Ik heb het idee dat dat ook te maken heeft met het feit dat TS zo'n verwijtend en achterdochtig typje is. In dit topic komt hij in elk geval wat netter over dan zij.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Vriendje heeft woedeaanvallen, stort in, liegt nogal wat af, ja symphatie
Ik vecht niets uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
natuurlijk is dat ook niet goed, maar omdat en publique uit te vechten
Nee ouders horen liefde te accepteren.. al is hij/zij een crimineel..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook niet goed voor een persoon, en sommige ouders zien dat in. Er zijn ook ouders die dat te snel doen, die zijn narrowminded en keuren iemand veel te snel af, maar ik weet ook niet wat voor ouders jij hebt. Maar je ouders moet je koesteren.
Helemaal mee eens, het beste lijkt mij, zet er een punt achter en ga beide op zoek naar iemand die wel goed voor je isquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
natuurlijk is dat ook niet goed, maar omdat en publique uit te vechten
Popcorntopics moeten er ook zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ga niet terug lezen, maar ik kom hier gewoon even giechelen. Dit is toch geen stijl joh.
Haha, dit soort krachtbijzettende visuele hulpmiddelen maken dit topic als maar mooier en mooier!quote:
In realiteit is hij dat niet en eerder achterdochtig met bedrog en leugens.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat ook te maken heeft met het feit dat TS zo'n verwijtend en achterdochtig typje is. In dit topic komt hij in elk geval wat netter over dan zij.
Hé, kom op, het is FOK!.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Lotusss het volgende:
Ja lekker, gaan we als lezers/lurkers ook nog eens kanten kiezen
Geloof me, heul veul 18 jarigen zijn nog niet volwassen. Voor de wet ja, geestelijk not so much.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nee ouders horen liefde te accepteren.. al is hij/zij een crimineel..
ik vind niet dat je als ouder zijnde je 18+ jarige zoon of dochter kan commanderen om geen relatie te nemen met een meisje/jongen.. daar is die immers volwassen genoeg voor en kan zelf wel inzien of het goed of fout is.
mijn ouders?
Waarom neem je de telefoon niet op dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik vecht niets uit.
Hij begon het "gevecht" Ik wilde tips van fokkerss hoe ik het aan kon pakken om de tijden terug te krijgen, maar doordat hij het topic ging vergallen is dit opgelopen naar zeikelijke tering shit
Terug lezen hoer.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef RitseB het volgende:
Ik ben 12 en heeft iemand een samenvatting?"
quote:
Dan moet je het niet hier neerzettenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Lotusss het volgende:
Ja lekker, gaan we als lezers/lurkers ook nog eens kanten kiezen
Nu niet meer nee, deed het daarstraks maar het maakt toch geen flikker uit. door zijn domme actie om dit topic tot een hel te maken zie ik niet meer in of hij nog iets wilt ja of nee.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef slashyou het volgende:
[..]
Waarom neem je de telefoon niet op dan?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nou ik probeerde ideeén advies tips te krijgen om de leuke momenten terug te krijgentotdat mijn (ex) vriend hier in begon te zeiken
daardoor is heel dit topic naar de tieves gegaan ja.
en ja mensen ik ben kwaad![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef RealZeus het volgende:
Tot nu toe heb ik meer symphatie voor het vriendje dan voor die labiele , continu verwijten makende TS eigenlijk.
Kappenquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloof me, heul veul 18 jarigen zijn nog niet volwassen. Voor de wet ja, geestelijk not so much.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ons verliefde stelletje..
boeit niet of ze dat zijn of niet.. het gaat zich mij om, dat als je van een meisje houd. echt houd! dan fuck je ouders en ga je op jezelf.. zodat het wel fatsoenlijk gaat.. toendertijd gedaan.. als ik het over mocht doen deed ik het zo weer. zonder enige twijfelquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloof me, heul veul 18 jarigen zijn nog niet volwassen. Voor de wet ja, geestelijk not so much.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Is dit trouwens het vriendje waarmee je wilde en ruige seks had? Dezelfde als die van seks in de auto etc? Anders heb je hem nog wat uit te leggen.
Ik ben veranderd dus die foto kan op getiefd wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ons verliefde stelletje..
BUSTEDquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Is dit trouwens het vriendje waarmee je wilde en ruige seks had? Dezelfde als die van seks in de auto etc? Anders heb je hem nog wat uit te leggen.
Zoals ik al eerder zei: zet er een punt achter. Zelfs mijn neefje van 2 kan zien dat jullie relatie dood is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
In realiteit is hij dat niet en eerder achterdochtig met bedrog en leugens.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef FANN het volgende:
Ik ga dit even heel onbeschaamd volgen... sorry hoor![]()
is dit echt serieus?
dan heb ik maar 1 advies
TELEFOON !
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wacht ff.... doen ze alles via FOK! ofzo?
TJa ik herinner me nu alleen meer die foto, dus als je hier nou even een foto post waar je wel leuk op staat!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben veranderd dus die foto kan op getiefd worden
hoezo wat zou ik uit moeten leggen dan ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef Myraela het volgende:
Nee hij is al wegquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:11 schreef FANN het volgende:
Ik ga dit even heel onbeschaamd volgen... sorry hoor![]()
is dit echt serieus?
dan heb ik maar 1 advies
TELEFOON !
TS heeft een opvliegend vriendje en is een zeurderig bezitterig pubertje. Vriendje heeft het af en toe uit gemaakt om ook andere meidjes te kunnen palen. TS wil advies om het weer te maken zo als het was van fokkers hier. Vriendje is ook Fokker en komt zich in de discussie mengen... Daarna 100 GTST afleveringen in een aantal pagina's.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:07 schreef RitseB het volgende:
Ik ben 12 en heeft iemand een samenvatting?"
Nog mooier? Of minder mooi?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben veranderd dus die foto kan op getiefd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |