Misschien staat er nog een betere foto ergens?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:13 schreef Pheno het volgende:
Ik kan ook echt net niet die japanse tekens op dat blaadje tegen het raam ontcijferen
Al gezocht. Nope.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien staat er nog een betere foto ergens?
Volgens mij is dat gewoon veredeld hand en span werk zeg maarquote:
Deze ook niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij is dat gewoon veredeld hand en span werk zeg maarDus zo massage-achtig is het niet volgens mij
Zou er ook een erotische massage bestaan voor vrouwen?quote:
Zo niet, dan gaan wij dat meteen regelen. Worden we rijk van denk ikquote:Op zondag 11 juli 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zou er ook een erotische massage bestaan voor vrouwen?Dan ben ik wel nieuwsgierig
*hug*quote:Op zondag 11 juli 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja!
[..]
whehehehe
Ik had net echt een kut ontdekkingM'n vriezer was niet goed dicht, dus het was een groot ijspaleis... Gelukkig was alles nog wel bevroren, maar dat wordt dus ontdooien en schoonmaken in deze hitte (het is 28 graden in huis
) I think I need a hug
Dat lijkt me ook weinig , alleen meer teasend, niet meet hup vol in de hand/mond :")quote:Op zondag 11 juli 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon veredeld hand en span werk zeg maarDus zo massage-achtig is het niet volgens mij
Dan laten we het wel door mannen uitvoeren en zijn wij proefpersoonquote:Op zondag 11 juli 2010 14:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo niet, dan gaan wij dat meteen regelen. Worden we rijk van denk ik
Ik kijk de samenvatting welquote:
quote:
Eerst wel ja, maar daarna is het niets meer niets minder heb ik mij laten vertellenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook weinig , alleen meer teasend, niet meet hup vol in de hand/mond :")
Ohquote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Eerst wel ja, maar daarna is het niets meer niets minder heb ik mij laten vertellenEn Alleen de handen worden gebruikt volgens mij
Dat was wel het idee jaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan laten we het wel door mannen uitvoeren en zijn wij proefpersoon![]()
Ik ben te nieuwsgierigquote:
Wie ken jij nou weer die dat weet?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst wel ja, maar daarna is het niets meer niets minder heb ik mij laten vertellenEn Alleen de handen worden gebruikt volgens mij
Woeiquote:
Nah, eerder teleurgesteld dat het alleen de handen zijn.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben te nieuwsgierigIk moet alles weten
Sorry...
Karinquote:Op zondag 11 juli 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie ken jij nou weer die dat weet?
Vandaar de sorryquote:Op zondag 11 juli 2010 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, eerder teleurgesteld dat het alleen de handen zijn.
Auditiesquote:Op zondag 11 juli 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
WoeiMaar wie laten we dan de massage uitvoeren? Maar een selectieproces starten?
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |