Hmm, woon aan het Hoornsemeer, misschien is een camera en een paraplu een beter idee?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je niet van tornado's houdt wel ja![]()
de vogels hierbuiten slaan op hol
De vogels (meeuwen) zitten hier gelijk met ze 10'en in een plasje zich te wassenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
als je niet van tornado's houdt wel ja![]()
de vogels hierbuiten slaan op hol
Maar die heb je toch niet in Nederland? OMGquote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je weet wel, van die dingen die je huis wegblazen
Peel Noord? Doe maar effe het raam dicht zou ik zeggenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, ik hoor al wat gerommel. Ook de Peel.
:| Ik zit nu veilig op m'n werk, maar m'n vriendin moet aan het begin van de middag nog met haar Micra'tje naar Hilversum karren voor haar middag/avond dienstquote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef Razor21 het volgende:
Hoorde net gerommel in de verte (Almere Stad).
Hoe erg gaat kan het hier worden? Omdat wij vlakbij het Ijsselmeer zitten? En wordt het erger dan zaterdag?
Verstandig om mijn tuinmeubels binnen te zitten ivm wind?
Holy shit zeg
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef kebabkever het volgende:
Ligt estofex er uit? Want ik kan geen pagina meer zien. Hebben ze nu voor level 3 gewaarschuwd?
Ik gok dat we niet in gebied 3 zullen zitten maar ik ga er vanuit dat, wanneer het Noord-oosten een whoopass krijgt, wij er ook wel wat van merken.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef Razor21 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat we in Almere kunnen verwachten? Welk level zitten wij? En wat houdt level 3 in?![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef kebabkever het volgende:
Ligt estofex er uit? Want ik kan geen pagina meer zien. Hebben ze nu voor level 3 gewaarschuwd?
IN elk geval geen pretje om nog even naar Hilversum te rijden lijkt mij zo langs het Gooimeerquote:Op maandag 12 juli 2010 10:53 schreef eymey het volgende:
[..]
Ik gok dat we niet in gebied 3 zullen zitten maar ik ga er vanuit dat, wanneer het Noord-oosten een whoopass krijgt, wij er ook wel wat van merken.
Normaal zou ik dit GEWELDIG vinden maar ik had gewild dat m'n vriendin gewoon thuis kon blijven.
Komt een mooie shelf deze kant op! En hij gaat hard ook!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Peel Noord? Doe maar effe het raam dicht zou ik zeggen![]()
Die heb je wel, maar geen killers zoals in de VS. Uiteraard is het verstandig om je tuin spullen en planten even veilig binnen te zetten! Dat heb ik net gedaan en het is nu hier keihard aan het hozen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar die heb je toch niet in Nederland? OMG
Verstandig om mijn tuinmeubels binnen te zetten?
En OMG mijn INTEX zwembad staat ook nog buiten![]()
foto!quote:Op maandag 12 juli 2010 10:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt een mooie shelf deze kant op! En hij gaat hard ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |