Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag, behalve smelten?
formule 1 kijken en de rest van de dag in het zwembad drijvenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfs vandaag nog gaan klussenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
ater 7????quote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
De tekst over de meet die gepland stond voor 1 augustus heb ik trouwens iets aangepast in de Wiki. Die datum bleek toch niet zo goed haalbaar voor iedereen, dus zoeken we een andere datum. Ik zou dan geen zondag doen i.v.m. circuitactiviteiten, dus bij dezen de vraag: wie kan op ater 7 of zaterdag 14 augustus wel en wie kan dan niet?
Voetenbad voor titanics was het tochquote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
formule 1 kijken en de rest van de dag in het zwembad drijven
quote:
zoietsquote:Op zondag 11 juli 2010 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voetenbad voor titanics was het toch
de temp was nog enig zins te doen vanmorgenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zelfs vandaag nog gaan klussen,
Al zoveel gedaan afgelopen week dat ik niet eens de tijd had om op FOK te komen !
ik kan nietquote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
De tekst over de meet die gepland stond voor 1 augustus heb ik trouwens iets aangepast in de Wiki. Die datum bleek toch niet zo goed haalbaar voor iedereen, dus zoeken we een andere datum. Ik zou dan geen zondag doen i.v.m. circuitactiviteiten, dus bij dezen de vraag: wie kan op zaterdag 7 of zaterdag 14 augustus wel en wie kan dan niet?
Nu MOET het laatste deel afgewerkt worden, deze week komen de laatste onderdelen binnen en vrijdag MOET ie in't water omdat 1 van de medewerkers dan op vakantie gaat.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de temp was nog enig zins te doen vanmorgen![]()
daar zat ik gisteren nog aan te denken dat ik je zo weinig gezien had afgelopen week
kon je meteen testen of je boot niet lek wasquote:Op zondag 11 juli 2010 10:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu MOET het laatste deel afgewerkt worden, deze week komen de laatste onderdelen binnen en vrijdag MOET ie in't water omdat 1 van de medewerkers dan op vakantie gaat.![]()
Was deze week trouwens al een kompleet waterballet, bij 47-48 graden binnen komt al het water dat je drinkt er gelijk op alle plaatsen weer uit.
Leek wel of ik een kapotte koppakking had !
dagje werkquote:Op zondag 11 juli 2010 10:35 schreef friemelaar het volgende:
Nu nog 1 kast maken, parket op de vloer, houtwerk schilderen, nieuwe verlichting aansluiten, nieuwe ventilatoren monteren en water aansluiten........
Dan is het klaar dus valt nog mee
idd volgens mij zelfs al een tijdjequote:Op zondag 11 juli 2010 10:40 schreef friemelaar het volgende:
zoiets![]()
nouja 't wordt wel tijd natuurlijk , die 14 dagen zijn nu wel onderhand voorbij
Symquote:
laters friemelquote:Op zondag 11 juli 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
Maar voordat ik weer ga klussen , eerst [ afbeelding ]
Dusssss, later allemaal
klussen met dit weerquote:Op zondag 11 juli 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
Maar voordat ik weer ga klussen , eerst [ afbeelding ]
Dusssss, later allemaal
De 7e kan ik sowieso niet, want dan moet ik een feestje voorbereidenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
De tekst over de meet die gepland stond voor 1 augustus heb ik trouwens iets aangepast in de Wiki. Die datum bleek toch niet zo goed haalbaar voor iedereen, dus zoeken we een andere datum. Ik zou dan geen zondag doen i.v.m. circuitactiviteiten, dus bij dezen de vraag: wie kan op zaterdag 7 of zaterdag 14 augustus wel en wie kan dan niet?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De 7e kan ik sowieso niet, want dan moet ik een feestje voorbereiden![]()
![]()
Wel tof, maar niet echt handig dan neequote:Op zondag 11 juli 2010 11:13 schreef DaMart het volgende:
28 kan misschien ook nog, trouwens... 21 zou ik niet doen, want dat is DTM-weekend, en dat is hele weekend druk.
quote:
Dat is het hier al deels.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel tof, maar niet echt handig dan nee
Nou ja, als hij dat niet voor ons over heeft, dan is het duidelijk he?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef DaMart het volgende:
Nee, en ik denk dat MPG ook niet op en neer wil reizen vanaf Lowlands dan.
Ik vind je wel heel dapper, als je gaat sporten met dit weerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is het hier al deels.
Vraag me af hoe het straks in de sportschool gaat zijn
Ik dacht dat jullie dan wel naar mijn feestje kwamenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij dat niet voor ons over heeft, dan is het duidelijk he?
Waarom?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik mijn bed uit elkaar kan krijgen.
Vier je dat daar dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Ik dacht dat jullie dan wel naar mijn feestje kwamen
UH, waarom niet?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel dapper, als je gaat sporten met dit weer
Jij kunt blijkbaar beter tegen hitte dan ik.quote:
hij moet naar een andere kamerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?![]()
En wat is er gebeurd met je vliegtuig?
Oh...dan is het wel praktisch jaquote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
hij moet naar een andere kamer
Vliegtuig?
Als het zoals gisteren is: warm. Of hebben ze bij jullie wel airco? Al is dat niet echt fijn bij het sporten, zo'n blazert in je gezicht.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het hier al deels.
Vraag me af hoe het straks in de sportschool gaat zijn
O die was ik al vergeten.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...dan is het wel praktisch ja![]()
Je UI
Oh, je vond een boos kijkende, rokende man leuker dan een vliegtuig?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef Symphonic het volgende:
O die was ik al vergeten.
Dat vliegtuig was tijdelijk tot ik iets echt leuks tegen zou komen.
Ik zal zo nog wel even mijn WK ava instellen, en na het WK gaat het vliegtuig met pensioen
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zoals gisteren is: warm. Of hebben ze bij jullie wel airco? Al is dat niet echt fijn bij het sporten, zo'n blazert in je gezicht.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O die was ik al vergeten.
Dat vliegtuig was tijdelijk tot ik iets echt leuks tegen zou komen.
Ik zal zo nog wel even mijn WK ava instellen, en na het WK gaat het vliegtuig met pensioen
Niets mis met een redelijk goed gekoelde sportschoolquote:Op zondag 11 juli 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij kunt blijkbaar beter tegen hitte dan ik.
Ik zou het op de fiets naar de sportschool toe al opgevenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
Niets mis met een redelijk goed gekoelde sportschool
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je vond een boos kijkende, rokende man leuker dan een vliegtuig?
hangt van mn rooster af. En die krijg ik pas 2 weken vooruit dus ik weet het pas laat.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Ja, dan is het in elk geval wel logischerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben een boze rokende man die een hekel heeft aan vliegen
Die van gister ging ook gewoon door hoorquote:
Ja, lekker niets doenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan niet in augustus, te veel andere meets en evenementen voor gamesquote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel... dan wordt het gewoon een minimeet. Die ging gisteren ook door.
Kom je ook?
Het is hier al vies benauwd in huis, gisteravond alquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet in augustus, te veel andere meets en evenementen voor games
En de kans dat een (mini) meet doorgaat zonder mij is altijd groter, dat blijkt
Vast niet, dan had het gestormd of zoquote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, als jij ook had gekund, dan was het ook doorgegaan.
Hoi snoetjequote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ja, lekker niets doenEn dan vanavond nog even naar een vriendin voetbal kijken
Welk feestje waar?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie dan wel naar mijn feestje kwamen
Ja, want ik moest en ik zou zwemmen in de zeequote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
Welnee, als jij ook had gekund, dan was het ook doorgegaan.
Gisteren moest ik al in Nijmegen meetenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want ik moest en ik zou zwemmen in de zee![]()
Was het daar ook zo heerlijk koel?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren moest ik al in Nijmegen meeten
Hee Giertje, was het leuk bij de BBQ?quote:
Dan ben ik druk bezig met gamescom in die week voor te bereidenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar moet je de 14e augustus meeten?
whehehe, dat eerste valt best wel mee, dat tweed klopt wel...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het in elk geval wel logischer
jaaa heb me prima vermaakt iedereen was zo aardigquote:Op zondag 11 juli 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee Giertje, was het leuk bij de BBQ?
Ja. Komen jullie ookquote:
Liebchenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Ja, lekker niets doenEn dan vanavond nog even naar een vriendin voetbal kijken
Liebchenquote:
Ik en Bianca welquote:
Het is ook best een beetje saaiquote:Op zondag 11 juli 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe, dat eerste valt best wel mee, dat tweed klopt wel...
Lowlands? Nee, dan zit ik in Keulen.quote:
Tof, fijn dat het leuk wasquote:Op zondag 11 juli 2010 12:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa heb me prima vermaakt iedereen was zo aardig
leuk om, een keer de gezichten te zien bij de namen
whahahahah tsja het blijft natuurlijk fok hequote:Op zondag 11 juli 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof, fijn dat het leuk was
Al dacht ik bij de blote billen foto in het topic wel even: goh...blij dat ik daar niet was
Genau. Kommst du auchquote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk feestje waar?Dein Geburtstag auf Lowlands?
Nou, WIJ hebben geen blotebillenfoto hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
whahahahah tsja het blijft natuurlijk fok he
Aber naturlich liebchenquote:
QFT!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, WIJ hebben geen blotebillenfoto hoor
Kurz aber gut. Und du ?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenHast du ein bischen gut geschlafen?
Ja he
[..]
Ik en Bianca wel![]()
Kom je dan ook op mijn verjaardag de 24e?
mag wel hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, WIJ hebben geen blotebillenfoto hoor
Ein bischen, ich hatte eine Albtraum gehatquote:Op zondag 11 juli 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Kurz aber gut. Und du ?
Jeej.
*pakt agenda
Nee, die is er dus gewoon nietquote:
Afmaakzequote:Op zondag 11 juli 2010 12:28 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga weer eens kijken of ik er thuis niet benRotwesp, even afmaken.
Kill and attack!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:28 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga weer eens kijken of ik er thuis niet benRotwesp, even afmaken.
Wieso das dennquote:Op zondag 11 juli 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ein bischen, ich hatte eine Albtraum gehat![]()
![]()
Zeker niet op die manier, en dan ook niet voor iedereen zichtbaar op FOK!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, die is er dus gewoon nietEn ik geloof dat wij niet de "bloten-billen-foto-types" zijn
Ich weiss nicht genau... Da war einer sehr gemeine mann und er hatte alle meine Schlüssel geklaut und er wollte sie nicht zuruck gebenquote:
Maar wij gaan toch in Zandvoort wonen, in een huisje met verandaquote:Op zondag 11 juli 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ich weiss nicht genau... Da war einer sehr gemeine mann und er hatte alle meine Schlüssel geklaut und er wollte sie nicht zuruck gebenSo meiner Auto und meiner Haus waren vonn ihm
pm sturen mag wel hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeker niet op die manier, en dan ook niet voor iedereen zichtbaar op FOK!
Oh ja!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wij gaan toch in Zandvoort wonen, in een huisje met veranda![]()
Kan je ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vaak en veel Duits praten
quote:
zeg, is die alcohol nog niet uitgewerkt ofzo?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar wij gaan toch in Zandvoort wonen, in een huisje met veranda![]()
Kan je ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk vaak en veel Duits praten
zoveel heb ik niet opquote:Op zondag 11 juli 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeg, is die alcohol nog niet uitgewerkt ofzo?
* MPG nimmt die Schlüssel zuruck und verjagt den Mannquote:Op zondag 11 juli 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ich weiss nicht genau... Da war einer sehr gemeine mann und er hatte alle meine Schlüssel geklaut und er wollte sie nicht zuruck gebenSo meiner Auto und meiner Haus waren vonn ihm
Ja en dan ga ik ook mee zwemmenquote:
Jaaaaaaaaa! Daar mag je me altijd voor wakker maken danquote:
Sterkte ermeequote:Op zondag 11 juli 2010 12:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoveel heb ik niet op
maar goed ik ga zo weer effe naar bed ben een beetje ziek vandaag
en ik wil vanavond perse voetbal bij vrienden kijken
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG nimmt die Schlüssel zuruck und verjagt den Mann
Zwemmenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en dan ga ik ook mee zwemmen
He, kom jij ook op m'n verjaardagsfeestje?![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en dan ga ik ook mee zwemmen
He, kom jij ook op m'n verjaardagsfeestje?![]()
Mijn bed?quote:
24 juliquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
De wesp is dood en ik kan weer buiten zitten. Irritant beest, dat brandt nu weg in de zon.
Pas tegen de avond. Werkwerkwekrquote:Op zondag 11 juli 2010 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun jij 14 augustus (zaterdag)?.
En ja, je mag dan een paar vierkante meter hebben.
* Marijkezwolle is dol op gered te worden door een manquote:
druk druk druk jijquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, want ik krijg dan zelf bezoek.
Oh dat was jij niet, sorry, hittequote:
Gisteravond wel jaquote:Op zondag 11 juli 2010 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh dat was jij niet, sorry, hitte
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor wel keer een datum, en anders weer een prettige minimeet, volgens mij kent iedereen elkaar al
Dan is mijn broertje jarigquote:Op zondag 11 juli 2010 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet gemeet....
En vooralsnog is de nieuwe datum 14 augustus.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
druk druk druk jij
[..]Jammer! Dan gewoon weer een ander keertje
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
druk druk druk jij
[..]Jammer! Dan gewoon weer een ander keertje
Mijn hersens werken echt maar half nu hoor.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
Gisteravond wel jaGeen probleem met dit weer
Zie de post boven jequote:Op zondag 11 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, kun je 14 augustus?.
*edit: 5 seconden voor ik de vraag stelde, beantwoordde je hem al.
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn hersens werken echt maar half nu hoor.
* suikertaartje verlangt terug naar de zee en het koele briesje
Je mist er niets aan.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet gemeet....
En vooralsnog is de nieuwe datum 14 augustus.
Zijn het mensen?quote:
En jij ook, dus dat is extra feestquote:
En dat noemt zich taalmodquote:
Ik ga lunchen met mini-meneer en ook nog maar even meer koffie naar binnen gooienquote:Op zondag 11 juli 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten en koffie drinkenI'm in desparate need for some coffee
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de post boven je
[..]Lekker toch, het hebben van een leven?
![]()
Smakelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga lunchen met mini-meneer en ook nog maar even meer koffie naar binnen gooien
Vinnik ook, ik ben dol op het hebben van een levenquote:
Hier lunchtijd. Und zeit fur Kaffee, naturlich.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eens ontbijten en koffie drinkenI'm in desparate need for some coffee
Aber naturlich!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier lunchtijd. Und zeit fur Kaffee, naturlich.
quote:
Ergo, je probeert je er weer uit te lullenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals je wellicht weet, ben ik fan van de Griekse mythologie. En daarin waren goden de personificatie van bijvoorbeeld wind (Aeolus), of de heerser over water (Poseidon). En goden zijn personificaties, dus spreek ik over beiden.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ergo, je probeert je er weer uit te lullen
Je hebt te veel Xena: Warrior Princess gekeken. Al had ze wel prima tetten!quote:Op zondag 11 juli 2010 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het wel een plausibele uitleg.
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt te veel Xena: Warrior Princess gekeken. Al had ze wel prima tetten!
Ik vond em ook erg goedquote:Op zondag 11 juli 2010 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het wel een plausibele uitleg.
Leuke dingen doenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
[..]
Vinnik ook, ik ben dol op het hebben van een levenLekker leuke dingen doen
![]()
Uitstekende manier om zich eruit te lullen jaquote:
Wij zitten er ook al klaar voorquote:Op zondag 11 juli 2010 13:50 schreef suikertaartje het volgende:
Zoooo. Aapje in bed, ventilator gericht op mijn hoofd, zometeen F1 kijken.
Het is wel weer even uit te houden zo
Ja!quote:
whehehehequote:Op zondag 11 juli 2010 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Uitstekende manier om zich eruit te lullen ja
Niets doen is nu ook gewoon de beste optiequote:
*hug*quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!
[..]
whehehehe
Ik had net echt een kut ontdekkingM'n vriezer was niet goed dicht, dus het was een groot ijspaleis... Gelukkig was alles nog wel bevroren, maar dat wordt dus ontdooien en schoonmaken in deze hitte (het is 28 graden in huis
) I think I need a hug
Voor ijsjesquote:
Ja, of rondjes rijden in m'n tijdelijke airco autoquote:Op zondag 11 juli 2010 14:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niets doen is nu ook gewoon de beste optie
Love ya!quote:
quote:
Erotische massage?quote:
Ik kan ook echt net niet die japanse tekens op dat blaadje tegen het raam ontcijferenquote:
Misschien staat er nog een betere foto ergens?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:
Ik kan ook echt net niet die japanse tekens op dat blaadje tegen het raam ontcijferen
Al gezocht. Nope.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien staat er nog een betere foto ergens?
Volgens mij is dat gewoon veredeld hand en span werk zeg maarquote:
Deze ook niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is dat gewoon veredeld hand en span werk zeg maarDus zo massage-achtig is het niet volgens mij
Zou er ook een erotische massage bestaan voor vrouwen?quote:
Zo niet, dan gaan wij dat meteen regelen. Worden we rijk van denk ikquote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zou er ook een erotische massage bestaan voor vrouwen?Dan ben ik wel nieuwsgierig
*hug*quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!
[..]
whehehehe
Ik had net echt een kut ontdekkingM'n vriezer was niet goed dicht, dus het was een groot ijspaleis... Gelukkig was alles nog wel bevroren, maar dat wordt dus ontdooien en schoonmaken in deze hitte (het is 28 graden in huis
) I think I need a hug
Dat lijkt me ook weinig , alleen meer teasend, niet meet hup vol in de hand/mond :")quote:Op zondag 11 juli 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon veredeld hand en span werk zeg maarDus zo massage-achtig is het niet volgens mij
Dan laten we het wel door mannen uitvoeren en zijn wij proefpersoonquote:Op zondag 11 juli 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo niet, dan gaan wij dat meteen regelen. Worden we rijk van denk ik
Ik kijk de samenvatting welquote:
quote:
Eerst wel ja, maar daarna is het niets meer niets minder heb ik mij laten vertellenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weinig , alleen meer teasend, niet meet hup vol in de hand/mond :")
Ohquote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Eerst wel ja, maar daarna is het niets meer niets minder heb ik mij laten vertellenEn Alleen de handen worden gebruikt volgens mij
Dat was wel het idee jaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan laten we het wel door mannen uitvoeren en zijn wij proefpersoon![]()
Ik ben te nieuwsgierigquote:
Wie ken jij nou weer die dat weet?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst wel ja, maar daarna is het niets meer niets minder heb ik mij laten vertellenEn Alleen de handen worden gebruikt volgens mij
Woeiquote:
Nah, eerder teleurgesteld dat het alleen de handen zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierigIk moet alles weten
Sorry...
Karinquote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie ken jij nou weer die dat weet?
Vandaar de sorryquote:Op zondag 11 juli 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, eerder teleurgesteld dat het alleen de handen zijn.
Auditiesquote:Op zondag 11 juli 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
WoeiMaar wie laten we dan de massage uitvoeren? Maar een selectieproces starten?
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:
Aaaaaaaaaaaaaah. Vandaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nee, nou, ik heb zo'n vriendinDie is opgegroeid op de wallen, haar ouders hebben kamers verhuurd en ze heeft ooit zelf in een SM club gewerkt
Maar zij heeft weer van die vrienden die nog wel eens gekke beroepen hebben
![]()
Jij hebt echt alleen maar rare vrienden he?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, nee, nou, ik heb zo'n vriendinDie is opgegroeid op de wallen, haar ouders hebben kamers verhuurd en ze heeft ooit zelf in een SM club gewerkt
Maar zij heeft weer van die vrienden die nog wel eens gekke beroepen hebben
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar rare vrienden he?
Ze is ook al iets ouder dan ik en heeft echt toffe dingen gedaan vroegerquote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaah. Vandaar.
*Sik laat groeien
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
Over zee gesproken, mijn duikfles moet weer gecontroleerd worden
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar rare vrienden he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, die is echt gek, en ze wil ook nooit alleenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef DaMart het volgende:
Ja, ze schijnt ook een vriendin te hebben die de hele dag in zee zou willen dobberen!
Herinner me er even aan dat ik dinsdag de container aan de weg moet zettenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC, voor al uw praktische herinneringen!
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaZo heb ik er ook eentje die het al meer dan 16 jaar met me uit houdt en me nog steeds leuk vindt
Nee. NEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Herinner me er even aan dat ik dinsdag de container aan de weg moet zetten
Whehequote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is ook al iets ouder dan ik en heeft echt toffe dingen gedaan vroeger![]()
ja maar ja maar ja maar, ze is nu heel burgerlijk hoor
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. NEE.
Dat kan toch niet
Ja ik snap het ook niet, dus die zal wel gek zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja ik snap het ook niet, dus die zal wel gek zijn danKierewiet. Ik zeg het je, kierewiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Thanksquote:Op zondag 11 juli 2010 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet dinsdag de container aan de weg zetten!
Ja, zulke vrienden zijn gewoon leukquote:Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe![]()
* MPG mompelt iets over stille wateren en diepe gronden
* meldtquote:
Des te meer reden om een keer bij die pinguin langs te gaanquote:
Ga je mee? Kapen we z'n nespresso apparaatquote:Op zondag 11 juli 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Des te meer reden om een keer bij die pinguin langs te gaan
quote:
Dan moet ie VEEL cups in huis hebbenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je mee? Kapen we z'n nespresso apparaatEn dan stuiterend van de caffeine de pinguin gek maken
Sssssssssssssstquote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daarom ga jij vanmiddag naar je ouders huis
JJdjjjjjjj heeft er ook eenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Des te meer reden om een keer bij die pinguin langs te gaan
quote:
Ontvoeren dan!quote:
Dealquote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voor mij niet, dus dan doe ik het wel alleen, mag jij meegenieten
Allebeiquote:Op zondag 11 juli 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ontvoeren dan!
Dat apparaat dus, niet jjdjjjjj, want die is 2 bij 2
En ik dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voor mij niet, dus dan doe ik het wel alleen, mag jij meegenieten
Keequote:
Wil jij ook meegenieten van mijn caffeine rush?quote:
En warm muf rookhuis?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanmiddag nog een stuk rijden in de airco autoGa onverwacht naar Raalte met een vriendin om daar voetbal te kijken bij een vriend
Wel gezellig
En airco
Neeee ik wil ook koffiequote:Op zondag 11 juli 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Wil jij ook meegenieten van mijn caffeine rush?![]()
Weet waar je aan begint
![]()
Oh kutquote:
Jij had toch al een nespresso adresje?quote:
Joah, maar ksc-koffie is beterquote:Op zondag 11 juli 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh kutNiet aan gedacht
Ik hoop een ventilator en door de warmte minder rook omdat ze veel buiten zitten
[..]
Jij had toch al een nespresso adresje?Maar er is vast meer dan genoeg, en anders scoren we eerst ergens cups en nemen we die mee
![]()
![]()
En koken met de pinguinDat wil ik wel
Dan is er dus helemaal geen probleemquote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef Muckie het volgende:
[..]
Joah, maar ksc-koffie is beter
en koken met piguin, zou dat lekker zijn?
Ik bedoelde meer koken met pinguin als in pinguinsouffle of gestoofde pinguin met worteltjes ofzoquote:Op zondag 11 juli 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is er dus helemaal geen probleemKrijg jij digitale koffie, gaan wij wel nespresso drinken
![]()
Ja, want deze pinguin kookt heel lekker
Ik snapte je wel, maar ik deed expliciet al zeggen met de pinguinquote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef Muckie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer koken met pinguin als in pinguinsouffle of gestoofde pinguin met worteltjes ofzo
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snapte je wel, maar ik deed expliciet al zeggen met de pinguinWant pinguins zijn te mooi en ze stinken te veel naar vis om te eten
Volgens mij is dat echt niet lekker
Ook!quote:
Neeeeee. Toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook!Zouden meeuwen en pinguins familie zijn?
Hoeraquote:Op zondag 11 juli 2010 15:28 schreef Giertje het volgende:
zoo ik voel me nu wel wat beterder na het dutje
straks naar vrienden bbq en voetbal kijkenquote:
Weet ik, dat zei je alquote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
straks naar vrienden bbq en voetbal kijken
Al bij gekomen van gisteren?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
straks naar vrienden bbq en voetbal kijken
airco kopenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom is het 29 graden in mijn huisBij wie mag ik in een koeler huis komen zitten?
Hier is het ook al zo warmquote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom is het 29 graden in mijn huisBij wie mag ik in een koeler huis komen zitten?
Ik heb 26 graden in de aanbiedingquote:Op zondag 11 juli 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
sparenquote:
Weet je wel wat dat kost?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb 26 graden in de aanbieding
in de zaak heb ik 22 of 24 graden in de aanbiedingquote:Op zondag 11 juli 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van welk geldquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik spring nu in de auto!quote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik 23... en een koele luchtstroom in de gang.
dat weet ikquote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?Niet alleen qua aanschaf maar ook qua energie
![]()
dan moet je je ouders maar lief aankijkenquote:Op zondag 11 juli 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van welk geldNiet iedereen heeft een goedlopende seksclub
Ik ga al naar Zandvoort hoor ik netquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem ST dan ook gelijk mee, die wilde nog even dobberen.
Kennelijk nietquote:Op zondag 11 juli 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga al naar Zandvoort hoor ik net
Welk huis?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]kon het maar
en als het zo blijft dan ga ik echt dat huis kopen met die veranda
LOL! "Pap, mam, ik wil een seksclub beginnen, leuk he?" Proestquote:Op zondag 11 juli 2010 15:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je je ouders maar lief aankijken
meer dan 5 tonquote:Op zondag 11 juli 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]kon het maar
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]kon het maar
Een wit huis met veranda in Zandvoortquote:
Hihi. En ik zandtaartjequote:Op zondag 11 juli 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan maak je een nieuw account?
MarijkeZandvoort?
Tijd voor die rijke kerelquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan maak je een nieuw account?
MarijkeZandvoort?
quote:
Klinkt lekker en dan nog vaker naar jou toequote:Op zondag 11 juli 2010 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een wit huis met veranda in Zandvoort
Zullen we binnenkort nog een keer?quote:
Die is voor in de zomer, als het heet is en ik smeltquote:
19 juli?quote:Op zondag 11 juli 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we binnenkort nog een keer?Wat dacht je van de week van de 19e?
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mart, ben je thuis 's avonds of overdag?
weer een kloonquote:
die is idd goedquote:
die moet ze nog een goede voor vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |