abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83889532
Nja als er niet fatsoenlijk gepraat kan worden (en dat is mij toch wel n beetje duidelijk geworden nu)
Lijkt t mij inderdaad een idee om of een professional in te schakelen, of jullie wegen te schijden en appart verder te gaan.. neem iig een sebbatical
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_83889602
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:52 schreef crazy987 het volgende:

[..]

ik had het je meedere keren gesmst.
en ik heb zelfs nog je tel over laten gaan dus je kon het makkelijk lezen.

en nee hoor, zelfs als je dan maar 10 minuten hebt lukt het nog.
en dat is vaak hoor
[..]

ik heb het over gisteren
[..]

nou dan komt er dus geen oplossing omdat mevrouw nu al chago is en niet wilt praten zoals zovaak.
en als we dan praten is het allemaal mijn schuld en als ik dan zeg dat het ook haar schuld is loopt ze weer kwaad weg.

dus ik ben er weg van, ik ga weer gamen.

voor esmeralda, ik ben wel op msn, als je wilt praten dan hoor ik het wel, ik wil zelfs nog wel langskomen als jij dat wilt.
Ja voor de 3e keer nu al (want ja je onthoud het zo goed) ik had mijn telefoon niet bij de hand en dan hoor ik de smsjes niet. LOGISCH!

-
Leuk dat je het over gisteren hebt

Oh, nee wacht omdat het niet in jou straatje valt, ben ik chago en wil ik niet praten zoals zovaak Nee heb je je al beseft waarom niet? We kunnen ook nergens ontspannen praten. EN ik heb je vanacht om 3 uur gesmst hoe je zou kunnen praten, maar dat wilde je niet dus ja dan kan ik er ook niets aan doen.

Leuk voor je dat je op msn bent, veel plezier ermee
-
pi_83889631
Vind het jammer om te zien hoe jullie met elkaar om gaan. Probeer alsjeblieft rustig met elkaar te praten. Of bepraat dit met één van jullie ouders erbij. Die kan dan het gesprek leiden. Ik heb namelijk ook gelezen dat jullie leuke tijden samen hebben gehad. Zou toch jammer zijn als dat nu verloren ging.
pi_83889657
Ik denk chowiso dat het nu niet meer verstandig is om te praten en dat een andere dag te doen. Teveel gebeurd nu
Maar praten zou ik wel doen als jullie beide het nog willen oplossen..
Zo niet dan zit daar de oplossing

Neem een tijdje rust van elkaar. Doet ook een hoop wonderen
pi_83889675
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83889680
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Exentric90 het volgende:Neem een tijdje rust van elkaar.
Dat advies gaf ik ook al, maar TS wilde dat niet.
pi_83889707
Een heus FOK! relatiedrama ontrafelt zich hier.

Alleen al het feit dat jullie dit via FOK! uitvechten zegt al genoeg. Dit is niet meer te redden.
pi_83889708
FF serieus nog: Stop er gewoon mee. Word volwassen en probeer het dan eventueel overnieuw. In een relatie van 6 jaar heb ik zelfs nog nooit zo'n kansloze discussie gehad.

En aan degenen die hier relatietherapie aanraden:

Relatietherapie
Relatietherapie voor een puberrelatie
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_83889735
Ik weet gewoon dat ik dan helemaal niet meer met hem wil praten. Gewoon omdat ik het dan niet vertrouw.
En als hij me zo laat laat horen hoe laat ik klaar moet staan, ja dat red ik gewoon niet en dan word meneer boos

I.p.v. tot een compromis te komen
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:00:47 #85
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889747
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:56 schreef DesignedByMe het volgende:
Vind het jammer om te zien hoe jullie met elkaar om gaan. Probeer alsjeblieft rustig met elkaar te praten. Of bepraat dit met één van jullie ouders erbij. Die kan dan het gesprek leiden. Ik heb namelijk ook gelezen dat jullie leuke tijden samen hebben gehad. Zou toch jammer zijn als dat nu verloren ging.
ik probeer ook gewoon normaal te praten.
maar zodra er iets gebeurd wat esmeralda niet zint schiet ze in de verdedeging en valt er inderdaad niet meer te praten.
ik ben een redelijk persoon en kan veel hebben, maar op deze manier verder wil ik niet, heb ik haal ook al verteld
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889752
Overigens is dit niet je eerste topic hier over. Waarom blijf je nog bij die gast?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:01:56 #87
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889783
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:59 schreef BasementDweller het volgende:
Een heus FOK! relatiedrama ontrafelt zich hier.

Alleen al het feit dat jullie dit via FOK! uitvechten zegt al genoeg. Dit is niet meer te redden.
ik probeerde het prive te houden, echter zij begint gelijk hier.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik weet gewoon dat ik dan helemaal niet meer met hem wil praten. Gewoon omdat ik het dan niet vertrouw.
En als hij me zo laat laat horen hoe laat ik klaar moet staan, ja dat red ik gewoon niet en dan word meneer boos

I.p.v. tot een compromis te komen
nou laat jij dan maar weten hoe laat ik je kan ophalen
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_83889814
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:01 schreef crazy987 het volgende:

[..]

ik probeerde het prive te houden, echter zij begint gelijk hier.
En je verlaagt je niveau door er in mee te gaan. Gewoon dumpen en klaar.
pi_83889953
Ehm ik vroeg advies om de tijden terug te krijgen, en hoe en wat.
Jij wou gaan zeiken das heul wat anders.

maar uit je posts is gewoon duidelijk dat je me wilt dumpen, en meerdere op fok zien dat door de manier hoe je over me praat.

totaal niet positief
-
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:08:11 #90
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889955
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:02 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

En je verlaagt je niveau door er in mee te gaan. Gewoon dumpen en klaar.
nee de reden dat ik er in meeging is omdat ik het graag opgelost wil zien.
zelfs al zouden we uit elkaar gaan, dan zie ik dat liever op een fijne manier dan hoe het nu gaat
pi_83889967
Zet er een punt achter..
Ga verder los van elkaar.. als jullie bestemd zijn voor elkaar komt t wel weer goed
Jullie zijn 18>21? Doe wat ervaringen op en ga daarna kijken of jullie weer samen verder kunnen
pi_83889982
Nee niet uit elkaar gaan......
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:09:24 #93
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_83889983
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef Esmerallda17 het volgende:

maar uit je posts is gewoon duidelijk dat je me wilt dumpen, en meerdere op fok zien dat door de manier hoe je over me praat.

totaal niet positief
ik vraag me toch af hoe meedere dat aan mij kunnen zien hoe en wat.
en nee, jij zat mij finaal af te zeiken maar bent niet eerlijk over jezelf.
daarom ben ik ook hier.

en nee, nogmaals, ik wil dat niet, ik wil het oplossen
pi_83890013
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef Esmerallda17 het volgende:

totaal niet positief
Ik vind persoonlijk wel dar er iets meer respect vanaf kan inderdaad.. en dan niet alleen van esmerallda dr kant maar ook zeker van crazy zijn kant
Gooi dit topic dicht en ga prive praten
pi_83890030
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:09 schreef crazy987 het volgende:

[..]

ik vraag me toch af hoe meedere dat aan mij kunnen zien hoe en wat.
en nee, jij zat mij finaal af te zeiken maar bent niet eerlijk over jezelf.
daarom ben ik ook hier.

en nee, nogmaals, ik wil dat niet, ik wil het oplossen
oh nee je vertelde niet eens heel het verhaal. Ja dat kreeg ik gepm't
Nou ik zeik je vrijwel niet af hoor, overal verdedigDE ik je dat ik bij je wilde blijven.
Jou overigens is het alleen maar gezeik.
-
pi_83890106
Kunnen jullie niet praten zonder elkaar verwijten te maken. Leer eerst naar jezelf te kijken. Kijk wat voor fouten je gemaakt kan hebben. Misschien vind je bepaalde dingen niet fout, maar ze kunnen wel fout zijn. Jullie lijken me wel verstandige personen. Praat daarom met elkaar.
pi_83890116
Nog een leugen
meneer smste

"ALs je wilt dat ik het weghaal neem je op"

Neem ik op, (lees nu pas het smsje) is het niet eens weggehaald

zo gaat het altijd met de beloftes/leugens
-
pi_83890129
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:08 schreef crazy987 het volgende:

[..]

nee de reden dat ik er in meeging is omdat ik het graag opgelost wil zien.
zelfs al zouden we uit elkaar gaan, dan zie ik dat liever op een fijne manier dan hoe het nu gaat
Door er tegenin te gaan laait het alleen verder op. Ze luistert niet naar jou. Beter hou je jezelf even gedeisd. Je ziet vanzelf wel of het vuurtje blijft branden of dat je het maar beter kan doven
pi_83890150
Begrijp ik dat jullie nu met elkaar aan de telefoon zitten. Zoja dan kunnen jullie het uitpraten en Crazy kan de tekst weg halen. Misschien moet deze hele topic maar weg.
pi_83890203
Oja TS één ding vind ik niet heel eerlijk van je. Jij schreef deze topic en maakte Crazy min of meer zwart. Crazy doet dat ook bij jou en dat vind je niet leuk. Oke het is ook niet leuk, maar dan moet je het zelf ook niet doen hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')