Dan moet ie VEEL cups in huis hebbenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je mee? Kapen we z'n nespresso apparaatEn dan stuiterend van de caffeine de pinguin gek maken
Sssssssssssssstquote:Op zondag 11 juli 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daarom ga jij vanmiddag naar je ouders huis
JJdjjjjjjj heeft er ook eenquote:Op zondag 11 juli 2010 14:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Des te meer reden om een keer bij die pinguin langs te gaan
quote:
Ontvoeren dan!quote:
Dealquote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voor mij niet, dus dan doe ik het wel alleen, mag jij meegenieten
Allebeiquote:Op zondag 11 juli 2010 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ontvoeren dan!
Dat apparaat dus, niet jjdjjjjj, want die is 2 bij 2
En ik dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Voor mij niet, dus dan doe ik het wel alleen, mag jij meegenieten
Keequote:
Wil jij ook meegenieten van mijn caffeine rush?quote:
En warm muf rookhuis?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanmiddag nog een stuk rijden in de airco autoGa onverwacht naar Raalte met een vriendin om daar voetbal te kijken bij een vriend
Wel gezellig
En airco
Neeee ik wil ook koffiequote:Op zondag 11 juli 2010 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee
[..]
Wil jij ook meegenieten van mijn caffeine rush?![]()
Weet waar je aan begint
![]()
Oh kutquote:
Jij had toch al een nespresso adresje?quote:
Joah, maar ksc-koffie is beterquote:Op zondag 11 juli 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh kutNiet aan gedacht
Ik hoop een ventilator en door de warmte minder rook omdat ze veel buiten zitten
[..]
Jij had toch al een nespresso adresje?Maar er is vast meer dan genoeg, en anders scoren we eerst ergens cups en nemen we die mee
![]()
![]()
En koken met de pinguinDat wil ik wel
Dan is er dus helemaal geen probleemquote:Op zondag 11 juli 2010 15:13 schreef Muckie het volgende:
[..]
Joah, maar ksc-koffie is beter
en koken met piguin, zou dat lekker zijn?
Ik bedoelde meer koken met pinguin als in pinguinsouffle of gestoofde pinguin met worteltjes ofzoquote:Op zondag 11 juli 2010 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is er dus helemaal geen probleemKrijg jij digitale koffie, gaan wij wel nespresso drinken
![]()
Ja, want deze pinguin kookt heel lekker
Ik snapte je wel, maar ik deed expliciet al zeggen met de pinguinquote:Op zondag 11 juli 2010 15:21 schreef Muckie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer koken met pinguin als in pinguinsouffle of gestoofde pinguin met worteltjes ofzo
quote:Op zondag 11 juli 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snapte je wel, maar ik deed expliciet al zeggen met de pinguinWant pinguins zijn te mooi en ze stinken te veel naar vis om te eten
Volgens mij is dat echt niet lekker
Ook!quote:
Neeeeee. Toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook!Zouden meeuwen en pinguins familie zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |