Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Stelletje spammersquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 16:07 uur
01. 103 suikertaartje
02. 089 Marijkezwolle
03. 050 DaMart
04. 046 MPG
05. 030 Pheno
06. 024 goldfinger1963
07. 010 Giertje
08. 010 Muckie
09. 008 Trevland
10. 008 Symphonic
11. 008 friemelaar
12. 008 marcb1974
13. 002 TJDoornbos
14. 002 cablegunmaster
15. 001 wel.o.k
Omg!quote:
Wat kostte dat huis ook al weer es?quote:
en dat voor een zondagquote:
En dan te bedenken dat ik vandaag mijn pc nog niet heb aangeraakt. Mobiel ftw.quote:
de dag is nog niet omquote:
Dat is waar maar ben over niet al te lange tijd weg en denk ook niet dat ik het al te laat maak(iets met afgelopen nacht weinig slaap)quote:
2 en 3 toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen 1:00 uur en 3:00 uur vannacht ging het hard.
vanmiddag gaat het anders ook hardquote:Op zondag 11 juli 2010 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tussen 1:00 uur en 3:00 uur vannacht ging het hard.
3 maar? Moet je DaKloonmaster maar eens vragen hoeveel die er heeftquote:
waarvan 2 net gemaaktquote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
3 maar? Moet je DaKloonmaster maar eens vragen hoeveel die er heeft
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
3 maar? Moet je DaKloonmaster maar eens vragen hoeveel die er heeft
quote:
Je kloons hebben jou?quote:
Zwem zequote:Op zondag 11 juli 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar weer eens in me zwembad plonsen![]()
laters
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar weer eens in me zwembad plonsen![]()
laters
Bied jij je aan als rijke man dan?quote:
quote:
moet je wat van mij salade hebben?quote:
* goldfinger1963 laat de honden los die Damart bijtenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart trekt nu de stop uit het bad van GF.
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 laat de honden los die Damart bijten
Als man, vooralsnog. Dat rijke duurt nog evenquote:Op zondag 11 juli 2010 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bied jij je aan als rijke man dan?![]()
[..]WAUW! Precies goed
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is blij dat die honden achter iemand aangaan met een kleine letter m, zodat hij rustig naar het zwembad kan lopen om de stop eruit te trekken.
Ja, maar ik zei het tegen DM omdat hij mij het plaatje gaf al voordat jij er over begonquote:Op zondag 11 juli 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik was het die je ui mist, maar deze klopt zeker
Oh zoquote:Op zondag 11 juli 2010 16:56 schreef honeysuckle het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei het tegen DM omdat hij mij het plaatje gaf al voordat jij er over begon
Nu weet ik dus ook de 3dequote:
Dat blijktquote:
Dat is de instellingquote:Op zondag 11 juli 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet ik met meerdere accounts? Eentje is meer dan genoeg hoor.
Als man is goed genoegquote:Op zondag 11 juli 2010 16:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Als man, vooralsnog. Dat rijke duurt nog even. Maar wordt aan gewerkt
.
Wat voor salade?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er vandoor, richting Raalte voetbal kijkenFijne avond allemaal
![]()
Veel plezier, doe Mark de groeten van mequote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En nu weer normaalquote:
Jij ook een fijne avondquote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik ga zo in een badje in de tuin zittenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is zelfs te warm om op de bank te liggen.....maarja het is voor alles te warm!
Leuk... Tja, dat moet je zelf maar beoordelenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als man is goed genoeg![]()
En ik heb geduld
![]()
Maar rijk hoeft niet hoor, als je maar leuk bent
![]()
Viel Spass Liebchenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hebben jullie nou nog niet gesekst in gf's club?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk... Tja, dat moet je zelf maar beoordelen.
Nee. Moest datquote:Op zondag 11 juli 2010 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog niet gesekst in gf's club?
Ik had het verwacht.quote:
niet om in een zwembad te zittenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is zelfs te warm om op de bank te liggen.....maarja het is voor alles te warm!
Nee, over het Duitstalige stelletje.quote:
Over mijquote:
Die heb ik niet!quote:Op zondag 11 juli 2010 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet om in een zwembad te zitten
Ik denk dat ze dat niet gaan doen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet gaan doen...In de Lada moet ook lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet gaan doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat lijkt me wel ja, dat is een verrassend ruime autoquote:
Klinkt net alsof je ervaring hebtquote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, dat is een verrassend ruime auto
GMTAquote:
Waar dan wel inquote:
In een Mazda gaat het iig prima.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was de twingo ookquote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon dakje open en verticaal.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
in een fiat 500 gaat het niet zo makkelijk
Met vlekken.quote:
daar ging me koffiequote:
Nee, ik heb alleen nieuwe auto's, ik mag geen tweedehands van mijn baasquote:
Zo'n baas wil ik ookquote:Op zondag 11 juli 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen nieuwe auto's, ik mag geen tweedehands van mijn baas
whehehequote:
Als je Java kan: ze zoeken nog mensenquote:
Ik ben een beetje een mietje...quote:Op zondag 11 juli 2010 18:21 schreef Pheno het volgende:
IJsbad, altijd lekker na een sauna
Ik raakte alleen een keer het sleuteltje kwijt, die lag dus op de bodem
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga lekker even met mijn kont in een badje zitten.
Als ik durf.
Want het water is best koud
Zoals het hoort.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook toen je de zee in liep... en vervolgens dreef je er een uur lang in.
U riepquote:Op zondag 11 juli 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja! Ik wacht ook nog steeds op het MarcVenlo account
Lette je niet op hoe ik er in ging?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
Dat zei je gisteren ook toen je de zee in liep... en vervolgens dreef je er een uur lang in.
Ja, heel voorzichtigquote:Op zondag 11 juli 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lette je niet op hoe ik er in ging?
En ik deed 200 keer ieh en aaah en oeh!quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik deed 200 keer ieh en aaah en oeh!
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij rende zeker meteen volle poule het water in?
Dan ben je er wel het snelst door. Het wordt toch pas echt koud als je twintig minuten onder water hangtquote:Op zondag 11 juli 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij rende zeker meteen volle poule het water in?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je er wel het snelst door. Het wordt toch pas echt koud als je twintig minuten onder water hangt
Dan had je mij gisteren het water in moeten zien rennenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik deed 200 keer ieh en aaah en oeh!
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik was dan ook zo slim om mijn divemaster in een november te halen.![]()
![]()
Mah je een onderwaterkaart van een plas maken door te gaan meten onder water. Handig, met vijf graden
Ik raakte vreemd genoeg verkouden
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:55 schreef MPG het volgende:
waarom krijg IK hier een 'weg met die kilo's'-advertentie?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte bikkel dus!
[..]
Vanwege die enorme berg vlees die je gisteren naar binnen hebt gewerkt!
Sniffend en proestend bij een openhaard is niet echt het kenmerk van een bikkelquote:
Ik wil ook liever niet een bikkel zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sniffend en proestend bij een openhaard is niet echt het kenmerk van een bikkel
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sniffend en proestend bij een openhaard is niet echt het kenmerk van een bikkel
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het was een behoorlijke baal vlees hoor... en ik kan het weten, want ik had hetzelfde besteld als jij en kreeg mijn bord niet helemaal leeg.
[..]
Nee, maar voordat je dat deed, toonde je karakter door door te gaan.
hoezo overzichtelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
Snel, handig, overzichtelijk, uh, waar is het precies klote?
Waarom is het niet overzichtelijk dan?quote:
ik vind van niet. ik heb eerlijk gezegd liever de baggerlayout dat werkt toch een stuk fijnerquote:
ik dus ookquote:
Je "vindt", maar wat is er dan niet overzichtelijk? Ik zie posts rustig onder elkaar in beeld, in rustige kleuren, ik zie niet teveel knoppen zoals eerder in bagger.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind van niet. ik heb eerlijk gezegd liever de baggerlayout dat werkt toch een stuk fijner
dat van die update is wel makkelijk maar ben je 2 minuten niet actief geweest schakelt hij dat uit.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je "vindt", maar wat is er dan niet overzichtelijk? Ik zie posts rustig onder elkaar in beeld, in rustige kleuren, ik zie niet teveel knoppen zoals eerder in bagger.
Het gaat snel en de auto-update zorgt ervoor dat mijn toetsenbord wat langer meegaat.
Dus vraag ik gewoon wat je mist, beter vind kunnen of wat dan ook?
Je kunt bij de instellingen de kleuren kiezenquote:Op zondag 11 juli 2010 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat van die update is wel makkelijk maar ben je 2 minuten niet actief geweest schakelt hij dat uit.
rustige kleuren zie ik toch niet
Oh, dat vind ik wel fijn, als ik er kom is het nog om van subforum of site te wisselen en dat kan daar snel.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat ook irritant is dat je een popup schermpje krijgt als je boven aan de pagina over dat balkje komt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt bij de instellingen de kleuren kiezenRechtsboven in de hoek onder het menu waar je pm envelopje staat e.d. Daar kan ook de inactief waarschuwing uitgezet worden, al is dat volgens mij nog niet werkend, maar dit is dan ook een test
ik gebruik dat zelden dus voor mij hoeft het niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel fijn, als ik er kom is het nog om van subforum of site te wisselen en dat kan daar snel.
Raar. Je hebt geen iets donker gekleurd balkje net onder dat frontpage, sport, wk2010, etc menubalkje?quote:
Dat dusquote:
Dan zie ik niet hoe je er last van kan hebbenquote:Op zondag 11 juli 2010 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik dat zelden dus voor mij hoeft het niet.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar. Je hebt geen iets donker gekleurd balkje net onder dat frontpage, sport, wk2010, etc menubalkje?
omdat ik nou elke keer een schermpje krijg als ik met mijn muis daar per ongeluk overheen gaquote:Op zondag 11 juli 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie ik niet hoe je er last van kan hebben
Raar, dan kan ik me voorstellen dat het onoverzichtelijk lijkt, als Danny de onjuiste standaarden heeft ingesteld. Geen idee wat dat zijn, ik werk met mijn instellingen al weken. En ik kom van een fossiele lay-out, maar ben het nu helemaal gewend. Dat wil wat zeggen, want bagger deed voor mij de naam eer aanquote:Op zondag 11 juli 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niks te zien iig.
[..]
omdat ik nou elke keer een schermpje krijg als ik met mijn muis daar per ongeluk overheen ga
Ik werk toch al met 301quote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
En de paginanummers staan te dicht op elkaar in de AT
Veul te traagquote:
Huh? Effe screenshot van mijn scherm maken, want dan heb je echt wel een mobieltje als je dat luktquote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Of ze zijn gewoon te klein.
Anyhow, ik druk elke keer automatisch op de topictitel i.p.v. op de laatste pagina
dat ook mijn AT is niet meer zo overzichtelijk als het eerst wasquote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
En de paginanummers staan te dicht op elkaar in de AT
Templatesquote:Op zondag 11 juli 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil de originele layout... The memories...![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
Smaken verschillen , maar ik vind "het is kut" niet opbouwend of zo, dan hoor ik liever wat er mis is, als het iets nieuws is, dan is er een prachtig FB topic waar je je kritiek kwijt kan, Danny is ook gewoonweg zoekende met sommige dingen
Boehoequote:
Oh, schoppers heb je altijd. Mara heel veel mensen wilde de nieuwe lay-out zien, Danny wilde stresstesten, dnou ja, met het WK lukt dat wel, met dat Live topicreeks in WKquote:Op zondag 11 juli 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ergens even tegenaan schoppen omdat je iets moet accepteren waar je het niet mee eens bent snap ik ook wel weer.
Uiteindelijk heb je geen keus en doet iedereen toch wel weer gewoon mee
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, schoppers heb je altijd. Mara heel veel mensen wilde de nieuwe lay-out zien, Danny wilde stresstesten, dnou ja, met het WK lukt dat wel, met dat Live topicreeks in WK
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heeft hij een goed moment uitgekozen ja
Op- en aanmerkingen kunnen dus gewoon in FB he?
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed klik klik klik in een groenig stukje
quote:
Beter te veel dan niet, toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
thanks babe, hij staat er in (misschien al wel voor de 100e keer, maar soit)
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
thanks babe, hij staat er in (misschien al wel voor de 100e keer, maar soit)
Ja, Mpg en DaMart zijn weer bezig.quote:
quote:
MPG, de man zonder klonen?quote:
Of heb je bierik/eerik weer gevraagdquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet onschuldig, vandaar ook deze
Laatste keer online was volgens mij 15 augustus 2009... Zie sigquote:Op zondag 11 juli 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik al tijden niets meer van gehoord.
Die is er ook nietquote:Op zondag 11 juli 2010 21:34 schreef friemelaar het volgende:
's Avonds samen![]()
Heb ik opeens een vreselijke kut lay-out voor m'n neus en kan geen optie vinden om de oorspronkelijke lay-out weer terug te krijgen
Hij heeft een vrouw en een fatsoenlijke auto gekregen?quote:Op zondag 11 juli 2010 21:34 schreef OA het volgende:
[..]
Laatste keer online was volgens mij 15 augustus 2009... Zie sig
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:34 schreef OA het volgende:
[..]
Laatste keer online was volgens mij 15 augustus 2009... Zie sig
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij sta ik met z'n allen in dit topic
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij sta ik met z'n allen in dit topic
Dan mag je heel hard gaan hopenquote:Op zondag 11 juli 2010 21:36 schreef friemelaar het volgende:
![]()
was dat voor rotstreek, dit is geen kijken zo
![]()
![]()
Hopelijk komt die ouwe meuk weer terug hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben er nu effe mee aan het spelen, die had hem inderdaad vrij snel
Ongeduldig dat ik ben had ik ook eerst dat plaatje hier gepost en ging daarna topic doorlezen
Oh, op die manier, ik snapte het even niet.quote:
quote:
Huh, wat zeg je nu.quote:
Straks gaat hij weer uit, maar binnenkort is hij terug and here to stayquote:Op zondag 11 juli 2010 21:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat we tot deze klote lay-out veroordeeld zijn![]()
Dan moet zal ik waarschijnlijk snel een leven gaan zoeken
quote:
Je kent het rekeningnummer van Danny he...quote:Op zondag 11 juli 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
Geen opties meer?,
Geen mogelijkheid om je profiel bij te werken?,
De helft van de UI's weg !
- jawel, zie screenshot van mij hier boven ergensquote:Op zondag 11 juli 2010 21:44 schreef friemelaar het volgende:
Geen opties meer?,
Geen mogelijkheid om je profiel bij te werken?,
De helft van de UI's weg !
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
- jawel, zie screenshot van mij hier boven ergens
- Omdat webiconen weg zijn, logisch, sommige idioten zetten die dingen op de meest trage gameboyservers, waar dus iedereen die het topic bekijkt last van heeft, staat zelfs in MED: Mededeling mbt webicons . Staat ook los van de lay-out.
quote:
quote:
Schoppen om het schoppen wordt ook saai. Minpunten gaan noemen die er niet zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt alleen maar vervelender als je er tegenaan blijft schoppen..
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt alleen maar vervelender als je er tegenaan blijft schoppen..
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:49 schreef Pheno het volgende:
Schoppen om het schoppen wordt ook saai. Minpunten gaan noemen die er niet zijn
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, je moet het zelf weten hoor
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gauw. Met z'n allen in de paniek schieten. NU!
Ik kan een thema en kleurtjes kiezen. That's about itquote:Op zondag 11 juli 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
- Omdat webiconen weg zijn, logisch, sommige idioten zetten die dingen op de meest trage gameboyservers, waar dus iedereen die het topic bekijkt last van heeft, staat zelfs in MED: Mededeling mbt webicons . Staat ook los van de lay-out.
Heb je wel je handdoek bij de hand?quote:
quote:
Op dit moment? Nee, dat kan niet, die is fanatiek bezig tv te kijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 21:52 schreef OA het volgende:
[OUD SC] waar we gezellig zaad ruilen
Hoort jouw vrouw hier ook bij, Ph?
Doe je ook aan Towel Day?quote:
Kijk toch maar uitquote:Op zondag 11 juli 2010 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment? Nee, dat kan niet, die is fanatiek bezig tv te kijken
Dat is best ziekquote:Op zondag 11 juli 2010 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik schrijf er zelfs over.
Towel Day: neem je handdoek mee!
Check de publicatietijd.
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:56 schreef friemelaar het volgende:
Nou, ik kan dus niks instellen, heb geen gekleurd balkje waar die pinguin over praat, en dit is heel slecht voor m'n ogen dus voorlopig de groeten
Over een half uurtje is het weer terug gezet geloof ikquote:Op zondag 11 juli 2010 21:56 schreef friemelaar het volgende:
Nou, ik kan dus niks instellen, heb geen gekleurd balkje waar die pinguin over praat, en dit is heel slecht voor m'n ogen dus voorlopig de groeten
Ik kan het hebben hoorquote:
Oops, 23:30.quote:Op zondag 11 juli 2010 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een half uurtje is het weer terug gezet geloof ik
quote:
Pas een weekquote:Op zondag 11 juli 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
Zijn ze op Wimbledon klaar met die wedstrijd?
quote:
Op het werkquote:
Gefeliciteerd knul. Over de verdeling van de prijs worden we het wel eens.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 23:14 schreef schoonOA het volgende:
Gefeliciteerd knul. Over de verdeling van de prijs worden we het wel eens.
Precies nadat het voetbal is afgelopen. Geef maar toe dat je hebt zitten kijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer klaar met het opnieuw installeren van windows
ik heb het op de achtergrond mee moeten horenquote:Op zondag 11 juli 2010 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Precies nadat het voetbal is afgelopen. Geef maar toe dat je hebt zitten kijken
Aan de wat?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
Wat wen je snel aan die automatische refresh
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
Wat wen je snel aan die automatische refresh
Ik zat maar te staren naar het scherm en dacht toen ineens: ohja, baggerlayout weer terug, dan moet je het weer zelf doenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:01 schreef DaMart het volgende:
Mijn F5 slijt een stuk minder hard nu, inderdaad.
die ziet er mooi uitquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 147 suikertaartje
02. 094 Marijkezwolle
03. 082 MPG
04. 076 Pheno
05. 065 DaMart
06. 056 goldfinger1963
07. 046 Trevland
08. 022 MissMSX
09. 014 friemelaar
10. 013 marcb1974
11. 012 Giertje
12. 010 Muckie
13. 010 OA
14. 008 Symphonic
15. 006 TJDoornbos
16. 005 zandtaartje
17. 004 Marcvenlo
18. 002 honeysuckle
19. 002 cablegunmaster
20. 001 schoonOA
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zat maar te staren naar het scherm en dacht toen ineens: ohja, baggerlayout weer terug, dan moet je het weer zelf doen
ik heb er maar heel kort achter gezeten vandaag maar is dat automatische refresh niet uit te zetten?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet alleen goed opletten in de AT. Dan wil je een topic aanklikken, maar wordt net je scherm ververst, waardoor je ineens in een heel ander topic zit dan je wilde.
Ik had een paar keer dat ik een topic gewoon niet te pakken kreeg, zo snel ging het refreshenquote:Op maandag 12 juli 2010 00:09 schreef DaMart het volgende:
Je moet alleen goed opletten in de AT. Dan wil je een topic aanklikken, maar wordt net je scherm ververst, waardoor je ineens in een heel ander topic zit dan je wilde.
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had een paar keer dat ik een topic gewoon niet te pakken kreeg, zo snel ging het refreshen
Komt goedquote:Op zondag 11 juli 2010 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk... Tja, dat moet je zelf maar beoordelen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog niet gesekst in gf's club?
slaap ze marijkequote:
quote:Top 100 van zondag 11 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 284 Symphonic
006. 246 goldfinger1963
018. 148 suikertaartje
034. 110 MissMSX
045. 094 Marijkezwolle
049. 091 MPG
058. 087 Dr_Flash
080. 072 DaMart
quote:
dat waren er toch maar 24quote:
dat is waarquote:Op maandag 12 juli 2010 00:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar zonder die posts had ik niet in die lijst gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |