Ik ben een beetje een mietje...quote:Op zondag 11 juli 2010 18:21 schreef Pheno het volgende:
IJsbad, altijd lekker na een sauna
Ik raakte alleen een keer het sleuteltje kwijt, die lag dus op de bodem
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga lekker even met mijn kont in een badje zitten.
Als ik durf.
Want het water is best koud
Zoals het hoort.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook toen je de zee in liep... en vervolgens dreef je er een uur lang in.
U riepquote:Op zondag 11 juli 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja! Ik wacht ook nog steeds op het MarcVenlo account
Lette je niet op hoe ik er in ging?quote:Op zondag 11 juli 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
Dat zei je gisteren ook toen je de zee in liep... en vervolgens dreef je er een uur lang in.
Ja, heel voorzichtigquote:Op zondag 11 juli 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lette je niet op hoe ik er in ging?
En ik deed 200 keer ieh en aaah en oeh!quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik deed 200 keer ieh en aaah en oeh!
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij rende zeker meteen volle poule het water in?
Dan ben je er wel het snelst door. Het wordt toch pas echt koud als je twintig minuten onder water hangtquote:Op zondag 11 juli 2010 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij rende zeker meteen volle poule het water in?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben je er wel het snelst door. Het wordt toch pas echt koud als je twintig minuten onder water hangt
Dan had je mij gisteren het water in moeten zien rennenquote:Op zondag 11 juli 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik deed 200 keer ieh en aaah en oeh!
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:51 schreef Pheno het volgende:
Ik was dan ook zo slim om mijn divemaster in een november te halen.![]()
![]()
Mah je een onderwaterkaart van een plas maken door te gaan meten onder water. Handig, met vijf graden
Ik raakte vreemd genoeg verkouden
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:55 schreef MPG het volgende:
waarom krijg IK hier een 'weg met die kilo's'-advertentie?
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een echte bikkel dus!
[..]
Vanwege die enorme berg vlees die je gisteren naar binnen hebt gewerkt!
Sniffend en proestend bij een openhaard is niet echt het kenmerk van een bikkelquote:
Ik wil ook liever niet een bikkel zijnquote:Op zondag 11 juli 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sniffend en proestend bij een openhaard is niet echt het kenmerk van een bikkel
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sniffend en proestend bij een openhaard is niet echt het kenmerk van een bikkel
quote:Op zondag 11 juli 2010 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, het was een behoorlijke baal vlees hoor... en ik kan het weten, want ik had hetzelfde besteld als jij en kreeg mijn bord niet helemaal leeg.
[..]
Nee, maar voordat je dat deed, toonde je karakter door door te gaan.
hoezo overzichtelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 19:47 schreef Pheno het volgende:
Snel, handig, overzichtelijk, uh, waar is het precies klote?
Waarom is het niet overzichtelijk dan?quote:
ik vind van niet. ik heb eerlijk gezegd liever de baggerlayout dat werkt toch een stuk fijnerquote:
ik dus ookquote:
Je "vindt", maar wat is er dan niet overzichtelijk? Ik zie posts rustig onder elkaar in beeld, in rustige kleuren, ik zie niet teveel knoppen zoals eerder in bagger.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind van niet. ik heb eerlijk gezegd liever de baggerlayout dat werkt toch een stuk fijner
dat van die update is wel makkelijk maar ben je 2 minuten niet actief geweest schakelt hij dat uit.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je "vindt", maar wat is er dan niet overzichtelijk? Ik zie posts rustig onder elkaar in beeld, in rustige kleuren, ik zie niet teveel knoppen zoals eerder in bagger.
Het gaat snel en de auto-update zorgt ervoor dat mijn toetsenbord wat langer meegaat.
Dus vraag ik gewoon wat je mist, beter vind kunnen of wat dan ook?
Je kunt bij de instellingen de kleuren kiezenquote:Op zondag 11 juli 2010 20:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat van die update is wel makkelijk maar ben je 2 minuten niet actief geweest schakelt hij dat uit.
rustige kleuren zie ik toch niet
Oh, dat vind ik wel fijn, als ik er kom is het nog om van subforum of site te wisselen en dat kan daar snel.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat ook irritant is dat je een popup schermpje krijgt als je boven aan de pagina over dat balkje komt.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt bij de instellingen de kleuren kiezenRechtsboven in de hoek onder het menu waar je pm envelopje staat e.d. Daar kan ook de inactief waarschuwing uitgezet worden, al is dat volgens mij nog niet werkend, maar dit is dan ook een test
ik gebruik dat zelden dus voor mij hoeft het niet.quote:Op zondag 11 juli 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel fijn, als ik er kom is het nog om van subforum of site te wisselen en dat kan daar snel.
Raar. Je hebt geen iets donker gekleurd balkje net onder dat frontpage, sport, wk2010, etc menubalkje?quote:
Dat dusquote:
Dan zie ik niet hoe je er last van kan hebbenquote:Op zondag 11 juli 2010 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik dat zelden dus voor mij hoeft het niet.
quote:Op zondag 11 juli 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar. Je hebt geen iets donker gekleurd balkje net onder dat frontpage, sport, wk2010, etc menubalkje?
omdat ik nou elke keer een schermpje krijg als ik met mijn muis daar per ongeluk overheen gaquote:Op zondag 11 juli 2010 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie ik niet hoe je er last van kan hebben
Raar, dan kan ik me voorstellen dat het onoverzichtelijk lijkt, als Danny de onjuiste standaarden heeft ingesteld. Geen idee wat dat zijn, ik werk met mijn instellingen al weken. En ik kom van een fossiele lay-out, maar ben het nu helemaal gewend. Dat wil wat zeggen, want bagger deed voor mij de naam eer aanquote:Op zondag 11 juli 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
niks te zien iig.
[..]
omdat ik nou elke keer een schermpje krijg als ik met mijn muis daar per ongeluk overheen ga
Ik werk toch al met 301quote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
En de paginanummers staan te dicht op elkaar in de AT
Veul te traagquote:
Huh? Effe screenshot van mijn scherm maken, want dan heb je echt wel een mobieltje als je dat luktquote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Of ze zijn gewoon te klein.
Anyhow, ik druk elke keer automatisch op de topictitel i.p.v. op de laatste pagina
dat ook mijn AT is niet meer zo overzichtelijk als het eerst wasquote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
En de paginanummers staan te dicht op elkaar in de AT
Templatesquote:Op zondag 11 juli 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil de originele layout... The memories...![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
Smaken verschillen , maar ik vind "het is kut" niet opbouwend of zo, dan hoor ik liever wat er mis is, als het iets nieuws is, dan is er een prachtig FB topic waar je je kritiek kwijt kan, Danny is ook gewoonweg zoekende met sommige dingen
Boehoequote:
Oh, schoppers heb je altijd. Mara heel veel mensen wilde de nieuwe lay-out zien, Danny wilde stresstesten, dnou ja, met het WK lukt dat wel, met dat Live topicreeks in WKquote:Op zondag 11 juli 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ergens even tegenaan schoppen omdat je iets moet accepteren waar je het niet mee eens bent snap ik ook wel weer.
Uiteindelijk heb je geen keus en doet iedereen toch wel weer gewoon mee
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, schoppers heb je altijd. Mara heel veel mensen wilde de nieuwe lay-out zien, Danny wilde stresstesten, dnou ja, met het WK lukt dat wel, met dat Live topicreeks in WK
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heeft hij een goed moment uitgekozen ja
Op- en aanmerkingen kunnen dus gewoon in FB he?
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed klik klik klik in een groenig stukje
quote:
Beter te veel dan niet, toch?quote:Op zondag 11 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
thanks babe, hij staat er in (misschien al wel voor de 100e keer, maar soit)
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
thanks babe, hij staat er in (misschien al wel voor de 100e keer, maar soit)
Ja, Mpg en DaMart zijn weer bezig.quote:
quote:
MPG, de man zonder klonen?quote:
Of heb je bierik/eerik weer gevraagdquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben helemaal niet onschuldig, vandaar ook deze
Laatste keer online was volgens mij 15 augustus 2009... Zie sigquote:Op zondag 11 juli 2010 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik al tijden niets meer van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |