Twizu, doet normaal tegen mij in een topic.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Twizu het volgende:
[..]
De situatie is te complex om het via de telefoon uit te praten. Probeer het niet te forceren en als ik jullie was zal ik het bij dit topic houden.
Ik zou ook gewoon even niet bellen nu, jullie zitten te bitchen on topic, ze is pissedquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef crazy987 het volgende:
en weer hangt ze op omdat haar telefoon anders zo leeg is.
Kan toch een goede reden zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef crazy987 het volgende:
nou ik zou niet weten wat ik op fok zou moeten zeggen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
ach meneer heeft mij jaar terug ofzo flink over me lopen zeiken op fok.
En nu dus weer extreem.
maar meneer belt me en dat ik maar moet blijven hangen aan de foon omdat hij anders alles op fok zet, en anders moet ik maar op msn komen anders gebeurd het ook
Nee ik kom niet op msn.
Raar dat ze het niet privé wil houden, dit zou iets tussen jullie moeten zijn. Of het is gewoon aandacht zoeken, dat kan ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou ik zou niet weten wat ik op fok zou moeten zeggen.
ik wil het gewoon prive houden, iets waar mevrouw het niet mee eens is.
maar dan ga ik wel even weg, naar een vriend van me, heeft ze even rust
Nee dan moet ik hem pers-e nu aan de lader hangen. Maar dat gaat niet heb geen stopcontact in de buurt.quote:
preciesquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk honestly dat jullie er beter een punt achter kunnen zetten
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef crazy987 het volgende:
helemaal mee eens, jullie zijn wat 20 en 18, dan horen relaties leuk te zijn, niet ditquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk honestly dat jullie er beter een punt achter kunnen zetten
waar is dat nou weer voor nodigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
Heb je geen andere telefoon waarop hij je kan bellen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik hem pers-e nu aan de lader hangen. Maar dat gaat niet heb geen stopcontact in de buurt.
Maarja voor hem geen geldige reden.
KLB: 16jarige vriendinquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou ik zou niet weten wat ik op fok zou moeten zeggen.
ik wil het gewoon prive houden, iets waar mevrouw het niet mee eens is.
maar dan ga ik wel even weg, naar een vriend van me, heeft ze even rust
Ik zou jou anders geen fobo hebben, reden?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik hem pers-e nu aan de lader hangen. Maar dat gaat niet heb geen stopcontact in de buurt.
Maarja voor hem geen geldige reden.
gast ga eens een beetje respect hebben..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Waarom doe je dit niet IRL? Dit zet je toch niet op het internet?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
KLB: 16jarige vriendin
KLB: Zeurende ex
Noem maar op !
Jij privé houden , ik deed positief over je in het topic om het goed laten te komen. Jij komt binnenstormen en de sfeer veranderd di-rect.
Ja tuurlijk johm, net als gister in breda dat je met glenn mee zou gaan. Terwij je dus eigenlijk daar zou blijven en ik hoorde dat hij ging stappen![]()
Moet ik eens wagen nu, dan ben je over de rooie.
want ja naar andere wel zo ver weg kunnen he
Nee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef DesignedByMe het volgende:
[..]
Heb je geen andere telefoon waarop hij je kan bellen?
Ik vind haar wel wat hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Nee laptop zit in stopcontact en radio.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!
twizu ze heeft het over dr telefoonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!
Ach zeker, jij bent degene die met je klb vriendjes mij eerst altijd liep af te zeiken over wat een "draak " ik wel niet was.quote:
Inderdaad. Jullie moeten er voor vechten! Ooit waren jullie immers smoorverliefd op elkaar, dat gevoel moet (en kan) weer terugkomen. Ik weet het zeker.quote:
Waarom zou ik om je lachen? Probeer gewoon met elkaar te praten. Als het niet over de telefoon kan dan moet het maar irl.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee.
ja ha-ha lach me maar weer uit hoor
ik had er nog niks positiefs aan gemerkt, plus ik probeerde de hele tijd je te bellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
KLB: 16jarige vriendin
KLB: Zeurende ex
Noem maar op !
Jij privé houden , ik deed positief over je in het topic om het goed laten te komen. Jij komt binnenstormen en de sfeer veranderd di-rect.
Ja tuurlijk johm, net als gister in breda dat je met glenn mee zou gaan. Terwij je dus eigenlijk daar zou blijven en ik hoorde dat hij ging stappen![]()
Moet ik eens wagen nu, dan ben je over de rooie.
want ja naar andere wel zo ver weg kunnen he
ditquote:
foboquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef EdNoolk het volgende:
Pics, anders kan ik natuurlijk niet eerlijk oordelen!
Deze gaat trouwens mijn sig in!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Twizu, doet normaal tegen mij in een topic.
een wonder , je helpt me.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
En of dit goed komt! Echter alleen via dit topic, zodat we de juiste ondersteuning kunnen bieden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Lotusss het volgende:
Popcorntopic!!!
Sowieso... als het zo moet, dan weet je toch al dat het niet meer goedkomt
Dat mag nooit verloren gaan!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
Ja, want er zit zoveel toekomst en liefde in, dat voel je aan alles.
vandaag even laten rusten, morgen lekker ergens in het zonnetje afspreken. Kan je pratenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
Met FOK!kers erbij is het wel fijn hea.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja wat , je hebt me altijd lopen afzeiken ?quote:
Inderdaad. Zonder een centraal topic gaat het waarschijnlijk een welles-nietes spelletje worden. Wij kunnen dit voorkomen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
En of dit goed komt! Echter alleen via dit topic, zodat we de juiste ondersteuning kunnen bieden.
dan verzin en regel jij een plek waar we kunnen praten, maar van mijn ouders mag het hier niet meerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
wat?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Oja. Ja ze heeft wel wat, en ik weet precies wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |