Ja voor de 3e keer nu al (want ja je onthoud het zo goed) ik had mijn telefoon niet bij de hand en dan hoor ik de smsjes niet. LOGISCH!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:52 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik had het je meedere keren gesmst.
en ik heb zelfs nog je tel over laten gaan dus je kon het makkelijk lezen.
en nee hoor, zelfs als je dan maar 10 minuten hebt lukt het nog.
en dat is vaak hoor
[..]
ik heb het over gisteren
[..]
nou dan komt er dus geen oplossing omdat mevrouw nu al chago is en niet wilt praten zoals zovaak.
en als we dan praten is het allemaal mijn schuld en als ik dan zeg dat het ook haar schuld is loopt ze weer kwaad weg.
dus ik ben er weg van, ik ga weer gamen.
voor esmeralda, ik ben wel op msn, als je wilt praten dan hoor ik het wel, ik wil zelfs nog wel langskomen als jij dat wilt.

Nee heb je je al beseft waarom niet? We kunnen ook nergens ontspannen praten. EN ik heb je vanacht om 3 uur gesmst hoe je zou kunnen praten, maar dat wilde je niet dus ja dan kan ik er ook niets aan doen.
 Nee heb je je al beseft waarom niet? We kunnen ook nergens ontspannen praten. EN ik heb je vanacht om 3 uur gesmst hoe je zou kunnen praten, maar dat wilde je niet dus ja dan kan ik er ook niets aan doen. 

Dat advies gaf ik ook al, maar TS wilde dat niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Exentric90 het volgende:Neem een tijdje rust van elkaar.

ik probeer ook gewoon normaal te praten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:56 schreef DesignedByMe het volgende:
Vind het jammer om te zien hoe jullie met elkaar om gaan. Probeer alsjeblieft rustig met elkaar te praten. Of bepraat dit met één van jullie ouders erbij. Die kan dan het gesprek leiden. Ik heb namelijk ook gelezen dat jullie leuke tijden samen hebben gehad. Zou toch jammer zijn als dat nu verloren ging.

ik probeerde het prive te houden, echter zij begint gelijk hier.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef BasementDweller het volgende:
Een heus FOK! relatiedrama ontrafelt zich hier.
Alleen al het feit dat jullie dit via FOK! uitvechten zegt al genoeg. Dit is niet meer te redden.
nou laat jij dan maar weten hoe laat ik je kan ophalenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik weet gewoon dat ik dan helemaal niet meer met hem wil praten. Gewoon omdat ik het dan niet vertrouw.
En als hij me zo laat laat horen hoe laat ik klaar moet staan, ja dat red ik gewoon niet en dan word meneer boos
I.p.v. tot een compromis te komen

En je verlaagt je niveau door er in mee te gaan. Gewoon dumpen en klaar.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:01 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik probeerde het prive te houden, echter zij begint gelijk hier.

das heul wat anders.
 das heul wat anders. 

nee de reden dat ik er in meeging is omdat ik het graag opgelost wil zien.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:02 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
En je verlaagt je niveau door er in mee te gaan. Gewoon dumpen en klaar.

ik vraag me toch af hoe meedere dat aan mij kunnen zien hoe en wat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ehm ik vroeg advies om de tijden terug te krijgen, en hoe en wat.
Jij wou gaan zeikendas heul wat anders.
maar uit je posts is gewoon duidelijk dat je me wilt dumpen, en meerdere op fok zien dat door de manier hoe je over me praat.
totaal niet positief

Ik vind persoonlijk wel dar er iets meer respect vanaf kan inderdaad.. en dan niet alleen van esmerallda dr kant maar ook zeker van crazy zijn kantquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ehm ik vroeg advies om de tijden terug te krijgen, en hoe en wat.
Jij wou gaan zeikendas heul wat anders.
maar uit je posts is gewoon duidelijk dat je me wilt dumpen, en meerdere op fok zien dat door de manier hoe je over me praat.
totaal niet positief

oh nee je vertelde niet eens heel het verhaal. Ja dat kreeg ik gepm'tquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:09 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik vraag me toch af hoe meedere dat aan mij kunnen zien hoe en wat.
en nee, jij zat mij finaal af te zeiken maar bent niet eerlijk over jezelf.
daarom ben ik ook hier.
en nee, nogmaals, ik wil dat niet, ik wil het oplossen

Door er tegenin te gaan laait het alleen verder op. Ze luistert niet naar jou. Beter hou je jezelf even gedeisd. Je ziet vanzelf wel of het vuurtje blijft branden of dat je het maar beter kan dovenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee de reden dat ik er in meeging is omdat ik het graag opgelost wil zien.
zelfs al zouden we uit elkaar gaan, dan zie ik dat liever op een fijne manier dan hoe het nu gaat

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |