan nog altijd veel grote namen achter zich.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:33 schreef Drassss het volgende:
Herbert snapt niet dat Contador/Schleck en Evans straks vol kunnen aangaan en dat het klassement van Gesink dan naar de klote is?
Komt nog een klein klimmetje tussen van 4 km.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aerts schijnbaar een goede daler.. ben benieuwd hoe ver ze komen op de slotklim met nu nog 3 minuten voorsprong
Die hebben flink wat werk aan de winkel morgen.quote:
Dat klopt idd, naar Gerardmer. Dat was ook maar een bergje van 2e categorie dacht ik. Maar goed, toen was Lance zelf ook nog wel een stukje beter.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben flink wat werk aan de winkel morgen.
In die etappe die Weening won in 2005 was Armstrong al eens de enige die meekon van Discovery in een groep van een man of 40. In de bergritten na de rustdag reed Discovery weer alles kapot.
Paar bloedtransfusies doen wonderen.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben flink wat werk aan de winkel morgen.
In die etappe die Weening won in 2005 was Armstrong al eens de enige die meekon van Discovery in een groep van een man of 40. In de bergritten na de rustdag reed Discovery weer alles kapot.
Ik denk dat de hitte ook een rol speelt. De een kan dat beter verwerken dan de ander.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar recente metingen naar het specifieke vermogen van armstrong, contador en gesink. Iemand die deze al heeft gevonden? Dan zou er even mooi berekend kunnen worden of het lossen van Armstrong aan de val ligt of niet
Zeker. Armstrong klaagde daar gisteren ook al over. In 2003 was het ook heet en kende hij zijn zwakste Tour van de 7.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat de hitte ook een rol speelt. De een kan dat beter verwerken dan de ander.
Hij lag er al eerder af dan Armstrongquote:Op zondag 11 juli 2010 16:42 schreef Kees80 het volgende:
Braijkovic moest vast wachten op Armstrong om hem de laatste col op te helpen..
Uiteraard, maar dan nog. Als het specifieke vermogen begin Juni bijvoorbeeld 0,3W/kg lager lag bij Armstrong dan bij Contador kunnen we gelijk stoppen met speculeren en is Contador de beste. Zo'n gat kun je erg moeilijk op karakter dichten..quote:Op zondag 11 juli 2010 16:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat de hitte ook een rol speelt. De een kan dat beter verwerken dan de ander.
Als ze net zo 'knap' is als der vaderquote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de dochter van maarten of Herman was naar je opzoek
Wut?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de dochter van maarten of Herman was naar je opzoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |