Nou, een F3 zoals in Chaam, vind ik toch niet te definiėren als 'een windhoosje'..quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach kom op, tornado's. We kunnen hooguit een wind-of waterhoosje verwachten maar verwacht geen toestanden zoals in Amerika.
Leuk voor je..quote:Op maandag 12 juli 2010 10:58 schreef Burnie88 het volgende:
Mooi shelfcloud hier in Gelderland. En het ontploft als een malle zeg, gaaf!
Natuurlijk geen dikke F5's, maar bij level 3 is er in principe kans op iets meer dan een water-/windhoosje. Let wel kans op, dus zeker geen zekerheid.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach kom op, tornado's. We kunnen hooguit een wind-of waterhoosje verwachten maar verwacht geen toestanden zoals in Amerika.
Vriendin melde het net ook op MSN, aardige regen in Uden. Hier in Nijmegen voorlopig nog droog.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef Drassss het volgende:
Beetje onweer nu omgeving Uden, wel keiharde regen ( geen hagel ) 5mm al in 5 minuten dat gaat lekker.
Zit jij noordelijk van Peel en Maas? Of er in?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt een mooie shelf deze kant op! En hij gaat hard ook!
Gaat hier nu ook los.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Peel Noord? Doe maar effe het raam dicht zou ik zeggen![]()
Slechts dood en destructie, that's allquote:Op maandag 12 juli 2010 11:01 schreef henkde_j het volgende:
Hier op de grens van Groningen en Friesland zijn mijn buren nu een huge ass steiger aan het opbouwen![]()
Kan dat problemen opleveren?
Het begint te regenen, donder in de verte.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef ioko het volgende:
In Nieuwegein (vlak onder Utrecht) is het erg donker aan het worden, stilte voor de storm.
Vredepeel.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zit jij noordelijk van Peel en Maas? Of er in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |