Fransenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef LuckyLuQ het volgende:
Wat laten ze die Chavanel nou de hele tijd zien, dat boeit me echt niet
Waarom denk je?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef LuckyLuQ het volgende:
Wat laten ze die Chavanel nou de hele tijd zien, dat boeit me echt niet
Kijk via stream, luister via Radio Tour de Francequote:Op zondag 11 juli 2010 17:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar kijk je? Je zag het eerder dan ik.
Juist dan laat hij zien dat hij een échte winnaar is, kopwerk verrichten voor Levi en dan lossen! Hij heeft enorm veel van zijn knechten gevraagd, een Hincapie die zich jaar in jaar uit helemaal leeg reed voor hem. Zou hem enorm sieren als sportman en hem in mijn ogen een nog groter sportman maken als hij dat nu terug gaf aan z'n teamgenoten.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:11 schreef farscapevr7 het volgende:
[..]
eens, al kan ik me nooit voorstellen hoe het moet zijn voor zo n grote winnaar om zoiets mee te maken. lijkt me een aardige mentale klap
Was te verwachtenquote:
Voor de categorie met 1 bal gaat het hem wel lukkenquote:
Nee, Boogerd maakt het wel okay. Plus mijn AB is kapot waardoor ik anders steeds naar de TV moet lopen om hem van 11 naar 1 en omgekeerd te zetten.quote:
Ik heb een Herbert Dijkstra allergie en in de winter hoor ik hem ook al.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, Boogerd maakt het wel okay. Plus mijn AB is kapot waardoor ik anders steeds naar de TV moet lopen om hem van 11 naar 1 en omgekeerd te zetten.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:21 schreef Elvislives het volgende:
Hehehe op een poll op ESPN denkt 42% dat Armstrong de etappe van vandaag wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |