quote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben er vandoor, richting Raalte voetbal kijkenFijne avond allemaal
![]()
Veel plezier, doe Mark de groeten van mequote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
En nu weer normaalquote:
Jij ook een fijne avondquote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik ga zo in een badje in de tuin zittenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is zelfs te warm om op de bank te liggen.....maarja het is voor alles te warm!
Leuk... Tja, dat moet je zelf maar beoordelenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als man is goed genoeg![]()
En ik heb geduld
![]()
Maar rijk hoeft niet hoor, als je maar leuk bent
![]()
Viel Spass Liebchenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hebben jullie nou nog niet gesekst in gf's club?quote:Op zondag 11 juli 2010 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk... Tja, dat moet je zelf maar beoordelen.
Nee. Moest datquote:Op zondag 11 juli 2010 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog niet gesekst in gf's club?
Ik had het verwacht.quote:
niet om in een zwembad te zittenquote:Op zondag 11 juli 2010 17:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Het is zelfs te warm om op de bank te liggen.....maarja het is voor alles te warm!
Nee, over het Duitstalige stelletje.quote:
Over mijquote:
Die heb ik niet!quote:Op zondag 11 juli 2010 17:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet om in een zwembad te zitten
Ik denk dat ze dat niet gaan doen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet gaan doen...In de Lada moet ook lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 11 juli 2010 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet gaan doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat lijkt me wel ja, dat is een verrassend ruime autoquote:
Klinkt net alsof je ervaring hebtquote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, dat is een verrassend ruime auto
GMTAquote:
Waar dan wel inquote:
In een Mazda gaat het iig prima.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was de twingo ookquote:Op zondag 11 juli 2010 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon dakje open en verticaal.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
in een fiat 500 gaat het niet zo makkelijk
Met vlekken.quote:
daar ging me koffiequote:
Nee, ik heb alleen nieuwe auto's, ik mag geen tweedehands van mijn baasquote:
Zo'n baas wil ik ookquote:Op zondag 11 juli 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen nieuwe auto's, ik mag geen tweedehands van mijn baas
whehehequote:
Als je Java kan: ze zoeken nog mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |