Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:
Aaaaaaaaaaaaaah. Vandaar.quote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nee, nou, ik heb zo'n vriendinDie is opgegroeid op de wallen, haar ouders hebben kamers verhuurd en ze heeft ooit zelf in een SM club gewerkt
Maar zij heeft weer van die vrienden die nog wel eens gekke beroepen hebben
![]()
Jij hebt echt alleen maar rare vrienden he?quote:Op zondag 11 juli 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, nee, nou, ik heb zo'n vriendinDie is opgegroeid op de wallen, haar ouders hebben kamers verhuurd en ze heeft ooit zelf in een SM club gewerkt
Maar zij heeft weer van die vrienden die nog wel eens gekke beroepen hebben
![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar rare vrienden he?
Ze is ook al iets ouder dan ik en heeft echt toffe dingen gedaan vroegerquote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaah. Vandaar.
*Sik laat groeien
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:42 schreef Pheno het volgende:
Over zee gesproken, mijn duikfles moet weer gecontroleerd worden
Jaquote:Op zondag 11 juli 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt echt alleen maar rare vrienden he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja, die is echt gek, en ze wil ook nooit alleenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:41 schreef DaMart het volgende:
Ja, ze schijnt ook een vriendin te hebben die de hele dag in zee zou willen dobberen!
Herinner me er even aan dat ik dinsdag de container aan de weg moet zettenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC, voor al uw praktische herinneringen!
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaZo heb ik er ook eentje die het al meer dan 16 jaar met me uit houdt en me nog steeds leuk vindt
Nee. NEE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Herinner me er even aan dat ik dinsdag de container aan de weg moet zetten
Whehequote:Op zondag 11 juli 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze is ook al iets ouder dan ik en heeft echt toffe dingen gedaan vroeger![]()
ja maar ja maar ja maar, ze is nu heel burgerlijk hoor
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. NEE.
Dat kan toch niet
Ja ik snap het ook niet, dus die zal wel gek zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 11 juli 2010 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja ik snap het ook niet, dus die zal wel gek zijn danKierewiet. Ik zeg het je, kierewiet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Thanksquote:Op zondag 11 juli 2010 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet dinsdag de container aan de weg zetten!
Ja, zulke vrienden zijn gewoon leukquote:Op zondag 11 juli 2010 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe![]()
* MPG mompelt iets over stille wateren en diepe gronden
* meldtquote:
Des te meer reden om een keer bij die pinguin langs te gaanquote:
Ga je mee? Kapen we z'n nespresso apparaatquote:Op zondag 11 juli 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Des te meer reden om een keer bij die pinguin langs te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |