abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83890228
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef crazy987 het volgende:

[..]

je nam niet op, je drukte me weg.
ohnee je zeurde dat ik hallo zei
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef DesignedByMe het volgende:
Oja TS één ding vind ik niet heel eerlijk van je. Jij schreef deze topic en maakte Crazy min of meer zwart. Crazy doet dat ook bij jou en dat vind je niet leuk. Oke het is ook niet leuk, maar dan moet je het zelf ook niet doen hè.
ik verdedigde hem continue
-
pi_83890236
Wie is er nu eerlijk? Beiden beweren jullie het tegenovergestelde.......
Waarom trek ik me dit nou zo aan......
pi_83890264
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:19 schreef DesignedByMe het volgende:
Wie is er nu eerlijk? Beiden beweren jullie het tegenovergestelde.......
Waarom trek ik me dit nou zo aan......
waar zegt crazy dat IK NIET eerlijk ben?
omdat dit een discussie is ?
-
pi_83890355
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:18 schreef crazy987 het volgende:

[..]

je nam niet op, je drukte me weg.
Nou hieruit blijkt dus dat hij zegt dat jij loog dat je opnam. Als dat geen leugen is.
pi_83890378
TS heeft Crazy inderdaad alleen nog maar verdedigd..
Echter is t wel zo dat mij t beter lijkt als jullie een sabbatical nemen en even beide gaan na denken over wat jullie echt zouden willen. Alleen lijkt mij dat nu toch wel een stuk duidelijker
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:25:13 #107
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890380
Popcorntopic.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:27:11 #108
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890444
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef DesignedByMe het volgende:
Oja TS één ding vind ik niet heel eerlijk van je. Jij schreef deze topic en maakte Crazy min of meer zwart. Crazy doet dat ook bij jou en dat vind je niet leuk. Oke het is ook niet leuk, maar dan moet je het zelf ook niet doen hè.
ik probeer haar niet zwart te maken.
ik vertel gewoon het verhaal van gisteren hoe het is gegaan.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:19 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

ohnee je zeurde dat ik hallo zei
nee dat was nog daarvoor.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef Exentric90 het volgende:
TS heeft Crazy inderdaad alleen nog maar verdedigd..
Echter is t wel zo dat mij t beter lijkt als jullie een sabbatical nemen en even beide gaan na denken over wat jullie echt zouden willen. Alleen lijkt mij dat nu toch wel een stuk duidelijker
als zij mij zo graag verdedigt waarom wil ze dan alles hier uitpraten en niet prive zoals ik dat graag zou willen hebben
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83890456
hmmm handig om dingen via Fok uit te gaan praten .
Ik neem en ga er maar even voor zitten
pi_83890461
]zaterdag 10 juli 2010 18:50[/url] schreef crazy987 het volgende:[/b]

[..]

dat probeerde ik ook te regelen, tot esmerallda ophing en niet meer opnam.
evenales niet reageerde in hoe we vanavond dan zouden afspreken.
[..]

Hier te zien dat ik wel op had genomen
-
pi_83890483
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:24 schreef DesignedByMe het volgende:

[..]

Nou hieruit blijkt dus dat hij zegt dat jij loog dat je opnam. Als dat geen leugen is.
zie paar post terug in topic of mijn gekopieerde deel daar staat dat hij zelf zegt dat ik opgenomen had
-
pi_83890526
Oke het zal wel.....
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:31:29 #113
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_83890568
TVP op advies van Twizu.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_83890579
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:25 schreef Twizu het volgende:
Popcorntopic.
leuk om terug te lezen over 2 jaar als jullie allebei wel een leuke vriend/vriendin hebben
<>
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:32:27 #115
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890596
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja daar hebben we veel discussies om he, al die tering afspraken van je. Die je nooit na komt, en weer vergeet of verdraaid. Ook al heb ik het zelf ergens op geschreven.

Ja logisch, ging je uit in breda, dan ging je altijd op zoek naar een ander. Daarom gebruik ik dat dan ook en vertrouw ik je niet, logisch?

En ja je hebt me de hele avond genegeerd, ik vond het al niet leuk dat je me in de steek liet. Ik ging voor jou en glenn even mee naar breda om hem weg te brengen. Dacht ik eindelijk weer eens wat leuks met jou te kunnen doen moest je per-se naar hem toe om te kijken wat voor ipod hij had gehaald. En dan daarna zou je je nest in willen Want ja dan was je weer te moe.

En ja ik onderbreek je steeds om dat je op geen enkel ding wat ik tegen je zeg op reageert, of het 5 tellen later steeds weer vergeet. Ik heb continue het idee van "waar praat ik voor" ieder normaal mens die onthoud toch wel wat of ligt het aan mij?
Uhm het is een man, jij denkt echt dat die wat onthouden
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83890606
Maar je zei toch dat hij alles weg zou halen als je op zou nemen. En dat deed hij niet terwijl je op nam en hij dus zijn afspraak/belofte niet na kwam. Toen zij hij dat je niet had opgenomen.
Ben ik nou gek of is dit een leugen?
pi_83890612
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:31 schreef Swindler het volgende:

[..]

leuk om terug te lezen over 2 jaar als jullie allebei wel een leuke vriend/vriendin hebben
ach wie weet kan hij bij zijn ex terug. Die hij zelf miste tijdens onze relatie in het begin.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:33:13 #118
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890621
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
]zaterdag 10 juli 2010 18:50[/url] schreef crazy987 het volgende:[/b]

[..]

dat probeerde ik ook te regelen, tot esmerallda ophing en niet meer opnam.
evenales niet reageerde in hoe we vanavond dan zouden afspreken.
[..]

Hier te zien dat ik wel op had genomen
nee, toen ik je dat voor de zoveelste keer stuurde had je nog niet opgenomen.
en toen je eindelijk opnam zei je: doe maar, dus dat deed ik.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:28 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

zie paar post terug in topic of mijn gekopieerde deel daar staat dat hij zelf zegt dat ik opgenomen had
als dat zo is dan zat ik verkeert en dan spijt het me.

tevens probeerde ik haar net weer even te bellen om prive te praten maar ik kreeg eerst een wat en toen werdt er opgehangen.
2e keer werdt weggedrukt
en 3e keer werdt er opgenomen en niks gezegt

wil je het eigenlijk wel goed hebben liefje ?
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83890623
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]

als zij mij zo graag verdedigt waarom wil ze dan alles hier uitpraten en niet prive zoals ik dat graag zou willen hebben
Dat weet ik niet, ik ken haar verder niet jij deste beter..
Alleen is het gewoon zo dat ze jou verdedigde in 't topic. En aangezien ik echt zelf iemand ben die veel respect voor meisjes/vrouwen heeft. Vind ik gewoon dat jij hier nu weinig respect toont. Daarnaast moet het andersom natuurlijk ook respect zijn
pi_83890653
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Kally het volgende:

[..]

Nee maar hoe gaat elke vrouw hier dan mee om ?
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef DesignedByMe het volgende:
Maar je zei toch dat hij alles weg zou halen als je op zou nemen. En dat deed hij niet terwijl je op nam en hij dus zijn afspraak/belofte niet na kwam. Toen zij hij dat je niet had opgenomen.
Ben ik nou gek of is dit een leugen?
Ja hij spreekt zichzelf tegen , eerder dit topic zei hij dat ik opgenomen had, en ik ben onderhand wel gewend dat hij zijn afspraken niet na komt. Ik heb er nog tig staan wat hij zou doen wat hij nog steeds niet gedaan heeft en ook gewoon nooit meer zal doen.
-
pi_83890682
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef crazy987 het volgende:

[..]

nee, toen ik je dat voor de zoveelste keer stuurde had je nog niet opgenomen.
en toen je eindelijk opnam zei je: doe maar, dus dat deed ik.
[..]

als dat zo is dan zat ik verkeert en dan spijt het me.

tevens probeerde ik haar net weer even te bellen om prive te praten maar ik kreeg eerst een wat en toen werdt er opgehangen.
2e keer werdt weggedrukt
en 3e keer werdt er opgenomen en niks gezegt

wil je het eigenlijk wel goed hebben liefje ?
Die vraag kan ik eerder aan jou stellen.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:35:46 #122
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890685
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik ken haar verder niet jij deste beter..
Alleen is het gewoon zo dat ze jou verdedigde in 't topic. En aangezien ik echt zelf iemand ben die veel respect voor meisjes/vrouwen heeft. Vind ik gewoon dat jij hier nu weinig respect toont. Daarnaast moet het andersom natuurlijk ook respect zijn
dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
met bellen schoten we ook niet veel op.
en dan moet het, helaas, maar hier omdat ze ook niet wilt dat ik langskom.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:36:09 #123
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890703
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

ach wie weet kan hij bij zijn ex terug. Die hij zelf miste tijdens onze relatie in het begin.
Meis trust me, zo drijf je hem weg, hetzelfde als door jaloers te gaan zitten doen door steeds te zeggen je zoekt naar een andere vrouw, relatiekill
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_83890726
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:32 schreef Kally het volgende:

[..]

ga f niet lopen haten tegen mannen..
Niet iedere man vergeet zomaar iets.. als ik een vriendin heb en die zegt wat tegen mij wat ik moet onthouden. dan weet ik het over 2 maanden nog..
pi_83890735
Jammer hoor als dat echt zo is. Als je samen iets afspreek moet je je afspraken nakomen. En vergeet je te vaak iets dan moet je zorgen dat je een goede manier vind om de dingen wel te onthouden en dan is in je telefoon zetten inderdaad een goed idee.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:37:40 #126
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890752
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Niet iedere man vergeet zomaar iets.. als ik een vriendin heb en die zegt wat tegen mij wat ik moet onthouden. dan weet ik het over 2 maanden nog..
Oke ik generaliseerde, er zijn mannen die wel wat onthouden, en dat is geen haten he, ik zeg niet dat ik er een probleem mee heb
pi_83890754
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef crazy987 het volgende:

[..]

dat klopt
echter ik probeerde, zoals ik al aangaf, eerst een prive oplossing te vinden door met haar af te spreken waarop ik geen reactie kreeg.
Ik smste niet terug omdat ik mijn telefoon niet bij de hand had en het dus niet hoorde.
Toen je belde moest ik maar dit moest ik maar dat als ik niet voor bepaalde tijd er was zette je het op fok.
Nam ik weer op na tijd, zette je het nog er op. Beloof je het weg te halen neem ik op , haal je het niet weg. Nee logisch dat ik nu niet meer op neem nee
Waarvoor zou je langs komen. We kunnen niet praten :S

Ik ga niet praten in een auto op een parkeerplaats, ik wil op een ontspannen plek dat kunnen doen. Niet ergens waar ik mezelf niet 100% kan zijn en niet op een fijne manier kan praten, dat weet je.
-
pi_83890761
quote:

[..]

dat klopt
Snap ik. Maar ben dan verstandig en hou je even op de achtergrond.
Zoals ik al zei: "mij lijkt het de beste oplossing om even een sabbatical te nemen"
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:38:06 #129
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890772
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:34 schreef Esmerallda17 het volgende:

Ja hij spreekt zichzelf tegen , eerder dit topic zei hij dat ik opgenomen had, en ik ben onderhand wel gewend dat hij zijn afspraken niet na komt. Ik heb er nog tig staan wat hij zou doen wat hij nog steeds niet gedaan heeft en ook gewoon nooit meer zal doen.
klopt, maar dingen die ik vergeet, hadden wij afgesproken, zou jij mij bij helpen.
en toch blijf je me erom afzeiken.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:35 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Die vraag kan ik eerder aan jou stellen.
natuurlijk wel, anders had ik gisteren en nu ook niet zoveel moeite gedaan om iets af te spreken om te praten
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:38:26 #130
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890781
Ik vind jullie wel een leuk stelletje eigenlijk. Maar op deze manier kan het natuurlijk niet.

Crazy, wat vind je van Esmerallda? Wat zijn haar sterke en minder sterke kanten? Wil je nog energie stoppen in de relatie, wil je ervoor vechten?

Esmerallda, kun je Crazy vergeven voor zijn daden? Wat zijn zijn sterke en minder sterke kanten? Waarom ben je verliefd geworden op Crazy? Hoe zal je hem omschrijven?
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:38:43 #131
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890791
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar ben dan verstandig en hou je even op de achtergrond.
Zoals ik al zei: "mij lijkt het de beste oplossing om even een sabbatical te nemen"
Eens
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:39:00 #132
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83890804
Lieve mensen..

suc6 met het uitpraten, ik hoop dat jullie eruit komen!
Probeer eventjes met elkaar te bellen, of eventjes langs te gaan. Maar dit gaat niet erg werken, en lopen jullie alleen maar aan elkaar te ergeren.

Ik hoop dat jullie er saampies uit komen . Echt, tis fijner om het leuk met elkaar te hebben (dan moet de een zich maar op offeren om sorry te zeggen) dan je tijd te verdoen met ruzie maken

geef elkaar eventjes een lieve dikke knuffel.
voelt het goed, praat het dan uit...
voelt het niet goed, en erger je je gelijk weer...dan is het tijd voor op z'n minst sabatical...

suc6
en veel liefde toegewenst
~ Bonito La Risa ~
pi_83890806
quote:

[..]

dat klopt
Ik vind het wel knap dat je doet wat ze zei. Doe je dat uit respect voor haar of uit angst dat ze weg gaat?
pi_83890816
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Kally het volgende:

[..]

Oke ik generaliseerde, er zijn mannen die wel wat onthouden, en dat is geen haten he, ik zeg niet dat ik er een probleem mee heb
Dat is waar. Maar dat kan ik namenlijk niet hebben, want ik heb er echt mijn best voor moeten doen om inderdaad dingen te onthouden die iemand tegen mij zei.. kwestie van oefenen..
pi_83890828
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Kally het volgende:

[..]

Meis trust me, zo drijf je hem weg, hetzelfde als door jaloers te gaan zitten doen door steeds te zeggen je zoekt naar een andere vrouw, relatiekill
Nee ik vertrouw hem gewoon niet meer daarom.
ik word gek van al die leugens die hij heeft gemaakt en dergelijke.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:36 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Pfoe dus ze bestaan nog
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef DesignedByMe het volgende:
Jammer hoor als dat echt zo is. Als je samen iets afspreek moet je je afspraken nakomen. En vergeet je te vaak iets dan moet je zorgen dat je een goede manier vind om de dingen wel te onthouden en dan is in je telefoon zetten inderdaad een goed idee.
Ja dat wilde ik dus vaak, maar meneer zegt dan meestal "Ja dat onthoud ik wel , maak je maar niet druk" Dan vraag ik de volgende dag "En , heb je dit en dit al gedaan" , en dan gaat het van "NEe shit vergeten, sorry "

-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:39:53 #136
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890831
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ik smste niet terug omdat ik mijn telefoon niet bij de hand had en het dus niet hoorde.
Toen je belde moest ik maar dit moest ik maar dat als ik niet voor bepaalde tijd er was zette je het op fok.
Nam ik weer op na tijd, zette je het nog er op. Beloof je het weg te halen neem ik op , haal je het niet weg. Nee logisch dat ik nu niet meer op neem nee
Waarvoor zou je langs komen. We kunnen niet praten :S

Ik ga niet praten in een auto op een parkeerplaats, ik wil op een ontspannen plek dat kunnen doen. Niet ergens waar ik mezelf niet 100% kan zijn en niet op een fijne manier kan praten, dat weet je.
je zei dan ook toen je opnam eindelijk dat ik het maar gewoon moest doen.

en tja, daar kan ik ook niks meer aan veranderen.
ik ga niet een stuk rijden om jou daarna weer kwaad weg te zien rennen om redenen die nergens over gaan.

en nogmaals, ik heb ook nog geprobeert ofdat jij hier langs mocht komen, maar alsnog mocht dat van mijn ouders niet om redenen die jij wel weet
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:40:20 #137
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890840
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:39 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar dat kan ik namenlijk niet hebben, want ik heb er echt mijn best voor moeten doen om inderdaad dingen te onthouden die iemand tegen mij zei.. kwestie van oefenen..
Is het ook, dus respect voor jou
pi_83890852
Waarom zijn jullie nog bij elkaar eigenlijk? Ik zie alleen maar verwijten over en weer.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:40:46 #139
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890855
Ik denk niet dat het verstandig is om in dit stadium naar elkaar toe te gaan of te bellen. Ik denk dat het makkelijker is als jullie eerst via Fok! het proberen uit te praten.
6 eien
pi_83890860
2 mensen op FOK! die ook nog een relatie hebben en het dan hier gaan uitvechten
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:41:13 #141
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83890869
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:40 schreef Twizu het volgende:
Ik denk niet dat het verstandig is om in dit stadium naar elkaar toe te gaan of te bellen. Ik denk dat het makkelijker is als jullie eerst via Fok! het proberen uit te praten.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:41:21 #142
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83890873
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:39 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nee ik vertrouw hem gewoon niet meer daarom.
ik word gek van al die leugens die hij heeft gemaakt en dergelijke.
[..]

Pfoe dus ze bestaan nog
[..]

Ja dat wilde ik dus vaak, maar meneer zegt dan meestal "Ja dat onthoud ik wel , maak je maar niet druk" Dan vraag ik de volgende dag "En , heb je dit en dit al gedaan" , en dan gaat het van "NEe shit vergeten, sorry "

Ja maar als je vertrouwen weg is, stel jezelf dan eens de vraag kun je dat nog wel terugkrijgen?
Want zonder vertrouwen kom je er niet
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:41:38 #143
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890880
trouwens ook leuk, ik bel haar, ze neemt op, ze zegt wat en hangt weer op zonder dat ik erop kan reageren
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:41:46 #144
37769 erodome
Zweefteef
pi_83890883
quote:

[..]

dat klopt
Nou nee hoor, je kan ook even fiks op je tong bijten en het niet zo open en bloot uit gaan knokken(geld voor jullie beiden).
Het is meestal niet zo heel best voor je relatie als je dingen zo openbaar uitknokt, daar doe je een hoop schade mee aan, je partner voor lul zetten op het internet doet het nu eenmaal niet zo heel best meestal(geld ook weer voor beiden sinds de ruzie openbaar).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_83890895
relatietherapeut, kom er maar in!
pi_83890897
Nee joh ik ga je niet continue helpen herinneren aan je beloftes wat je moest doen
kunnen we net zo goed niets afspreken als ik je alles continue moet gaan vertellen, zelf ook moeite doen, met je telefoon bijvoorbeeld is ook een optie. I.p.v. dat het dan maar mijn eigen schuld is als jij je afspraak niet bent nagekomen.
-
pi_83890919
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:40 schreef Kally het volgende:

[..]

Is het ook, dus respect voor jou
Danku
pi_83890948
Zoals ik het hier lees is dit niet te redden. Een relatie draait om vertrouwen hebben in elkaar. Dat is in ieder geval een belangrijke basis. Esmerallda heeft iig geen vertrouwen in crazy en het lijkt me dat dat ook niet snel terug gaat komen.

Hoe dan ook, zoals al vaker aangegeven, praat met elkaar irl of via telefoon. Dit bitchen op elkaar werkt natuurlijk niet
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:44:05 #149
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890959
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef crazy987 het volgende:
trouwens ook leuk, ik bel haar, ze neemt op, ze zegt wat en hangt weer op zonder dat ik erop kan reageren
De situatie is te complex om het via de telefoon uit te praten. Probeer het niet te forceren en als ik jullie was zal ik het bij dit topic houden.
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:44:08 #150
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83890961
en weer hangt ze op omdat haar telefoon anders zo leeg is.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:44:10 #151
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83890963
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:40 schreef Twizu het volgende:
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
pi_83890988
ach meneer heeft mij jaar terug ofzo flink over me lopen zeiken op fok.
En nu dus weer extreem.

maar meneer belt me en dat ik maar moet blijven hangen aan de foon omdat hij anders alles op fok zet, en anders moet ik maar op msn komen anders gebeurd het ook

Nee ik kom niet op msn.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:45:01 #153
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83890994
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:38 schreef Twizu het volgende:
Ik vind jullie wel een leuk stelletje eigenlijk. Maar op deze manier kan het natuurlijk niet.

Crazy, wat vind je van Esmerallda? Wat zijn haar sterke en minder sterke kanten? Wil je nog energie stoppen in de relatie, wil je ervoor vechten?

Esmerallda, kun je Crazy vergeven voor zijn daden? Wat zijn zijn sterke en minder sterke kanten? Waarom ben je verliefd geworden op Crazy? Hoe zal je hem omschrijven?
6 eien
pi_83891012
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Twizu het volgende:

[..]

De situatie is te complex om het via de telefoon uit te praten. Probeer het niet te forceren en als ik jullie was zal ik het bij dit topic houden.
Twizu, doet normaal tegen mij in een topic.
een wonder , je helpt me.

-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:45:40 #155
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891017
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef crazy987 het volgende:
Ik zou ook gewoon even niet bellen nu, jullie zitten te bitchen on topic, ze is pissed
pi_83891020
Pff en jullie hadden nog wel van die lekkere wurgseks
pi_83891040
quote:
Kan toch een goede reden zijn.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:46:29 #158
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83891052
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:44 schreef Esmerallda17 het volgende:
ach meneer heeft mij jaar terug ofzo flink over me lopen zeiken op fok.
En nu dus weer extreem.

maar meneer belt me en dat ik maar moet blijven hangen aan de foon omdat hij anders alles op fok zet, en anders moet ik maar op msn komen anders gebeurd het ook

Nee ik kom niet op msn.
nou ik zou niet weten wat ik op fok zou moeten zeggen.
ik wil het gewoon prive houden, iets waar mevrouw het niet mee eens is.

maar dan ga ik wel even weg, naar een vriend van me, heeft ze even rust
pi_83891063
Ik denk honestly dat jullie er beter een punt achter kunnen zetten
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:47:21 #160
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891080
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef crazy987 het volgende:

[..]

Raar dat ze het niet privé wil houden, dit zou iets tussen jullie moeten zijn. Of het is gewoon aandacht zoeken, dat kan ook.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83891082
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef DesignedByMe het volgende:

[..]

Kan toch een goede reden zijn.
Nee dan moet ik hem pers-e nu aan de lader hangen. Maar dat gaat niet heb geen stopcontact in de buurt.

Maarja voor hem geen geldige reden.
-
pi_83891093
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Exentric90 het volgende:
precies
~Si vis amari, ama~
pi_83891096
quote:

Ik zou ff wachten... laten zakken en dan later nog eens proberen
Nu lopen jullie elaar op te fucken en kan je het beter proberen als jullie beide wat gekalmeerd zijn ofzo
pi_83891098
Gast stop er mee, ze is verder niet echt knap of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:47:51 #165
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891103
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef Exentric90 het volgende:
helemaal mee eens, jullie zijn wat 20 en 18, dan horen relaties leuk te zijn, niet dit
pi_83891110
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef slashyou het volgende:
waar is dat nou weer voor nodig
~Si vis amari, ama~
pi_83891141
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nee dan moet ik hem pers-e nu aan de lader hangen. Maar dat gaat niet heb geen stopcontact in de buurt.

Heb je geen andere telefoon waarop hij je kan bellen?
pi_83891144
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:46 schreef crazy987 het volgende:

[..]

KLB: 16jarige vriendin
KLB: Zeurende ex

Noem maar op !

Jij privé houden , ik deed positief over je in het topic om het goed laten te komen. Jij komt binnenstormen en de sfeer veranderd di-rect.

Ja tuurlijk johm, net als gister in breda dat je met glenn mee zou gaan. Terwij je dus eigenlijk daar zou blijven en ik hoorde dat hij ging stappen

Moet ik eens wagen nu, dan ben je over de rooie.
want ja naar andere wel zo ver weg kunnen he
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:49:11 #169
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_83891145
quote:
Ik zou jou anders geen fobo hebben, reden?
pi_83891150
Dit is zo'n topic waar het volgend jaar nog over gaat.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:49:22 #171
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891152
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Je computer loopt op zonne-energie? Goed bezig!
6 eien
pi_83891162
quote:
gast ga eens een beetje respect hebben..
pi_83891163
Jullie hebben zeker allebei een benauwend gevoel, zo van een dichtgeknepen keeltje of niet?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:49:45 #174
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891165
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Noem maar op !

Jij privé houden , ik deed positief over je in het topic om het goed laten te komen. Jij komt binnenstormen en de sfeer veranderd di-rect.

Ja tuurlijk johm, net als gister in breda dat je met glenn mee zou gaan. Terwij je dus eigenlijk daar zou blijven en ik hoorde dat hij ging stappen

Waarom doe je dit niet IRL? Dit zet je toch niet op het internet?
pi_83891174
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef DesignedByMe het volgende:

[..]

Heb je geen andere telefoon waarop hij je kan bellen?
Nee.

ja ha-ha lach me maar weer uit hoor
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:50:23 #176
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891190
quote:
Ik vind haar wel wat hebben.
6 eien
pi_83891205
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Twizu het volgende:

[..]

Nee laptop zit in stopcontact en radio.
Verder zit er bij mijn bed geen stopcontacten.
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:50:50 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83891207
Ik zou vooral blijven proberen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83891209
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:49 schreef Twizu het volgende:

[..]

twizu ze heeft het over dr telefoon
pi_83891223
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ach zeker, jij bent degene die met je klb vriendjes mij eerst altijd liep af te zeiken over wat een "draak " ik wel niet was.

Anyway als hij er nou vandoor gaat dan doe ik dat ook, en kan het me ook niet veel boeien
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:51:39 #181
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891225
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad. Jullie moeten er voor vechten! Ooit waren jullie immers smoorverliefd op elkaar, dat gevoel moet (en kan) weer terugkomen. Ik weet het zeker.
6 eien
pi_83891239
quote:

[..]

Nee.

ja ha-ha lach me maar weer uit hoor
Waarom zou ik om je lachen? Probeer gewoon met elkaar te praten. Als het niet over de telefoon kan dan moet het maar irl.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:52:05 #183
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83891241
quote:

[..]

Noem maar op !

ik had er nog niks positiefs aan gemerkt, plus ik probeerde de hele tijd je te bellen.

en nee dat was niet mijn plan, ik ben even bij hem gebleven, hij wat te eten gehaalt en daarna ben ik jou gaan bellen.

Tja dan wil ik je met rust laten vanavond is het nog niet goed.

en de reden dat wij samen niet ver weg gaan heb ik je verteld.
dan ren je er weer kwaad van door en ben ik weer een uur aan het bellen en rondrijden om je veilig thuis te brengen.
pi_83891248
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef Twizu het volgende:

[..]

dit
pi_83891252
Pics, anders kan ik natuurlijk niet eerlijk oordelen!
pi_83891257
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, want er zit zoveel toekomst en liefde in, dat voel je aan alles.
pi_83891259
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef EdNoolk het volgende:
Pics, anders kan ik natuurlijk niet eerlijk oordelen!
fobo
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:53:15 #188
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891280
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:45 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Twizu, doet normaal tegen mij in een topic.
een wonder , je helpt me.

Deze gaat trouwens mijn sig in!
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:53:16 #189
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_83891282
quote:

19999 kudo's voor jou
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:53:38 #190
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_83891292
Popcorntopic!!!

Sowieso... als het zo moet, dan weet je toch al dat het niet meer goedkomt
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_83891327
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Lotusss het volgende:
Popcorntopic!!!

Sowieso... als het zo moet, dan weet je toch al dat het niet meer goedkomt
En of dit goed komt! Echter alleen via dit topic, zodat we de juiste ondersteuning kunnen bieden.
pi_83891329
Ja omdat wij toch niet kunnen praten.
in een auto op een parkeerplaats, lekker op je gemakje
-
pi_83891338
Ik wil meer van dit soort topics dus blijf bij elkaar . Doe het voor Fok
pi_83891339
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Montelly het volgende:

[..]

19999 kudo's voor jou
Ach, het is alleen een mening op basis van het fobo.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:54:49 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_83891341
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef RealZeus het volgende:

Ja, want er zit zoveel toekomst en liefde in, dat voel je aan alles.
Dat mag nooit verloren gaan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_83891343
Pics van jullie.
pi_83891345
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:52 schreef FedExpress het volgende:

[..]

fobo
Oja. Ja ze heeft wel wat, en ik weet precies wat
pi_83891364
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
vandaag even laten rusten, morgen lekker ergens in het zonnetje afspreken. Kan je praten
Of kan dat niet?
~Si vis amari, ama~
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:55:35 #199
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83891366
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Met FOK!kers erbij is het wel fijn hea.
pi_83891370
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:53 schreef Twizu het volgende:

[..]

Deze gaat trouwens mijn sig in!
Ja wat , je hebt me altijd lopen afzeiken ?
Wie is de echte twizu, die nu aan het woord is, of die me eerst afzeikte ?
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:55:51 #201
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83891376
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:54 schreef 19FR08 het volgende:

[..]

En of dit goed komt! Echter alleen via dit topic, zodat we de juiste ondersteuning kunnen bieden.
Inderdaad. Zonder een centraal topic gaat het waarschijnlijk een welles-nietes spelletje worden. Wij kunnen dit voorkomen.
6 eien
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:56:01 #202
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_83891381
Meid iemand die zijn woede niet kan beheersen moet je gelijk de deur wijzen! Hoe lief of hoe aardig hij ook normaal is!

het begint met een blauwe plek / kneusing / botbreuk / het eindigt in een blijf van mijn lijf huis.

Er zijn zoveel jongemannen die wel ''normaal'' zijn! en je verdient zoveel beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')