veel sites linken naar het level3 plaatje, teveel dataverkeer denk kquote:Op maandag 12 juli 2010 10:41 schreef Green1 het volgende:
Estofex ligt eruit bij mijDe bliksem is zeker ingeslagen
dat komt echt niet aan op een paar kilometer hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zit Kampen in level 3 of 2? Kan het moeilijk zien.
Maar ik zit dus in level 3? Ik ben niet zo goed in kaart lezen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
dat komt echt niet aan op een paar kilometer hoor.
lvl 3 is 15% kans op extremely severe weer. Zeer heftig onweer, kans op tornado's e.d.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat we in Almere kunnen verwachten? Welk level zitten wij? En wat houdt level 3 in?![]()
Op 1 pixel na niet geloof ik..quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar ik zit dus in level 3? Ik ben niet zo goed in kaart lezen.
Yup, ik hoor al wat gerommel. Ook de Peel.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef lezzer het volgende:
Ik zit onder die "kruimeltjes" die boven De Peel hangen
De grote klap moet nog komen
Ik zat al te denken, de buienradar loopt achter
Doordat het in het Oosten warm en relatief ochtig is groeien die buien alleen maar verder uit deze kant op, tenminste, dat is wat ik er van snap.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef Razor21 het volgende:
Hoezo zeggen ze trouwens dat het Oosten het zwaarst krijgt? Ik zie op buienradar toch vooral in het westen grote buien ontstaan.
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
lvl 3 is 15% kans op extremely severe weer. Zeer heftig onweer, kans op tornado's e.d.
Hopelijk? Zo te zien komt het meer actieve gebied die kant juist op.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:46 schreef TheKC het volgende:
Waarschuwing voor zwaar weer. Hopelijk krijgt het oosten nu wat mee, zaterdag nauwelijks wat gekregen (10mm regen)
Hmm, woon aan het Hoornsemeer, misschien is een camera en een paraplu een beter idee?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je niet van tornado's houdt wel ja![]()
de vogels hierbuiten slaan op hol
De vogels (meeuwen) zitten hier gelijk met ze 10'en in een plasje zich te wassenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je niet van tornado's houdt wel ja![]()
de vogels hierbuiten slaan op hol
Maar die heb je toch niet in Nederland? OMGquote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je weet wel, van die dingen die je huis wegblazen
Peel Noord? Doe maar effe het raam dicht zou ik zeggenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, ik hoor al wat gerommel. Ook de Peel.
:| Ik zit nu veilig op m'n werk, maar m'n vriendin moet aan het begin van de middag nog met haar Micra'tje naar Hilversum karren voor haar middag/avond dienstquote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef Razor21 het volgende:
Hoorde net gerommel in de verte (Almere Stad).
Hoe erg gaat kan het hier worden? Omdat wij vlakbij het Ijsselmeer zitten? En wordt het erger dan zaterdag?
Verstandig om mijn tuinmeubels binnen te zitten ivm wind?
Holy shit zeg
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef kebabkever het volgende:
Ligt estofex er uit? Want ik kan geen pagina meer zien. Hebben ze nu voor level 3 gewaarschuwd?
Ik gok dat we niet in gebied 3 zullen zitten maar ik ga er vanuit dat, wanneer het Noord-oosten een whoopass krijgt, wij er ook wel wat van merken.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat we in Almere kunnen verwachten? Welk level zitten wij? En wat houdt level 3 in?![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef kebabkever het volgende:
Ligt estofex er uit? Want ik kan geen pagina meer zien. Hebben ze nu voor level 3 gewaarschuwd?
IN elk geval geen pretje om nog even naar Hilversum te rijden lijkt mij zo langs het Gooimeerquote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef eymey het volgende:
[..]
Ik gok dat we niet in gebied 3 zullen zitten maar ik ga er vanuit dat, wanneer het Noord-oosten een whoopass krijgt, wij er ook wel wat van merken.
Normaal zou ik dit GEWELDIG vinden maar ik had gewild dat m'n vriendin gewoon thuis kon blijven.
Komt een mooie shelf deze kant op! En hij gaat hard ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Peel Noord? Doe maar effe het raam dicht zou ik zeggen![]()
Die heb je wel, maar geen killers zoals in de VS. Uiteraard is het verstandig om je tuin spullen en planten even veilig binnen te zetten! Dat heb ik net gedaan en het is nu hier keihard aan het hozen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar die heb je toch niet in Nederland? OMG
Verstandig om mijn tuinmeubels binnen te zetten?
En OMG mijn INTEX zwembad staat ook nog buiten![]()
foto!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt een mooie shelf deze kant op! En hij gaat hard ook!
Nou, een F3 zoals in Chaam, vind ik toch niet te definiëren als 'een windhoosje'..quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach kom op, tornado's. We kunnen hooguit een wind-of waterhoosje verwachten maar verwacht geen toestanden zoals in Amerika.
Leuk voor je..quote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef Burnie88 het volgende:
Mooi shelfcloud hier in Gelderland. En het ontploft als een malle zeg, gaaf!
Natuurlijk geen dikke F5's, maar bij level 3 is er in principe kans op iets meer dan een water-/windhoosje. Let wel kans op, dus zeker geen zekerheid.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach kom op, tornado's. We kunnen hooguit een wind-of waterhoosje verwachten maar verwacht geen toestanden zoals in Amerika.
Vriendin melde het net ook op MSN, aardige regen in Uden. Hier in Nijmegen voorlopig nog droog.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef Drassss het volgende:
Beetje onweer nu omgeving Uden, wel keiharde regen ( geen hagel ) 5mm al in 5 minuten dat gaat lekker.
Zit jij noordelijk van Peel en Maas? Of er in?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt een mooie shelf deze kant op! En hij gaat hard ook!
Gaat hier nu ook los.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Peel Noord? Doe maar effe het raam dicht zou ik zeggen![]()
Slechts dood en destructie, that's allquote:Op maandag 12 juli 2010 11:01 schreef henkde_j het volgende:
Hier op de grens van Groningen en Friesland zijn mijn buren nu een huge ass steiger aan het opbouwen![]()
Kan dat problemen opleveren?
Het begint te regenen, donder in de verte.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef ioko het volgende:
In Nieuwegein (vlak onder Utrecht) is het erg donker aan het worden, stilte voor de storm.
Vredepeel.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zit jij noordelijk van Peel en Maas? Of er in?
Ja, dat scheelt een stukjequote:Op maandag 12 juli 2010 11:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ah, veel noordelijker dusIk zit onder de A67 nog.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:09 schreef marcel-o het volgende:
http://buienradar.mobi/ werkt prima, alleen de voorspelling er van in de laatste paar frames is brak uiteraard
in rdam wordt t weer donker btw met weer wat gerommel
hehe die van ons zitten ook nog buiten en niemand die er is om ze binnen te latenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:15 schreef flugeltje het volgende:
Hier valt het alleszins mee tot nu toe, even wat hagel gehad en een aantal buien met wat gerommel. De katten vonden het niet eens de moeite om voor naar binnen te komen.
Alleen gold members hebben snelle toegang. Kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 12 juli 2010 11:06 schreef Green1 het volgende:
Jezus, wanneer nemen ze bij buienradar nou eens fatsoenlijke servers. Bij het eerste de beste kutterige onweersbuitje ligt die site eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |