Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag, behalve smelten?
formule 1 kijken en de rest van de dag in het zwembad drijvenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Zelfs vandaag nog gaan klussenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
ater 7????quote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
De tekst over de meet die gepland stond voor 1 augustus heb ik trouwens iets aangepast in de Wiki. Die datum bleek toch niet zo goed haalbaar voor iedereen, dus zoeken we een andere datum. Ik zou dan geen zondag doen i.v.m. circuitactiviteiten, dus bij dezen de vraag: wie kan op ater 7 of zaterdag 14 augustus wel en wie kan dan niet?
Voetenbad voor titanics was het tochquote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
formule 1 kijken en de rest van de dag in het zwembad drijven
quote:
zoietsquote:Op zondag 11 juli 2010 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voetenbad voor titanics was het toch
de temp was nog enig zins te doen vanmorgenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zelfs vandaag nog gaan klussen,
Al zoveel gedaan afgelopen week dat ik niet eens de tijd had om op FOK te komen !
ik kan nietquote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
De tekst over de meet die gepland stond voor 1 augustus heb ik trouwens iets aangepast in de Wiki. Die datum bleek toch niet zo goed haalbaar voor iedereen, dus zoeken we een andere datum. Ik zou dan geen zondag doen i.v.m. circuitactiviteiten, dus bij dezen de vraag: wie kan op zaterdag 7 of zaterdag 14 augustus wel en wie kan dan niet?
Nu MOET het laatste deel afgewerkt worden, deze week komen de laatste onderdelen binnen en vrijdag MOET ie in't water omdat 1 van de medewerkers dan op vakantie gaat.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de temp was nog enig zins te doen vanmorgen![]()
daar zat ik gisteren nog aan te denken dat ik je zo weinig gezien had afgelopen week
kon je meteen testen of je boot niet lek wasquote:Op zondag 11 juli 2010 10:28 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu MOET het laatste deel afgewerkt worden, deze week komen de laatste onderdelen binnen en vrijdag MOET ie in't water omdat 1 van de medewerkers dan op vakantie gaat.![]()
Was deze week trouwens al een kompleet waterballet, bij 47-48 graden binnen komt al het water dat je drinkt er gelijk op alle plaatsen weer uit.
Leek wel of ik een kapotte koppakking had !
dagje werkquote:Op zondag 11 juli 2010 10:35 schreef friemelaar het volgende:
Nu nog 1 kast maken, parket op de vloer, houtwerk schilderen, nieuwe verlichting aansluiten, nieuwe ventilatoren monteren en water aansluiten........
Dan is het klaar dus valt nog mee
idd volgens mij zelfs al een tijdjequote:Op zondag 11 juli 2010 10:40 schreef friemelaar het volgende:
zoiets![]()
nouja 't wordt wel tijd natuurlijk , die 14 dagen zijn nu wel onderhand voorbij
Symquote:
laters friemelquote:Op zondag 11 juli 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
Maar voordat ik weer ga klussen , eerst [ afbeelding ]
Dusssss, later allemaal
klussen met dit weerquote:Op zondag 11 juli 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
Maar voordat ik weer ga klussen , eerst [ afbeelding ]
Dusssss, later allemaal
De 7e kan ik sowieso niet, want dan moet ik een feestje voorbereidenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
De tekst over de meet die gepland stond voor 1 augustus heb ik trouwens iets aangepast in de Wiki. Die datum bleek toch niet zo goed haalbaar voor iedereen, dus zoeken we een andere datum. Ik zou dan geen zondag doen i.v.m. circuitactiviteiten, dus bij dezen de vraag: wie kan op zaterdag 7 of zaterdag 14 augustus wel en wie kan dan niet?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De 7e kan ik sowieso niet, want dan moet ik een feestje voorbereiden![]()
![]()
Wel tof, maar niet echt handig dan neequote:Op zondag 11 juli 2010 11:13 schreef DaMart het volgende:
28 kan misschien ook nog, trouwens... 21 zou ik niet doen, want dat is DTM-weekend, en dat is hele weekend druk.
quote:
Dat is het hier al deels.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel tof, maar niet echt handig dan nee
Nou ja, als hij dat niet voor ons over heeft, dan is het duidelijk he?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef DaMart het volgende:
Nee, en ik denk dat MPG ook niet op en neer wil reizen vanaf Lowlands dan.
Ik vind je wel heel dapper, als je gaat sporten met dit weerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is het hier al deels.
Vraag me af hoe het straks in de sportschool gaat zijn
Ik dacht dat jullie dan wel naar mijn feestje kwamenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij dat niet voor ons over heeft, dan is het duidelijk he?
Waarom?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik mijn bed uit elkaar kan krijgen.
Vier je dat daar dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Ik dacht dat jullie dan wel naar mijn feestje kwamen
UH, waarom niet?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel dapper, als je gaat sporten met dit weer
Jij kunt blijkbaar beter tegen hitte dan ik.quote:
hij moet naar een andere kamerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?![]()
En wat is er gebeurd met je vliegtuig?
Oh...dan is het wel praktisch jaquote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
hij moet naar een andere kamer
Vliegtuig?
Als het zoals gisteren is: warm. Of hebben ze bij jullie wel airco? Al is dat niet echt fijn bij het sporten, zo'n blazert in je gezicht.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het hier al deels.
Vraag me af hoe het straks in de sportschool gaat zijn
O die was ik al vergeten.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...dan is het wel praktisch ja![]()
Je UI
Oh, je vond een boos kijkende, rokende man leuker dan een vliegtuig?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef Symphonic het volgende:
O die was ik al vergeten.
Dat vliegtuig was tijdelijk tot ik iets echt leuks tegen zou komen.
Ik zal zo nog wel even mijn WK ava instellen, en na het WK gaat het vliegtuig met pensioen
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het zoals gisteren is: warm. Of hebben ze bij jullie wel airco? Al is dat niet echt fijn bij het sporten, zo'n blazert in je gezicht.
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O die was ik al vergeten.
Dat vliegtuig was tijdelijk tot ik iets echt leuks tegen zou komen.
Ik zal zo nog wel even mijn WK ava instellen, en na het WK gaat het vliegtuig met pensioen
Niets mis met een redelijk goed gekoelde sportschoolquote:Op zondag 11 juli 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij kunt blijkbaar beter tegen hitte dan ik.
Ik zou het op de fiets naar de sportschool toe al opgevenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
Niets mis met een redelijk goed gekoelde sportschool
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, je vond een boos kijkende, rokende man leuker dan een vliegtuig?
hangt van mn rooster af. En die krijg ik pas 2 weken vooruit dus ik weet het pas laat.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
Ja, dan is het in elk geval wel logischerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben een boze rokende man die een hekel heeft aan vliegen
Die van gister ging ook gewoon door hoorquote:
Ja, lekker niets doenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan niet in augustus, te veel andere meets en evenementen voor gamesquote:Op zondag 11 juli 2010 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel... dan wordt het gewoon een minimeet. Die ging gisteren ook door.
Kom je ook?
Het is hier al vies benauwd in huis, gisteravond alquote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet in augustus, te veel andere meets en evenementen voor games
En de kans dat een (mini) meet doorgaat zonder mij is altijd groter, dat blijkt
Vast niet, dan had het gestormd of zoquote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, als jij ook had gekund, dan was het ook doorgegaan.
Hoi snoetjequote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ja, lekker niets doenEn dan vanavond nog even naar een vriendin voetbal kijken
Welk feestje waar?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie dan wel naar mijn feestje kwamen
Ja, want ik moest en ik zou zwemmen in de zeequote:Op zondag 11 juli 2010 12:06 schreef DaMart het volgende:
Welnee, als jij ook had gekund, dan was het ook doorgegaan.
Gisteren moest ik al in Nijmegen meetenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want ik moest en ik zou zwemmen in de zee![]()
Was het daar ook zo heerlijk koel?quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren moest ik al in Nijmegen meeten
Hee Giertje, was het leuk bij de BBQ?quote:
Dan ben ik druk bezig met gamescom in die week voor te bereidenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waar moet je de 14e augustus meeten?
whehehe, dat eerste valt best wel mee, dat tweed klopt wel...quote:Op zondag 11 juli 2010 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan is het in elk geval wel logischer
jaaa heb me prima vermaakt iedereen was zo aardigquote:Op zondag 11 juli 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee Giertje, was het leuk bij de BBQ?
Ja. Komen jullie ookquote:
Liebchenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]
Ja, lekker niets doenEn dan vanavond nog even naar een vriendin voetbal kijken
Liebchenquote:
Ik en Bianca welquote:
Het is ook best een beetje saaiquote:Op zondag 11 juli 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe, dat eerste valt best wel mee, dat tweed klopt wel...
Lowlands? Nee, dan zit ik in Keulen.quote:
Tof, fijn dat het leuk wasquote:Op zondag 11 juli 2010 12:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa heb me prima vermaakt iedereen was zo aardig
leuk om, een keer de gezichten te zien bij de namen
whahahahah tsja het blijft natuurlijk fok hequote:Op zondag 11 juli 2010 12:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tof, fijn dat het leuk was
Al dacht ik bij de blote billen foto in het topic wel even: goh...blij dat ik daar niet was
Genau. Kommst du auchquote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welk feestje waar?Dein Geburtstag auf Lowlands?
Nou, WIJ hebben geen blotebillenfoto hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
whahahahah tsja het blijft natuurlijk fok he
Aber naturlich liebchenquote:
QFT!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, WIJ hebben geen blotebillenfoto hoor
Kurz aber gut. Und du ?quote:Op zondag 11 juli 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenHast du ein bischen gut geschlafen?
Ja he
[..]
Ik en Bianca wel![]()
Kom je dan ook op mijn verjaardag de 24e?
mag wel hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, WIJ hebben geen blotebillenfoto hoor
Ein bischen, ich hatte eine Albtraum gehatquote:Op zondag 11 juli 2010 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Kurz aber gut. Und du ?
Jeej.
*pakt agenda
Nee, die is er dus gewoon nietquote:
Afmaakzequote:Op zondag 11 juli 2010 12:28 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga weer eens kijken of ik er thuis niet benRotwesp, even afmaken.
Kill and attack!quote:Op zondag 11 juli 2010 12:28 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik ga weer eens kijken of ik er thuis niet benRotwesp, even afmaken.
Wieso das dennquote:Op zondag 11 juli 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ein bischen, ich hatte eine Albtraum gehat![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |