Oke ik generaliseerde, er zijn mannen die wel wat onthouden, en dat is geen haten he, ik zeg niet dat ik er een probleem mee hebquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ga f niet lopen haten tegen mannen..
Niet iedere man vergeet zomaar iets.. als ik een vriendin heb en die zegt wat tegen mij wat ik moet onthouden. dan weet ik het over 2 maanden nog..
Ik smste niet terug omdat ik mijn telefoon niet bij de hand had en het dus niet hoorde.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
met bellen schoten we ook niet veel op.
en dan moet het, helaas, maar hier omdat ze ook niet wilt dat ik langskom.
Snap ik. Maar ben dan verstandig en hou je even op de achtergrond.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
klopt, maar dingen die ik vergeet, hadden wij afgesproken, zou jij mij bij helpen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:34 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja hij spreekt zichzelf tegen , eerder dit topic zei hij dat ik opgenomen had, en ik ben onderhand wel gewend dat hij zijn afspraken niet na komt. Ik heb er nog tig staan wat hij zou doen wat hij nog steeds niet gedaan heeft en ook gewoon nooit meer zal doen.
natuurlijk wel, anders had ik gisteren en nu ook niet zoveel moeite gedaan om iets af te spreken om te pratenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Die vraag kan ik eerder aan jou stellen.
Eensquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ben dan verstandig en hou je even op de achtergrond.
Zoals ik al zei: "mij lijkt het de beste oplossing om even een sabbatical te nemen"
Ik vind het wel knap dat je doet wat ze zei. Doe je dat uit respect voor haar of uit angst dat ze weg gaat?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat klopt
Dat is waar. Maar dat kan ik namenlijk niet hebben, want ik heb er echt mijn best voor moeten doen om inderdaad dingen te onthouden die iemand tegen mij zei.. kwestie van oefenen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke ik generaliseerde, er zijn mannen die wel wat onthouden, en dat is geen haten he, ik zeg niet dat ik er een probleem mee heb
Nee ik vertrouw hem gewoon niet meer daarom.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Meis trust me, zo drijf je hem weg, hetzelfde als door jaloers te gaan zitten doen door steeds te zeggen je zoekt naar een andere vrouw, relatiekill
Pfoe dus ze bestaan nogquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ga f niet lopen haten tegen mannen..
Niet iedere man vergeet zomaar iets.. als ik een vriendin heb en die zegt wat tegen mij wat ik moet onthouden. dan weet ik het over 2 maanden nog..
Ja dat wilde ik dus vaak, maar meneer zegt dan meestal "Ja dat onthoud ik wel , maak je maar niet druk" Dan vraag ik de volgende dag "En , heb je dit en dit al gedaan" , en dan gaat het van "NEe shit vergeten, sorry "quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef DesignedByMe het volgende:
Jammer hoor als dat echt zo is. Als je samen iets afspreek moet je je afspraken nakomen. En vergeet je te vaak iets dan moet je zorgen dat je een goede manier vind om de dingen wel te onthouden en dan is in je telefoon zetten inderdaad een goed idee.
je zei dan ook toen je opnam eindelijk dat ik het maar gewoon moest doen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik smste niet terug omdat ik mijn telefoon niet bij de hand had en het dus niet hoorde.
Toen je belde moest ik maar dit moest ik maar dat als ik niet voor bepaalde tijd er was zette je het op fok.
Nam ik weer op na tijd, zette je het nog er op. Beloof je het weg te halen neem ik op , haal je het niet weg. Nee logisch dat ik nu niet meer op neem nee
Waarvoor zou je langs komen. We kunnen niet praten :S
Ik ga niet praten in een auto op een parkeerplaats, ik wil op een ontspannen plek dat kunnen doen. Niet ergens waar ik mezelf niet 100% kan zijn en niet op een fijne manier kan praten, dat weet je.
Is het ook, dus respect voor jouquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:39 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat kan ik namenlijk niet hebben, want ik heb er echt mijn best voor moeten doen om inderdaad dingen te onthouden die iemand tegen mij zei.. kwestie van oefenen..
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:40 schreef Twizu het volgende:
Ik denk niet dat het verstandig is om in dit stadium naar elkaar toe te gaan of te bellen. Ik denk dat het makkelijker is als jullie eerst via Fok! het proberen uit te praten.
Ja maar als je vertrouwen weg is, stel jezelf dan eens de vraag kun je dat nog wel terugkrijgen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee ik vertrouw hem gewoon niet meer daarom.
ik word gek van al die leugens die hij heeft gemaakt en dergelijke.
[..]
Pfoe dus ze bestaan nog![]()
[..]
Ja dat wilde ik dus vaak, maar meneer zegt dan meestal "Ja dat onthoud ik wel , maak je maar niet druk" Dan vraag ik de volgende dag "En , heb je dit en dit al gedaan" , en dan gaat het van "NEe shit vergeten, sorry "
Nou nee hoor, je kan ook even fiks op je tong bijten en het niet zo open en bloot uit gaan knokken(geld voor jullie beiden).quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat klopt
Dankuquote:
De situatie is te complex om het via de telefoon uit te praten. Probeer het niet te forceren en als ik jullie was zal ik het bij dit topic houden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef crazy987 het volgende:
trouwens ook leuk, ik bel haar, ze neemt op, ze zegt wat en hangt weer op zonder dat ik erop kan reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |