abonnement Unibet Coolblue
pi_83873583
Hallo, ik wil nu ook even serieus mijn verhaal kwijt.
Ik weet niet of het rond dit tijdstip nog lukt, maar anders open ik morgen ochtend nog een topic er over.

het zit dus zo:

Ik heb het gevoel dat we gewoon "uit elkaar gegroeid zijn"
We hebben nu bijna 2 jaar. Het begin was wennen, en voelde gewoon heel erg leuk van mijn kant (Zijn woorden zeggen dit ook maar zijn gevoel kan ik niet over oordelen). We hadden 2 maanden, en het ging om een voor mij toen onverklaarbare reden uit. Begreep nergens wat van, maar hij zat in de knoop met zichzelf. Anderhalve week later met sinterklaas Kwam het weer goed.

Carnval 2009 toen, gingen we voor het eerst samen carnavallen. Erg leuk en was dolblij met hem, omdat we het zo naar ons zin hadden. Tot dat hij opeens last kreeg van "instorten". Alles werd hem te veel en hij stortte helemaal in, omdat ik vond dat hij zo bot tegen me deed en me geen aandacht gaf, was ik op de bar gaan dansen. Iedereen zeuren natuurlijk dat ik moest komen. Dus ik kwam bij hem om hem te helpen, werd ik lettterlijk weggeduwd dat ik er niet bij mocht zijn, omdat hij me anders wat aan kon doen omdat hij in een woedeaanval zat? Ik ben toen dus weggegaan en hun zijn naar buiten gegaan, even later werd ik naar buiten gesleurd dat ik hem moest helpen want hij vroeg om mij en waar ik was en of ik hem wilde steunen. Dat gevoel was lief, hij lag daar vragend om hulp of ik bij hem kon zijn, zodat hij mij kon knuffelen. Het was echt een moeilijk moment, maar sinds die tijd is alles veranderd. De band tussen ons is zo versterkt. Letterlijk over alles praatte we, en het verliep zo goed. We waren gewoon zo goed naar elkaar toegegroeid.

Maar er zijn dingen van zijn en mijn kant gebeurd wat niet "normaal" is voor een relatie. Hier kwam ik aug 2009 achter en baalde ik zo van. In juli vrolijk met hem op vakantie geweest en van niets weten. Eind aug twijfelde hij nog en wist hij niet wat hij wilde. Alles werd allemaal zo verwarrend voor me maar toch kwam het rond oktober 2009 weer goed. Sinds toen is het eigenlijk altijd wel minder goed geweest de relatie dan toen onze band zo versterkt was.

Nu zitten we in juli 2010 en ik merk gewoon dat qua klik die we toen hadden dat er zoveel van vervaagd is. En dat het lijkt alsof we bij elkaar zijn omdat we het gewend zijn ofzo? Ik weet het niet.
Ik ben bang dat hij niet meer om me geeft, ook al zegt hij van wel. Bang dat hij me aan het lijntje houd en wacht op een ander.

Praten gaat niet meer zoals vroeger, en dat wil ik zo graag terug hebben. Het lachen, niet hoeven denken aan die zorgen en het verleden. Het lukt me om de een of andere reden gewoon niet meer om het verleden los te laten. En ik zou ook niet weten hoe ik dat moet doen in mijn hoofd.

De laatste tijd ook erg veel ruzies en dan floept er continue bij mij weer uit "Ja als je weggaat neuk je weer gelijk een ander, of "ja naar wie zal je nu eens gaan" Ik weet niet waarom, misschien omdat ik toch die leuke aandacht van vroeger weer wil? dat ik zulke stomme dingen ga uit kramen. De ruzies gaan ook nergens over. Ja vaak vergeet hij afspraken, maar wilt hij per-se dat ik hem er nog tig keer aan herinner en dat vind ik niet fijn.

Door alle ruzies, die vaak tot veel schreeuwen uit liep, ben ik niet meer welkom bij hem thuis. Het zat de laatste tijd allemaal niet mee, en heb veel te verduren gehad. Het gaat nu beter met me, en durf mijn problemen te bespreken met hem, maar met weinig resultaat. Ik wil een plek hebben om te ontspannen enzo, maar bij hem thuis kan dat niet meer. En bij mij thuis lukt me dat nooit. Ik weet ook gewoon dat niet meer goed te krijgen, ik ben zo alles kwijt geraakt, en dat wil ik niet meer. In mijn hoofd zit te veel nu, zoveel keuzes, opties, twijfels, vragen. Alles werkt tegen wanneer ik super positief doe, alles werkt tegen wanneer ik andere mensen help.

Ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt en ik hoop tips/ adviezen te krijgen over de punten.

Samenvatting: 2 jaar relatie - na 2 maanden uit, na anderhalve week weer aan - carnaval 2009 situatie gebeurd waardoor de relatie/band zo versterkt is en alles geweldig werd - juli 2009 geweldige vakantie met hem gehad - vakantie ouders hij twijfelde over ons augustus 2009 - augustus ; ik kwam achter de leugens e.d. - Rond okt 2009 is het een beetje beter gegaan tussen ons - Nu ruzies worden erger en kan het niet van me af zetten.Niet meer welkom bij hem thuis door ruzie/gedoe om mij heen waardoor ik nu geen plek meer heb om te ontspannen.

Alvast bedankt voor het lezen, zou het erg op prijs stellen als jullie heel mijn OP lezen.
ik weet gewoon niet hoe alles op te lossen, wil de tijden van vroeger terug
-
pi_83873644
je vriend is een labiele pauper
pi_83873668
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 01:52 schreef KoelkastVerwarming het volgende:
je vriend is een labiele pauper
Waarom dan ?
-
pi_83873695
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 01:53 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Waarom dan ?
in de knoop zitten? instorten? woede aanvallen? zo labiel als de pest. jullie hebben ook vaak ruzies, de relatie is gewoon klaar. aan je nickname te zien ben je redelijk jong. op naar de volgende relatie
pi_83873716
"Vroeger" wat klinkt dat goed. Het probleem is alleen dat wij allen niet terug in de tijd kunnen reizen..
Je kan eigenlijk twee dingen doen. Praten. Heel veel praten. Wilt hij dat niet dan tja, houd het op en kom je op nummer twee uit. Er mee kappen, verder gaan met je leven. Niet meer denken aan vroeger en die goeie tijden weer opnieuw beleven met uiteindelijk. Een ander

Sterkte!
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 01:57:54 #6
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_83873730
Zeker in een begin van een ralatie hoor je niet al dat gemekker te hebben. Maar volgens mij weet je dat zelf ook, toch?
pi_83873746
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 01:57 schreef rozecroc het volgende:
Zeker in een begin van een ralatie hoor je niet al dat gemekker te hebben. Maar volgens mij weet je dat zelf ook, toch?
dat gemekker gebeurde ook pas op het einde.
Nu heb ik de laatste tijd zo veel problemen gehad waardoor de relatie ook niet al te lekker liep, nu gaat het beter met me , maar ik weet niet hoe alles weer op te pakken. ?
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:01:46 #8
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_83873780
Ah weet je wat het gekke is. Op ander posts reageer je heel verstandig, dan denk ik, je snapt hoe het werkt. Maar in je eigen situaties kan je mar moeilijk keuzes maken terwijl een goede keuze voor een buitenstaander best wel voor de hand ligt. Je wet dus wat je gaat horen.
pi_83873782
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 01:59 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

dat gemekker gebeurde ook pas op het einde.
Nu heb ik de laatste tijd zo veel problemen gehad waardoor de relatie ook niet al te lekker liep, nu gaat het beter met me , maar ik weet niet hoe alles weer op te pakken. ?
op het einde? na 2 maanden was het al uit
je denkt toch niet serieus dat je voor de rest van je leven bij die gast blijft? zo te lezen is je relatie gewoon kut en dat verandert echt niet meer hoor
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:02:34 #10
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_83873789
Ik denk dat het beter is voor jullie beide om er een punt achter te zetten.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:04:51 #11
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_83873814
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:01 schreef KoelkastVerwarming het volgende:

[..]

op het einde? na 2 maanden was het al uit
je denkt toch niet serieus dat je voor de rest van je leven bij die gast blijft? zo te lezen is je relatie gewoon kut en dat verandert echt niet meer hoor
Ik hoor/lees inderdaad niet vaak dat een begin van een relatie kut loopt en daarna ineens zonneschijn wordt.
pi_83873849
Meid,

De eerste twee / drie jaar van je relatie hoor je tot over de oren verliefd te zijn. Zonder gedoe gewoon van elkaar genieten. De uit-elkaar-groei-tijd begint daarna pas (niet altijd natuurlijk).

Je bent jong en hebt alle tijd, maar blijf ook niet te lang in een relatie hangen die niet meer werkt. Ook niet half.

Ga door met je leven. Komt allemaal goed Je volgende relatie wordt vast een stuk ontspannender.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83873858
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:01 schreef rozecroc het volgende:
Ah weet je wat het gekke is. Op ander posts reageer je heel verstandig, dan denk ik, je snapt hoe het werkt. Maar in je eigen situaties kan je mar moeilijk keuzes maken terwijl een goede keuze voor een buitenstaander best wel voor de hand ligt. Je wet dus wat je gaat horen.
Ja dan denk ik met verstand, maar nu ik zelf in zon situatie zit denkt mijn gevoel na en dan gaat het mis.
mijn gevoel zegt hem niet kwijt te willen, en de tijden van eerst terug te willen. En misschien ben ik hierin te goed gelovig, maar ik geloof dat het kan.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:01 schreef KoelkastVerwarming het volgende:

[..]

op het einde? na 2 maanden was het al uit
je denkt toch niet serieus dat je voor de rest van je leven bij die gast blijft? zo te lezen is je relatie gewoon kut en dat verandert echt niet meer hoor
Ik had na alles niet verwacht dat het zo snel uit zou gaan, of dat we uberhaupt bij elkaar weg zouden gaan. Relatie is soms wel klote geweest, maar heeft iedereen toch?
-
pi_83873863
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:07 schreef rijsttafel het volgende:
Meid,

De eerste twee / drie jaar van je relatie hoor je tot over de oren verliefd te zijn. Zonder gedoe gewoon van elkaar genieten. De uit-elkaar-groei-tijd begint daarna pas (niet altijd natuurlijk).

Je bent jong en hebt alle tijd, maar blijf ook niet te lang in een relatie hangen die niet meer werkt. Ook niet half.

Ga door met je leven. Komt allemaal goed Je volgende relatie wordt vast een stuk ontspannender.
Dit
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83873876
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:07 schreef rijsttafel het volgende:
Meid,

De eerste twee / drie jaar van je relatie hoor je tot over de oren verliefd te zijn. Zonder gedoe gewoon van elkaar genieten. De uit-elkaar-groei-tijd begint daarna pas (niet altijd natuurlijk).

Je bent jong en hebt alle tijd, maar blijf ook niet te lang in een relatie hangen die niet meer werkt. Ook niet half.

Ga door met je leven. Komt allemaal goed Je volgende relatie wordt vast een stuk ontspannender.
Ik weet het, maar ben gewoon niet positief over mijzelf en dat werkt ook averechts. Qua vriendinnen is er ook niet veel meer over doordat ieder zijn eigen weg op is gegaan, dus afleiding heb ik dan ook niet, plus daarbij ik wil hier niet aan denken dat het over kan zijn/gaan.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:11:33 #16
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_83873885
Volgens mij missen er een hoop details van het verhaal waar zeker iedereen direct door zou zeggen "meteen mee stoppen"
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_83873895
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:11 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij missen er een hoop details van het verhaal waar zeker iedereen direct door zou zeggen "meteen mee stoppen"
Zoals wat dan ?
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:13:16 #18
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_83873907
Als jij gelooft dat het kan, zou je dnk ik maar 2 dingen kunnen doen; of planmatig aanpakken wat fout zit, dus daarbij samen overeenkomen hoe je dat kan oplossen en daadwerkelijk bewust mee bezig zijn, of beslissen dat je biden niet kan veranderen en ermee kappen. Je moet dus met iets concreets komen.
pi_83873911
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:11 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij missen er een hoop details van het verhaal waar zeker iedereen direct door zou zeggen "meteen mee stoppen"
Dit is Fok. Iedereen zegt hier altijd meteen "stoppen!"
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:14:31 #20
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_83873919
Oh ja, die spelfouten komen omdat mijn toetsenbord maar half fuctioneert of omdat ik tegelijkertijd op een dikke mot jaag.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:15:03 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_83873923
De reden waarom je bijvoorbeeld dit zegt tegen hem?
quote:
De laatste tijd ook erg veel ruzies en dan floept er continue bij mij weer uit "Ja als je weggaat neuk je weer gelijk een ander, of "ja naar wie zal je nu eens gaan"
Het is in ieder geval niet iets wat ik tegen mijn vriendin zou zeggen wanneer er een ruzie ontstaat
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_83873941
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:10 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ben gewoon niet positief over mijzelf en dat werkt ook averechts. Qua vriendinnen is er ook niet veel meer over doordat ieder zijn eigen weg op is gegaan, dus afleiding heb ik dan ook niet, plus daarbij ik wil hier niet aan denken dat het over kan zijn/gaan.
Ja, klote is dat. Verstand en gevoelens gaan door elkaar wat het lastig maakt. Hou je in ieder geval niet aan een relatie vast uit angst voor wat daarna komt is mijn tip. En als je er nog voor wilt gaan, moet je ook zeker weten dat je vriend het ook 100% wil. Als het gevoel niet meer komt.. dan jammer, maar moet je conclusies trekken. Vrijwel iedereen heeft wel eens zoiets meegemaakt en we lachen allemaal nog

Bij vriendinnen kan je vast wel weer terecht. Gewoon eens opbellen en het over oude tijden hebben. Dat heb ik ook met oude vrienden gedaan toen m'n relatie over ging en nu zie ik ze weer regelmatig.

Sterkte, wat je ook doet!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83873954
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:15 schreef Catkiller het volgende:
De reden waarom je bijvoorbeeld dit zegt tegen hem?
[..]

Het is in ieder geval niet iets wat ik tegen mijn vriendin zou zeggen wanneer er een ruzie ontstaat
Hij doet het ook niet, maar omdat hij toen het bijna uitwas op msn met een stom hoerenwijf probeerde seks te regelen (wat gelukkig niet gebeurd is , omdat zei daar maanden later nog steeds om aan het zeuren was en ik er zo achter kwam), en doordat hij toen op fok (JA OP FOK) melde dat hij verlangde naar leuke dames tijdens het uit gaan, Daardoor floepen er bij mij zulke dingen uit
-
pi_83873974
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, klote is dat. Verstand en gevoelens gaan door elkaar wat het lastig maakt. Hou je in ieder geval niet aan een relatie vast uit angst voor wat daarna komt is mijn tip. En als je er nog voor wilt gaan, moet je ook zeker weten dat je vriend het ook 100% wil. Als het gevoel niet meer komt.. dan jammer, maar moet je conclusies trekken. Vrijwel iedereen heeft wel eens zoiets meegemaakt en we lachen allemaal nog

Bij vriendinnen kan je vast wel weer terecht. Gewoon eens opbellen en het over oude tijden hebben. Dat heb ik ook met oude vrienden gedaan toen m'n relatie over ging en nu zie ik ze weer regelmatig.

Sterkte, wat je ook doet!
Jep ze kunnen niet met elkaar combineren en dat is het lastige. Dat is het moeilijke hij zegt het te willen, maar ik weet niet hoe ik daar 100% zeker van kan zijn.

Ik kan bij 1 vriendin weer terecht, bij mijn allerbeste vriendin niet meer, en dat is jammer. Sinds zei een vriend heeft die wel "fatsoenlijk" is, had ze opeens weinig tijd meer , beiden eigen pad gegaan
-
pi_83873975
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:18 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Hij doet het ook niet, maar omdat hij toen het bijna uitwas op msn met een stom hoerenwijf probeerde seks te regelen (wat gelukkig niet gebeurd is , omdat zei daar maanden later nog steeds om aan het zeuren was en ik er zo achter kwam), en doordat hij toen op fok (JA OP FOK) melde dat hij verlangde naar leuke dames tijdens het uit gaan, Daardoor floepen er bij mij zulke dingen uit
Ik wil je dringend verzoeken deze lamlul te laten vallen en op zoek te gaan naar een man.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83873988
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:19 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Jep ze kunnen niet met elkaar combineren en dat is het lastige. Dat is het moeilijke hij zegt het te willen, maar ik weet niet hoe ik daar 100% zeker van kan zijn.

Ik kan bij 1 vriendin weer terecht, bij mijn allerbeste vriendin niet meer, en dat is jammer. Sinds zei een vriend heeft die wel "fatsoenlijk" is, had ze opeens weinig tijd meer , beiden eigen pad gegaan
Mja, je kan het toch proberen. Je was niet voor niets ooit beste vriendinnen.

Maar goed, nu weet ik niet hoe dat onder vrouwen gaat. Bij mannen is het allemaal al snel weer prima.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83873998
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, klote is dat. Verstand en gevoelens gaan door elkaar wat het lastig maakt. Hou je in ieder geval niet aan een relatie vast uit angst voor wat daarna komt is mijn tip. En als je er nog voor wilt gaan, moet je ook zeker weten dat je vriend het ook 100% wil. Als het gevoel niet meer komt.. dan jammer, maar moet je conclusies trekken. Vrijwel iedereen heeft wel eens zoiets meegemaakt en we lachen allemaal nog

Bij vriendinnen kan je vast wel weer terecht. Gewoon eens opbellen en het over oude tijden hebben. Dat heb ik ook met oude vrienden gedaan toen m'n relatie over ging en nu zie ik ze weer regelmatig.

Sterkte, wat je ook doet!
Hier kan ik mij erg in vinden exact t zelfde gedaan toen mijn relatie van 2jaar op de klippen liep..

Je bent bang om in een zwartgat te vallen... Maar dat gebeurt niet, en kunt na n kleine 2 weekjes weer vol van het leven gaan genieten
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83874012
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:19 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik wil je dringend verzoeken deze lamlul te laten vallen en op zoek te gaan naar een man.
Iemand die inderdaad wel volwassen is
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:24:05 #29
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_83874013
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:19 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik wil je dringend verzoeken deze lamlul te laten vallen en op zoek te gaan naar een man.
Ik schuif bij deze gewoon aan aan de rijsttafel. Een relatie hoort gewoon overwegend leuk te zijn.
pi_83874050
Na 2 weken ben ik niet over zo iets heen als ik thuis zit helemaal alleen, en overal waar ik naar kijk er aan herinnerd word dan hoor.

maar dit is nog niet wat ik wil ?!!
-
pi_83874088
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
Na 2 weken ben ik niet over zo iets heen als ik thuis zit helemaal alleen, en overal waar ik naar kijk er aan herinnerd word dan hoor.

maar dit is nog niet wat ik wil ?!!
Vaak is 2 weken meer dan genoeg.. dan ben je er niet overheen maar ga je wel weer plezier hebben in dingen daarnaast gewoon zorgen dat je met mensen kan praten & leuke dingen kan gaan doen de spulletjes van hem dan weg doen etc..

Mja als je echt door wilt gaan. Zoals ik al zei moet je dan goed gaan praten. Desnoods alles op een papiertje zetten wat de afspraken zijn.. iedere dag praten, en echt praten, niet boos weglopen of wat dan ook gewoon rustig en beheerst met elkaar praten
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:31:22 #32
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_83874089
Tuurlijk zou zoiets pijn doen, want je gaat dan iemand missen waar je aan gewend bent, maar dat betekent niet dat je het niet zou moeten stoppen als je er gen toekomst meer in ziet, dus geen verandering in gedrag waardoo het goed zou komen. Dan is het een kwestie van door de zure appel heenbijten en beseffen dat je je keuze niet voor niks hebt gemaakt, dus dat de weegschaal naar een kant is doorgeslagen. Met die gedachte in je achterhoofd kan je een aardig eind komen.
pi_83874116
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:31 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Vaak is 2 weken meer dan genoeg.. dan ben je er niet overheen maar ga je wel weer plezier hebben in dingen daarnaast gewoon zorgen dat je met mensen kan praten & leuke dingen kan gaan doen de spulletjes van hem dan weg doen etc..

Mja als je echt door wilt gaan. Zoals ik al zei moet je dan goed gaan praten. Desnoods alles op een papiertje zetten wat de afspraken zijn.. iedere dag praten, en echt praten, niet boos weglopen of wat dan ook gewoon rustig en beheerst met elkaar praten
dan nog bij alles wat ik doe kunnen de tranen in mijn ogen springen.
Alles weg doen van hem? maar dat is vrijwel alles.
Kermis knuffels, verzameling "me-to-you knuffeltjes , zelfs 1tje van bijna 100euro een mega grote".
kleding, schoenen, siraden e.d.

Afspraken op papier wil ik ook anders vergeet hij steeds weer alles en dan is het weer heel erg lastig om te weten hoe en wat
-
pi_83874252
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:34 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

dan nog bij alles wat ik doe kunnen de tranen in mijn ogen springen.
Alles weg doen van hem? maar dat is vrijwel alles.
Kermis knuffels, verzameling "me-to-you knuffeltjes , zelfs 1tje van bijna 100euro een mega grote".
kleding, schoenen, siraden e.d.

Afspraken op papier wil ik ook anders vergeet hij steeds weer alles en dan is het weer heel erg lastig om te weten hoe en wat
Weet ik heb ik nu ook nog wel eens
Alleen is het dus zo dat je na een kleine 2 weken wel weer van kleine dingetjes kan genieten en ook bij dingen die je aan hem herinneren toch een lach op je gezicht toveren omdat het een leuk moment was, maar dat t zo beter is
Maar goed dat is pas voor dan natuurlijk t beste is om dan op dat moment echt alles inderdaad weg te leggen, en ook niet op te zoeken. Pas echt als je er weer klaar voor bent

Nja dan inderdaad op papier zetten. Ook er voor zorgen dat jullie beide de afspraken nakomen.. tja lukt dat niet. Dan weet je gewoon genoeg
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83874312
Uit elkaar gaan, je eigen problemen oplossen en pas zodra je tevreden met jezelf kunt zijn weer een relatie met iemand proberen op te bouwen.
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_83874315
Afspraken op papier zetten.. sorry, maar ik zou dat pas doen als ik kinderen had en op het punt van scheiden stond. Dat is toch geen manier om een relatie te onderhouden? Dat moet vanzelf gaan.

Sowieso zie je vaak van die relaties waarvan je je afvraagt waarom mensen niet gewoon hun eigen weg gaan.. ook op oudere leeftijd. Zonde is dat. Ze zijn gewoon bang voor het alleen zijn terwijl dat helemaal niet erg is.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zaterdag 10 juli 2010 @ 02:59:19 #37
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_83874347
Echt een verhaal over een standaard 17-jarig meisje . Opdoeken die handel en gewoon een leuke(re) jongen zoeken
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_83874354
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:54 schreef rijsttafel het volgende:
Afspraken op papier zetten.. sorry, maar ik zou dat pas doen als ik kinderen had en op het punt van scheiden stond. Dat is toch geen manier om een relatie te onderhouden? Dat moet vanzelf gaan.

Sowieso zie je vaak van die relaties waarvan je je afvraagt waarom mensen niet gewoon hun eigen weg gaan.. ook op oudere leeftijd. Zonde is dat. Ze zijn gewoon bang voor het alleen zijn terwijl dat helemaal niet erg is.
Eensch mjaa als het niet anders kan maar je wel wilt? Je moet iets toch?

Nja ik snap t wel n beetje... geef mij maar 'n vriendin dan ben ik 10x gelukkiger dan dat ik als single ben.. maar toch dat moet je niet weerhouden om achter een slecht lopende relatie een punt te zetten..
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83874379
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:59 schreef DuTank het volgende:
Echt een verhaal over een standaard 17-jarig meisje . Opdoeken die handel en gewoon een leuke(re) jongen zoeken
Ze is 18
En dan miss maar standaard. Maar beter dat ze toegeeft dat er iets niet klopt in haar leven/relatie dan dat ze t alleen probeert en van een koude kermis thuis komt
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 03:16:48 #40
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_83874489
Laat je angst om alleen te moeten zijn niet je beslissing over het wel of niet door zetten van je relatie beïnvloeden. Stel jezelf de vraag, waarom zou je door gaan met je relatie en waarom niet? En weeg het punt van alleen eindigen (voor zolang dat duurt, je bent nog jong) dan niet mee. Hoeveel positiefs blijft er dan nog over naast al het negatieve?

Succes met je keuze in ieder geval
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 04:54:10 #41
212101 Remco05
Want denken is een keuze.
pi_83874754
Wat je eigenlijk moet doen is (in theorie) simpel. Als je nog steeds sterke gevoelend voor die jongen hebt dan moet je hem gewoon confronteren met hoe je de situatie ziet. Dan luisteren naar wat hij erover te zeggen heeft. Zorg ervoor dat hij duidelijk zegt hoe hij de relatie nu en in de toekomst ziet.

Maar ik denk dat je dat zelf ook wel doorhebt. Ik krijg het gevoel dat je eerder bevestiging zoekt over hoe je verder moet doorgaan dan dat je het niet weet. En aangezien jij duidelijk je relatie wilt voortzetten zal het van hem afhangen.

Maar wat je ook doet, als hij zegt dat hij er geen vertrouwen in heeft sluit het hoofdstuk dan af. Het is pijnlijker in het begin, maar het alternatief is vele malen pijnlijker.
pi_83874943
Ik zou zo graag willen helpen en je een goed advies geven, maar dat is heel moeilijk voor me. Waarom? Omdat ik dit verhaal vanuit twee kanten kan bekijken. Mijn hoofd zegt dat je verder moet gaan met je leven en als je je niet lekker voelt in je relatie je die misschien moet stoppen, maar mijn hart zegt totaal iets anders. Ik herken zo veel in je verhaal. Toen ik jouw leeftijd had had ik ook een vriendje waar ik helemaal smoor op was. Ik wilde hem niet kwijt, maar ook wij groeiden uit elkaar. Iets wat ik op dat moment niet wilde zien. Helaas (of niet?) heeft hij het uitgemaakt. Ik ben toen letterlijk door een hel gegaan, maar gelukkig ben ik weer uit gekomen.

Ik kreeg tijdens die relatie de volgende tip en misschien is dat wat voor jou?
Heb je iets lief, laat het dan los, komt het bij je terug zal het altijd bij je blijven. Komt het niet terug dan is het nooit voor jou bestemd geweest.

Misschien moeten jullie beiden tijdelijk wat afstand van elkaar nemen. En dan bedoel ik niet dat jullie beiden meteen een andere moeten gaan zoeken hoor, maar gewoon wat afstand nemen. Probeer in die tijd zo veel mogelijk te genieten van andere dingen en na te denken over jullie relatie.
Ga gewoon wat leuke dingen doen met vrienden of familie.

Je zegt de leuke tijd terug te willen hebben, maar ik weet niet of dat gaat. Je kan het verleden immers niet terug halen. Wat je wel kan doen is dat jullie samen er aan gaan werken om het weer net zo leuk te hebben als toen, maar of dat haalbaar is weet ik niet.

Probeer met je vriend te praten. Ik heb trouwens begrepen dat hij ook op fok zit. Vind je het geen naar idee dat hij je post ook kan lezen? Maar goed praat dus met hem en vertel hem wat je voelt en ervaart.

Ik hoop echt dat jullie er samen uit zullen komen.

Oja wat is OP? Ik kom nog niet zo lang op Fok en wil toch eens wat van jullie afkortingen leren.

[ Bericht 5% gewijzigd door DesignedByMe op 10-07-2010 07:27:04 ]
pi_83875710
gaat dit over crazy687?
pi_83875746
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 01:52 schreef KoelkastVerwarming het volgende:
je vriend is een labiele pauper
+1
pi_83875789
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
gaat dit over crazy687?
Volgens mij wel
pi_83875801
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:48 schreef DesignedByMe het volgende:

[..]

Volgens mij wel
Alleen al aan zijn topics kan je zien dat die gozer zwaar gestoord is .
pi_83875900
Hoezo dat valt toch wel mee. Lijkt me best een redelijke persoon. Oke misschien een klein beetje apart, voor de rest wel top.

Weet jij toevallig wat OP is? Ik kom hier niet zo lang en ken nog niet alle afkortingen. Zo zie ik ook regelmatig TS voorbij komen waarvan ik ook niet weet wat het in houd.
pi_83875992
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:57 schreef DesignedByMe het volgende:
Hoezo dat valt toch wel mee. Lijkt me best een redelijke persoon. Oke misschien een klein beetje apart, voor de rest wel top.

Weet jij toevallig wat OP is? Ik kom hier niet zo lang en ken nog niet alle afkortingen. Zo zie ik ook regelmatig TS voorbij komen waarvan ik ook niet weet wat het in houd.
OP = OpeningsPost, TS = TopicStarter
pi_83876005
dank je
pi_83884060
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 09:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Alleen al aan zijn topics kan je zien dat die gozer zwaar gestoord is .
Jij vind iedereen zwaar gestoord die met mij iets heeft/wilt of wat dan ook

\
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 07:19 schreef DesignedByMe het volgende:
Ik zou zo graag willen helpen en je een goed advies geven, maar dat is heel moeilijk voor me. Waarom? Omdat ik dit verhaal vanuit twee kanten kan bekijken. Mijn hoofd zegt dat je verder moet gaan met je leven en als je je niet lekker voelt in je relatie je die misschien moet stoppen, maar mijn hart zegt totaal iets anders. Ik herken zo veel in je verhaal. Toen ik jouw leeftijd had had ik ook een vriendje waar ik helemaal smoor op was. Ik wilde hem niet kwijt, maar ook wij groeiden uit elkaar. Iets wat ik op dat moment niet wilde zien. Helaas (of niet?) heeft hij het uitgemaakt. Ik ben toen letterlijk door een hel gegaan, maar gelukkig ben ik weer uit gekomen.

Ik kreeg tijdens die relatie de volgende tip en misschien is dat wat voor jou?
Heb je iets lief, laat het dan los, komt het bij je terug zal het altijd bij je blijven. Komt het niet terug dan is het nooit voor jou bestemd geweest.

Misschien moeten jullie beiden tijdelijk wat afstand van elkaar nemen. En dan bedoel ik niet dat jullie beiden meteen een andere moeten gaan zoeken hoor, maar gewoon wat afstand nemen. Probeer in die tijd zo veel mogelijk te genieten van andere dingen en na te denken over jullie relatie.
Ga gewoon wat leuke dingen doen met vrienden of familie.

Je zegt de leuke tijd terug te willen hebben, maar ik weet niet of dat gaat. Je kan het verleden immers niet terug halen. Wat je wel kan doen is dat jullie samen er aan gaan werken om het weer net zo leuk te hebben als toen, maar of dat haalbaar is weet ik niet.

Probeer met je vriend te praten. Ik heb trouwens begrepen dat hij ook op fok zit. Vind je het geen naar idee dat hij je post ook kan lezen? Maar goed praat dus met hem en vertel hem wat je voelt en ervaart.

Ik hoop echt dat jullie er samen uit zullen komen.

Oja wat is OP? Ik kom nog niet zo lang op Fok en wil toch eens wat van jullie afkortingen leren.
Nja kijk ik weet dat ik me niet beter ga voelen met afstand nemen. Dat wil ik ook gewoon niet.
We gaan vanavond praten en dan zien we wel wat er uit komt

Dankjewel
-
pi_83887469
Ik hoop voor jou dat het gesprek vanavond goed uit zal pakken.
pi_83887651
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:42 schreef DesignedByMe het volgende:
Ik hoop voor jou dat het gesprek vanavond goed uit zal pakken.
Dankjewel
-
pi_83888577
Meneer gaat hier waarschijnlijk ook een verhaal neer dumpen, dus dan weten jullie dat
Geen idee of hij het nog doet, maar jullie zien het wel
-
pi_83888652
Oke we houden het in de gaten
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:35:45 #55
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889063
nu wil ik hier graag ook even wat bij voegen.
bijvoorbeeld gisteravond, we brachten samen nog even een vriend van me weg.
en toen ik alleen al vroeg van wat had je vandaag gedaan kwam er al een snauwend antwoord uit van: ja niks bijzonders.
toen we bij die vriend van me waren heb ik inderdaad even met hem zitten kletsen in de auto en daarna toen hij weg was gelijk weer met haar.
maar gelijk weer chago reageren en alles, weglopen, schreeuwen terwijl ik rustig praat, mij niet uit laten praten.
tot ik op een gegeven moment even ben weggegaan om haar even met rust te laten, dus ben teruggereden naar die vriend van me.
denk ongeveer half uurtje later belde ik weer en gelijk een snauwend antwoord van dat ik bij een ander ben geweest, wat niet zo was, en ga zo maar door.
en na ongeveer een uur kon ik haar eindelijk weer ergens ophalen.

maar ook daarna, als ik rustig praatte gelijk allemaal klagen van, ja je bent bij een ander geweest en dat soort onzin.
en als ik dan wilde bewijzen dat ik dat niet was dan was dat niet goed.
even later ergens gaan staan met de auto om te praten en ook weer de hele tijd mij onderbreken e.d.
en daar ga ik dan inderdaad zoals elk mens wat harder op reageren door gewoon wat harder te praten.

ik wil het gerust oplossen en normaal praten.
maar het valt vaak toch weer terug op dat ik naar een ander wilt en dat ik geen moeite meer doe terwijl ik dat meer dan genoeg doe.
en ja ik vergeet dingen, maar zo ben ik nou eenmaal, niks aan te doen.
ik schrijf vaak dingen op maar dat raak ik ook weer kwijt of ik vergeet waar het over ging
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889090
quote:
geregistreerd op: woensdag 26 augustus 2009 @ 14:19
laatste bezoek: 33 seconden geleden.
aantal posts: 7604 (gemiddeld 24 per dag)
misschien ligt hier de reden?
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:37:10 #57
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889095
en hing ondertussen met mevrouw aan de telefoon om met haar te praten omdat ze me al de hele dag negeert.
en dan hoor ik op de achtergrond iemand online komen op msn, en tegen mij zegt ze dat ze er niet is.

daarbij zeg ik dan tegen haar dat ik haar om kwart over 7 kom ophalen om te praten of ze dan klaar wilt staan zegt ze: ik zie wel hoe laat ik klaar ben.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:38:16 #58
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889120
en nu bel ik terug om te praten en wil ze niet opnemen.
waarschijnlijk vanwege het verhaal wat ik heb neergezet wat ik haar eigenlijk zelf wilde toesturen maar zij niet mij een mogelijkheid gaf om het haar te laten lezen
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889146
Ja daar hebben we veel discussies om he, al die tering afspraken van je. Die je nooit na komt, en weer vergeet of verdraaid. Ook al heb ik het zelf ergens op geschreven.

Ja logisch, ging je uit in breda, dan ging je altijd op zoek naar een ander. Daarom gebruik ik dat dan ook en vertrouw ik je niet, logisch?

En ja je hebt me de hele avond genegeerd, ik vond het al niet leuk dat je me in de steek liet. Ik ging voor jou en glenn even mee naar breda om hem weg te brengen. Dacht ik eindelijk weer eens wat leuks met jou te kunnen doen moest je per-se naar hem toe om te kijken wat voor ipod hij had gehaald. En dan daarna zou je je nest in willen Want ja dan was je weer te moe.

En ja ik onderbreek je steeds om dat je op geen enkel ding wat ik tegen je zeg op reageert, of het 5 tellen later steeds weer vergeet. Ik heb continue het idee van "waar praat ik voor" ieder normaal mens die onthoud toch wel wat of ligt het aan mij?
-
pi_83889154
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef P8 het volgende:

[..]

misschien ligt hier de reden?
Waarom?
-
pi_83889202
Luitjes. Probeer gewoon met elkaar te praten zonder te gaan schreeuwen. En als de ander schreeuwt moet je zelf toch proberen om rustig te blijven en rustig te praten. Vraag de ander dan gewoon waarom hij/zij zo doet. Misschien is er wel een hele goede reden dat TS zo doet. Misschien komt het door de warmte?

Het is niet leuk dat TS continu blijft zagen over hetgeen er bijna gebeurd is. Ze zal dit achter zich moeten laten. Vergeven en zeker ook vergeten. Kan je het niet vergeten dan heb je het vast ook niet vergeven.

Succes met praten.
pi_83889215
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:38 schreef crazy987 het volgende:
en nu bel ik terug om te praten en wil ze niet opnemen.
waarschijnlijk vanwege het verhaal wat ik heb neergezet wat ik haar eigenlijk zelf wilde toesturen maar zij niet mij een mogelijkheid gaf om het haar te laten lezen
Nee ne hoe zou dat komen? Ik stel een vraag en TOCH zet je gelijk dit op fok. Ja sorry dan neem ik ook niet meer op als je niet luistert he.

Nee ik werd verplicht door je om per-se voor 7 uur op msn te komen, want aan de telefoon konden we niet bespreken wat we vanavond zouden doen dat kon alleen op msn weet je nog
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:37 schreef crazy987 het volgende:
en hing ondertussen met mevrouw aan de telefoon om met haar te praten omdat ze me al de hele dag negeert.
en dan hoor ik op de achtergrond iemand online komen op msn, en tegen mij zegt ze dat ze er niet is.

daarbij zeg ik dan tegen haar dat ik haar om kwart over 7 kom ophalen om te praten of ze dan klaar wilt staan zegt ze: ik zie wel hoe laat ik klaar ben.

Nee ik was wat voor mezelf aan het doen, een probleem? Ik ben er ook niet en ik hoorde ook vrijwel niets dus ja

Ja ehm 3 kwartier van te voren IK BEN EEN VROUW HOOR IK BEN NIET ZO SNEL KLAAR ENZO ?!
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:42:22 #63
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889234
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja daar hebben we veel discussies om he, al die tering afspraken van je. Die je nooit na komt, en weer vergeet of verdraaid. Ook al heb ik het zelf ergens op geschreven.

Ja logisch, ging je uit in breda, dan ging je altijd op zoek naar een ander. Daarom gebruik ik dat dan ook en vertrouw ik je niet, logisch?

En ja je hebt me de hele avond genegeerd, ik vond het al niet leuk dat je me in de steek liet. Ik ging voor jou en glenn even mee naar breda om hem weg te brengen. Dacht ik eindelijk weer eens wat leuks met jou te kunnen doen moest je per-se naar hem toe om te kijken wat voor ipod hij had gehaald. En dan daarna zou je je nest in willen Want ja dan was je weer te moe.

En ja ik onderbreek je steeds om dat je op geen enkel ding wat ik tegen je zeg op reageert, of het 5 tellen later steeds weer vergeet. Ik heb continue het idee van "waar praat ik voor" ieder normaal mens die onthoud toch wel wat of ligt het aan mij?
ja dat klopt he.
misschien rekening mee houden dat ik het druk heb.
zwaar heb, veel koppijn met duizeligheid en dat omdat ik me steeds voor jou tot het uiteinde duw ik geen concentratie meer heb.

en daar is geen woord van waar, ik ging erheen om met vrienden weg te gaan, ik heb nog nooit iemand opgepikt uit de kroeg naar mijn weten.

en heel de avond is overdreven, we hadden nog lang zat en had nog leuke dingen gepland.
de reden dat ik terugreed is omdat ik misselijk wordt van cheezburgers en jij die per-se in de auto wilde eten, dus dan kon jij rustig eten, kon ik nog even met hem kletsen.
en daarna wilde ik nog even lekker met jou naar het bos toe.

en ook dat heb ik je uitgelegd, zeg 1 ding tegelijk en geen 5 dingen door elkaar.
en toch blijf je dat niet doen en er geen rekening mee houden
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889260
Sorry, maar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83889261
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:41 schreef DesignedByMe het volgende:
Luitjes. Probeer gewoon met elkaar te praten zonder te gaan schreeuwen. En als de ander schreeuwt moet je zelf toch proberen om rustig te blijven en rustig te praten. Vraag de ander dan gewoon waarom hij/zij zo doet. Misschien is er wel een hele goede reden dat TS zo doet. Misschien komt het door de warmte?

Het is niet leuk dat TS continu blijft zagen over hetgeen er bijna gebeurd is. Ze zal dit achter zich moeten laten. Vergeven en zeker ook vergeten. Kan je het niet vergeten dan heb je het vast ook niet vergeven.

Succes met praten.
Zal ik gerust willen maar er komt continue weer wat nieuws bij dus ja
En als meneer nou ook eerlijk is over zijn woedeaanvallen e.d.
Want mij weer alleen compleet lopen afzeiken. Door hoe hij me hier weer finaal af loopt te zeiken heb ik niet eens zin meer om met die gene te praten
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:44:19 #66
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889289
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:41 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nee ne hoe zou dat komen? Ik stel een vraag en TOCH zet je gelijk dit op fok. Ja sorry dan neem ik ook niet meer op als je niet luistert he.
Tja ik liep het al een uur tegen je te zeggen dat jij het prive kon lezen, of iedereen.
dan ga ik het er inderdaad eens opzetten omdat ik wilde dat je het las.
quote:
Nee ik werd verplicht door je om per-se voor 7 uur op msn te komen, want aan de telefoon konden we niet bespreken wat we vanavond zouden doen dat kon alleen op msn weet je nog
[..]
Klikt bekend he? zo doe jij ook.
quote:
Nee ik was wat voor mezelf aan het doen, een probleem? Ik ben er ook niet en ik hoorde ook vrijwel niets dus ja

Ja ehm 3 kwartier van te voren IK BEN EEN VROUW HOOR IK BEN NIET ZO SNEL KLAAR ENZO ?!
naja, als je al 3 uur lang op fok kan kan je ook al 3 uur lang wat van je eigen laten horen.

en verbazingwekkend, als we voor jou per-se wegmoeten kunnen we wel op tijd weg, maar als ik iets wil heb je altijd meer als een uur nodig
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:45:06 #67
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889313
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:43 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Zal ik gerust willen maar er komt continue weer wat nieuws bij dus ja
En als meneer nou ook eerlijk is over zijn woedeaanvallen e.d.
Want mij weer alleen compleet lopen afzeiken. Door hoe hij me hier weer finaal af loopt te zeiken heb ik niet eens zin meer om met die gene te praten
ben ik ook eerlijk over, ik ben misschien gisteren wel wat boos geworden, maar woedeaanvallen? nee.
ik hield me netjes in en probeerde alles op een normale manier op te lossen.

echter jij werdt steeds boos en rende weg.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889340
Ik denk dat t beter is als jullie dit in private gaan bespreken.
Laat FOK! Voor wat het is. Bel bij elkaar aan en ga praten.. niet bellen niet msn en geen FOK! Steek wat tijd in elkaar en dan bedoel ik in de positieve zin
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83889355
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:42 schreef crazy987 het volgende:

[..]

ja dat klopt he.
misschien rekening mee houden dat ik het druk heb.
zwaar heb, veel koppijn met duizeligheid en dat omdat ik me steeds voor jou tot het uiteinde duw ik geen concentratie meer heb.

en daar is geen woord van waar, ik ging erheen om met vrienden weg te gaan, ik heb nog nooit iemand opgepikt uit de kroeg naar mijn weten.

en heel de avond is overdreven, we hadden nog lang zat en had nog leuke dingen gepland.
de reden dat ik terugreed is omdat ik misselijk wordt van cheezburgers en jij die per-se in de auto wilde eten, dus dan kon jij rustig eten, kon ik nog even met hem kletsen.
en daarna wilde ik nog even lekker met jou naar het bos toe.

en ook dat heb ik je uitgelegd, zeg 1 ding tegelijk en geen 5 dingen door elkaar.
en toch blijf je dat niet doen en er geen rekening mee houden
Kijk hier begint het al, je bent niets meer dan een leugen, een vieze vuile leugen.
Nooit iemand opgepikt op de kroeg, wat denk je al die hoeren van je. Dat wijf van een café bijv. wat je me een keer vertelde.

Oh wacht ja het was dan half 9 , 9 uur en jij zou niet veel later weer naar huis willen ja.
Ja waar dan? Op het dak ofzo
Ja, en dan was het weer een eeuwigheid verder en geen tijd meer om weg te gaan. Ik ken jou met je afspraken

Jezus als ik aap zeg en daarna hond, ben je het 1e vergeten.
Nee hallo je onthoud nooit wat en wilt er ook niets voor doen, als ik al vraag "Zet het in je telefoon " Zeg je nee ik onthoud het wel Maar nee je onthoud het nooit
-
pi_83889387
Er worden alleen verwijten gemaakt.. kijk ook eens naar de positieve dingen kan dat niet? Zet er dan een punt achter en ga alleen verder

Iig is het duidelijk dat esmerallda17 er tijd in wilt stoppen om het tot een goed einde te brengen.. van crazy987 heb k dat nog niet gelezen.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83889390
Misschien is het geen verkeerd idee om als jullie samen verder willen eens met een relatie therapeut te gaan praten. Ik heb alles tussen jullie een beetje gevolgd en het valt me op dat jullie regelmatig wat probleempjes hebben.
Met een relatie therapeut kan je leren met elkaar te praten op een rustige manier en er is iemand bij voor als een gesprek uit de hand loopt.
pi_83889430
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:44 schreef crazy987 het volgende:

[..]

Tja ik liep het al een uur tegen je te zeggen dat jij het prive kon lezen, of iedereen.
dan ga ik het er inderdaad eens opzetten omdat ik wilde dat je het las.
[..]

Klikt bekend he? zo doe jij ook.
[..]

naja, als je al 3 uur lang op fok kan kan je ook al 3 uur lang wat van je eigen laten horen.

en verbazingwekkend, als we voor jou per-se wegmoeten kunnen we wel op tijd weg, maar als ik iets wil heb je altijd meer als een uur nodig
Ehm, helemaal niet je belde rond kwart over 6 op ofzo en vertelde het dus een beetje raar
Eh nee hoor

Eh waarom moet ik pers-e mijn telefoon bij de hand hebben? Ik had zelfs in topic staan dat ik dat niet had, en als je me dus zo gecontroleerd had had je dat ook wel gelezen.

Ja duh dan weet ik van te voren dat ik weg wil op bepaalde tijd en kleed ik me op tijd aan
Jij kent vrouwen niet he ?
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:45 schreef crazy987 het volgende:

[..]

ben ik ook eerlijk over, ik ben misschien gisteren wel wat boos geworden, maar woedeaanvallen? nee.
ik hield me netjes in en probeerde alles op een normale manier op te lossen.

echter jij werdt steeds boos en rende weg.
Jij beweert dat je die nooit heb gehad, amehoela.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:46 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk dat t beter is als jullie dit in private gaan bespreken.
Laat FOK! Voor wat het is. Bel bij elkaar aan en ga praten.. niet bellen niet msn en geen FOK! Steek wat tijd in elkaar en dan bedoel ik in de positieve zin
Nee dat gaat niet met hem. En hij moet eens wagen aan te bellen als ik dat niet wilt.
Nummer 1 hekel = Langs komen terwijl ik dit totaal niet wil
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:50:01 #73
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889442
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:46 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk dat t beter is als jullie dit in private gaan bespreken.
Laat FOK! Voor wat het is. Bel bij elkaar aan en ga praten.. niet bellen niet msn en geen FOK! Steek wat tijd in elkaar en dan bedoel ik in de positieve zin
dat probeerde ik ook te regelen, tot esmerallda ophing en niet meer opnam.
evenales niet reageerde in hoe we vanavond dan zouden afspreken.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:46 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Kijk hier begint het al, je bent niets meer dan een leugen, een vieze vuile leugen.
Nooit iemand opgepikt op de kroeg, wat denk je al die hoeren van je. Dat wijf van een café bijv. wat je me een keer vertelde.

Oh wacht ja het was dan half 9 , 9 uur en jij zou niet veel later weer naar huis willen ja.
Ja waar dan? Op het dak ofzo
Ja, en dan was het weer een eeuwigheid verder en geen tijd meer om weg te gaan. Ik ken jou met je afspraken

Jezus als ik aap zeg en daarna hond, ben je het 1e vergeten.
Nee hallo je onthoud nooit wat en wilt er ook niets voor doen, als ik al vraag "Zet het in je telefoon " Zeg je nee ik onthoud het wel Maar nee je onthoud het nooit
welke hoeren? hier begint het alweer, dingen die je zomaar uit je hoofd haalt die nergens op slaan.

euhm nee, mijn idee was 10/11 uur, dus ruim op tijd.
en nee, maar jij weet dat ik niet tegen die lucht kan.

en nee hoor, maar als jij in een verhaal van 5 minuten 3 dingen zegt ben ik inderdaad vergeten wat jij als 1e zei.
en dat doe ik zovaak maar heb je niet in de gaten.

maar zoals een wijze fokker al had gezegt, ik kom er strakjes aan en dan gaan we wel even babbelen
want ik wil het graag opgelost hebben zonder gezeur.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889501
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:50 schreef crazy987 het volgende:

[..]

dat probeerde ik ook te regelen, tot esmerallda ophing en niet meer opnam.
evenales niet reageerde in hoe we vanavond dan zouden afspreken.
[..]

welke hoeren? hier begint het alweer, dingen die je zomaar uit je hoofd haalt die nergens op slaan.

euhm nee, mijn idee was 10/11 uur, dus ruim op tijd.
en nee, maar jij weet dat ik niet tegen die lucht kan.

en nee hoor, maar als jij in een verhaal van 5 minuten 3 dingen zegt ben ik inderdaad vergeten wat jij als 1e zei.
en dat doe ik zovaak maar heb je niet in de gaten.

maar zoals een wijze fokker al had gezegt, ik kom er strakjes aan en dan gaan we wel even babbelen
want ik wil het graag opgelost hebben zonder gezeur.
Ik hing op omdat je niet luisterde naar wat ik vroeg en het toch deed.
Ja petra, pauline, noem maar op. dat wijf van het café die je probeerde te krijgen. Weet je het niet meer nu.
Ja 10,11 uur is nogal kort, als je 20 min terug moet reiden en voor we ergens waren het kwart over 9 half 10 was.

Je onthoud ook niets nee

nee ik wil nu niet meer dat je langs komt
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 18:52:36 #75
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889515
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:49 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ehm, helemaal niet je belde rond kwart over 6 op ofzo en vertelde het dus een beetje raar
Eh nee hoor

Eh waarom moet ik pers-e mijn telefoon bij de hand hebben? Ik had zelfs in topic staan dat ik dat niet had, en als je me dus zo gecontroleerd had had je dat ook wel gelezen.

Ja duh dan weet ik van te voren dat ik weg wil op bepaalde tijd en kleed ik me op tijd aan
Jij kent vrouwen niet he ?
ik had het je meedere keren gesmst.
en ik heb zelfs nog je tel over laten gaan dus je kon het makkelijk lezen.

en nee hoor, zelfs als je dan maar 10 minuten hebt lukt het nog.
en dat is vaak hoor
quote:
Jij beweert dat je die nooit heb gehad, amehoela.
[..]
ik heb het over gisteren
quote:
Nee dat gaat niet met hem. En hij moet eens wagen aan te bellen als ik dat niet wilt.
Nummer 1 hekel = Langs komen terwijl ik dit totaal niet wil
nou dan komt er dus geen oplossing omdat mevrouw nu al chago is en niet wilt praten zoals zovaak.
en als we dan praten is het allemaal mijn schuld en als ik dan zeg dat het ook haar schuld is loopt ze weer kwaad weg.

dus ik ben er weg van, ik ga weer gamen.

voor esmeralda, ik ben wel op msn, als je wilt praten dan hoor ik het wel, ik wil zelfs nog wel langskomen als jij dat wilt.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889532
Nja als er niet fatsoenlijk gepraat kan worden (en dat is mij toch wel n beetje duidelijk geworden nu)
Lijkt t mij inderdaad een idee om of een professional in te schakelen, of jullie wegen te schijden en appart verder te gaan.. neem iig een sebbatical
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83889602
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:52 schreef crazy987 het volgende:

[..]

ik had het je meedere keren gesmst.
en ik heb zelfs nog je tel over laten gaan dus je kon het makkelijk lezen.

en nee hoor, zelfs als je dan maar 10 minuten hebt lukt het nog.
en dat is vaak hoor
[..]

ik heb het over gisteren
[..]

nou dan komt er dus geen oplossing omdat mevrouw nu al chago is en niet wilt praten zoals zovaak.
en als we dan praten is het allemaal mijn schuld en als ik dan zeg dat het ook haar schuld is loopt ze weer kwaad weg.

dus ik ben er weg van, ik ga weer gamen.

voor esmeralda, ik ben wel op msn, als je wilt praten dan hoor ik het wel, ik wil zelfs nog wel langskomen als jij dat wilt.
Ja voor de 3e keer nu al (want ja je onthoud het zo goed) ik had mijn telefoon niet bij de hand en dan hoor ik de smsjes niet. LOGISCH!

-
Leuk dat je het over gisteren hebt

Oh, nee wacht omdat het niet in jou straatje valt, ben ik chago en wil ik niet praten zoals zovaak Nee heb je je al beseft waarom niet? We kunnen ook nergens ontspannen praten. EN ik heb je vanacht om 3 uur gesmst hoe je zou kunnen praten, maar dat wilde je niet dus ja dan kan ik er ook niets aan doen.

Leuk voor je dat je op msn bent, veel plezier ermee
-
pi_83889631
Vind het jammer om te zien hoe jullie met elkaar om gaan. Probeer alsjeblieft rustig met elkaar te praten. Of bepraat dit met één van jullie ouders erbij. Die kan dan het gesprek leiden. Ik heb namelijk ook gelezen dat jullie leuke tijden samen hebben gehad. Zou toch jammer zijn als dat nu verloren ging.
pi_83889657
Ik denk chowiso dat het nu niet meer verstandig is om te praten en dat een andere dag te doen. Teveel gebeurd nu
Maar praten zou ik wel doen als jullie beide het nog willen oplossen..
Zo niet dan zit daar de oplossing

Neem een tijdje rust van elkaar. Doet ook een hoop wonderen
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83889675
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83889680
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Exentric90 het volgende:Neem een tijdje rust van elkaar.
Dat advies gaf ik ook al, maar TS wilde dat niet.
pi_83889707
Een heus FOK! relatiedrama ontrafelt zich hier.

Alleen al het feit dat jullie dit via FOK! uitvechten zegt al genoeg. Dit is niet meer te redden.
pi_83889708
FF serieus nog: Stop er gewoon mee. Word volwassen en probeer het dan eventueel overnieuw. In een relatie van 6 jaar heb ik zelfs nog nooit zo'n kansloze discussie gehad.


En aan degenen die hier relatietherapie aanraden:

Relatietherapie
Relatietherapie voor een puberrelatie
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83889735
Ik weet gewoon dat ik dan helemaal niet meer met hem wil praten. Gewoon omdat ik het dan niet vertrouw.
En als hij me zo laat laat horen hoe laat ik klaar moet staan, ja dat red ik gewoon niet en dan word meneer boos

I.p.v. tot een compromis te komen
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:00:47 #85
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889747
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:56 schreef DesignedByMe het volgende:
Vind het jammer om te zien hoe jullie met elkaar om gaan. Probeer alsjeblieft rustig met elkaar te praten. Of bepraat dit met één van jullie ouders erbij. Die kan dan het gesprek leiden. Ik heb namelijk ook gelezen dat jullie leuke tijden samen hebben gehad. Zou toch jammer zijn als dat nu verloren ging.
ik probeer ook gewoon normaal te praten.
maar zodra er iets gebeurd wat esmeralda niet zint schiet ze in de verdedeging en valt er inderdaad niet meer te praten.
ik ben een redelijk persoon en kan veel hebben, maar op deze manier verder wil ik niet, heb ik haal ook al verteld
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889752
Overigens is dit niet je eerste topic hier over. Waarom blijf je nog bij die gast?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:01:56 #87
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889783
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef BasementDweller het volgende:
Een heus FOK! relatiedrama ontrafelt zich hier.

Alleen al het feit dat jullie dit via FOK! uitvechten zegt al genoeg. Dit is niet meer te redden.
ik probeerde het prive te houden, echter zij begint gelijk hier.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik weet gewoon dat ik dan helemaal niet meer met hem wil praten. Gewoon omdat ik het dan niet vertrouw.
En als hij me zo laat laat horen hoe laat ik klaar moet staan, ja dat red ik gewoon niet en dan word meneer boos

I.p.v. tot een compromis te komen
nou laat jij dan maar weten hoe laat ik je kan ophalen
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889814
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:01 schreef crazy987 het volgende:

[..]

ik probeerde het prive te houden, echter zij begint gelijk hier.
En je verlaagt je niveau door er in mee te gaan. Gewoon dumpen en klaar.
pi_83889953
Ehm ik vroeg advies om de tijden terug te krijgen, en hoe en wat.
Jij wou gaan zeiken das heul wat anders.

maar uit je posts is gewoon duidelijk dat je me wilt dumpen, en meerdere op fok zien dat door de manier hoe je over me praat.

totaal niet positief
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:08:11 #90
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889955
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:02 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

En je verlaagt je niveau door er in mee te gaan. Gewoon dumpen en klaar.
nee de reden dat ik er in meeging is omdat ik het graag opgelost wil zien.
zelfs al zouden we uit elkaar gaan, dan zie ik dat liever op een fijne manier dan hoe het nu gaat
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889967
Zet er een punt achter..
Ga verder los van elkaar.. als jullie bestemd zijn voor elkaar komt t wel weer goed
Jullie zijn 18>21? Doe wat ervaringen op en ga daarna kijken of jullie weer samen verder kunnen
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83889982
Nee niet uit elkaar gaan......
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:09:24 #93
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889983
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ehm ik vroeg advies om de tijden terug te krijgen, en hoe en wat.
Jij wou gaan zeiken das heul wat anders.

maar uit je posts is gewoon duidelijk dat je me wilt dumpen, en meerdere op fok zien dat door de manier hoe je over me praat.

totaal niet positief
ik vraag me toch af hoe meedere dat aan mij kunnen zien hoe en wat.
en nee, jij zat mij finaal af te zeiken maar bent niet eerlijk over jezelf.
daarom ben ik ook hier.

en nee, nogmaals, ik wil dat niet, ik wil het oplossen
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83890013
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ehm ik vroeg advies om de tijden terug te krijgen, en hoe en wat.
Jij wou gaan zeiken das heul wat anders.

maar uit je posts is gewoon duidelijk dat je me wilt dumpen, en meerdere op fok zien dat door de manier hoe je over me praat.

totaal niet positief
Ik vind persoonlijk wel dar er iets meer respect vanaf kan inderdaad.. en dan niet alleen van esmerallda dr kant maar ook zeker van crazy zijn kant
Gooi dit topic dicht en ga prive praten
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83890030
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:09 schreef crazy987 het volgende:

[..]

ik vraag me toch af hoe meedere dat aan mij kunnen zien hoe en wat.
en nee, jij zat mij finaal af te zeiken maar bent niet eerlijk over jezelf.
daarom ben ik ook hier.

en nee, nogmaals, ik wil dat niet, ik wil het oplossen
oh nee je vertelde niet eens heel het verhaal. Ja dat kreeg ik gepm't
Nou ik zeik je vrijwel niet af hoor, overal verdedigDE ik je dat ik bij je wilde blijven.
Jou overigens is het alleen maar gezeik.
-
pi_83890106
Kunnen jullie niet praten zonder elkaar verwijten te maken. Leer eerst naar jezelf te kijken. Kijk wat voor fouten je gemaakt kan hebben. Misschien vind je bepaalde dingen niet fout, maar ze kunnen wel fout zijn. Jullie lijken me wel verstandige personen. Praat daarom met elkaar.
pi_83890116
Nog een leugen
meneer smste

"ALs je wilt dat ik het weghaal neem je op"

Neem ik op, (lees nu pas het smsje) is het niet eens weggehaald

zo gaat het altijd met de beloftes/leugens
-
pi_83890129
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef crazy987 het volgende:

[..]

nee de reden dat ik er in meeging is omdat ik het graag opgelost wil zien.
zelfs al zouden we uit elkaar gaan, dan zie ik dat liever op een fijne manier dan hoe het nu gaat
Door er tegenin te gaan laait het alleen verder op. Ze luistert niet naar jou. Beter hou je jezelf even gedeisd. Je ziet vanzelf wel of het vuurtje blijft branden of dat je het maar beter kan doven
pi_83890150
Begrijp ik dat jullie nu met elkaar aan de telefoon zitten. Zoja dan kunnen jullie het uitpraten en Crazy kan de tekst weg halen. Misschien moet deze hele topic maar weg.
pi_83890203
Oja TS één ding vind ik niet heel eerlijk van je. Jij schreef deze topic en maakte Crazy min of meer zwart. Crazy doet dat ook bij jou en dat vind je niet leuk. Oke het is ook niet leuk, maar dan moet je het zelf ook niet doen hè.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:18:18 #101
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890206
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nog een leugen
meneer smste

"ALs je wilt dat ik het weghaal neem je op"

Neem ik op, (lees nu pas het smsje) is het niet eens weggehaald

zo gaat het altijd met de beloftes/leugens
je nam niet op, je drukte me weg.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83890228
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef crazy987 het volgende:

[..]

je nam niet op, je drukte me weg.
ohnee je zeurde dat ik hallo zei
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef DesignedByMe het volgende:
Oja TS één ding vind ik niet heel eerlijk van je. Jij schreef deze topic en maakte Crazy min of meer zwart. Crazy doet dat ook bij jou en dat vind je niet leuk. Oke het is ook niet leuk, maar dan moet je het zelf ook niet doen hè.
ik verdedigde hem continue
-
pi_83890236
Wie is er nu eerlijk? Beiden beweren jullie het tegenovergestelde.......
Waarom trek ik me dit nou zo aan......
pi_83890264
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:19 schreef DesignedByMe het volgende:
Wie is er nu eerlijk? Beiden beweren jullie het tegenovergestelde.......
Waarom trek ik me dit nou zo aan......
waar zegt crazy dat IK NIET eerlijk ben?
omdat dit een discussie is ?
-
pi_83890355
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef crazy987 het volgende:

[..]

je nam niet op, je drukte me weg.
Nou hieruit blijkt dus dat hij zegt dat jij loog dat je opnam. Als dat geen leugen is.
pi_83890378
TS heeft Crazy inderdaad alleen nog maar verdedigd..
Echter is t wel zo dat mij t beter lijkt als jullie een sabbatical nemen en even beide gaan na denken over wat jullie echt zouden willen. Alleen lijkt mij dat nu toch wel een stuk duidelijker
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:25:13 #107
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890380
Popcorntopic.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:27:11 #108
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890444
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef DesignedByMe het volgende:
Oja TS één ding vind ik niet heel eerlijk van je. Jij schreef deze topic en maakte Crazy min of meer zwart. Crazy doet dat ook bij jou en dat vind je niet leuk. Oke het is ook niet leuk, maar dan moet je het zelf ook niet doen hè.
ik probeer haar niet zwart te maken.
ik vertel gewoon het verhaal van gisteren hoe het is gegaan.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:19 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

ohnee je zeurde dat ik hallo zei
nee dat was nog daarvoor.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef Exentric90 het volgende:
TS heeft Crazy inderdaad alleen nog maar verdedigd..
Echter is t wel zo dat mij t beter lijkt als jullie een sabbatical nemen en even beide gaan na denken over wat jullie echt zouden willen. Alleen lijkt mij dat nu toch wel een stuk duidelijker
als zij mij zo graag verdedigt waarom wil ze dan alles hier uitpraten en niet prive zoals ik dat graag zou willen hebben
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83890456
hmmm handig om dingen via Fok uit te gaan praten .
Ik neem en ga er maar even voor zitten
pi_83890461
]zaterdag 10 juli 2010 18:50[/url] schreef crazy987 het volgende:[/b]

[..]

dat probeerde ik ook te regelen, tot esmerallda ophing en niet meer opnam.
evenales niet reageerde in hoe we vanavond dan zouden afspreken.
[..]


Hier te zien dat ik wel op had genomen
-
pi_83890483
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:24 schreef DesignedByMe het volgende:

[..]

Nou hieruit blijkt dus dat hij zegt dat jij loog dat je opnam. Als dat geen leugen is.
zie paar post terug in topic of mijn gekopieerde deel daar staat dat hij zelf zegt dat ik opgenomen had
-
pi_83890526
Oke het zal wel.....
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:31:29 #113
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_83890568
TVP op advies van Twizu.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_83890579
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef Twizu het volgende:
Popcorntopic.
leuk om terug te lezen over 2 jaar als jullie allebei wel een leuke vriend/vriendin hebben
<>
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:32:27 #115
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890596
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja daar hebben we veel discussies om he, al die tering afspraken van je. Die je nooit na komt, en weer vergeet of verdraaid. Ook al heb ik het zelf ergens op geschreven.

Ja logisch, ging je uit in breda, dan ging je altijd op zoek naar een ander. Daarom gebruik ik dat dan ook en vertrouw ik je niet, logisch?

En ja je hebt me de hele avond genegeerd, ik vond het al niet leuk dat je me in de steek liet. Ik ging voor jou en glenn even mee naar breda om hem weg te brengen. Dacht ik eindelijk weer eens wat leuks met jou te kunnen doen moest je per-se naar hem toe om te kijken wat voor ipod hij had gehaald. En dan daarna zou je je nest in willen Want ja dan was je weer te moe.

En ja ik onderbreek je steeds om dat je op geen enkel ding wat ik tegen je zeg op reageert, of het 5 tellen later steeds weer vergeet. Ik heb continue het idee van "waar praat ik voor" ieder normaal mens die onthoud toch wel wat of ligt het aan mij?
Uhm het is een man, jij denkt echt dat die wat onthouden
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83890606
Maar je zei toch dat hij alles weg zou halen als je op zou nemen. En dat deed hij niet terwijl je op nam en hij dus zijn afspraak/belofte niet na kwam. Toen zij hij dat je niet had opgenomen.
Ben ik nou gek of is dit een leugen?
pi_83890612
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:31 schreef Swindler het volgende:

[..]

leuk om terug te lezen over 2 jaar als jullie allebei wel een leuke vriend/vriendin hebben
ach wie weet kan hij bij zijn ex terug. Die hij zelf miste tijdens onze relatie in het begin.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:33:13 #118
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890621
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
]zaterdag 10 juli 2010 18:50[/url] schreef crazy987 het volgende:[/b]

[..]

dat probeerde ik ook te regelen, tot esmerallda ophing en niet meer opnam.
evenales niet reageerde in hoe we vanavond dan zouden afspreken.
[..]


Hier te zien dat ik wel op had genomen
nee, toen ik je dat voor de zoveelste keer stuurde had je nog niet opgenomen.
en toen je eindelijk opnam zei je: doe maar, dus dat deed ik.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:28 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

zie paar post terug in topic of mijn gekopieerde deel daar staat dat hij zelf zegt dat ik opgenomen had
als dat zo is dan zat ik verkeert en dan spijt het me.

tevens probeerde ik haar net weer even te bellen om prive te praten maar ik kreeg eerst een wat en toen werdt er opgehangen.
2e keer werdt weggedrukt
en 3e keer werdt er opgenomen en niks gezegt

wil je het eigenlijk wel goed hebben liefje ?
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83890623
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]

als zij mij zo graag verdedigt waarom wil ze dan alles hier uitpraten en niet prive zoals ik dat graag zou willen hebben
Dat weet ik niet, ik ken haar verder niet jij deste beter..
Alleen is het gewoon zo dat ze jou verdedigde in 't topic. En aangezien ik echt zelf iemand ben die veel respect voor meisjes/vrouwen heeft. Vind ik gewoon dat jij hier nu weinig respect toont. Daarnaast moet het andersom natuurlijk ook respect zijn
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83890653
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Kally het volgende:

[..]

Uhm het is een man, jij denkt echt dat die wat onthouden
Nee maar hoe gaat elke vrouw hier dan mee om ?
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef DesignedByMe het volgende:
Maar je zei toch dat hij alles weg zou halen als je op zou nemen. En dat deed hij niet terwijl je op nam en hij dus zijn afspraak/belofte niet na kwam. Toen zij hij dat je niet had opgenomen.
Ben ik nou gek of is dit een leugen?
Ja hij spreekt zichzelf tegen , eerder dit topic zei hij dat ik opgenomen had, en ik ben onderhand wel gewend dat hij zijn afspraken niet na komt. Ik heb er nog tig staan wat hij zou doen wat hij nog steeds niet gedaan heeft en ook gewoon nooit meer zal doen.
-
pi_83890682
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef crazy987 het volgende:

[..]

nee, toen ik je dat voor de zoveelste keer stuurde had je nog niet opgenomen.
en toen je eindelijk opnam zei je: doe maar, dus dat deed ik.
[..]

als dat zo is dan zat ik verkeert en dan spijt het me.

tevens probeerde ik haar net weer even te bellen om prive te praten maar ik kreeg eerst een wat en toen werdt er opgehangen.
2e keer werdt weggedrukt
en 3e keer werdt er opgenomen en niks gezegt

wil je het eigenlijk wel goed hebben liefje ?
Die vraag kan ik eerder aan jou stellen.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:35:46 #122
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890685
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik ken haar verder niet jij deste beter..
Alleen is het gewoon zo dat ze jou verdedigde in 't topic. En aangezien ik echt zelf iemand ben die veel respect voor meisjes/vrouwen heeft. Vind ik gewoon dat jij hier nu weinig respect toont. Daarnaast moet het andersom natuurlijk ook respect zijn
dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
met bellen schoten we ook niet veel op.
en dan moet het, helaas, maar hier omdat ze ook niet wilt dat ik langskom.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:36:09 #123
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890703
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

ach wie weet kan hij bij zijn ex terug. Die hij zelf miste tijdens onze relatie in het begin.
Meis trust me, zo drijf je hem weg, hetzelfde als door jaloers te gaan zitten doen door steeds te zeggen je zoekt naar een andere vrouw, relatiekill
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83890726
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Kally het volgende:

[..]

Uhm het is een man, jij denkt echt dat die wat onthouden
ga f niet lopen haten tegen mannen..
Niet iedere man vergeet zomaar iets.. als ik een vriendin heb en die zegt wat tegen mij wat ik moet onthouden. dan weet ik het over 2 maanden nog..
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83890735
Jammer hoor als dat echt zo is. Als je samen iets afspreek moet je je afspraken nakomen. En vergeet je te vaak iets dan moet je zorgen dat je een goede manier vind om de dingen wel te onthouden en dan is in je telefoon zetten inderdaad een goed idee.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:37:40 #126
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890752
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

ga f niet lopen haten tegen mannen..
Niet iedere man vergeet zomaar iets.. als ik een vriendin heb en die zegt wat tegen mij wat ik moet onthouden. dan weet ik het over 2 maanden nog..
Oke ik generaliseerde, er zijn mannen die wel wat onthouden, en dat is geen haten he, ik zeg niet dat ik er een probleem mee heb
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83890754
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:

[..]

dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
met bellen schoten we ook niet veel op.
en dan moet het, helaas, maar hier omdat ze ook niet wilt dat ik langskom.
Ik smste niet terug omdat ik mijn telefoon niet bij de hand had en het dus niet hoorde.
Toen je belde moest ik maar dit moest ik maar dat als ik niet voor bepaalde tijd er was zette je het op fok.
Nam ik weer op na tijd, zette je het nog er op. Beloof je het weg te halen neem ik op , haal je het niet weg. Nee logisch dat ik nu niet meer op neem nee
Waarvoor zou je langs komen. We kunnen niet praten :S

Ik ga niet praten in een auto op een parkeerplaats, ik wil op een ontspannen plek dat kunnen doen. Niet ergens waar ik mezelf niet 100% kan zijn en niet op een fijne manier kan praten, dat weet je.
-
pi_83890761
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:

[..]

dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
met bellen schoten we ook niet veel op.
en dan moet het, helaas, maar hier omdat ze ook niet wilt dat ik langskom.
Snap ik. Maar ben dan verstandig en hou je even op de achtergrond.
Zoals ik al zei: "mij lijkt het de beste oplossing om even een sabbatical te nemen"
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:38:06 #129
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890772
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:34 schreef Esmerallda17 het volgende:

Ja hij spreekt zichzelf tegen , eerder dit topic zei hij dat ik opgenomen had, en ik ben onderhand wel gewend dat hij zijn afspraken niet na komt. Ik heb er nog tig staan wat hij zou doen wat hij nog steeds niet gedaan heeft en ook gewoon nooit meer zal doen.
klopt, maar dingen die ik vergeet, hadden wij afgesproken, zou jij mij bij helpen.
en toch blijf je me erom afzeiken.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Die vraag kan ik eerder aan jou stellen.
natuurlijk wel, anders had ik gisteren en nu ook niet zoveel moeite gedaan om iets af te spreken om te praten
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:38:26 #130
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890781
Ik vind jullie wel een leuk stelletje eigenlijk. Maar op deze manier kan het natuurlijk niet.

Crazy, wat vind je van Esmerallda? Wat zijn haar sterke en minder sterke kanten? Wil je nog energie stoppen in de relatie, wil je ervoor vechten?

Esmerallda, kun je Crazy vergeven voor zijn daden? Wat zijn zijn sterke en minder sterke kanten? Waarom ben je verliefd geworden op Crazy? Hoe zal je hem omschrijven?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:38:43 #131
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890791
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar ben dan verstandig en hou je even op de achtergrond.
Zoals ik al zei: "mij lijkt het de beste oplossing om even een sabbatical te nemen"
Eens
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:39:00 #132
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83890804
Lieve mensen..



suc6 met het uitpraten, ik hoop dat jullie eruit komen!
Probeer eventjes met elkaar te bellen, of eventjes langs te gaan. Maar dit gaat niet erg werken, en lopen jullie alleen maar aan elkaar te ergeren.

Ik hoop dat jullie er saampies uit komen . Echt, tis fijner om het leuk met elkaar te hebben (dan moet de een zich maar op offeren om sorry te zeggen) dan je tijd te verdoen met ruzie maken

geef elkaar eventjes een lieve dikke knuffel.
voelt het goed, praat het dan uit...
voelt het niet goed, en erger je je gelijk weer...dan is het tijd voor op z'n minst sabatical...

suc6
en veel liefde toegewenst
~ Bonito La Risa ~
pi_83890806
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:

[..]

dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
met bellen schoten we ook niet veel op.
en dan moet het, helaas, maar hier omdat ze ook niet wilt dat ik langskom.
Ik vind het wel knap dat je doet wat ze zei. Doe je dat uit respect voor haar of uit angst dat ze weg gaat?
pi_83890816
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Kally het volgende:

[..]

Oke ik generaliseerde, er zijn mannen die wel wat onthouden, en dat is geen haten he, ik zeg niet dat ik er een probleem mee heb
Dat is waar. Maar dat kan ik namenlijk niet hebben, want ik heb er echt mijn best voor moeten doen om inderdaad dingen te onthouden die iemand tegen mij zei.. kwestie van oefenen..
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83890828
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Kally het volgende:

[..]

Meis trust me, zo drijf je hem weg, hetzelfde als door jaloers te gaan zitten doen door steeds te zeggen je zoekt naar een andere vrouw, relatiekill
Nee ik vertrouw hem gewoon niet meer daarom.
ik word gek van al die leugens die hij heeft gemaakt en dergelijke.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

ga f niet lopen haten tegen mannen..
Niet iedere man vergeet zomaar iets.. als ik een vriendin heb en die zegt wat tegen mij wat ik moet onthouden. dan weet ik het over 2 maanden nog..
Pfoe dus ze bestaan nog
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef DesignedByMe het volgende:
Jammer hoor als dat echt zo is. Als je samen iets afspreek moet je je afspraken nakomen. En vergeet je te vaak iets dan moet je zorgen dat je een goede manier vind om de dingen wel te onthouden en dan is in je telefoon zetten inderdaad een goed idee.
Ja dat wilde ik dus vaak, maar meneer zegt dan meestal "Ja dat onthoud ik wel , maak je maar niet druk" Dan vraag ik de volgende dag "En , heb je dit en dit al gedaan" , en dan gaat het van "NEe shit vergeten, sorry "

-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:39:53 #136
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890831
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik smste niet terug omdat ik mijn telefoon niet bij de hand had en het dus niet hoorde.
Toen je belde moest ik maar dit moest ik maar dat als ik niet voor bepaalde tijd er was zette je het op fok.
Nam ik weer op na tijd, zette je het nog er op. Beloof je het weg te halen neem ik op , haal je het niet weg. Nee logisch dat ik nu niet meer op neem nee
Waarvoor zou je langs komen. We kunnen niet praten :S

Ik ga niet praten in een auto op een parkeerplaats, ik wil op een ontspannen plek dat kunnen doen. Niet ergens waar ik mezelf niet 100% kan zijn en niet op een fijne manier kan praten, dat weet je.
je zei dan ook toen je opnam eindelijk dat ik het maar gewoon moest doen.

en tja, daar kan ik ook niks meer aan veranderen.
ik ga niet een stuk rijden om jou daarna weer kwaad weg te zien rennen om redenen die nergens over gaan.

en nogmaals, ik heb ook nog geprobeert ofdat jij hier langs mocht komen, maar alsnog mocht dat van mijn ouders niet om redenen die jij wel weet
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:40:20 #137
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890840
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:39 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar dat kan ik namenlijk niet hebben, want ik heb er echt mijn best voor moeten doen om inderdaad dingen te onthouden die iemand tegen mij zei.. kwestie van oefenen..
Is het ook, dus respect voor jou
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83890852
Waarom zijn jullie nog bij elkaar eigenlijk? Ik zie alleen maar verwijten over en weer.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:40:46 #139
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890855
Ik denk niet dat het verstandig is om in dit stadium naar elkaar toe te gaan of te bellen. Ik denk dat het makkelijker is als jullie eerst via Fok! het proberen uit te praten.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83890860
2 mensen op FOK! die ook nog een relatie hebben en het dan hier gaan uitvechten
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:41:13 #141
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83890869
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:40 schreef Twizu het volgende:
Ik denk niet dat het verstandig is om in dit stadium naar elkaar toe te gaan of te bellen. Ik denk dat het makkelijker is als jullie eerst via Fok! het proberen uit te praten.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:41:21 #142
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890873
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:39 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nee ik vertrouw hem gewoon niet meer daarom.
ik word gek van al die leugens die hij heeft gemaakt en dergelijke.
[..]

Pfoe dus ze bestaan nog
[..]

Ja dat wilde ik dus vaak, maar meneer zegt dan meestal "Ja dat onthoud ik wel , maak je maar niet druk" Dan vraag ik de volgende dag "En , heb je dit en dit al gedaan" , en dan gaat het van "NEe shit vergeten, sorry "

Ja maar als je vertrouwen weg is, stel jezelf dan eens de vraag kun je dat nog wel terugkrijgen?
Want zonder vertrouwen kom je er niet
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:41:38 #143
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890880
trouwens ook leuk, ik bel haar, ze neemt op, ze zegt wat en hangt weer op zonder dat ik erop kan reageren
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:41:46 #144
37769 erodome
Zweefteef
pi_83890883
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:

[..]

dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
met bellen schoten we ook niet veel op.
en dan moet het, helaas, maar hier omdat ze ook niet wilt dat ik langskom.
Nou nee hoor, je kan ook even fiks op je tong bijten en het niet zo open en bloot uit gaan knokken(geld voor jullie beiden).
Het is meestal niet zo heel best voor je relatie als je dingen zo openbaar uitknokt, daar doe je een hoop schade mee aan, je partner voor lul zetten op het internet doet het nu eenmaal niet zo heel best meestal(geld ook weer voor beiden sinds de ruzie openbaar).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_83890895
relatietherapeut, kom er maar in!
pi_83890897
Nee joh ik ga je niet continue helpen herinneren aan je beloftes wat je moest doen
kunnen we net zo goed niets afspreken als ik je alles continue moet gaan vertellen, zelf ook moeite doen, met je telefoon bijvoorbeeld is ook een optie. I.p.v. dat het dan maar mijn eigen schuld is als jij je afspraak niet bent nagekomen.
-
pi_83890919
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:40 schreef Kally het volgende:

[..]

Is het ook, dus respect voor jou
Danku
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83890948
Zoals ik het hier lees is dit niet te redden. Een relatie draait om vertrouwen hebben in elkaar. Dat is in ieder geval een belangrijke basis. Esmerallda heeft iig geen vertrouwen in crazy en het lijkt me dat dat ook niet snel terug gaat komen.

Hoe dan ook, zoals al vaker aangegeven, praat met elkaar irl of via telefoon. Dit bitchen op elkaar werkt natuurlijk niet
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:44:05 #149
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890959
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef crazy987 het volgende:
trouwens ook leuk, ik bel haar, ze neemt op, ze zegt wat en hangt weer op zonder dat ik erop kan reageren
De situatie is te complex om het via de telefoon uit te praten. Probeer het niet te forceren en als ik jullie was zal ik het bij dit topic houden.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:44:08 #150
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890961
en weer hangt ze op omdat haar telefoon anders zo leeg is.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:44:10 #151
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83890963
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:40 schreef Twizu het volgende:
Ik denk niet dat het verstandig is om in dit stadium naar elkaar toe te gaan of te bellen. Ik denk dat het makkelijker is als jullie eerst via Fok! het proberen uit te praten.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_83890988
ach meneer heeft mij jaar terug ofzo flink over me lopen zeiken op fok.
En nu dus weer extreem.

maar meneer belt me en dat ik maar moet blijven hangen aan de foon omdat hij anders alles op fok zet, en anders moet ik maar op msn komen anders gebeurd het ook

Nee ik kom niet op msn.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:45:01 #153
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890994
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:38 schreef Twizu het volgende:
Ik vind jullie wel een leuk stelletje eigenlijk. Maar op deze manier kan het natuurlijk niet.

Crazy, wat vind je van Esmerallda? Wat zijn haar sterke en minder sterke kanten? Wil je nog energie stoppen in de relatie, wil je ervoor vechten?

Esmerallda, kun je Crazy vergeven voor zijn daden? Wat zijn zijn sterke en minder sterke kanten? Waarom ben je verliefd geworden op Crazy? Hoe zal je hem omschrijven?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83891012
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Twizu het volgende:

[..]

De situatie is te complex om het via de telefoon uit te praten. Probeer het niet te forceren en als ik jullie was zal ik het bij dit topic houden.
Twizu, doet normaal tegen mij in een topic.
een wonder , je helpt me.

-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:45:40 #155
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891017
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef crazy987 het volgende:
en weer hangt ze op omdat haar telefoon anders zo leeg is.
Ik zou ook gewoon even niet bellen nu, jullie zitten te bitchen on topic, ze is pissed
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83891020
Pff en jullie hadden nog wel van die lekkere wurgseks
pi_83891040
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef crazy987 het volgende:
en weer hangt ze op omdat haar telefoon anders zo leeg is.
Kan toch een goede reden zijn.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:46:29 #158
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83891052
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
ach meneer heeft mij jaar terug ofzo flink over me lopen zeiken op fok.
En nu dus weer extreem.

maar meneer belt me en dat ik maar moet blijven hangen aan de foon omdat hij anders alles op fok zet, en anders moet ik maar op msn komen anders gebeurd het ook

Nee ik kom niet op msn.
nou ik zou niet weten wat ik op fok zou moeten zeggen.
ik wil het gewoon prive houden, iets waar mevrouw het niet mee eens is.

maar dan ga ik wel even weg, naar een vriend van me, heeft ze even rust
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83891063
Ik denk honestly dat jullie er beter een punt achter kunnen zetten
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:47:21 #160
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891080
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef crazy987 het volgende:

[..]

nou ik zou niet weten wat ik op fok zou moeten zeggen.
ik wil het gewoon prive houden, iets waar mevrouw het niet mee eens is.

maar dan ga ik wel even weg, naar een vriend van me, heeft ze even rust
Raar dat ze het niet privé wil houden, dit zou iets tussen jullie moeten zijn. Of het is gewoon aandacht zoeken, dat kan ook.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891082
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef DesignedByMe het volgende:

[..]

Kan toch een goede reden zijn.
Nee dan moet ik hem pers-e nu aan de lader hangen. Maar dat gaat niet heb geen stopcontact in de buurt.

Maarja voor hem geen geldige reden.
-
pi_83891093
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk honestly dat jullie er beter een punt achter kunnen zetten
precies
~Si vis amari, ama~
pi_83891096
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef crazy987 het volgende:
en weer hangt ze op omdat haar telefoon anders zo leeg is.

Ik zou ff wachten... laten zakken en dan later nog eens proberen
Nu lopen jullie elaar op te fucken en kan je het beter proberen als jullie beide wat gekalmeerd zijn ofzo
pi_83891098
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:47:51 #165
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891103
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk honestly dat jullie er beter een punt achter kunnen zetten
helemaal mee eens, jullie zijn wat 20 en 18, dan horen relaties leuk te zijn, niet dit
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83891110
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
waar is dat nou weer voor nodig
~Si vis amari, ama~
pi_83891141
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nee dan moet ik hem pers-e nu aan de lader hangen. Maar dat gaat niet heb geen stopcontact in de buurt.

Maarja voor hem geen geldige reden.
Heb je geen andere telefoon waarop hij je kan bellen?
pi_83891144
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef crazy987 het volgende:

[..]

nou ik zou niet weten wat ik op fok zou moeten zeggen.
ik wil het gewoon prive houden, iets waar mevrouw het niet mee eens is.

maar dan ga ik wel even weg, naar een vriend van me, heeft ze even rust
KLB: 16jarige vriendin
KLB: Zeurende ex

Noem maar op !

Jij privé houden , ik deed positief over je in het topic om het goed laten te komen. Jij komt binnenstormen en de sfeer veranderd di-rect.

Ja tuurlijk johm, net als gister in breda dat je met glenn mee zou gaan. Terwij je dus eigenlijk daar zou blijven en ik hoorde dat hij ging stappen

Moet ik eens wagen nu, dan ben je over de rooie.
want ja naar andere wel zo ver weg kunnen he
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:49:11 #169
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891145
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
Ik zou jou anders geen fobo hebben, reden?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83891150
Dit is zo'n topic waar het volgend jaar nog over gaat.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:49:22 #171
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891152
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nee dan moet ik hem pers-e nu aan de lader hangen. Maar dat gaat niet heb geen stopcontact in de buurt.

Maarja voor hem geen geldige reden.
Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83891162
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
gast ga eens een beetje respect hebben..
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83891163
Jullie hebben zeker allebei een benauwend gevoel, zo van een dichtgeknepen keeltje of niet?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:49:45 #174
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891165
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

KLB: 16jarige vriendin
KLB: Zeurende ex

Noem maar op !

Jij privé houden , ik deed positief over je in het topic om het goed laten te komen. Jij komt binnenstormen en de sfeer veranderd di-rect.

Ja tuurlijk johm, net als gister in breda dat je met glenn mee zou gaan. Terwij je dus eigenlijk daar zou blijven en ik hoorde dat hij ging stappen

Moet ik eens wagen nu, dan ben je over de rooie.
want ja naar andere wel zo ver weg kunnen he
Waarom doe je dit niet IRL? Dit zet je toch niet op het internet?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891174
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef DesignedByMe het volgende:

[..]

Heb je geen andere telefoon waarop hij je kan bellen?
Nee.

ja ha-ha lach me maar weer uit hoor
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:50:23 #176
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891190
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
Ik vind haar wel wat hebben.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83891205
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Twizu het volgende:

[..]

Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!
Nee laptop zit in stopcontact en radio.
Verder zit er bij mijn bed geen stopcontacten.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:50:50 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83891207
Ik zou vooral blijven proberen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83891209
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Twizu het volgende:

[..]

Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!
twizu ze heeft het over dr telefoon
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83891223
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik vind haar wel wat hebben.
Ach zeker, jij bent degene die met je klb vriendjes mij eerst altijd liep af te zeiken over wat een "draak " ik wel niet was.

Anyway als hij er nou vandoor gaat dan doe ik dat ook, en kan het me ook niet veel boeien
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:51:39 #181
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891225
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik zou vooral blijven proberen!
Inderdaad. Jullie moeten er voor vechten! Ooit waren jullie immers smoorverliefd op elkaar, dat gevoel moet (en kan) weer terugkomen. Ik weet het zeker.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83891239
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nee.

ja ha-ha lach me maar weer uit hoor
Waarom zou ik om je lachen? Probeer gewoon met elkaar te praten. Als het niet over de telefoon kan dan moet het maar irl.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:52:05 #183
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83891241
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

KLB: 16jarige vriendin
KLB: Zeurende ex

Noem maar op !

Jij privé houden , ik deed positief over je in het topic om het goed laten te komen. Jij komt binnenstormen en de sfeer veranderd di-rect.

Ja tuurlijk johm, net als gister in breda dat je met glenn mee zou gaan. Terwij je dus eigenlijk daar zou blijven en ik hoorde dat hij ging stappen

Moet ik eens wagen nu, dan ben je over de rooie.
want ja naar andere wel zo ver weg kunnen he
ik had er nog niks positiefs aan gemerkt, plus ik probeerde de hele tijd je te bellen.

en nee dat was niet mijn plan, ik ben even bij hem gebleven, hij wat te eten gehaalt en daarna ben ik jou gaan bellen.

Tja dan wil ik je met rust laten vanavond is het nog niet goed.

en de reden dat wij samen niet ver weg gaan heb ik je verteld.
dan ren je er weer kwaad van door en ben ik weer een uur aan het bellen en rondrijden om je veilig thuis te brengen.
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83891248
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik vind haar wel wat hebben.
dit
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83891252
Pics, anders kan ik natuurlijk niet eerlijk oordelen!
pi_83891257
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ik zou vooral blijven proberen!
Ja, want er zit zoveel toekomst en liefde in, dat voel je aan alles.
pi_83891259
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef EdNoolk het volgende:
Pics, anders kan ik natuurlijk niet eerlijk oordelen!
fobo
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:53:15 #188
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891280
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:45 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Twizu, doet normaal tegen mij in een topic.
een wonder , je helpt me.

Deze gaat trouwens mijn sig in!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:53:16 #189
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_83891282
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.

19999 kudo's voor jou
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:53:38 #190
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83891292
Popcorntopic!!!

Sowieso... als het zo moet, dan weet je toch al dat het niet meer goedkomt
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_83891327
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Lotusss het volgende:
Popcorntopic!!!

Sowieso... als het zo moet, dan weet je toch al dat het niet meer goedkomt
En of dit goed komt! Echter alleen via dit topic, zodat we de juiste ondersteuning kunnen bieden.
pi_83891329
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
-
pi_83891338
Ik wil meer van dit soort topics dus blijf bij elkaar . Doe het voor Fok
pi_83891339
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Montelly het volgende:

[..]

19999 kudo's voor jou
Ach, het is alleen een mening op basis van het fobo.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:54:49 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83891341
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:

Ja, want er zit zoveel toekomst en liefde in, dat voel je aan alles.
Dat mag nooit verloren gaan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83891343
Pics van jullie.
pi_83891345
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef FedExpress het volgende:

[..]

fobo
Oja. Ja ze heeft wel wat, en ik weet precies wat
pi_83891364
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
vandaag even laten rusten, morgen lekker ergens in het zonnetje afspreken. Kan je praten
Of kan dat niet?
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:55:35 #199
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891366
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
Met FOK!kers erbij is het wel fijn hea.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891370
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Twizu het volgende:

[..]

Deze gaat trouwens mijn sig in!
Ja wat , je hebt me altijd lopen afzeiken ?
Wie is de echte twizu, die nu aan het woord is, of die me eerst afzeikte ?
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:55:51 #201
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891376
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef 19FR08 het volgende:

[..]

En of dit goed komt! Echter alleen via dit topic, zodat we de juiste ondersteuning kunnen bieden.
Inderdaad. Zonder een centraal topic gaat het waarschijnlijk een welles-nietes spelletje worden. Wij kunnen dit voorkomen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:56:01 #202
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_83891381
Meid iemand die zijn woede niet kan beheersen moet je gelijk de deur wijzen! Hoe lief of hoe aardig hij ook normaal is!

het begint met een blauwe plek / kneusing / botbreuk / het eindigt in een blijf van mijn lijf huis.

Er zijn zoveel jongemannen die wel ''normaal'' zijn! en je verdient zoveel beter
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:56:03 #203
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83891385
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
dan verzin en regel jij een plek waar we kunnen praten, maar van mijn ouders mag het hier niet meer
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83891393
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Oja. Ja ze heeft wel wat, en ik weet precies wat
wat?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_83891403
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Oja. Ja ze heeft wel wat, en ik weet precies wat
nou vertel het maar.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Met FOK!kers erbij is het wel fijn hea.
Nee daar vroeg ik ook niet om, maar nu het toch begonnen is.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:56:46 #206
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_83891409
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
Is de sex nog goed tussen jullie twee??
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_83891413
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef 5688 het volgende:
Pics van jullie.

Sjeuzes..
Loop toch niet zo te zeiken om foto's
pi_83891433
Kunnen jullie niet bij TS thuis praten?
pi_83891438
Excentric jij geilt echt teveel op haar

Ik verwacht trouwens binnenkort een topic van es in WGR of ze iets tegen een stalkende ex kan doen als ik dit zo lees.
<>
pi_83891456
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:56 schreef crazy987 het volgende:

[..]

dan verzin en regel jij een plek waar we kunnen praten, maar van mijn ouders mag het hier niet meer
nee dat doe ik niet, na wat jij gister voor achterlijks tegen me heb gezegd heb ik jou gezegd als je wilt praten verzin je een plek waar we ons op ons gemak konden voelen.

Hier als we toch nooit meer bij je thuis mogen komen wat heeft het dan voor nut ?
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:58:43 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83891482
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hier als we toch nooit meer bij je thuis mogen komen wat heeft het dan voor nut ?
En bij jou thuis?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:58:52 #212
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891489
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:56 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

nou vertel het maar.
[..]

Nee daar vroeg ik ook niet om, maar nu het toch begonnen is.
Daar vroeg je niet om? Je plaatst verdomme een topic op FOK!.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891493
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef Swindler het volgende:
Excentric jij geilt echt teveel op haar

Ik verwacht trouwens binnenkort een topic van es in WGR of ze iets tegen een stalkende ex kan doen als ik dit zo lees.
Hoezo ?
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef DesignedByMe het volgende:
Kunnen jullie niet bij TS thuis praten?
Nee voetbal, ouders willen stilte
plus bij ons hoor je alles te goed ne wil ik geen serieuze gesprekken voeren.
-
pi_83891509
Pics
pi_83891511
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:56 schreef crazy987 het volgende:

[..]

dan verzin en regel jij een plek waar we kunnen praten, maar van mijn ouders mag het hier niet meer
kerelt fuck je ouders.. als je echt van een meisje houd dan boeien je ouders je niet meer.
heb 2jaar een relatie gehad.. contact compleet met mijn ouder verbroken vanwege haar. uit huis gegaan vanwege haar. dat zou jij ook moeten doen.. je ouders nemen je echt wel terug als het fout loop..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83891517
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Daar vroeg je niet om? Je plaatst verdomme een topic op FOK!.
Ja en dat was normaal tot meneer begon te zeiken.
terwijl ik POSITIEF WAS JA.
-
pi_83891547
Pics
pi_83891558
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:59 schreef 5688 het volgende:
Pics
Heb je nog niet genoeg gezien dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:00:38 #219
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83891559
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Daar vroeg je niet om? Je plaatst verdomme een topic op FOK!.
ik zit hier echt met een bek vol tanden te lezen....
Een ruzie op een publiek forum uitvechten is (laat ik het voorzichtig uitdrukken) niet bijster slim.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83891566
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:00 schreef 5688 het volgende:
Pics
Go get al life dude
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:01:00 #221
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891571
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:59 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

kerelt fuck je ouders.. als je echt van een meisje houd dan boeien je ouders je niet meer.
heb 2jaar een relatie gehad.. contact compleet met mijn ouder verbroken vanwege haar. uit huis gegaan vanwege haar. dat zou jij ook moeten doen.. je ouders nemen je echt wel terug als het fout loop..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fokking onzin, je ouders nemen je wel terug, lekker dankbaar.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891576
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef Swindler het volgende:
Excentric jij geilt echt teveel op haar

Ik verwacht trouwens binnenkort een topic van es in WGR of ze iets tegen een stalkende ex kan doen als ik dit zo lees.
omdat?

jeugd van tegenwoordig heeft gewoon totaal geen respect meer voor t vrouwelijke geslacht
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83891593
Tot nu toe heb ik meer symphatie voor het vriendje dan voor die labiele , continu verwijten makende TS eigenlijk.
pi_83891600
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Daar vroeg je niet om? Je plaatst verdomme een topic op FOK!.
dat was niet de intentie
heb je t topic helemaal gelezen?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83891602
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

omdat?

jeugd van tegenwoordig heeft gewoon totaal geen respect meer voor t vrouwelijke geslacht
Is dat ooit anders geweest dan?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:02:06 #226
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891605
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
Tot nu toe heb ik meer symphatie voor het vriendje dan voor die labiele , continu verwijten makende TS eigenlijk.
Ik ook.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891608
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
Tot nu toe heb ik meer symphatie voor het vriendje dan voor die labiele , continu verwijten makende TS eigenlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_83891618
Pics
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:02:33 #229
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83891628
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:59 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja en dat was normaal tot meneer begon te zeiken.
terwijl ik POSITIEF WAS JA.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 02:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
Hij doet het ook niet, maar omdat hij toen het bijna uitwas op msn met een stom hoerenwijf probeerde seks te regelen (wat gelukkig niet gebeurd is , omdat zei daar maanden later nog steeds om aan het zeuren was en ik er zo achter kwam), en doordat hij toen op fok (JA OP FOK) melde dat hij verlangde naar leuke dames tijdens het uit gaan, Daardoor floepen er bij mij zulke dingen uit
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:02:49 #230
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_83891641
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:00 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ik zit hier echt met een bek vol tanden te lezen....
Een ruzie op een publiek forum uitvechten is (laat ik het voorzichtig uitdrukken) niet bijster slim.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_83891644
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef 5688 het volgende:
Pics
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_83891655
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef 5688 het volgende:
Pics

haha
Niet grappig... nu ff gewoon kappen
pi_83891664
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Wat een fokking onzin, je ouders nemen je wel terug, lekker dankbaar.
maar het werkt wel zo..

als je om een meisje geeft doe je daar alles voor.. ook het contact met je ouders verbreken.
mocht het dan fout lopen kun je altijd nog met je ouders gaan praten mocht je daar dan nog behoefte aan hebben.. Chowiso ouders die een meisje niet kunnen accepteren
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83891673
hij verwijt mij toch ook dingen of zie ik dat verkeerd?
ik weet dat als hij nu naar die vriend gaat dat hij dan stappen is.
bronnen!
-
pi_83891685
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:

[..]


haha
Niet grappig... nu ff gewoon kappen
Helemaal mee eens !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:03:59 #236
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83891686
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
Tot nu toe heb ik meer symphatie voor het vriendje dan voor die labiele , continu verwijten makende TS eigenlijk.
Jah ik ook
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_83891695
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:02 schreef DesignedByMe het volgende:

[..]

Is dat ooit anders geweest dan?
bij mij in de fammilie wel.. heb je dat niet dan kun je op tyfen
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:04:13 #238
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891697
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
Tot nu toe heb ik meer symphatie voor het vriendje dan voor die labiele , continu verwijten makende TS eigenlijk.
Vriendje heeft woedeaanvallen, stort in, liegt nogal wat af, ja symphatie
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83891702
Pics
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:04:24 #240
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_83891704
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
hij verwijt mij toch ook dingen of zie ik dat verkeerd?
ik weet dat als hij nu naar die vriend gaat dat hij dan stappen is.
bronnen!
naar de vriend in de kroeg
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:04:27 #241
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_83891706
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
hij verwijt mij toch ook dingen of zie ik dat verkeerd?
ik weet dat als hij nu naar die vriend gaat dat hij dan stappen is.
bronnen!
ik zou zeggen, pak hem terug met je verleidelijke schoonheid.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:04:27 #242
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83891707
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
Tot nu toe heb ik meer symphatie voor het vriendje dan voor die labiele , continu verwijten makende TS eigenlijk.
Dat ook en bovendien vind ik dit echt een hele domme ondoordachte acti van TS.
Sommige meisjes van die leeftijd moeten tegen zichzelf beschermd worden.
Als ik er toch achter kwam dat mijn dochter een topic als deze geopend zou hebben....
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83891720
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef flexoo het volgende:

[..]

naar de vriend in de kroeg
Tsja, bier is een goede vriend!
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:05:18 #244
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891735
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:03 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

maar het werkt wel zo..

als je om een meisje geeft doe je daar alles voor.. ook het contact met je ouders verbreken.
mocht het dan fout lopen kun je altijd nog met je ouders gaan praten mocht je daar dan nog behoefte aan hebben.. Chowiso ouders die een meisje niet kunnen accepteren
Sommige mensen zijn ook niet goed voor een persoon, en sommige ouders zien dat in. Er zijn ook ouders die dat te snel doen, die zijn narrowminded en keuren iemand veel te snel af, maar ik weet ook niet wat voor ouders jij hebt. Maar je ouders moet je koesteren.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891742
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Kally het volgende:

[..]

Vriendje heeft woedeaanvallen, stort in, liegt nogal wat af, ja symphatie
dit
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:05:35 #246
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83891743
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Kally het volgende:

[..]

Vriendje heeft woedeaanvallen, stort in, liegt nogal wat af, ja symphatie
natuurlijk is dat ook niet goed, maar omdat en publique uit te vechten
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83891755
ik ben pas bij pagina 3 met lezen

nog 7 te gaan
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:06:01 #248
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83891757
Ja lekker, gaan we als lezers/lurkers ook nog eens kanten kiezen
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:06:02 #249
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891758
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Kally het volgende:

[..]

Vriendje heeft woedeaanvallen, stort in, liegt nogal wat af, ja symphatie
Vriendin is aandacht zoekend kind, ja.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891763
Pics
pi_83891764
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dat ook en bovendien vind ik dit echt een hele domme ondoordachte acti van TS.
Sommige meisjes van die leeftijd moeten tegen zichzelf beschermd worden.
Als ik er toch achter kwam dat mijn dochter een topic als deze geopend zou hebben....
Nou ik probeerde ideeén advies tips te krijgen om de leuke momenten terug te krijgen totdat mijn (ex) vriend hier in begon te zeiken

daardoor is heel dit topic naar de tieves gegaan ja.
en ja mensen ik ben kwaad
-
pi_83891766
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Swomp het volgende:
ik ben pas bij pagina 3 met lezen

nog 7 te gaan
Het is het helemaal waard!

Gegarandeerd
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:06:31 #253
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83891773
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef 5688 het volgende:
Pics
Fobo van Crazy...
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_83891784
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dat ook en bovendien vind ik dit echt een hele domme ondoordachte acti van TS.
Sommige meisjes van die leeftijd moeten tegen zichzelf beschermd worden.
Als ik er toch achter kwam dat mijn dochter een topic als deze geopend zou hebben....
Wat dan?
pi_83891787
Ik ga niet terug lezen, maar ik kom hier gewoon even giechelen. Dit is toch geen stijl joh.
pi_83891807
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Kally het volgende:

[..]

Vriendje heeft woedeaanvallen, stort in, liegt nogal wat af, ja symphatie
Ik heb het idee dat dat ook te maken heeft met het feit dat TS zo'n verwijtend en achterdochtig typje is. In dit topic komt hij in elk geval wat netter over dan zij.
pi_83891809
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:

[..]

natuurlijk is dat ook niet goed, maar omdat en publique uit te vechten
Ik vecht niets uit.
Hij begon het "gevecht" Ik wilde tips van fokkerss hoe ik het aan kon pakken om de tijden terug te krijgen, maar doordat hij het topic ging vergallen is dit opgelopen naar zeikelijke tering shit
-
pi_83891812
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn ook niet goed voor een persoon, en sommige ouders zien dat in. Er zijn ook ouders die dat te snel doen, die zijn narrowminded en keuren iemand veel te snel af, maar ik weet ook niet wat voor ouders jij hebt. Maar je ouders moet je koesteren.
Nee ouders horen liefde te accepteren.. al is hij/zij een crimineel..
ik vind niet dat je als ouder zijnde je 18+ jarige zoon of dochter kan commanderen om geen relatie te nemen met een meisje/jongen.. daar is die immers volwassen genoeg voor en kan zelf wel inzien of het goed of fout is.

mijn ouders?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:07:36 #259
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891813
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:

[..]

natuurlijk is dat ook niet goed, maar omdat en publique uit te vechten
Helemaal mee eens, het beste lijkt mij, zet er een punt achter en ga beide op zoek naar iemand die wel goed voor je is
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:07:48 #260
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891820
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet terug lezen, maar ik kom hier gewoon even giechelen. Dit is toch geen stijl joh.
Popcorntopics moeten er ook zijn.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:07:50 #261
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83891821
Ik ben 12 en heeft iemand een samenvatting?"
Do androids dream of electric sheep?
pi_83891828
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Masterboy het volgende:

[..]

Fobo van Crazy...
Haha, dit soort krachtbijzettende visuele hulpmiddelen maken dit topic als maar mooier en mooier!
pi_83891829
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dat ook te maken heeft met het feit dat TS zo'n verwijtend en achterdochtig typje is. In dit topic komt hij in elk geval wat netter over dan zij.
In realiteit is hij dat niet en eerder achterdochtig met bedrog en leugens.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:08:25 #264
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_83891839
Bij deze vraag ik Esmerallda ten huwelijk...
pi_83891848
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Lotusss het volgende:
Ja lekker, gaan we als lezers/lurkers ook nog eens kanten kiezen
Hé, kom op, het is FOK!.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:08:37 #266
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891849
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Nee ouders horen liefde te accepteren.. al is hij/zij een crimineel..
ik vind niet dat je als ouder zijnde je 18+ jarige zoon of dochter kan commanderen om geen relatie te nemen met een meisje/jongen.. daar is die immers volwassen genoeg voor en kan zelf wel inzien of het goed of fout is.

mijn ouders?
Geloof me, heul veul 18 jarigen zijn nog niet volwassen. Voor de wet ja, geestelijk not so much.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891852
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik vecht niets uit.
Hij begon het "gevecht" Ik wilde tips van fokkerss hoe ik het aan kon pakken om de tijden terug te krijgen, maar doordat hij het topic ging vergallen is dit opgelopen naar zeikelijke tering shit
Waarom neem je de telefoon niet op dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:09:00 #268
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891861
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef RitseB het volgende:
Ik ben 12 en heeft iemand een samenvatting?"
Terug lezen hoer.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891866
Pics
pi_83891869
Pure porno dit
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_83891879
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:09 schreef 5688 het volgende:
Pics
pi_83891880
TS als je dit terug leest over een tijd schaam je je dood
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:09:47 #273
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83891885
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:09 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Terug lezen hoer.


Ja-dahaag. Ik wacht wel tot iemand een samenvatting post
Do androids dream of electric sheep?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:09:56 #274
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891889
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Lotusss het volgende:
Ja lekker, gaan we als lezers/lurkers ook nog eens kanten kiezen
Dan moet je het niet hier neerzetten
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83891894
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef slashyou het volgende:

[..]

Waarom neem je de telefoon niet op dan?
Nu niet meer nee, deed het daarstraks maar het maakt toch geen flikker uit. door zijn domme actie om dit topic tot een hel te maken zie ik niet meer in of hij nog iets wilt ja of nee.
-
pi_83891895
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nou ik probeerde ideeén advies tips te krijgen om de leuke momenten terug te krijgen totdat mijn (ex) vriend hier in begon te zeiken

daardoor is heel dit topic naar de tieves gegaan ja.
en ja mensen ik ben kwaad
En gelukkig was jij zo slim om een slotje aan te vragen voor dit topic. Had best dom geweest om er serieus op in te gaan in dit topic, dan zouden er allemaal mensen komen genieten in dit topic.
pi_83891896
He, Ritse. Jij ook hier.
pi_83891899
Hè gadver op die foto waar der borsten een beetje uitvielen leek het nog wel ok, maar dan fobo van vriendje
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:10:30 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83891906
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
Tot nu toe heb ik meer symphatie voor het vriendje dan voor die labiele , continu verwijten makende TS eigenlijk.

Ik kan me er iig veel bij voorstellen dat die ouders die hysterische scenes niet bij hun thuis willen...
***
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:10:31 #280
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83891907
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:09 schreef 5688 het volgende:
Pics
Kappen
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:10:34 #281
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891911
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Geloof me, heul veul 18 jarigen zijn nog niet volwassen. Voor de wet ja, geestelijk not so much.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:10:37 #282
267465 Snaavel
Appeltaartenbakker!
pi_83891917
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:09 schreef 5688 het volgende:
Pics

Ons verliefde stelletje..
pi_83891937
Is dit trouwens het vriendje waarmee je wilde en ruige seks had? Dezelfde als die van seks in de auto etc? Anders heb je hem nog wat uit te leggen.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:11:18 #284
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891940
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Snaavel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ons verliefde stelletje..
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891946
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Geloof me, heul veul 18 jarigen zijn nog niet volwassen. Voor de wet ja, geestelijk not so much.
boeit niet of ze dat zijn of niet.. het gaat zich mij om, dat als je van een meisje houd. echt houd! dan fuck je ouders en ga je op jezelf.. zodat het wel fatsoenlijk gaat.. toendertijd gedaan.. als ik het over mocht doen deed ik het zo weer. zonder enige twijfel
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83891950
Ik ga dit even heel onbeschaamd volgen... sorry hoor

is dit echt serieus?

dan heb ik maar 1 advies

TELEFOON !
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:11:41 #287
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891960
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Is dit trouwens het vriendje waarmee je wilde en ruige seks had? Dezelfde als die van seks in de auto etc? Anders heb je hem nog wat uit te leggen.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83891978
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Snaavel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ons verliefde stelletje..
Ik ben veranderd dus die foto kan op getiefd worden
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:12:26 #289
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83891986
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Is dit trouwens het vriendje waarmee je wilde en ruige seks had? Dezelfde als die van seks in de auto etc? Anders heb je hem nog wat uit te leggen.
BUSTED
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_83891993
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

In realiteit is hij dat niet en eerder achterdochtig met bedrog en leugens.
Zoals ik al eerder zei: zet er een punt achter. Zelfs mijn neefje van 2 kan zien dat jullie relatie dood is.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat jullie nu grandioos voor lul staan.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:12:39 #291
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891995
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef FANN het volgende:
Ik ga dit even heel onbeschaamd volgen... sorry hoor

is dit echt serieus?

dan heb ik maar 1 advies

TELEFOON !
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83892002
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Is dit trouwens het vriendje waarmee je wilde en ruige seks had? Dezelfde als die van seks in de auto etc? Anders heb je hem nog wat uit te leggen.

Wacht ff.... doen ze alles via FOK! ofzo?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:13:21 #293
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83892015
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:

[..]


Wacht ff.... doen ze alles via FOK! ofzo?
Blijkbaar
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83892022
Komt er ook een deel 2?
pi_83892024
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik ben veranderd dus die foto kan op getiefd worden
TJa ik herinner me nu alleen meer die foto, dus als je hier nou even een foto post waar je wel leuk op staat!
pi_83892025
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Is dit trouwens het vriendje waarmee je wilde en ruige seks had? Dezelfde als die van seks in de auto etc? Anders heb je hem nog wat uit te leggen.
hoezo wat zou ik uit moeten leggen dan ?
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef FANN het volgende:
Ik ga dit even heel onbeschaamd volgen... sorry hoor

is dit echt serieus?

dan heb ik maar 1 advies

TELEFOON !
Nee hij is al weg
-
pi_83892026
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef RitseB het volgende:
Ik ben 12 en heeft iemand een samenvatting?"
TS heeft een opvliegend vriendje en is een zeurderig bezitterig pubertje. Vriendje heeft het af en toe uit gemaakt om ook andere meidjes te kunnen palen. TS wil advies om het weer te maken zo als het was van fokkers hier. Vriendje is ook Fokker en komt zich in de discussie mengen... Daarna 100 GTST afleveringen in een aantal pagina's.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:13:33 #298
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83892031
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik ben veranderd dus die foto kan op getiefd worden
Nog mooier? Of minder mooi?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83892039
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:13 schreef Franneh het volgende:
Komt er ook een deel 2?

Denk het wel
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:13:49 #300
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_83892040
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Myraela het volgende:
He, Ritse. Jij ook hier.


Ja, en ik wacht nog steeds op een samenvatting.
Do androids dream of electric sheep?
pi_83892048
Wat een topic


OMG OMG LAPO IN DIT TOPIC WAT EEN EER OMG
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')