quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
12 weken is dan ook wel iets te veel van het goede
Ik houd er helemaal niet van. Die vent met I kill you (of hoe het ook gaat) vind ik ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook toen Terry Fator opkwam
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd er helemaal niet van. Die vent met I kill you (of hoe het ook gaat) vind ik ook verschrikkelijk.
amerikaans he, korte grappen achter elkaar zonder samenhangquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.
Ik weet niet eens hoe hij heet, maar ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Ah, misschien weet hij dan of Simone rode lippen heeftquote:
nja, zingen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Apart dat zoveel meisjes dit nummer zingen.
Goed nummer.quote:
wil je ironlip?quote:
Dat zou je wel willenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, misschien weet hij dan of Simone rode lippen heeft
Ja van Robbie welquote:
Weer iemand met een hond.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik zapte stiekem even naar 4, lenig meisje aan een paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |