Ik werk toch al met 301quote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
En de paginanummers staan te dicht op elkaar in de AT
Veul te traagquote:
Huh? Effe screenshot van mijn scherm maken, want dan heb je echt wel een mobieltje als je dat luktquote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
Of ze zijn gewoon te klein.
Anyhow, ik druk elke keer automatisch op de topictitel i.p.v. op de laatste pagina
dat ook mijn AT is niet meer zo overzichtelijk als het eerst wasquote:Op zondag 11 juli 2010 20:41 schreef MissMSX het volgende:
En de paginanummers staan te dicht op elkaar in de AT
Templatesquote:Op zondag 11 juli 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil de originele layout... The memories...![]()
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
Smaken verschillen , maar ik vind "het is kut" niet opbouwend of zo, dan hoor ik liever wat er mis is, als het iets nieuws is, dan is er een prachtig FB topic waar je je kritiek kwijt kan, Danny is ook gewoonweg zoekende met sommige dingen
Boehoequote:
Oh, schoppers heb je altijd. Mara heel veel mensen wilde de nieuwe lay-out zien, Danny wilde stresstesten, dnou ja, met het WK lukt dat wel, met dat Live topicreeks in WKquote:Op zondag 11 juli 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, maar ergens even tegenaan schoppen omdat je iets moet accepteren waar je het niet mee eens bent snap ik ook wel weer.
Uiteindelijk heb je geen keus en doet iedereen toch wel weer gewoon mee
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Oh, schoppers heb je altijd. Mara heel veel mensen wilde de nieuwe lay-out zien, Danny wilde stresstesten, dnou ja, met het WK lukt dat wel, met dat Live topicreeks in WK
quote:
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan heeft hij een goed moment uitgekozen ja
Op- en aanmerkingen kunnen dus gewoon in FB he?
quote:Op zondag 11 juli 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik deed klik klik klik in een groenig stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |