klussen met dit weerquote:Op zondag 11 juli 2010 10:51 schreef friemelaar het volgende:
Maar voordat ik weer ga klussen , eerst [ afbeelding ]
Dusssss, later allemaal
De 7e kan ik sowieso niet, want dan moet ik een feestje voorbereidenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef DaMart het volgende:
De tekst over de meet die gepland stond voor 1 augustus heb ik trouwens iets aangepast in de Wiki. Die datum bleek toch niet zo goed haalbaar voor iedereen, dus zoeken we een andere datum. Ik zou dan geen zondag doen i.v.m. circuitactiviteiten, dus bij dezen de vraag: wie kan op zaterdag 7 of zaterdag 14 augustus wel en wie kan dan niet?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De 7e kan ik sowieso niet, want dan moet ik een feestje voorbereiden![]()
![]()
Wel tof, maar niet echt handig dan neequote:Op zondag 11 juli 2010 11:13 schreef DaMart het volgende:
28 kan misschien ook nog, trouwens... 21 zou ik niet doen, want dat is DTM-weekend, en dat is hele weekend druk.
quote:
Dat is het hier al deels.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel tof, maar niet echt handig dan nee
Nou ja, als hij dat niet voor ons over heeft, dan is het duidelijk he?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef DaMart het volgende:
Nee, en ik denk dat MPG ook niet op en neer wil reizen vanaf Lowlands dan.
Ik vind je wel heel dapper, als je gaat sporten met dit weerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is het hier al deels.
Vraag me af hoe het straks in de sportschool gaat zijn
Ik dacht dat jullie dan wel naar mijn feestje kwamenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij dat niet voor ons over heeft, dan is het duidelijk he?
Waarom?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo eens kijken of ik mijn bed uit elkaar kan krijgen.
Vier je dat daar dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
Ik dacht dat jullie dan wel naar mijn feestje kwamen
UH, waarom niet?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel dapper, als je gaat sporten met dit weer
Jij kunt blijkbaar beter tegen hitte dan ik.quote:
hij moet naar een andere kamerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom?![]()
En wat is er gebeurd met je vliegtuig?
Oh...dan is het wel praktisch jaquote:Op zondag 11 juli 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
hij moet naar een andere kamer
Vliegtuig?
Als het zoals gisteren is: warm. Of hebben ze bij jullie wel airco? Al is dat niet echt fijn bij het sporten, zo'n blazert in je gezicht.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het hier al deels.
Vraag me af hoe het straks in de sportschool gaat zijn
O die was ik al vergeten.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh...dan is het wel praktisch ja![]()
Je UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |