Ik las "die borstjes"quote:
quote:
quote:
oooooquote:
quote:
Dat kon hij in dit was het nieuws al niet. Steeds met zijn sorry als er eens wel wat goeds uitfloepte.quote:
Beter dan die idioot die daar zit, die blonde.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kon hij in dit was het nieuws al niet. Steeds met zijn sorry als er eens wel wat goeds uitfloepte.
Ik hou er ook niet van maar zingen kan ze welquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
*zapt weer terug
vuvu voor je oren dat
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beter dan die idioot die daar zit, die blonde.
Ze zingt hardstikke goed man! Ok ik houd er ook niet van, maar het is wel goed gezongen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
*zapt weer terug
vuvu voor je oren dat
Dit dus.quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dit dus.
Al heeft ze wel een rode band in pijpen...
wow, 2!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
Echt goed!![]()
![]()
Ze krijgt 2 Ria's voor haar stem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is goed, in deepthroatenquote:
Gewoon, omdat het kon.quote:
Dat zeiden ze ook van Paul Potts en die lillikerd.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Ah ja, dat RTL4 dametje had van de week al eens op de telegraafsite ofzo gestaan.
Ik snap het halleluja gebeuren niet zo...
Ze zingt het goed en mooi hoor, maar ik zie dit geen ster worden
quote:
Zoals gezegd, ze doen het Paul Potts momentje na. Ernstig. maar die zag er niet uit en dat was wel cool.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
Ah ja, dat RTL4 dametje had van de week al eens op de telegraafsite ofzo gestaan.
Ik snap het halleluja gebeuren niet zo...
Ze zingt het goed en mooi hoor, maar ik zie dit geen ster worden
quote:
He, ik ben Lange Frans niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het maakt nogal wat in je los he, zo'n talentenjacht!
*ijsklont gooit*
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van Paul Potts en die lillikerd.
Ik weet het maar Pop is ook dikke faal tot nu toequote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag alweer acts met een hond, tapdansjes en een handpop, neh niks voor mij
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ze doen het Paul Potts momentje na. Ernstig. maar die zag er niet uit en dat was wel cool.
QFTquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het maar Pop is ook dikke faal tot nu toe
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze buikspreker ook niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies, dat laatste dus.
Die was bijzonder. Deze dame niet.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
de kwaliteit is wel om te janken tot nu toe.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf nu bij klagen maar volgende week weet ik nog nietquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar de voorrondes zijn toch nooit echt een succes? Al hoop ik dat er nog iets leuks voorbij komt.
Hoe lang duren die nog dan, tot januari voordat ze wat vinden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar de voorrondes zijn toch nooit echt een succes? Al hoop ik dat er nog iets leuks voorbij komt.
Ja okequote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke sproetjesquote:
dat zeiden ze ook toen Terry Fator opkwamquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef Karina het volgende:
Oh gadver, dit is echt zo niet leuk, buikspreken.
Dat vond ik de leukste tot nu toe jaquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de kwaliteit is wel om te janken tot nu toe.
ik ben nog inet geraakt door welke kandidaat dan ook.
De Abba meisjes vond ik wel verrassend fris en spontaan, en niet onaardig tweestemmig.
Benny is om, die gaat naar HGTquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
12 weken is dan ook wel iets te veel van het goede
Ik houd er helemaal niet van. Die vent met I kill you (of hoe het ook gaat) vind ik ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook toen Terry Fator opkwam
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd er helemaal niet van. Die vent met I kill you (of hoe het ook gaat) vind ik ook verschrikkelijk.
amerikaans he, korte grappen achter elkaar zonder samenhangquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.
Ik weet niet eens hoe hij heet, maar ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jeff Whatever? Dunham of zo? ja, ook echt niet leuk, of in ieder geval niet mijn humor.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
Ah, misschien weet hij dan of Simone rode lippen heeftquote:
nja, zingen...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Apart dat zoveel meisjes dit nummer zingen.
Goed nummer.quote:
wil je ironlip?quote:
Dat zou je wel willenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, misschien weet hij dan of Simone rode lippen heeft
Ja van Robbie welquote:
Weer iemand met een hond.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik zapte stiekem even naar 4, lenig meisje aan een paal.
Ik blijf hem terugtrekkenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat er weinig zijn die Robbie het bed uit schoppen
Scatman Johnquote:
Ik in ieder geval niet nee! Zelfs niet met deze hittequote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat er weinig zijn die Robbie het bed uit schoppen
Of Gareth Gates.quote:
Klopt, gek is dat toch, hij zingt wel goed die jongen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
betekent niet dat die niet kan zingen. Sanne Hans
quote:
Ja, waarom zingt hij niet altijd, dat stottert hij nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Klopt, gek is dat toch, hij zingt wel goed die jongen.
valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:57 schreef iBenny het volgende:
Kut dat hij zo in de zeik wordt genomen door Popstars![]()
Oh, jullie twee bij elkaar in bed met Rob?quote:
Ja Miss Montreal ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Stotteraars kunnen altijd toch wel zingen zonder te hakkelen?
Ik ook nietquote:
Jah, leuk, bij de bakker: 'en een haaaaaaalfje wiiiiiiit!'.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, waarom zingt hij niet altijd, dat stottert hij niet
Hij doet helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik had van MM toch wel wat meer scherpe kritiek verwacht eigenlijk.
Eerst ik dan Kally.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jullie twee bij elkaar in bed met Rob?
Dat overleeft hij nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, jullie twee bij elkaar in bed met Rob?
Met gaga.quote:
Dat haarquote:
Je wil hem.quote:
quote:
quote:
alles kanquote:
Echt niet toch?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou hem serieus doen. Maikuuul moet door.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Maar niemand doet Paperazzi zoals dit ukkie natuurlijk
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend sympathiek hoofd had die stotteraar
patatquote:
Ja toch.quote:
quote:
quote:
quote:
jaquote:
quote:
patatquote:
Het zijn tetten!quote:
Dat hij door moet?quote:
quote:
Nee seckx.quote:
Hollander.quote:
O datquote:
Knap lelijk ja.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef UltraR het volgende:
Kijken er hier zoveel meer mensen naar Popstars dan naar HGT gezien de snelheid van de topics?
Opvallend... ik vind de popstars audities weer vreselijk. Je moet er toch niet aan denken dat er daar -nog- 11 van volgen...
Nee, dan vind ik RTL haar talentshows toch altijd weer een stuk beter aanpakken. Heb ook, tegen mijn verwachting in, lekker zitten kijken naar HGT.
Ik heb een vermoeden dat er volgende week misschien wel geswitched gaat worden naar HGT.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef UltraR het volgende:
Kijken er hier zoveel meer mensen naar Popstars dan naar HGT gezien de snelheid van de topics?
Opvallend... ik vind de popstars audities weer vreselijk. Je moet er toch niet aan denken dat er daar -nog- 11 van volgen...
Nee, dan vind ik RTL haar talentshows toch altijd weer een stuk beter aanpakken. Heb ook, tegen mijn verwachting in, lekker zitten kijken naar HGT.
Lena?quote:
No shit.quote:
patatquote:
Wie vind jij niet liefquote:
Ja het jongere zusjequote:
quote:
Een patatje pinda zeker.quote:
Ik heb een girl crush.quote:
Dit is ook gewoon zo onvoorbereid en. Dus dat is wel lastigquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Zo vind ik haar stukken minder bijzonder, maar ze blijft goed en leuk
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
En dan vragen of ze kan rocken of zo. Damn, daar gaat het NU toch niet om
Is ook zoquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit is ook gewoon zo onvoorbereid en. Dus dat is wel lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |