Ik vind haar wel wat hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
Nee laptop zit in stopcontact en radio.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!
twizu ze heeft het over dr telefoonquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!
Ach zeker, jij bent degene die met je klb vriendjes mij eerst altijd liep af te zeiken over wat een "draak " ik wel niet was.quote:
Inderdaad. Jullie moeten er voor vechten! Ooit waren jullie immers smoorverliefd op elkaar, dat gevoel moet (en kan) weer terugkomen. Ik weet het zeker.quote:
Waarom zou ik om je lachen? Probeer gewoon met elkaar te praten. Als het niet over de telefoon kan dan moet het maar irl.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee.
ja ha-ha lach me maar weer uit hoor
ik had er nog niks positiefs aan gemerkt, plus ik probeerde de hele tijd je te bellen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
KLB: 16jarige vriendin
KLB: Zeurende ex
Noem maar op !
Jij privé houden , ik deed positief over je in het topic om het goed laten te komen. Jij komt binnenstormen en de sfeer veranderd di-rect.
Ja tuurlijk johm, net als gister in breda dat je met glenn mee zou gaan. Terwij je dus eigenlijk daar zou blijven en ik hoorde dat hij ging stappen![]()
Moet ik eens wagen nu, dan ben je over de rooie.
want ja naar andere wel zo ver weg kunnen he
ditquote:
foboquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef EdNoolk het volgende:
Pics, anders kan ik natuurlijk niet eerlijk oordelen!
Deze gaat trouwens mijn sig in!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Twizu, doet normaal tegen mij in een topic.
een wonder , je helpt me.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
En of dit goed komt! Echter alleen via dit topic, zodat we de juiste ondersteuning kunnen bieden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Lotusss het volgende:
Popcorntopic!!!
Sowieso... als het zo moet, dan weet je toch al dat het niet meer goedkomt
Dat mag nooit verloren gaan!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:
Ja, want er zit zoveel toekomst en liefde in, dat voel je aan alles.
vandaag even laten rusten, morgen lekker ergens in het zonnetje afspreken. Kan je pratenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
Met FOK!kers erbij is het wel fijn hea.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
Ja wat , je hebt me altijd lopen afzeiken ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |